Ovatko kehonrakentajat naisten mielestä seksikkäitä?
Näin minulle on sanottu. Sanokaapa naiset, pitääkö paikkansa.
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei oo.
Miksi sitten kehonrakentajilla on kuitenkin lähes aina nainen?
Mies haluaa ottaa johtajuutta suhteessa muihin miehiin ja haluaa lihasten lisäksi egoa pönkittämään sen naisen.
Mies on tavoitehakuinen suorittaja, jollaiset ihmiset monesti saavat haluamansa.
Ei tekemistä lihasten kanssa.
Lihaksikkuudessa on joku raja, mutta toinen ääripää ei myöskään miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä miehistä jotka käy vaan salilla ja tuijottaa vaan itseään peilistä. Sopivasti jos on lihasta niin se on hyvä, mutta ei välttämättömyys. Liika on aina liikaa. Ei viehätä. On todettu että miehet itse tykkää siitä jos on paljon lihasta eli treenaavat muita miehiä varten, ei naisia.
Linkkaatko johonkin kuvaan, jossa miehellä on mielestäsi sopivasti lihaksia?
Itse sanoisin, että esim. Vertti Harjuniemellä on sopivasti lihasta, Tape Valkosella liikaa.
t. eri
Vertti Harjuniemi on teidän naisten niin kovin inhoama kehonrakentaja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kannattaisi ihan suosiolla myöntää, että toisia miehiä varten niitä lihaksia kasvatetaan, eikä naisia. Miehiä tuommoinen kiihottaa.
Ja kuitenkin naiset ihailevat miehiä, joilla on "sopivasti" lihaksia. Ja naisten "sopivasti" on yhtä kuin vuosikausia salilla kovaa treenaamalla saadut lihakset. Tosin jostain syystä naisilla on yleinen harhaluulo, että lihaksia tulee, kunhan vähän käy lenkillä ja joogassa.
Sulla on pahoja harhaluuloja. Naiset tykkäävät monenlaisista miehistä. Normaaleista miehistä, jollainen et ole. Sori, susta ei tykätä.
Silti jostain syystä, kun naisilta kysytään, minkälainen mies on ulkoisesti heidän mieleensä, he kuvailevat sen yhden ja saman miehen. Toki aina kiirehtivät lisäämään, että makuja on monia :D
Puhdasta paskapuhetta. Ei tarvitse ottaa otannaksi kuin minä ja minun läheisin ystäväni niin tulee kaksi lähes vastakohtaista miestyyppiä kuvailtua. En viehäty lainkaan sellaisista miehistä, joista ystäväni pitää.
t. eri
Kuvailehan sitten ne miestyypit.
Ystävä: Christiano Ronaldo Lionell Messin pituudella
Minä: Ed Sheeran Ronaldon pituudella
Puhutaan naisista eikä teini tytöistä. Teillä on eri mieltymykset, jotka kyllä muuttuvat ajan kuluessa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaikki salilla käyvät ovat juntteja ja narsisteja. Voihan sitä juosta, uida, hiihtää ja klassisesti kotona puuhailla. Varsinkin omaan kehoon keskittyvät miehet ovat yleensä ääliöitä ja naiset wt.
Tuolla kielenkäytöllä et anna itsestäsi kovin sivistynyttä kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole naisia kiinnostavia.
Kuinka monta vuosikymmentä tätä täytyy kertoa.
Mitä enemmän lihasta ja pakkomielteistä nostelua, sitä matalampi itseluottamus.
Useimmat meistä naisista pitää tavallisen näköisistä hyväkuntoisista miehistä.
Ja jokainen mies voi olla hyväkuntoinen, ja hyväkuntoisen näköinen, oli minkä ikäinen, kokoinen, hiuksilla tai ilman, tutkinto tai ilman.
Olennaisempaa olisi miesten kehittää sitä mikä on siellä hartioiden välissä kuin niitä hartioita.
Eli älykkyyttä, luovuutta, elävyyttä, sydämen viisautta.
Toisaalta kuitenkin kaikki miehet tietää ettei tuo pidä paikkaansa.
Sinä et ole kaikki miehet. Aika pusikossa on saanut elää, jos ei ole nähnyt esim. kaupassa että suurimmalla osalla naisista on ihan tavallisen näköinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kannattaisi ihan suosiolla myöntää, että toisia miehiä varten niitä lihaksia kasvatetaan, eikä naisia. Miehiä tuommoinen kiihottaa.
Ja kuitenkin naiset ihailevat miehiä, joilla on "sopivasti" lihaksia. Ja naisten "sopivasti" on yhtä kuin vuosikausia salilla kovaa treenaamalla saadut lihakset. Tosin jostain syystä naisilla on yleinen harhaluulo, että lihaksia tulee, kunhan vähän käy lenkillä ja joogassa.
Sulla on pahoja harhaluuloja. Naiset tykkäävät monenlaisista miehistä. Normaaleista miehistä, jollainen et ole. Sori, susta ei tykätä.
Silti jostain syystä, kun naisilta kysytään, minkälainen mies on ulkoisesti heidän mieleensä, he kuvailevat sen yhden ja saman miehen. Toki aina kiirehtivät lisäämään, että makuja on monia :D
Puhdasta paskapuhetta. Ei tarvitse ottaa otannaksi kuin minä ja minun läheisin ystäväni niin tulee kaksi lähes vastakohtaista miestyyppiä kuvailtua. En viehäty lainkaan sellaisista miehistä, joista ystäväni pitää.
t. eri
Kuvailehan sitten ne miestyypit.
Ystävä: Christiano Ronaldo Lionell Messin pituudella
Minä: Ed Sheeran Ronaldon pituudella
Puhutaan naisista eikä teini tytöistä. Teillä on eri mieltymykset, jotka kyllä muuttuvat ajan kuluessa.
Olemme noin 40-vuotiaita naisia, emme teinityttöjä. Nuo nimet nyt olivat vain helpostitunnistettavia esimerkkejä miestyypeistä, joista pidämeme. En viitsinyt ruveta pidempää kuvalua kirjoittamaan. Ei tuo mieltymysero ole mihinkään muuttunut siinä noin 25 vuodessa, jonka olemme tunteteen. Pahoittelut, mutta teoriasi naisten identtisestä miesmausta ei nyt vain yksinkertaisesti pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä miehistä jotka käy vaan salilla ja tuijottaa vaan itseään peilistä. Sopivasti jos on lihasta niin se on hyvä, mutta ei välttämättömyys. Liika on aina liikaa. Ei viehätä. On todettu että miehet itse tykkää siitä jos on paljon lihasta eli treenaavat muita miehiä varten, ei naisia.
Itse sanoisin, että esim. Vertti Harjuniemellä on sopivasti lihasta, Tape Valkosella liikaa.
t. eri
En minä ainakaan häntä inhoa. Enkä ole missään ikinä sanonut, että inhoan kaikkia kehonrakentajia. Olet keksinyt ihan omasta päästäsi, että kaikki naiset ovat samaa mieltä ja kehonrakentajista ei voi olla kuin yhtä sinun määrittelemääsi mieltä.
t. sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Niin, sinulle lapsena se voi olla kovinkin suuri ylläytys, että kehonrakentajia on monenlaisia. Kuten on naisten mielipiteitäkin. Eikö olekin jännitävä asia, että naisilla on jokaisella ihan omat mielipiteet?
Näin Prismassa pariskunnan, jossa mies on bodari ja oli nainen pienikokoinen ja urheilullinen, mutta isotissinen kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Niin, sinulle lapsena se voi olla kovinkin suuri ylläytys, että kehonrakentajia on monenlaisia. Kuten on naisten mielipiteitäkin. Eikö olekin jännitävä asia, että naisilla on jokaisella ihan omat mielipiteet?
Älä nyt höpötä. Te kivenkovaan väitätte, ettette pidä kehonrakentajista, ja sitten kuitenkin tarjoatte esimerkkinä kehonrakentajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Älä nyt höpötä. Te kivenkovaan väitätte, ettette pidä kehonrakentajista, ja sitten kuitenkin tarjoatte esimerkkinä kehonrakentajan.
Autistille tiedoksi, että tässäkin ketjussa hyvin moni nainen on kertonut, että mielipide riippuu siitä, millainen kehonrakentaja on kyseessä. Autisti menee ja lukee viestit eikä keksi omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Ei täällä tarvitse ketään teititellä, sinuttele vaan suosiolla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaikki salilla käyvät ovat juntteja ja narsisteja. Voihan sitä juosta, uida, hiihtää ja klassisesti kotona puuhailla. Varsinkin omaan kehoon keskittyvät miehet ovat yleensä ääliöitä ja naiset wt.
Lihasmassan kasvattaminen on todella terveellistä. Kaikkien keski-ikäisten pitäisi käydä salilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Osa tykkää, osa ei. Esim. mun makuun ehdottomasti liian lihaksikas. En voisi kuvitella kiinnostuvani noin isosta miehestä.
Tämän ketjun luettuani itseäni alkoi mieli vähän bodata, joten lähenpä nyt sitä harrastaa monitoimilaitteella.
Lihaksien kasvattaminen tapahtuu ihan itsensä puolesta ja kun treenaa niin pysyyhän siinä viehättävänäkin.
En varmana kaikkia palstalaisia kiinnosta, mutta joku teistä varmasti voi kiihottua minunkin kropasta.
Vierailija kirjoitti:
Anabolisilla miehen lihas kasvaa mutta sukuelin kutistuu oman sukuhormonituotannon hiipuessa.
Naisella kasvaa lihas, klitoris, kurkunpää ja leuka sekä kulmakaari. Luusto miesmäistyy ja ääni madaltuu, karvoitus miehistyy.
Muutokset voivat olla pysyviä ja peruuttamattomia.
Oliko ap muita kysymyksiä?
Endokrinologiaan erikoistuva LL
Kivekset varmastikin kutistuvat, mutta tuskin penis. Laita tähän linkki, johonkin tieteelliseen julkaisuun missä asia todettu, jos näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Autistille tiedoksi, että tässäkin ketjussa hyvin moni nainen on kertonut, että mielipide riippuu siitä, millainen kehonrakentaja on kyseessä. Autisti menee ja lukee viestit eikä keksi omiaan.
Ahaa, monipuolinen miesmaku on sitä, että tykkäätte erilaisista kehonrakentajatyypeistä. Olette te aika koomikoita :D
Sulla on kovin yksioikoinen käsitys. Esim. kaikki hiihtäjät ja juoksija ja uimarit käyvät myös salilla, jos harrastavat lajiaan vähänkään ammattimaisemmin. Lihaskuntoharjoittelu tukee lajiharjoittelua ja salilla voi tehdä muutakin kuin pullistella ja katsella itseään peilistä.