Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kehonrakentajat naisten mielestä seksikkäitä?

Vierailija
04.08.2023 |

Näin minulle on sanottu. Sanokaapa naiset, pitääkö paikkansa.

Kommentit (168)

Vierailija
121/168 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti joidenkin naisten mielestä, mutta enempi nuo vaikuttaa miellyttävän miesten silmää.

Vierailija
122/168 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannattaisi ihan suosiolla myöntää, että toisia miehiä varten niitä lihaksia kasvatetaan, eikä naisia. Miehiä tuommoinen kiihottaa.

Miehenä voin sanoa, että ihan itseäni varten kasvatan lihaksiani, kuten muutkin.

Sitten toisille kommentoijille:

Mikä tarve on haukkua?

Jee, tosi kiva on kuulla, että itselläni on hernepää leveiden hartioitteni välissä ja muutkin vastaavanlaiset kommentit.

Mutta onhan sellainen överi tyyliin Mentula tosi ruman näköinen, ja tässähän kysyttiin just sitä, että onko seksikäs sellainen.

Jos et ole Mentula vaan sopusuhtainen, älä katso itseäsi haukutun.

Mun hartiat ovat samanmalliset kuin Bull Mentulalla, mutta paljon pienemmät mun hauikset ja rintalihakset ovat.

Tuntuuhan toi ikävältä, kun lajitovereita haukutaan. Eikö sitä voisi katsoa toisia ihmisiä ei niin halveksuen?

No, ottaen huomioon mitä kysyttiin keskustelunaloituksessa...

Muotoilen sitten niin, että ei, isot kehonrakentajat eivät mielestäni ole seksikkäitä.

Se ei ainakaan ole haukkumista, se on toteamista.

sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/168 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun mielestä turvonnut, ruskea kakkapökäle naisten stringeissä on hot, niin ei voi muuta kuin todeta, että makuja on erilaisia.

Vierailija
124/168 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anabolisilla miehen lihas kasvaa mutta sukuelin kutistuu oman sukuhormonituotannon hiipuessa.

Naisella kasvaa lihas, klitoris, kurkunpää ja leuka sekä kulmakaari. Luusto miesmäistyy ja ääni madaltuu, karvoitus miehistyy.

Muutokset voivat olla pysyviä ja peruuttamattomia.

Oliko ap muita kysymyksiä?

Endokrinologiaan erikoistuva LL

Ainoastaan kivekset kutistuvat, mutta peniksen kokoon ei vaikuta. Penis tosin saattaa näyttää pieneltä jos on todella suuret reidet.

Vierailija
125/168 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää lihakarjut on huvittavia kun niitä muskeleita täytyy esitellä aina kun on tilaisuus. Kaljut lihapäät vetävät heti paidan pois kun sää vähänkin sallii. Me muut katsotaan ja nauretaan 😂

Vierailija
126/168 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anabolisilla miehen lihas kasvaa mutta sukuelin kutistuu oman sukuhormonituotannon hiipuessa.

Naisella kasvaa lihas, klitoris, kurkunpää ja leuka sekä kulmakaari. Luusto miesmäistyy ja ääni madaltuu, karvoitus miehistyy.

Muutokset voivat olla pysyviä ja peruuttamattomia.

Oliko ap muita kysymyksiä?

Endokrinologiaan erikoistuva LL

Ainoastaan kivekset kutistuvat, mutta peniksen kokoon ei vaikuta. Penis tosin saattaa näyttää pieneltä jos on todella suuret reidet.

Tollanen keskimittainen eli lepotilassa 45 senttinen heppi näyttää katkaravulta.

Vierailija
127/168 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bull Mentula oli huvittava ilmestys kun oli kovimmassa pumpissa. Kaveri oli kuin joku ihmisen ja vuorigorillan risteytys. Ulosantia myöten.

Vierailija
128/168 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannattaisi ihan suosiolla myöntää, että toisia miehiä varten niitä lihaksia kasvatetaan, eikä naisia. Miehiä tuommoinen kiihottaa.

Minä treenaan salilla pelkästään vain terveysvaikutusten vuoksi.

Sehän ei sitten lihaksia kasvata.

Mitä enempi olet treenannut itsellesi lihasta, sitä terveempi olet.

Vierailija
129/168 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi päästä. Kannattaa ennemmin lukea vaikka kirjaa tai harrastaa taiteita.

Vierailija
130/168 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saliharjoittelu ei vaikuta mitenkään negatiivisesti päähän.

Vierailija
131/168 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljytyt,solariumrusketetut kaljut miehet.Hm,aika homoa.

Vierailija
132/168 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei oo.

Miksi sitten kehonrakentajilla on kuitenkin lähes aina nainen?

Miehillä lähes aina on, vaikkei sulla. Ehkä niillä on kiva luonne, ehkä ne on kulissiliitossa tienatakseen steroidikaupalla, joka kohdennetaan mitättömille hylkymiehille.

Kysy Kikeltä, miksi se oli Kimmon kanssa vaikka jäi lapsettomaksi.

Vierailija
133/168 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä miehistä jotka käy vaan salilla ja tuijottaa vaan itseään peilistä. Sopivasti jos on lihasta niin se on hyvä, mutta ei välttämättömyys. Liika on aina liikaa. Ei viehätä. On todettu että miehet itse tykkää siitä jos on paljon lihasta eli treenaavat muita miehiä varten, ei naisia.

Linkkaatko johonkin kuvaan, jossa miehellä on mielestäsi sopivasti lihaksia?

Itse sanoisin, että esim. Vertti Harjuniemellä on sopivasti lihasta, Tape Valkosella liikaa.

t. eri

Vertti Harjuniemi on teidän naisten niin kovin inhoama kehonrakentaja :D

Ikinä en ole kuullut kummastakaan mutta minulla on mies. Hän on entinen urheilija, joka on 25 vuotta rakentanut pääasiassa keskikehoa.

Silti rakas, ihana ja hauska ja erittäin hyvä seksissä, mikä oli yllätys sillä mahalla.

Vierailija
134/168 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä suurempi lihasten poikkipinta-ala ja voimataso ihmisellä on sitä pienempi riski dementiaan sairastumiselle.

Vierailija
135/168 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, ei tosiaan. Ällöttää sellaiset muskelimasat, ns. narukädetkin ovat paremmat miehellä.

Vierailija
136/168 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuitenkin naiset ihailevat miehiä, joilla on "sopivasti" lihaksia. Ja naisten "sopivasti" on yhtä kuin vuosikausia salilla kovaa treenaamalla saadut lihakset. Tosin jostain syystä naisilla on yleinen harhaluulo, että lihaksia tulee, kunhan vähän käy lenkillä ja joogassa.

Se on biologinen fakta, että miesten on helpompi kasvattaa lihaksiaan kuin naisten. Se on teidän geeneihinne kirjoitettu.

Helpompaa, mutta ei helppoa.

Jännästi vaan monet ruumiillista työtä tekevät tai muuten urheilevat on lihaksikkaita vaikkeivät koskaan kävisi salilla tai ei ainakaan mitään kovaa säännöllistä treeniä siellä. Just sellaisella sopivalla tavalla lihaksikkaita. Paitsi ne jotka on pullukoita. Tosin mun makuun sellainen hoikka kestävyysurheilijamies on paljon paremman näköinen kuin monen kaverin suosima "nallekarhu".

Vierailija
137/168 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öljytyt,solariumrusketetut kaljut miehet.Hm,aika homoa.

Eivätkö naiset muka voi nauttia öljyttyjen ja lihaksikkaiden miesten katselusta?

138/168 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole.

139/168 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuitenkin naiset ihailevat miehiä, joilla on "sopivasti" lihaksia. Ja naisten "sopivasti" on yhtä kuin vuosikausia salilla kovaa treenaamalla saadut lihakset. Tosin jostain syystä naisilla on yleinen harhaluulo, että lihaksia tulee, kunhan vähän käy lenkillä ja joogassa.

Se on biologinen fakta, että miesten on helpompi kasvattaa lihaksiaan kuin naisten. Se on teidän geeneihinne kirjoitettu.

Jännästi vaan monet ruumiillista työtä tekevät tai muuten urheilevat on lihaksikkaita vaikkeivät koskaan kävisi salilla tai ei ainakaan mitään kovaa säännöllistä treeniä siellä. Just sellaisella sopivalla tavalla lihaksikkaita. Paitsi ne jotka on pullukoita. Tosin mun makuun sellainen hoikka kestävyysurheilijamies on paljon paremman näköinen kuin monen kaverin suosima "nallekarhu".

No en mä kyllä mitään jännää tai jännittävää siitä löydä.

Vierailija
140/168 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen raksalla töissä ja suurin osa on aloittanut salilla käymisen viimeistään amiksessa, koska salilla käyminen ehkäisee rasitusvammoja fyysisessä työssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi