Milloin pitää luopua ainoasta unelmastaan? Mun unelma ollut vuosia eräs varattu mies
Pahalta näyttää,ettei koskaan eroa.
En haluaisi alkaa kakkosnaiseksi.. vaikka mahdollista on
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden tapauksen jossa miehellä oli toinen nainen 20 vuotta. Vasta sen jälkeen kakkosnainen uskoi ettei eroa tule
Voisin olla se kakkos nainen,jos saisin olla sitä noin kauan
Ap
Oman elämänsä Armi Kuusela
Vierailija kirjoitti:
Mä tuhlasin elämästäni monia vuosia tuollaisten miesten takia ja jäin sen takia lapsettomaksi. Vuodet vaan vieri ja lopulta kun älysin jatkaa matkaani löysin ihanan miehen, jonka kanssa asutaan yhdessä mut perhettä emme enää saa. Olen vihainen itselleni, mitä ihmettä näin niissä miehissä joilla ei ollut mitään halua sitoutua kehenkään. Kumpa olisin tavannut nykyisen mieheni jo aiemmin.
Harkitsisin. Puolassa hoidoille ei ole asetettu yläikärajaa. Suomessa on yksi hoidoissa käynyt jolle syntyi kaksoset. Solujen laatu vaikuttaa priimalta. FET= onnistuneista hoidoista ylijäänyt alkio. https://www.whatclinic.com/fertility/poland/gdansk/invicta-fertility-cl…
Kannattaa tehdä vain päätös. Helpommin sanottu kuin tehty, mutta silloin säästät omaa aikaasi ja tavallaan teet parhaiten myös toiselle.
Ei kannata jäädä haikailemaan, varsinkaan jos vuosiin ei ole mitään vastakaikua tullut.
Ehkä luopuminen jostain voi tuoda jotain uutta tilalle?
Vierailija kirjoitti:
Itse aattelen jotenkin niin. että unelmist aja haaveita ei välttämättä tarvitse luopua koskaan. Mutta on samalla ymmärrettävä, ettei kaikki unelmat ja haaveet välttämättä ikinä toteudu.
Uskovainen mies
Muistuupa mieleen erään Armin kohtalo.
Kato manifestoit vaan sitä unelmaasi, niin se toteutuu.
En osaa sanoa. Oma unelmamieheni ei ole tällä hetkellä varattu, mutta tajusin vasta 13 (!) vuotta myöhemmin miksi hän oli niin outo kun näin hänet viimeksi. En olisi ikinä osannut kuvitella hänen olleen minusta mustasukkainen, vain koska viereeni sattui istumaan nuorempi mies. Vasta muutama päivä sitten tajusin, että hänen on täytynyt aiemmin nähdä kun se nuorempi mies täysin sattumalta käveli perässäni ja istui yhtä aikaa alas viereeni. Se on näyttänyt siltä kuin olisin saapunut paikalle sen täysin tuntemattoman miehen kanssa, jonka kanssa en koskaan puhunut sanaakaan. Kuinka voikaan olla niin huono onni ja samasta syystä tajuaa vasta 13 vuotta myöhemmin, että hän välitti sittenkin.
En ole vielä luovuttanut. Lähetin viestin.