Milloin pitää luopua ainoasta unelmastaan? Mun unelma ollut vuosia eräs varattu mies
Pahalta näyttää,ettei koskaan eroa.
En haluaisi alkaa kakkosnaiseksi.. vaikka mahdollista on
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen yhden tällaisen ihmisen opiskeluajoilta. Silloin jo (eli kohta 30 vuotta sitten) oli ihastunut yhteen varattuun mieheen vuosikausia ihan pakkomielteen omaisesti. Vaikka vastaan tuli muita hänestä kiinnostuneita miehiä, niin eivät kelvanneet. Mies yritti selvästi viestiä, ettei ole kiinnostunut ja me ystävätkin sanottiin siitä ihan suoraan, mutta ei vaikutusta.
Valmistumisen jälkeen muutti muualle ja löysi varatun kollegan, mihin ihastui ja kenestä tuli uusi pakkomielle. Sitä kesti niin kauan, kunnes mies vaihtoi työpaikkaa ja ystäväni muutti sitten uuteen kaupunkiin.
Yhteydenpito meillä alkoi sitten jäädä, mutta pari vuotta sitten törmättiin ja kertoi, että elelee yksin ja harmittelee, kun ei ole perhettä. Nyt viisikymppisenä itsekin tajunnut, että liian pitkään roikkui varatuissa. Minusta jotain sitoutumispelkoa ja oikeiden parisuhteiden välttelyä oli tuo varattujen perään haikailu. Sai kuvitella aina suhteen omassa päässään ilman, että piti aidosti tutustua ja tehdä kompromissejäkin.. Itsekin naureskelu, että jos se rakkauden kohde olisi kiinnostunutkin hänestä, niin hän olisi varmasn juossut karkuun. Ja kiinnostus lopahtanut, kun eihän hänestä kukaan oikeasti voi edes tykätä. Minusta tosi surullista. Olisi kyllä ansainnut perheen ja ollut varmasti tosi hyvä puoliso ja äiti,
No minulla on mies ja perhe. Mutta olen järjettömän ihastunut tähän toiseen...
ApAina paranee. Se on vain se haavekuva mihin olet ihastunut, todellisuus tuskin olisi yhtä ruusuilla tanssimista kuin haaveissasi. Nyt ota itseäsi niskasta kiinni ja keksi parempia unelmia.
Taikka, keksi parempi provotarina.
Miksi sä haluaisit miehen joka pettää tai jättää puolisonsa toisen naisen takia?
Kuvitteletko olevasi joku uniikki lumihiutale jota hän ei voisi pettää tai jättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut ex vaimon monesti. Ihan eri osoitteessa asuu. Sekin nainen varakas.
ApOletko nyt ihan provo, kun kyllähän jokainen nainen tajuaa tuossa kohtaa, että tää komea hurmurimies on naisten rahojen perään, ja sulla ilmeisesti ei ole rahaa. Vaihtaa naista, kun rahavirta loppuu.
Niin, on siis ex-rouva ja lapset, sitte tää nykyinen jolla on rahaa...eli olisit jonossa kolmas, särkisit perheesi tommosen häntäheikin takia...joopajoo, ja kun sulla ei ole rahaa, siks ei kiinnostu susta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut ex vaimon monesti. Ihan eri osoitteessa asuu. Sekin nainen varakas.
ApOletko nyt ihan provo, kun kyllähän jokainen nainen tajuaa tuossa kohtaa, että tää komea hurmurimies on naisten rahojen perään, ja sulla ilmeisesti ei ole rahaa. Vaihtaa naista, kun rahavirta loppuu.
Niin, on siis ex-rouva ja lapset, sitte tää nykyinen jolla on rahaa...eli olisit jonossa kolmas, särkisit perheesi tommosen häntäheikin takia...joopajoo, ja kun sulla ei ole rahaa, siks ei kiinnostu susta...
Ja on Calvin Kleinin näköinen ja erittäin miellyttävä.
Mun haave on ollut vuosikausia omakotitalo. En tarkoita mitään jättilukaalia, vaan n. 90-100 m2 taloa. Uusien rakentamisen hinta on räjähtänyt käsiin, vanhat viedään käsistä. Aina joku ehtii jo ensinäyttelyn aikana heittää sellaisen tarjouksen, että myyjä hyväksyy suoraan ja me jäämme nuolemaan näppejä. Onneksi meillä on kesämökki, mutta ei sekään pelasta sitä vitutusta, kun heräät joka aamu siihen tässä kennokodissa jota taloyhtiöksi kutsutaan, kun naapuri aloittaa aamutoimensa klo 5.30.
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa mies on itsekeskeinen ihminen. Se tekee juuri niinkuin haluaa, aina. Siinä ei perhe, lapset tai koti merkitse mitään. Eli jos ei eroa, niin ei se halua erota.
Joo, monet miehet saattavat olla hyvinkin minäkeskeisiä, mutta aika monella se minä on hukassa, ja vastuu siirtyy muille.
Esimerkiksi moni mies saattaisi olla kiinnostunut jostakusta toisesta naisesta, mutta kun pitäisi tehdä konkreettisia päätöksiä, kuten esimerkiksi ero ja uuden elämän aloittaminen, niin se oma sisus, josta se päätöksenteko ja sen motiivit pitäisi lähteä, on ontto.
Tästä seuraa sitten se, että mies saattaa jäädä jonkinlaiseen välitilaan - eli on jo kirjoittautunut ulos avioliitosta, mutta ei ole sen vertaa päätöksentekoa ohjaavaa sisusta, että saisi hoidettua itselleen oman elämän ja uuden alun joko yksin tai toisen naisen kanssa.
Tätä tyhjyyttä toiset naiset ja jotkut miehetkin selittävät laiskuudeksi (joka ilmenee myös muissa tilanteissa).
Mutta se ei ole edes laiskuutta, vaan eräänlaista oman minän puutetta, sitä, että ei ole ollenkaan kosketuksissa omaan itseensä, ja ei oikeasti tunne erityistä tunneperäistä halua muuttaa asioita, tai tehdä jotakin erityistä; vaan toimintaa ja käytöstä ohjaavat muut seikat, usein ulkopuoliset.
Tästä johtuen moni mies vain ajelehtii elämässään, ja tekee, mitä ulkoa päin käsketään / olosuhteet vaativat, mutta mitään erityistä kiinnostusta, tavoitteellisuutta, huomattavaa tunne-elämää tai ylipäätään omaa toimintaa sisältä ohjaavaa minää ei ole.
Osa näistä itsettömistä miehistä on tästä huolimatta näennäisesti hyvin omassa elämässään kiinni, toimivia ja ahkeria, jopa tavoitteellisia, mutta tarkemmin katsottuna voi havaita, että näidenkin miesten toimintaa ohjaavat tottumukset, tavat, tai ulkoinen motivaatio.
Vierailija kirjoitti:
Mun haave on ollut vuosikausia omakotitalo. En tarkoita mitään jättilukaalia, vaan n. 90-100 m2 taloa. Uusien rakentamisen hinta on räjähtänyt käsiin, vanhat viedään käsistä. Aina joku ehtii jo ensinäyttelyn aikana heittää sellaisen tarjouksen, että myyjä hyväksyy suoraan ja me jäämme nuolemaan näppejä. Onneksi meillä on kesämökki, mutta ei sekään pelasta sitä vitutusta, kun heräät joka aamu siihen tässä kennokodissa jota taloyhtiöksi kutsutaan, kun naapuri aloittaa aamutoimensa klo 5.30.
No tuo sun ongelma johtuu monista ihmisistä ja monien ihmisten päätöksistä.
Mun unelma on tasan yhdestä ihmisestä kiinni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei eroa, niin eikö se silloin kerro jostain?
No tällä naisystävällä on rahaa.,mutta on jo n. 50v.
Ja minä 37v
Todella ihana luonne miehellä siis. Etkö itse näe, mikä playboy?
Ei me tiedetä tuosta miehestä mitään. Pelkästään se, että AP:n omassa harhaisessa mielessä hän voisi alkaa miehen kakkosnaiseksi. Todennäköisesti olisi alkanut, jos voisi, sen verran säälittävän oloinen reppana. Veikkaan että mies elää elämäänsä ihan tyytyväisenä naisystävänsä kanssa ja Ap rakentelee haavelinnoja.
Vierailija kirjoitti:
No miks hitossa sätuhlaat elämääsi haaveilemalla jostain varatusta ukosta? Miehiä on planeetta pullollaan, usko tai älä niin ei hän ole mikään ainutkertainen. Sä olet nyt mielessäsi kuvitellut hänestä jonkinlaisen ja ihastunut siihen mielikuvaan. Mikään ei takaa, että vaikka hän eroaisi, niin hön sittenkään haluaisi just sut, vaikka olisi jotain positiivisia signaaleja antanutkin.
Jos olet tavis, taviksia riittää tilalle yllin kyllin. Parempaa kannattaa oikeasti odottaa. Olen varattu mies, en petä, mutta mun suhde on ongelmissa. Haaveilen yhdestä naisesta. Tavista en halua, vaan sen yhden, täydelliset kasvot, kauniit siniset silmät. Kun tämä nainen hymyilee leveää hymyään, hänen silmänsäkin loistavat. Tomera luonne, josta tykkään. Nainen on myös varattu. en tiedä tuleeko koskaan sitä hetkeä, että saamme toisemme.
Vaimo petti ja siksi parisuhteemme on nyt ongelmissa. Latasin itselleni Tinderin, mutta en löydä sieltä ketään, joka sytyttää yhtä paljon tuo yksi nainen. Latasin Tinderin sen takia, että näen mitä siellä on tarjolla ja kannattaako erota.
No sinunlaisiasi tuntuu kyllä riittävän. Miksi et tutustu vapaisiin miehiin?
Ei ole tietty niin jännää silloin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä haluaisit miehen joka pettää tai jättää puolisonsa toisen naisen takia?
Kuvitteletko olevasi joku uniikki lumihiutale jota hän ei voisi pettää tai jättää.
Kyl unelma ny sen vuoden kestää
Ennen kuin ukko alkaa säätää selän takana.
Naisissa on kyl näitä hiutaleita.
Not like the other Girls osastoo. Yyyy.
Pick me. I m better.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi haaveilla miehestä, joka olisi valmis ottamaan kakkosnaisen? Eikö se jo kerro miehen luonteesta riittävästi... miten ikinä voisi luottaa sellaiseen, vaikka sen omakseen saisikin.
Nää naiset haluaa voittaa miehen huomion ja tuntea olevansa hetken halutuimpia ja ihanimpia lumihiutaleita.
Ne haluu tuottaa pahaa oloo muille. Ne on itsekkäitä.
Ne on samanlaisii ku se mies jonka ne pelaa itelleen.
Tunnenarkkeja. Kukas kukkaan huumast huumaan.
Ei ne osaa aatella et niille käy samoin.
Vaikka lopulta tietty käy.
Kymmenen käskyä
1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.
2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
3. Pyhitä lepopäivä.
4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.
5. Älä tapa.
6. Älä tee aviorikosta.
7. Älä varasta.
8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.
9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.
(2 Moos. 20:2–17; 5 Moos. 5:6–21)
Rakkauden laki
Mä voisin vaikka tuoda mun miehen sulle että vihdoin pääsisin siitä eroon.
Tiedän yhden tapauksen jossa miehellä oli toinen nainen 20 vuotta. Vasta sen jälkeen kakkosnainen uskoi ettei eroa tule
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden tapauksen jossa miehellä oli toinen nainen 20 vuotta. Vasta sen jälkeen kakkosnainen uskoi ettei eroa tule
Voisin olla se kakkos nainen,jos saisin olla sitä noin kauan
Ap