Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varakas iäkäs vanhempi, miksi et auta lapsiasi?

Vierailija
02.08.2023 |

Tää ihmetyttää, oma tarina.
Erosin ja ajauduin 3v raha ongelmiin. Joutui vetämään ihan kädestä suuhun.. Jäi mm talo käsiin josta hirveät kulut..

Vanhemmilla taas rahaa riittää, tulen perimään joskus 5-800 000 omaisuuden.. Mutta ei senttiäkään en saanut apuja katastrofin päällä ollessa..

Ilmeisesti tämä on suht yleistä.. Mutta en ymmärrä miksi nyt joku vanhempi voisi kertoa milöä perustelette toimintanne?

Kommentit (224)

Vierailija
221/224 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhemmat on tuollaisia. Rahaa tulee kuin roskaa joka kuukausi ja mihinkään ei mene kun ei ole velkoja. Silti poikansa lapsineen ei saa ikinä mitään apuja, vaikka tietävät perheen köyhyyden, joka vaikuttaa kaikkeen onnellisuuteen.

Vierailija
222/224 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, vastasit itse kysymykseesi.

"Oma tarina", siis sinun tarinasi, ei vanhempiesi. Olet aikuinen ja elät ihan omaa tarinaasi.

Oikeassa olet. Joten hekin saavat elää jatkossa omaa tarinaansa.

Tähän tarinaan ei kuulu ainakaan mun apu eikä välttämättä kuulu lastenlapsetkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/224 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ollut mukavaa katsella naapureiden perhesuhdetta. Aivan ihanat isovanhemmat siellä.

Kummatkaan eivät ole mitenkään erityisen varakkaita. Mutta auttavaisia ja auttavat naapureita kaikin tavoin myös rahallisesti..

Kaikki 4 ovat eläkkeellä. Tänäkin kesänä olivat ihan ex tempore kysyneet naapurilta pitäisikö taloa kunnostaa, naapuri oli vastannut ettei oikein ole rahaa.. ulkoverhous ja maalaaminen..

No nämä isovanhemmat maksoivat rempan puoliksi ja olivat kaikki tekemässä sitä. Viikon verran tuossa käyttivät omaa aikaa ja muutama tonni meni rahaa. Naapurin talon arvo +15000€ ja kokonaan huoli pois tulevasta remontista.

Vierailija
224/224 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on auttanut hyvässä virassa olevaa tytärtään kymmenillä tuhansilla. Mikä on kiitos, tytär katkaisi välit itse aiheuttamansa riidan päätteeksi. Esti vielä välit lapsenlapseenkin. No perinnönjako meni uusiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme