Pääsetkö taivaaseen?
Sinunkin maallinen matka päättyy joskus.Pääsetkö taivaaseen vai onko sinun paikka joku muu?
Kommentit (353)
Siddhi
Joillakin on niitä mystisiä kykyjä.
Erilaisia yliluonnollisia kykyjä ovat muun muassa esimerkiksi:
Laghimā: kyky tulla painottomaksi tai ilmaa kevyemmäksi.
Prāpti: kyky kutsua välittömästi esiin mikä tahansa esine, josta käyttäjä on tietoinen minä tahansa hetkenä.
Prākāmya: kyky saavuttaa tai toteuttaa mitä tahansa, mitä tahansa halutaan.
Īśiṭva: kyky hallita luontoa, yksilöitä, organismeja jne. Ylivalta luontoon nähden ja kyky pakottaa vaikutusvaltaa keneen tahansa.
Vaśiṭva: kyky hallita kaikkia aineellisia elementtejä tai luonnonvoimia.
jne.
Vierailija kirjoitti:
Siddhi
Laghimā: kyky tulla painottomaksi tai ilmaa kevyemmäksi.Prāpti: kyky kutsua välittömästi esiin mikä tahansa esine, josta käyttäjä on tietoinen minä tahansa hetkenä.
Īśiṭva: kyky hallita luontoa, yksilöitä, organismeja jne. Ylivalta luontoon nähden ja kyky pakottaa vaikutusvaltaa keneen tahansa.
jne.
Jeesus oli ihan varmasti joogi, koska joogeilla on mystisiä voimia. Esimerkiksi joogit voivat jopa pysäyttää hengityksen tietyksi ajaksi, jopa kuukaudeksi kokonaan jne. Jeesus käveli veden päällä, kyseessä on Lakhima siddhi - mystinen kyky muuttua kovin kevyeksi. Prapt -siddhi, kun hän ruokki väkijoukkoa. Prapti siddhi - materialisaatio.
Hän jatkaa: Ilmeisesti ne ihmiset olivat oikeassa, jotka sanoivat, että Jeesus asui Intiassa monta vuotta ja oppi siellä kaikki nämä kyvyt.
Hän jatkaa, että kuolleiden ylösnousemus (Jeesuksen toisessa tulemuksessa) on kuin kauhuelokuvasta. Ruumiita ei voi tuhkata, koska muuten tai niitä ei voi herättää henkiin.
Hän jatkaa: En ole tyytyväinen kristittyjen aggressiivisuuteen muita uskontoja kohtaan. Enemmän kysymyksiä kuin vastauksia. On vain uskottava, eikä mitään voi kyseenalaistaa.
Kyllä, yksin Jeesuksen vuoksi ja yksin armosta <3
Vierailija kirjoitti:
Kuoleman jälkeen ei mennä mihinkään.
Voipi tulla yllätyksiä, hupista vain...
Vierailija kirjoitti:
En kuulu kirkkoon, mutta Jeesus ja Jumala vissiin molemmat rakastaa kaikkia niin pakko päästää. En mitään liian pahaa kummiskaan ole tässä elämässä tehnyt, pentuna varastin ruokaa.
Jumala kyllä on rakastanut maailmaa niin paljon, että Jeesus kuoli puolestamme <3 (armo, koskee kaikkia) Mutta jos siihen ei halua uskoa, niin eihän armo sitten päde. Jo yksikin hyvä teko, jonka olet jättänyt tekemättä elämässäsi, vie sinut kadotukseen, eli omin voimin et voi koskaan yltää taivaaseen. (laki, koskee kaikkia).
Kirkkon kuuluminen taas ei liity asiaa mitenkään. Paitsi sikäli, että jos olet jo kastettu, saat palata kasteen armoon. Kaste ilman usko taas ei pelasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoleman jälkeen ei mennä mihinkään.
Mistäpä se tiedät?
Ihminen, eläin, kasvi maatuu.
Kyllä, ruumis maatuu, se kuolee. Sielu taas on ikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siddhi
Laghimā: kyky tulla painottomaksi tai ilmaa kevyemmäksi.Prāpti: kyky kutsua välittömästi esiin mikä tahansa esine, josta käyttäjä on tietoinen minä tahansa hetkenä.
jne.Jeesus oli ihan varmasti joogi, koska joogeilla on mystisiä voimia. Esimerkiksi joogit voivat jopa pysäyttää hengityksen tietyksi ajaksi, jopa kuukaudeksi kokonaan jne. Jeesus käveli veden päällä, kyseessä on Lakhima siddhi - mystinen kyky muuttua kovin kevyeksi. Prapt -siddhi, kun hän ruokki väkijoukkoa. Prapti siddhi - materialisaatio.
Hän jatkaa: Ilmeisesti ne ihmiset olivat oikeassa, jotka sanoivat, että Jeesus asui Intiassa monta vuotta ja oppi siellä kaikki nämä kyvyt.
Hän jatkaa, että kuolleiden ylösnousemus (Jeesuksen toisessa tulemuksessa) on kuin kauhuelokuvasta. Ruumiita ei voi tuhkata, koska muuten tai niitä ei voi herättää henkiin.
Hän jatkaa: En ole tyytyväinen kristittyjen aggressiivisuuteen muita uskontoja kohtaan. Enemmän kysymyksiä kuin vastauksia. On vain uskottava, eikä mitään voi kyseenalaistaa.
Ai Jumalalle, joka on luonut koko maailmankaikkeuden, olisi joku ongelma "korjata" tuhkakasa ihmiseksi? Ei nyt ihan logiikka ole loppuun ajateltu ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä, kuka on se henkilö, joka kristinuskossa julistautuu Jumalaksi. En tiedä, kuka on kyseessä, joka sanoo:
”Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat …”
Ehkä kyseessä on jonkuna kansa esi-isä, kanta-isä, tai ihan joku muu.
Jumalan luonne ei voi olla sellainen.
En käsitä myös sellaista:1. KR 1933/-38
5Moos. 15:6Sillä Herra, sinun Jumalasi, on siunaava sinua, niinkuin hän on sinulle puhunut; ja sinä lainaat monelle kansalle, mutta sinun ei tarvitse lainaa ottaa, ja sinä VALLITSET MONIA KANSOJA, MUTTA HE EIVÄT VALLITSE SINUA.
Puhutaanko tässä "valitusta kansasta" ja siitä, että olemme sen alamaisia? Ovatko he meidän yläpuolellamme? Elikkä sortaa muita kansoja ja ylentää yhtä?
Kumma kun te uskottomat lainaatte aina vaan tuon jajeen alkuosaa, koska haluatte, että Jumala on väärämielinen. Täsdä tämä jae on kokonaisuudessaan:
Älä kumarra äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat; mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni
2 Mooses 20:5
Ne jotka ei halua uskoa, rakastavat syntiä ja ovat Saatanan palveluksessa, tiesivät sitä tai eivät. He lukevat Raamattua kuten Piru, jotta eksyttäisivät muita. Kaikelle on selitys, mutta kaikkea ei meille paljasteta tässä maallisessa elämässä. Jos en tietäisi että Saatana vaikuttaa, niin ihmettelisin mitä uskomattomia haittaa jos joku uskoo. Miksi heidän tarvii pilkata uskovia ja vääristellä Raamattua, pilkata Jumalaa. Miksi heitä haittaisi jos joku uskoo. Onko se heiltä pois? He eivät ole omasta mielestään menettämässä mitään kuitenkaan. Kateellisia he eivät voi olla (vaikka Saatana, heidän ohjailijansa kyllä on kateellinen).
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, yksin Jeesuksen vuoksi ja yksin armosta <3
Amen.
Vierailija kirjoitti:
Jos pääsen taivaaseen, alan heti ylpeillä, jotta pääsen eroon mulukkujen seurasta.
Saatanakin pääsi pois sieltä sillä tavalla, ja samat säännöt pätevät hamaan loppuun.
Hassu. Oikeasti luulet, että saatana on kiva kaveri? Niinhän se haluaakin sun uskovan, mut saatana on oikealta nimeltä valehtelija, eli se kaikki (että oikeasti saatana onkin hyvis ja Jumala pahis) on täyttä harhaa ja mulkeroutta vain.
Taivaassa ei ole mulkeroita ollenkaan, vaan me kaikki sinne pääsevät pääsemme synnistämme eroon ja muutumme täydellisiksi, ja taivas on pelkkää rakkautta ja hyvyyttä täynnä <3 (Ei siis lässynlässy-rakkautta, vaan ymmärrystä parempaa versioita)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siddhi
jne.Jeesus oli ihan varmasti joogi, koska joogeilla on mystisiä voimia. Esimerkiksi joogit voivat jopa pysäyttää hengityksen tietyksi ajaksi, jopa kuukaudeksi kokonaan jne. Jeesus käveli veden päällä, kyseessä on Lakhima siddhi - mystinen kyky muuttua kovin kevyeksi. Prapt -siddhi, kun hän ruokki väkijoukkoa. Prapti siddhi - materialisaatio.
Älä liitä Jeesusta epäjumaliisi ja joogeihin, hänellä ei ole niiden kanssa yhtään mitään tekemistä.
Nuo mainitsemasi ovat helvetinjoukkoja ja täynnä riivaajia.
Yritän parhaani olla hyvä ihminen, joten toivon että pääsen, mutta sen päättää Jumala, en minä.
Vierailija kirjoitti:
Yritän parhaani olla hyvä ihminen, joten toivon että pääsen, mutta sen päättää Jumala, en minä.
Usko Herraan Jeesukseen ja hänen armoonsa niin pääset sinäkin kerran taivaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taivas on Saksassa kirjoitti:
Saksa hyväksyi esityksen yhdestä Euroopan sallivimmista kannabislaeista:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/237068d5-2de2-4270-ad26-be91a35e11ba
Pyhä Yrtti on laillistettu Saksassa... Nauttikaa tekin siitä, arvoisat ystävät.
Se tekee todella hyvää mielelle, voin kertoa.Kannabis tekee ihmiset mielipuoliksi sekä huumehulluiksi, siirtyvät pian vahvimpiin aineisiin ja sitten se on nopea liuku hautaan ja ikuiseen tuleen.
Kyllä. Kalifornia ja Kanada ovat jo täysin tuhoutuneet.
Netissä on Kalifornian kaduilta aivan kammottavia videoita miltei kuolleen näköisistä ihmisistä, kauheassa huumepöllyssä kuka mitenkin roikottaen itseään, raakkuen kauhusta, kävellen pää polvissa, maaten tajuttomina tai kuolleina vääntyneenä kaduilla nuo ihmisparat - nuoret, vanhat keski- ikäiset, hyväksikäytetyt lapset..
He kaikki aloittivat ottamaan ahdistukseensa ensin jotain miedompaa, kukkaa, hartsia ja sitten lopulta kokaa, crackia, lsd:tä heroa, piriä.
Ja sieltä haamujen poluilta ei palaa juuri kukaan enää takaisin. He ovat menneet iäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki meidän oma "hyvyytemme" omassa lihassamme tehty, on kuin saastainen vaate* Jumalan edessä.
(*verinen kuukautissuoja, alkukieli)
Voi teitä Jeesuskulttilaisia. Jotenkin niin hellyttäviä ja reppanoita samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä Jeesuskulttilaisia. Jotenkin niin hellyttäviä ja reppanoita samaan aikaan.
Todellakin säälin Jeesus-kulttilaisia. Täällä niitä vaan ei ole. Kultit ovat vaarallisia jäsenilleen. Kyllä on olemassa, on ainakin ollut olemassa kultteja jossa on johtaja jota täytyy totella, jotkut kai sotkeneet osia Raamatusta opetuksiinsa.
On myös seurakuntia jotka ei sinällään ole kultteja, mutta sallivat vieraakseen saarnaajia jotka käyttävät paholaisen voimia, he eksyttävät ja saavat jopa seurakuntalaisia avaamaan itsensä pahoille hengille, päästävät ruumiiseensa pahan hengen. River-seurakunnassa on ollut esimerkiksi. Ja ihan luterilaiseen seurakuntaankin on joskus tullut Pirkko Jalovaara esim. Näitä pitäisi ihmisten varoa.
Rockista pitäviä ei päästetä, joten haaveeksi jää.
En usko taivaaseen. Se on kirkon propagandaa, jolla se pyrkii ohjailemaan ja käyttämään hyväksi muita ihmisiä.
Jumala ei puhu mitään. Mooseksena esiintyvä kirjoittajien joukko kirjoittaa näin. Mitään yhteyttä heillä ei ollut mihinkään yliluonnolliseen.