Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsetkö taivaaseen?

Vierailija
30.07.2023 |

Sinunkin maallinen matka päättyy joskus.Pääsetkö taivaaseen vai onko sinun paikka joku muu?

Pääsetkö taivaaseen?

Vaihtoehdot

Kommentit (353)

Vierailija
41/353 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas on Saksassa kirjoitti:

Saksa hyväksyi esityksen yhdestä Euroopan sallivimmista kannabislaeista:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/237068d5-2de2-4270-ad26-be91a35e11ba

Pyhä Yrtti on laillistettu Saksassa... Nauttikaa tekin siitä, arvoisat ystävät.

Se tekee todella hyvää mielelle, voin kertoa.

Kannabis tekee ihmiset mielipuoliksi sekä huumehulluiksi, siirtyvät pian vahvimpiin aineisiin ja sitten se on nopea liuku hautaan ja ikuiseen tuleen.

Vierailija
42/353 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa. Olen ateisti. Ja elänyt huonosti. Aivan sama mihin mun raato kipataan

Ihminen on kolmiosainen: uloinpana liharuumis sitten sielu ja sisinpänä henki.

Vain liharuumis kuolee ja mätänee, mutta sielu- ja henkiruumis elää iankaikkisesti.

Täällä maan päällä teet päätöksen missä vietät ikuisuutesi.

Vain Jeesus Kristus voi pelastaa sinut ikuisesta itkusta ja hammasrenkiristyksestä.

Pyydä syntejäsi anteeksi Häneltä ja anna Hänen pelastaa sinut. Hän tekee sen, kun vaan pyydät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/353 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivas on Saksassa kirjoitti:

Saksa hyväksyi esityksen yhdestä Euroopan sallivimmista kannabislaeista:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/237068d5-2de2-4270-ad26-be91a35e11ba

Pyhä Yrtti on laillistettu Saksassa... Nauttikaa tekin siitä, arvoisat ystävät.

Se tekee todella hyvää mielelle, voin kertoa.

Kannabis tekee ihmiset mielipuoliksi sekä huumehulluiksi, siirtyvät pian vahvimpiin aineisiin ja sitten se on nopea liuku hautaan ja ikuiseen tuleen.

Kyllä. Kalifornia ja Kanada ovat jo täysin tuhoutuneet.

Vierailija
44/353 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä taida päästä, olen tappanut monta ihmistä ja r a iskannut satoja.

Muista ristin ryöväriä.

Niin ja Mooseskin tappoi sen egyptiläisen omin käsin, samoin kuningas Daavid syyllistyi Batseban miehen, Uurian miehen murhaan välillisesti.

Nämä miehet ovat Raamatun pyhiä miehiä, mutta toki pyysivät Jumalalta anteeksi ja katuivat syntejään.

Siinä on se ero heidän ja "tavallisen", ja katumattoman murhaajan kesken.

Vierailija
45/353 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu on tässä asiassa hyvin selkeä. Yksikään ihminen ei mene taivaaseen, vaan taivas tulee maan päälle.

Kyllä. Mutta sitä ennen pian Jeesus - uskovat temmataan ylös Taivaaseen pois Ahdistuksen ajan tieltä turvaan Jumalan ja pyhien luo.

Sen jälkeen Noin 7 vuoden sisällä maailma tuhoutuu osittain ydinsodan myötä ja Jeesus tulee taivaasta maailmaan"tuhannen tuhansine pyhineen" ja luo uudet taivaat ja maat =1000 vuotinen valtakunta ja uusi Jerusalem laskeutuu Taivaasta.

Vierailija
46/353 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei armoa anneta niin enpä taida päästä. Ei ole ainakaan tässä elämässä mitään näyttöä armosta, armotta kaikki menee pieleen ja mikään ei onnistu :/ Sen johdosta olen kiroillut jo taivaspaikkani ajat sitten jollekin toiselle...

No siksihän Jeesus kuoli, koska me ei pystytä elämään synnitöntä elämää. Me ollaan kertakaikkisen kykenemättömiä. Jos haluat Jeesuksen puolustusasianajajaksesi viimeiselle tuomiolle, sinulla on siihen mahdollisuus. Tiesitkö että Raamatussa on koko joukko aivan kauheita tekoja tehneitä ihmisiä. Kuningas Daavid teki törkeästi, mutta katui sitten tekojaan ja oli myöhemmin Jumalan silmissä nuhteeton.

Vierailija
47/353 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsen taivaaSTA

Vierailija
48/353 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääsen taivaaseen, alan heti ylpeillä, jotta pääsen eroon mulukkujen seurasta.

Saatanakin pääsi pois sieltä sillä tavalla, ja samat säännöt pätevät hamaan loppuun.

Vierailija
49/353 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuoleman jälkeen ei mennä mihinkään.

Mistä sinä sen tiedät?

Mistä sinä tiedät mitä tapahtuu kuoleman jälkeen? Äläkä ala puhumaan siitä satukirjasta.

Miksi et halua puhuttavan satukirjastasi?

Vierailija
50/353 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi poloiset uskovaiset.

Jos taivas on niin uskomaton paikka niin miksi et lähde sinne välittömästi?

Ai niin, itsemurha on synti.

Kuka tämän olisi voinut keksiä?

Vierailija
51/353 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei armoa anneta niin enpä taida päästä. Ei ole ainakaan tässä elämässä mitään näyttöä armosta, armotta kaikki menee pieleen ja mikään ei onnistu :/ Sen johdosta olen kiroillut jo taivaspaikkani ajat sitten jollekin toiselle...

No siksihän Jeesus kuoli, koska me ei pystytä elämään synnitöntä elämää. Me ollaan kertakaikkisen kykenemättömiä. Jos haluat Jeesuksen puolustusasianajajaksesi viimeiselle tuomiolle, sinulla on siihen mahdollisuus. Tiesitkö että Raamatussa on koko joukko aivan kauheita tekoja tehneitä ihmisiä. Kuningas Daavid teki törkeästi, mutta katui sitten tekojaan ja oli myöhemmin Jumalan silmissä nuhteeton.

Miten niin kuoli? Oli 3 päivää koomassa.

Vierailija
52/353 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pääsee. Jos on kuullut hengen puhuvan, tietää kyllä nämä asiat. Se ei ole enää uskoa, vaan tietoa. Ensin olin uskovainen, nyt olen tietäväinen.

Vierailija
53/353 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen kysymys on yhtä mielekäs kuin: pääsetkö Narniaan?

En, en pääse enää edes mielikuvitusleikeissäni, koska en ole enää lapsi.

Vierailija
54/353 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristilliset käsitykset ovat peräisin muinaisista, juutalaisista, ja juutalaiset assyrialaisista, ja assyrialaiset intialaisista, ja kaikki menevät taaksepäin: mitä uudempi, sitä alempi, mitä vanhempi, sitä korkeampi.

Ei ole totta.

Pyhä kolminaisuus: Isä Jumala, Poika Jumala Jeesus Kristus ja Pyhä Henki loi maailman ja koko universumin yhdessä.

1Moos 1:26 Ja Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme; ja vallitkoot he meren kalat ja taivaan linnut ja karjaeläimet ja koko maan ja kaikki matelijat, jotka maassa matelevat.

Jumala puhuu tässä siis monikossa alkutekstinkin mukaan = tehkää -mme, kuvakse - mme, kaltaisekse - mme.

Vierailija
55/353 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pääsee. Jos on kuullut hengen puhuvan, tietää kyllä nämä asiat. Se ei ole enää uskoa, vaan tietoa. Ensin olin uskovainen, nyt olen tietäväinen.

OK mutta alan heti ylpeillä, jotta minut syöstään taivaista. Säännöt ovat selvät. 

Vierailija
56/353 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä mene kristinuskon mukaan niin, että kuoltuaan ihminen haudataan ja kun Jeesus palaa maan päälle, tämä ihminen nostetaan taivaaseen?

Miksi siis osa uskovaisista sanoo, että kuollut läheinen on taivaasssa? Tai uskoo jopa että kuollut läheinen on enkeli. 

En tiedä kuka tämän sano, mutta jäi mieleen hyvänä kommenttina: Kun ihminen kuolee, tajunta sammuu ja aivotoiminta lakkaa. Muusta meillä ei ole tietoa. 

Näin minäkin ajattelen, kaikki muu on kuulopuheita. 

Tuhannet hetkeksi kuolleet, jopa ateistit ovat kertoneet nähneensä tunnelin päässä suuren Valo - olennon, jonka ovat tunnistaneet Jeesukseksi.

Monille ei - uskoville on näytetty hetki helvetin kauhujen lopputtomuutta ja ovat saaneet kuitenkin jostain syystä palata takaisin elämään ja löytäneet Jeesuksen elämäänsä.

Vierailija
57/353 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään tähän vain sen, mitä yksi luennoitsijoista sanoi, kun häneltä kysyttiin kristinuskosta. Tässä on lyhyt yhteenveto, en ala kirjoittaa kaikkea:

"Minut etäännyttivät kristinuskosta papit, jotka eivät kyenneet vastaamaan filosofisiin kysymyksiini: usko ja älä kysele- oli heidän vastauksensa.

En ollut tyytyväinen, koska Jumala antoi minulle älykkyyden, ja se osoittautui kristinuskossa kielletyksi.

Tämä Raamatun henkilö, joka sanoo olevansa kristinuskossa jumala, on kiivas ja mustasukkainen, kuten hän sanoo itsestään.

”Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat …”

Jostain syystä hän ei pidä tiedosta (tai tiedon hankkimisesta) lainkaan (Aatamin ja Eevan tarinassa - puun hedelmä jne.).

Miksi henkilö, joka väittää olevansa Jumala, käskee juutalaisia sortamaan muita kansoja, koska he on valittu kansa)?

Sillä Herra, sinun Jumalasi, on siunaava sinua, niinkuin hän on sinulle puhunut; ja sinä lainaat monelle kansalle, mutta sinun ei tarvitse lainaa ottaa, ja sinä VALLITSET MONIA KANSOJA, MUTTA HE EIVÄT VALLITSE SINUA.

Miksi Jumala ei voinut antaa anteeksi Aatamille ja Eevalle, koska tämä on niin tärkeää kristinuskossa? Miksi siis vaatia armoa muilta, kun sitä ei itsellä ole? Miksi Aatamin ja Eevan synti periytyy meille, niin että meistä tulee perinnöllisesti syntisiä?

Vierailija
58/353 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Saatana olen niin helvetin epäkelpo kyllä, jos uskoisin edes helvettiin.

Vierailija
59/353 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä mene kristinuskon mukaan niin, että kuoltuaan ihminen haudataan ja kun Jeesus palaa maan päälle, tämä ihminen nostetaan taivaaseen?

Miksi siis osa uskovaisista sanoo, että kuollut läheinen on taivaasssa? Tai uskoo jopa että kuollut läheinen on enkeli. 

En tiedä kuka tämän sano, mutta jäi mieleen hyvänä kommenttina: Kun ihminen kuolee, tajunta sammuu ja aivotoiminta lakkaa. Muusta meillä ei ole tietoa. 

Tuhannet hetkeksi kuolleet, jopa ateistit ovat kertoneet nähneensä tunnelin päässä suuren Valo - olennon, jonka ovat tunnistaneet Jeesukseksi.

Monille ei - uskoville on näytetty hetki helvetin kauhujen lopputtomuutta ja ovat saaneet kuitenkin jostain syystä palata takaisin elämään ja löytäneet Jeesuksen elämäänsä.

Ei saa valehdella. Eikö jeesus opettanut niin?

Vierailija
60/353 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa valehdella. Eikö jeesus opettanut niin?

Eivät valehdelleet, miksi olisivatkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi