IL: 190 senttimetrinen Lizzy seurustelee itseään lyhyemmän miehen kanssa
"190 senttimetrinen Lizzy Jade Groombridge, 29, oli pitkään epävarma hänen pituudestaan. Hän ajatteli, että ei koskaan tulisi löytämään rakkautta. Nyt hän kuitenkin poseeraa korkeissa koroissa 18 senttimetriä lyhyemmän miehensä James Hitchensin, 30, kanssa ja on itsevarmempi kuin koskaan aikaisemmin."
Lizzy on koripalloilijan mittainen ja mies on vähän lyhyempi. Voiko suhde toimia näin päin pitkällä aikavälillä? Miten mies pystyy vastaamaan haasteeseen tässä tilanteessa, kun naisen pituus ylittää reilusti miehen pituuden?
Kommentit (55)
Suomessa on todella harvinaista nähdä pari missä nainen on pidempi. Eipä tule mieleen että olisi koskaan ollut ketään sellaista lähipiiriissä.
Ulkomailla joskus.
Johtunee suomalaisten naisten huonosta itsetunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä pakkaansa. Kaikkien naisten mielestä itseä lyhyemmät miehet ovat kuvottavia.
Tällä palstalla on erityisen paljon naisia, joista kaikki miehet ovat kuvottavia.
M28 incel
Tällä palstalla vierailee erityisen kuvottavia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kokee sitten olonsa turvalliseksi lyhyen miehen seurassa?
Niinpä. Naiselle, kun jatkuvia vaaroja tuntuu olevan joka paikassa. Olisi hyvä, että mies pystyisi tarvittaessa väkivallalla suojelemaan naista.
Naiset pitävät väkivaltaisista miehistä. Tavisnaisen elämä on vaaroja täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällaista uutisoidaan.
Olisin ihan hyvin voinut ottaa 168 cm pituisen miehen ei ongelmaa olen itse 170. Pituus on ihan sivuseikka.
Mutta alle 160 cm en luultavasti olisi kelpuuttanut. Syynä se, että pelkäisin periytyvän ja jos olisin saanut pojan, sitä olisi kiusattu. Lyhytkasvuisuushan kai johtuu geenivirheestä. Joku 168 on normaalin vaihteluissa.
Mieheni on mieheksi hieman lyhyt eli 175. Ihan ok. Isäni on lyhyempi.
Mutta jos kaksi 190 cm pituista pariutuu, on ongelma, että lapset ne vasta pitkiä ovatkin.
Tulee ongelmia oven yläkarmin, sängyn ja matalien tilojen kanssa. (Kellarit ja saunat)
Itse asiassa tilanne on juuri päin vastoin. Satunnaisjakautuneilla arvoilla (kuten ihmisen pituukin on), esiintyy ilmiö nimeltä regressio kohti keskiarvoa. Poikkeuksellisen pitkät ihmiset saavat todennäköisemmin lapsia, joiden pituus on lähempänä keskiarvoa kuin heidän oma pituutensa.
Vierailija kirjoitti:
Järkkyä! 😱 Miten nainen voi olla noin järkyn pitkä? 😱 Ja miten pidempi nainen voi seurustella itseään lyhyemmän miehen kanssa? 😱 Yli 180 cm on miehen pituus! Se ei missään tapauksessa, missään tapauksessa, ole naisen pituus!
Miten nainen voi olla noin järkyn pitkä? Järkkyä! 😱
Oletko tipahtanut kärryiltä? Nuorissa ikäluokissa (20+) tuon (190cm) pituisia naisia alkaa olla Suomessakin jo sen verran, etteivät he ole mitään ainutlaatuisia friikkejä, joista kirjotettaisiin lehtijuttuja.
"epävarma hänen pituudestaan"?
Kenen pituudesta?
Ja tällaista vielä julkaistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi tämä on edes uutinen? Sehän nyt on ihan selvää että mitä pidempi nainen on, sitä todennäköisemmin hän on valmis seurustelemaan myös itseään lyhyemmän miehen kanssa, koska muuten se miesjoukko, josta valita, pienenee dramaattisesti. 190 senttisen kohdalla itseä lyhyempiä on jo suurin osa miehistä. Olen itse 177 cm ja olen seurustellut myös itseäni lyhyemmän miehen kanssa.
Kuitenkin yli puolet miehistä Suomessa ovat sinua pitempiä.
Niin? Mitä sitten? Jos se kaikilta muilta ominaisuuksiltaan paras mahdollinen on minua viisi senttiä lyhyempi ja onnekkaasti vielä haluaa olla minun kanssani niin mitä minä sillä 50 prosentilla teen?
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa
Ai naurettavaa jos nainen arvostaa kumppanissa jotain muuta kuin pituutta? Ookoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi tämä on edes uutinen? Sehän nyt on ihan selvää että mitä pidempi nainen on, sitä todennäköisemmin hän on valmis seurustelemaan myös itseään lyhyemmän miehen kanssa, koska muuten se miesjoukko, josta valita, pienenee dramaattisesti. 190 senttisen kohdalla itseä lyhyempiä on jo suurin osa miehistä. Olen itse 177 cm ja olen seurustellut myös itseäni lyhyemmän miehen kanssa.
Kuitenkin yli puolet miehistä Suomessa ovat sinua pitempiä.
Niin? Mitä sitten? Jos se kaikilta muilta ominaisuuksiltaan paras mahdollinen on minua viisi senttiä lyhyempi ja onnekkaasti vielä haluaa olla minun kanssani niin mitä minä sillä 50 prosentilla teen?
Ymmärsit väärin tai kommenttini oli epäselvä. Tarkoitin lähinnä kohtaa, kun kerroit, että mitä pitempi nainen, sitä suuremmalla todennäköisyydellä on valmis seurustelemaan itseään lyhyemmän miehen kanssa. Itse olet kuitenkin *vain* 177, joten kuten itsekin totesit, ei se miehen pituus ole kaikilla se oleellinen kriteeri. Se monesti on vain oman pään sisällä. Tuollaisia muutaman sentin eroja ei edes huomaa.
Valeuutinen. Naiset ei kelpuuta itseään lyhyempää. Treffisovelluksista löytyy vahvistus tälle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällaista uutisoidaan.
Olisin ihan hyvin voinut ottaa 168 cm pituisen miehen ei ongelmaa olen itse 170. Pituus on ihan sivuseikka.
Mutta alle 160 cm en luultavasti olisi kelpuuttanut. Syynä se, että pelkäisin periytyvän ja jos olisin saanut pojan, sitä olisi kiusattu. Lyhytkasvuisuushan kai johtuu geenivirheestä. Joku 168 on normaalin vaihteluissa.
Mieheni on mieheksi hieman lyhyt eli 175. Ihan ok. Isäni on lyhyempi.
Mutta jos kaksi 190 cm pituista pariutuu, on ongelma, että lapset ne vasta pitkiä ovatkin.
Tulee ongelmia oven yläkarmin, sängyn ja matalien tilojen kanssa. (Kellarit ja saunat)
Ymmärrän hyvin sinua. Olen itse valkoihoinen mies ja en kelpuuttaisi tummaihoista naista. Syynä se, että lapsistamme tulisi tummaihoisia ja heitä kiusattaisiin.
Saanko yläpeukkuja, kiitos.
🥱 megajulkkis erikoistaitojen takia tai erityisen komea naamasta, niin naiset voi vähän joustaa...