Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kerrostalon alakertaan jättää "saa ottaa" laatikon?

Vierailija
30.03.2024 |

;(tavaraa olis!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Paloturvallisuuden vuoksi.

Vierailija
2/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan kerrostalon rapussa ei saa säilyttää mitään sinne kulumatonta. Pelastuslaki kieltää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta voit laittaa lapun että annetaan ilmaiseksi ja lista mitä annat ja puh nro.

Vierailija
4/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri piti porraskäytävässä lastenvaunuja. Mikään isännöitsijän lappu ei tehonnut, mutta palotarkastajan lappu tehosi.

Roskien pudottaminen vaunuihin oli hauskaa, vaikka typerien vanhempien lapsi säälitti.

Vierailija
5/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vein roskakatokseen ison pinon dvd- elokuvia. Eivät kelvanneet  kenellekään. Nakkasin roskiin. 

Vierailija
6/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina laitan roskapussit mun ulko-oven viereen rappukäytävään. Laitan niiden päälle lapun jossa lukee saa ottaa.

Vierailija
7/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jätä vuan, kuha kolikoita

Vierailija
8/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vein roskakatokseen ison pinon dvd- elokuvia. Eivät kelvanneet  kenellekään. Nakkasin roskiin. 

Just oli juttua miten vanhoista dvd-levyistä jotkut keräilijät maksaa jopa satasia.

Vierailija
9/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän alarapussa on ollut tavaraa ja lappu että saa ottaa. Siinä on myös kerrottu, että tavarat viedään parin päivän jälkeen kirpputorille, eli eivät jää siihen lojumaan kaikkien kiusaksi. Ollaan näin löydetty pieni laatikosto ja pari luontokirjaa. Olleet esillä päivän tai kaksi.

Vierailija
10/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä lappu ilmoitustaululle ja ihmiset voivat käydä hakemassa luotasi tavarat.

Vierailija
11/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just oli juttua miten vanhoista dvd-levyistä jotkut keräilijät maksaa jopa satasia.

Katsoin, millaisia elokuvia etsitään. En kuulu kauhuelokuvista pitäviin. :D

ohis

Vierailija
12/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei roskakatoksessa kannata mitään kierrätyspistettä viritellä. Kaikesta astioiden ulkopuolisesta jätteestä menee lisämaksu.

Vierailija
13/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri piti porraskäytävässä lastenvaunuja. Mikään isännöitsijän lappu ei tehonnut, mutta palotarkastajan lappu tehosi.

Roskien pudottaminen vaunuihin oli hauskaa, vaikka typerien vanhempien lapsi säälitti.

Kyllä se auttaa jos paskantaa niihin vaunuihin kunnon krapulapaskat tai kusee. Ne voi myös lempata rapusta pihalle.

Vierailija
14/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rappukäytävään ei, mutta taloyhtiössä voidaan yhdessä sopia joku turvallisempi paikka, mihin laitetaan hylly tällaisia varten. Joissakin taloyhtiöissä esimerkiksi lehtiä saatetaan kierrättää. Se paikka olisi hyvä olla sellainen, mihin pääsee vain avaimella. Jos taloyhtiössä ei ole kerhohuonetta, se voisi olla vaikka varastokomeroiden tai urheiluvälinevaraston yhteydessä. Jotkut tekee näin. Roskakatoskin voi olla, jos se on lukittava. 

Vierailija
15/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin taaperon tuollaiseen laatikoon. Oli se aamulla siitä hävinnyt.

Vierailija
16/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jättää väliaikaisesti!

Vierailija
17/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on näin, että ei omia turhia romuja voi dumpata vain rappuun toisten "iloksi" tai vaivaksi. Miettikää mikä kaatopaikka rappukäytävä olisi ennen pitkää...

Lahjoita ylimääräiset ehjät tavarat kirppikselle. Sieltä hakevat ne, jotka tarvitsevat.

Vierailija
18/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on välillä ollut alakerran rapussa jotain rojua otettavaksi. Vaikka kiellettyähän se on. Kerran siihen ilmestyi lappu, että voisiko tavaran x palauttaa, tarvitsen sittenkin itse 🤡

Joskus joku kusiperse säilytti isoa kasaa pahvilaatikoita käytävässä osin mun oven edessä. Meni viikkoja, että ne katosi.

Vierailija
19/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä auttoi kun laitoin lastenvaunut tuleen. Vähän tuli savua mutta mitäs siitä.

Vierailija
20/30 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pyöräavarastossa tällainen saa ottaa -pöytä. Muuten ihan hyvä, mutta vähintään viikon kuluttua siihen jätetyt tavarat pitäisi huolehtia itse roskiin, nyt näkyy olevan näitä "ikuisuusrojuja" vähän liikaa.