Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkku, kaipaatko rakkautta?

Vierailija
28.07.2023 |

Ja millaista?
Itselleni riittää kaukoihastus, mutta välillä iskee läheisyyden puute ja kaipaus.
Sitä tarvitsen tällä hetkellä enemmän kuin seksiä.
Saman henkisen ihmisen kanssa olisi mukava viettää aikaa.
Välillä tietysti flirtti, vetovoima ja erotiikka maistuisivat myös.

Kommentit (160)

Vierailija
61/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kaivata jotain mitä ei ole ikinä saanut. T: Ikisinkku N34

Oletko yrittänyt?

Juu nuorempana Tinderin kautta kymmeniä treffejä mutta yksikään mies ei kiinnostunut. Nykyään en enää yritä.

Vierailija
62/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä. Eilen kaupassa näin upean naisen, mutta en tietenkään tehnyt aloitetta. Olisi ollut hiukan noloa.

Hei, oletko kokeillut tätä tuotetta? Olisit kuullut hänen äänensä. - Ääni voi olla turn off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosikaudet riuduin rakkauden perään, mutta sitten tajusin että se on pelkkää illuusiota. Kunpa en olisi haaskannut siihen kymmeniä vuosia elämästäni, ei sellaista ole oikeasti olemassa.

Onhan, vaikkei se osu kaikkien kohdalle.

Älä ny viitti. En puhunut pelkästään itsestäni. Tokihan voit olla niin naiivi että uskot omaan selitykseesi, minä en siinä tule satutetuksi. Niin paljon on niitä "rakastan puolisoani enemmän kuin mitään, vahingossa vaan pyöritin suhteen ulkopuolisia ihmisiä sängyssäni" -tapauksia. Itselle valehteleminen on liian helppoa.

Vierailija
64/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa, koska realiteetit ovat ne, että sellaisia suhteita jollaisen voisin haluta on noin yksi sadasta, ja sopivia miehiä alle yksi tuhannesta. Miehillä ei ole paketti kasassa, jos tarkastellaan sekä henkistä puolta että konkreettista pärjäämistä elämässä. Ei sellaisia miehiä oikein ole, joilla olisi tarjota naiselle mitään, mitä tällä ei voisi olla ilmankin parisuhdetta. Harvoin on henkistä yhteyttä, uskollisuutta ja lojaaliutta, loistavaa seksiä ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Yleensä noista voi saada parisuhteessa korkeintaan kaksi, usein ei sitäkään, ainakaan pysyvästi. Parisuhde on yliarvostettu asia.

Vierailija
65/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Negatiivisten sinkkujen kokoontuminen. haha

Asiattomien, kateellisten välihuutelijoiden.

Pitääkö tunkea sinne missä ei ole sanottavaa?

Vierailija
66/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se tyssää, ettei seuraa löydy?

Sinkkuja riittää, miksi he eivät löydä toisiaan?

Miesten olemattomaan elämän hallintaan. En ole tavannut yhtään yli 30v sinkkumiestä jolla olisi enää paketti kasassa. He joille se on koossa ovat varattuja.

Huokaus, - Joskus omassa rajoittuneessa ja ahtaassa mielessäni on käväissyt ohi kiitävä ajatus siitä, että onko yks syy sinkkuuyteni se, että olen tavallaan liian itsenäinen toki hieman myös itsepäinenkin. Aina toisinaan huomaan kysyväni itseltäni, että mihin oikeastaan tarvitsen kumppania? Siis ikäänkuin kumppani olisi jokin tarve kalu tai väline, jonka olisi tehtävä jotain erityistä tai määrättyä. - Sikäli toki totta, että jotain hönen tulisi tuoda/ mahdollistaa, koska minulla ei ole mikään tarve päästä parisuhteesen vain siksi, että vosisin sanoa olevani ja eläväni parisuhteessa.

Joskus tuntuu kuin asiat kasautusivat. Moni sellainen joka on tai joka on ollut vaikuttaa löytävän kumppanin nopeammin kuin moni sellainen, joka on ja jon ollut sinkkuna pidempään. 

Hätäsimmät jopa nopeammin kuin aiempi suhde on saanut ainakaan virallsita päätöstä; pitäsikö olla yllättynyt kun ainakin osalle -luullakseni kuitenkin hyvin äärimmäsien pienelle joukolle mielikuva on, että aina parhaimmat ovat varattuja, joten suuntaavat kiinnostuksensa enempi heihin kun pitävät meitä sinkkuna pidempään viihtyneitä/ olleita miehiä kategorisesti viallisina. 

En halua ajatella, että otanpa ja tyydympä keneen hyvänsä nyt ja kuvitelle, että näin nostaisin ja parantaisi asemaani ja vaihtaisin hänet sitten parempaan, jollain aika välillä. - en vaikka välil tuntuu, kuin asiat kasautusivat. Moni on löytänet uudemmankin kerran sen oman ja erityisensä samassa ajassa kuin itse olen ollut sinkku.

Itse syytöksen ja inho ovat myös tosinaan olleet aika vahvoja koska en oikein tiedosta, että miksi parhaimmassakin tapauksessa olen edennyt nais(t)en kanssa kavereiski tai ystäviksi.

Ei älkää ymmärtäkö väärin. Kaveruudet ja ystävyydet antavat ja ovat antaneet paljon ja enemmänkin. Mutta  kaveruudet ja ystävyydet kuitenki ovat minusta eriasioita kuin olla ja elää parisuhteessa sen yhden ja erityisen kanssa. 

Vierailija
67/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa, koska realiteetit ovat ne, että sellaisia suhteita jollaisen voisin haluta on noin yksi sadasta, ja sopivia miehiä alle yksi tuhannesta. Miehillä ei ole paketti kasassa, jos tarkastellaan sekä henkistä puolta että konkreettista pärjäämistä elämässä. Ei sellaisia miehiä oikein ole, joilla olisi tarjota naiselle mitään, mitä tällä ei voisi olla ilmankin parisuhdetta. Harvoin on henkistä yhteyttä, uskollisuutta ja lojaaliutta, loistavaa seksiä ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Yleensä noista voi saada parisuhteessa korkeintaan kaksi, usein ei sitäkään, ainakaan pysyvästi. Parisuhde on yliarvostettu asia.

Tämä sama pätee teihin voimaantuneisiin.

Vierailija
68/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan. Valitettavasti feminismin mädättämät naiset eivät rakkauttani ansaitse.

Jos puhut toisista ihmisistä noin myrkyllisesti, repertuaariisi ei edes kuulu rakkaus.

Vierailija
69/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosikaudet riuduin rakkauden perään, mutta sitten tajusin että se on pelkkää illuusiota. Kunpa en olisi haaskannut siihen kymmeniä vuosia elämästäni, ei sellaista ole oikeasti olemassa.

Älä ny viitti. En puhunut pelkästään itsestäni. Tokihan voit olla niin naiivi että uskot omaan selitykseesi, minä en siinä tule satutetuksi. Niin paljon on niitä "rakastan puolisoani enemmän kuin mitään, vahingossa vaan pyöritin suhteen ulkopuolisia ihmisiä sängyssäni" -tapauksia. Itselle valehteleminen on liian helppoa.

Oletpa katkera. Näen jatkuvasti rakkautta ympärilläni, olen saanut sitä itsekin, vaikka nyt olen yksin.

Vierailija
70/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin sinkku, niin kyllä. Halusin saada ja antaa ihan oikeaa syvää rakkautta. Katseet, hymyt, sanat, lohtu, ystävyys, läheisyys, seksi. Kaikki mitä siihen liittyy. Onneksi löysin sen pian. Ja tätä kauneinta tunnetta on eletty nyt kolmisen vuotta.

Vierailija
71/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan, mutta mulla on lapsi josta oon vastuussa ja valitettavasti useat miehet vaativat asioita joita en voi antaa. Kyse ei ole pyyteettömästä rakkaudesta vaan nimenomaan vaatimuksista.

Mieluummin olen siis sinkkuna, se oikea löytyy joskus jos löytyy.

Vierailija
72/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin sinkku, niin kyllä. Halusin saada ja antaa ihan oikeaa syvää rakkautta. Katseet, hymyt, sanat, lohtu, ystävyys, läheisyys, seksi. Kaikki mitä siihen liittyy. Onneksi löysin sen pian. Ja tätä kauneinta tunnetta on eletty nyt kolmisen vuotta.

Mahtavaa. Rakkaus on olemassa, eikä se kuole vaikkeivät kaikki sitä tunnekaan.

Vierailija
73/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä. Eilen kaupassa näin upean naisen, mutta en tietenkään tehnyt aloitetta. Olisi ollut hiukan noloa.

Olisi ollut häirintää. Antakaa meidän please olla rauhassa edes arjessa.

Sepä se. Kun kohtaat Elämäsi Naisen, et saa lähestyä häntä.

Vierailija
74/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain nämä kaikki hyvin lyhyen sinkkuuden jälkeen tokasta, jonka treffasin. Ja mitään kriteerejäni en joutunut karsimaan. Hän jopa ylitti ne ihmeekseni.

Vierailija
75/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa katkera. Näen jatkuvasti rakkautta ympärilläni, olen saanut sitä itsekin, vaikka nyt olen yksin.

En ole sen katkerampi kuin kertoessani kysyttäessä että en usko jumalhahmojen olemassaoloon. Ei minun elämäni pyöri näitä märehtiessä, mutta tämä ketju käsittelee aihetta rakkaus, ja itse olen tosiaan tavoitellut sitä _ja voinut äärimmäisen huonosti_.

Vierailija
76/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen hieman samoin. Itse etsin kolmekymppisenä miestä epätoivoisesti jopa. Varmaan tämä epätoivo paistoi läpi selvästi. Tavoitteena oli perhe, vähintään kaksi tai kolme lasta. Tuntui, ettei sopivia miehiä ole missään. Olen vielä kaiken lisäksi ulkoisesti naapurintyttötyyppiä, hoikka ja vaalea. Siis luulisi miehiä riittävän. Mikään ei vaan kolahtanut tai kolahtikin, muutama epäluotettava tyyppi sai jotain tuntemuksia syttymään ja murhetta siitä vain seurasi.

Siis summa summarum: Yksinäiseen elämään tyynesti asettumalla olisin saavuttanut enemmän.

Vierailija
77/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, oletko kokeillut tätä tuotetta? Olisit kuullut hänen äänensä. - Ääni voi olla turn off.

Totta. Itse aina ihastun naisiin, joilla on persoonallinen ääni. Yhdellä kassaneidillä oli niin ihana ääni, että olemuksensa lisäksi hän teki lähtemättömän vaikutuksen. En tietenkään lähestynyt.

Vierailija
78/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut häirintää. Antakaa meidän please olla rauhassa edes arjessa.

Sepä se. Kun kohtaat Elämäsi Naisen, et saa lähestyä häntä.

😬 eli näit hänet kaupassa ohimennen ja nyt hän on elämäsi nainen. 🚩🚩🚩

Vierailija
79/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi seurusteleva ihminen tulee keskusteluun joka koskee sinkkuja?

Vierailija
80/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakkautta, mutta seksiä kyllä.