Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkku, kaipaatko rakkautta?

Vierailija
28.07.2023 |

Ja millaista?
Itselleni riittää kaukoihastus, mutta välillä iskee läheisyyden puute ja kaipaus.
Sitä tarvitsen tällä hetkellä enemmän kuin seksiä.
Saman henkisen ihmisen kanssa olisi mukava viettää aikaa.
Välillä tietysti flirtti, vetovoima ja erotiikka maistuisivat myös.

Kommentit (160)

Vierailija
141/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan. Enemmän kuin mitään muuta. Koko kesä mennyt ihan synkissä merkeissä, kun olen jo menettänyt toivoni totaalisesti. Olen ollut jo vuosia yksin ja tähän asti jotenkin saanut yllä pidettyä toivon rippeitä löytää rakkautta ja kumppani. Nyt olen menettänyt toivoni ja mieli on pohjamudissa. 

Mulla on ollut sama toivottomuus oikeastaan siitä saakka, kun koronarajoitukset loppui ja tuo korona-aika sai mut ymmärtämään, että puoliso ja oma perhe on se ainoa asia jonka tässä elämässä aivan oikeasti haluan. Kaikki muu on merkityksetöntä.

Luulin siis aiemmin, että olin jo sinut ikisinkkuuteni sekä lapsettomaksi jäämisen suhteen, mutta väärässä olin. Lasten suhteen "juna" valitettavasti on jo mennyt vuosia sitten mutta se elämänkumppani.. Kaipaan rakkautta, läheisyyttä ja hellyyttä niin että se sattuu.

Eilen luin jotain ketjua palstalta missä kirjoittaja kuvaili istuneensa miehensä kanssa mökillä ja kuunnelleensa yhdessä käen kukuntaa ja kuinka tärkeä se yhdessä koettu hetki oli. 

Minulle tuli kyyneleet silmiin.

Kyllä, juuri näin. Ole tuo toivoton, joka kirjoitti aiemman viestin. Myös omalla kohdallani lasten saanti on myöhäistä, mutta senkin vielä jotenkin kestäisin, jos olisi oma rakas vierellä. Jostain syystä itse menetin toivoni tänä keväänä asian suhteen. Tunne on kamala, mieli on koko ajan tosi matala enkä tiedä miten pääsen täältä ylös ja jaksan enää elää. Vuosikausia elänyt ja tehnyt kaiken elämässäni yksin ja nyt se jotenkin iski, että jaksa enää. Tsemppiä sulle kans, kohtalotoveri olet. Olisi ihan viettää kesä vaikka juuri mökillä oman rakkaan kanssa saunoen, kokkaillen, ulkoillen, rakastellen jne. Olen huomannut myös tämän kesän aikana, etten jaksa enää hymyillä. Se on kuultaa kauhea tunne, kun ei yksinkertaisesti saa väännettyä enää suunpieliä ylöspäin. 

Minulla vähän samat fiilikset tänä keväänä. Tajusin että olen ollut jo 25 vuotta yksinäinen, lukion ekalta. Kauanko tällaista ihminen kestää vai onko jo lupa lähteä pois? Entisaikaan ihmiset kuolivat tässä iässä.

:´(  mä toivon rakkautta teidän elämään

Minä kanssa.

Mullakaan ei ole ollut kumppania vuosiin ja olen suhteen aika toivoton mutta onneksi on pari rakasta ystävää, rakas sisko ja rakas isä. Ei ne kumppania korvaa, mutta en ole silti täysin yksin :(

Vierailija
142/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä yritin tinderistä löytää miestä, jonka kanssa voisin vaikkapa ulkoilla ja puhua laajasti esim tieteestä ja ajankohtaisista asioista. Kaikki tapailusuhteet käpristyivät hyvin pian pelkän seksin ympärille. Maksimissaan jonnekin ravintolaan, leffaan tai baariin miehen olisi saanut. No mua ei kiinnosta tuollaiset sisäaktiviteetit lainkaan, joten lopetin suhteet lyhyeen. Ei vaan kohtaa kiinnostuksen kohteet ja miehet tuppaavat valehtelemaan tosi paljon saadakseen seksisuhteen. Ei kiitos.

Itse olen fb-datingissä, mies, enkä etsi seksisuhdetta, vaan harvempikin seksin harrastaminen riittää minulle, enkä valehtele. Kiinnostaa sekä ulkoilu että sisäaktiviteetit. Tykkään harrastaa myös yksin omia juttujani. Voin jutella monista eri aiheista, seuraan ajankohtaisia aiheita, olen älyä vaativassa työssä.

En usko olevani harvinaisuus, vaan meitä on oltava paljon tuolla etsimässä seuraa. Se on sitten eri asia matchaako kaikki kiinnostuksen kohteet 100%, mutta minä en pidä sitä oleellisena, vaan pidän keskinäistä viehätysvoimaa tärkeämpänä.

Pidän kyllä seksistä, mutta jos suhteessa ei ole mitään muuta, niin mun kiinnostuu loppuu lyhyeen. Molemmilla olisi hyvä olla omia harrastuksia, mutta myös yhdessä olisi hyvä tehdä asioita. Jostain syystä tämä on ollut sula mahdottomuus. Ei täältä pk-seudulta löydy miehiä, jotka haluaisivat vaikkapa ulkoilla yhdessä. Baariin saisin seuraa vaikka heti, mutta mä en sellaisissa edes käy.

On niitäkin miehiä, joita ei baariin edes pakotettuna saa. Tosin omalla kohdallani perustuu siihen, että olen jo alaikäisenä niissä liikaa aikaa viettänyt (äidin miesystävät löytyivät yleensä baareista/kapakoista ja niihin liittyvistä aktiviteeteista). Alkoi ällöttää baarit ennen kuin olin virallisesti edes oikeutettu sellaiseen menemään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin sinkku, niin kyllä. Halusin saada ja antaa ihan oikeaa syvää rakkautta. Katseet, hymyt, sanat, lohtu, ystävyys, läheisyys, seksi. Kaikki mitä siihen liittyy. Onneksi löysin sen pian. Ja tätä kauneinta tunnetta on eletty nyt kolmisen vuotta.

Mahtavaa. Rakkaus on olemassa, eikä se kuole vaikkeivät kaikki sitä tunnekaan.

Romanttinen rakkaus on aina pohjimmiltaan itsekästä. Mitä minä saan häneltä, kysyy rakastunut sisimmässään. Siksi se rakkauden vääjäämättä jossain vaiheessa hiipuessa muuttuu usein vihaksi kumppania kohtaan joka ei pystykään täyttämään loputonta itsekästä validioinnin tarvetta. Tässä vaiheessa unelmarakkauskin voi helposti muuttua henkiseksi väkivallaksi, lyönneiksi ja ei perhesurmatkanaa ihan harvinaisia Suomessa ole.

Just. Primitiiviset kansat ehkä työnsivät vanhuksen avantoon, mutta nykysuomalainen eroaa useimmiten muilla tavoilla kuin väkivallalla.

Romantiikka muuttuu arjessa ja erota voi fiksusti.

Suomi on Euroopan ykkönen perheväkivallassa.

Kertovat myös, että suomalaiset olisivat maailman onnellisimpia. Tekeekö väkivalta onnelliseksi, ilmeisesti? Itse en hyväksy sitä ollenkaan.

Voivat suomalaiset olla onnellisempia. Muissa maissa kun on asiat vielä paskemmin.

Vierailija
144/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä. Eilen kaupassa näin upean naisen, mutta en tietenkään tehnyt aloitetta. Olisi ollut hiukan noloa.

Olisi ollut häirintää. Antakaa meidän please olla rauhassa edes arjessa.

Yhtäältä voivotellaan, kun pariutuminen on siirtynyt nettiin, mutta toisaalta kaikenlainen kontaktin ottaminen oikeassa elämässä on naisille ahdistelua.

Vierailija
145/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan. Valitettavasti feminismin mädättämät naiset eivät rakkauttani ansaitse.

Jos puhut toisista ihmisistä noin myrkyllisesti, repertuaariisi ei edes kuulu rakkaus.

Hän kirjaimellisesti sanoo haluavansa ihmisen joka ei arvosta ja rakasta itseään jotta voi käyttää tätä hyväksi.

Noinko täydellisesti feminismi on sinutkin aivopessyt? Nainen ei voi arvostaa eikä rakastaa itseään ellei ole feministi?

Mitä olisit valmis antamaan perinteisiä arvoja uskovalle naiselle? Et aloittaisi heti kättelyssä vääntämään ensitreffien kestityksistä. Kävisit Sokoksella kysymässä neuvoa pukeutumiseen ja miehille istuvaan kasvojenhoitoon. Varmistaisit hedelmöitysklinikalla mieskunnon olevan kohdillaan.

Sokoksella? Käyn vaatturilla.

Vierailija
146/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan. Enemmän kuin mitään muuta. Koko kesä mennyt ihan synkissä merkeissä, kun olen jo menettänyt toivoni totaalisesti. Olen ollut jo vuosia yksin ja tähän asti jotenkin saanut yllä pidettyä toivon rippeitä löytää rakkautta ja kumppani. Nyt olen menettänyt toivoni ja mieli on pohjamudissa. 

Nyt kannataa unohtaa tuo hetkeksi ja alkaa huoltaa itseään.

Pelkästään kunnon kohotus, ulkoilu ja mielenkiintoisiin aiheisiin syventyminen auttavat.

Ap

Mutta kun ei nuo vaan enää ja pidemmän päälle riitä. Elämään mahtuisi silti mainiosti se rakkaus ja elämänkumppani vaikka jatkossakin lenkkeilee, ulkoilee sekä harrastaa sen normiarjen lisäksi. Sitähän hakee nimenomaan sitä itselle sopivaa kumppania jolla on samanlaisia kiinnostuksenkohteita ja harrastuksia joten parisuhteessahan on sitten kaveri kenen kanssa voi käydä yhdessäkin lenkillä ja näinkin viettää aikaa yhdessä.

Hassu ajatuskin, että sinkkuudestaan kärsivä olisi jotenkin lamautunut eikä huolehtisi itsestään eikä terveydestään ja jättäisi elämänsä tyystin elämättä, koska ei ole kumppania.

Eihän masentunutkaan tuijota kattoa (tai ruutua, seinää) 24/7 päivästä, viikosta ja vuodesta toiseen. Välillä vaan tulee näitä alakulon hetkiä kun se kumppanin löytyminen tuntuu vain kestävän eikä enää tiedä kannattaako siitä edes haaveilla.

/sivusta

Kun mä olin masentunut, siis ihan kliinisesti ja hoidossa,  kyllä mä tuijotin kattoa ja ruutua 24/7, paitsi kun yritin turhaan nukahtaa.  Ei mulla ollut muuta elämää. Tuota meni yli vuosikymmen ennen kuin sain terapiaa ja aloin tervehtyä.

Vierailija
147/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan. Valitettavasti feminismin mädättämät naiset eivät rakkauttani ansaitse.

Jos puhut toisista ihmisistä noin myrkyllisesti, repertuaariisi ei edes kuulu rakkaus.

Hän kirjaimellisesti sanoo haluavansa ihmisen joka ei arvosta ja rakasta itseään jotta voi käyttää tätä hyväksi.

Noinko täydellisesti feminismi on sinutkin aivopessyt? Nainen ei voi arvostaa eikä rakastaa itseään ellei ole feministi?

Mitä olisit valmis antamaan perinteisiä arvoja uskovalle naiselle? Et aloittaisi heti kättelyssä vääntämään ensitreffien kestityksistä. Kävisit Sokoksella kysymässä neuvoa pukeutumiseen ja miehille istuvaan kasvojenhoitoon. Varmistaisit hedelmöitysklinikalla mieskunnon olevan kohdillaan.

Eiköhän ideana ollut kannustaa miehiä kiinnostumaan mieskunnon ylläpidosta tähän kuuluu olennaisena osana ulkonäöstä huolehtiminen.

Vierailija
148/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, en muista enää edes miltä kosketus tuntuu, kaikkeen tottuu tai turtuu.

Mä en edes tiedä, miltä se tuntuu. Toisaalta parempi näin, ei sellaista voi kaivata, mistä ei mitään tiedä. Ja tasoteorian, markkina-arvon, ym. kuran voitte tunkea sinne, minne ei aurinko paista..

Vierailija
149/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ideana ollut kannustaa miehiä kiinnostumaan mieskunnon ylläpidosta tähän kuuluu olennaisena osana ulkonäöstä huolehtiminen.

Nimenomaan. Pukeutumisneuvoja haetaan ammattilaisilta; vaattureilta ja stylisteiltä, ei sokokselta.

Vierailija
150/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa, koska realiteetit ovat ne, että sellaisia suhteita jollaisen voisin haluta on noin yksi sadasta, ja sopivia miehiä alle yksi tuhannesta. Miehillä ei ole paketti kasassa, jos tarkastellaan sekä henkistä puolta että konkreettista pärjäämistä elämässä. Ei sellaisia miehiä oikein ole, joilla olisi tarjota naiselle mitään, mitä tällä ei voisi olla ilmankin parisuhdetta. Harvoin on henkistä yhteyttä, uskollisuutta ja lojaaliutta, loistavaa seksiä ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Yleensä noista voi saada parisuhteessa korkeintaan kaksi, usein ei sitäkään, ainakaan pysyvästi. Parisuhde on yliarvostettu asia.

Nirso-Liisan vaatimuslista. Joudut olemaan omassa, ah niin erinomaisessa, seurassasi.

Vierailija
151/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Pukeutumisneuvoja haetaan ammattilaisilta; vaattureilta ja stylisteiltä, ei sokokselta.

Sokoksella työskentelee stailisti

Vierailija
152/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa, koska realiteetit ovat ne, että sellaisia suhteita jollaisen voisin haluta on noin yksi sadasta, ja sopivia miehiä alle yksi tuhannesta. Miehillä ei ole paketti kasassa, jos tarkastellaan sekä henkistä puolta että konkreettista pärjäämistä elämässä. Ei sellaisia miehiä oikein ole, joilla olisi tarjota naiselle mitään, mitä tällä ei voisi olla ilmankin parisuhdetta. Harvoin on henkistä yhteyttä, uskollisuutta ja lojaaliutta, loistavaa seksiä ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Yleensä noista voi saada parisuhteessa korkeintaan kaksi, usein ei sitäkään, ainakaan pysyvästi. Parisuhde on yliarvostettu asia.

Nirso-Liisan vaatimuslista. Joudut olemaan omassa, ah niin erinomaisessa, seurassasi.

Oma napa, paras napa. Miksi kukaan haluaisi elämäänsä ankeutta?

Vierailija
153/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokoksella työskentelee stailisti

Ah, sittenhän se käy. Sinne siis! Pahoittelen jos vaikutin jyrkältä mutta minua suoraansanottuna vituttaa miesten pukeutumisen alennustila.

Vierailija
154/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain nämä kaikki hyvin lyhyen sinkkuuden jälkeen tokasta, jonka treffasin. Ja mitään kriteerejäni en joutunut karsimaan. Hän jopa ylitti ne ihmeekseni.

Kauanko suhde on nyt kestänyt?

Vierailija
155/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä tuossa hänen listassaan muka on?

Henkinen yhteys (synkkaa keskenään), uskollisuus, lojaalius, hyvä seksi ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita on ihan tavallista parisuhteessa.

Siitä olen hänen kanssaan eri mieltä, että nuo miehet olisi jotain tosi harvinaisia.

Vierailija
156/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä tuossa hänen listassaan muka on?

Henkinen yhteys (synkkaa keskenään), uskollisuus, lojaalius, hyvä seksi ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita on ihan tavallista parisuhteessa.

Siitä olen hänen kanssaan eri mieltä, että nuo miehet olisi jotain tosi harvinaisia.

Niin on. Ja sitten kun sellaisen löydätte niin noin 5v suhteen jälkeen petätte häntä ja taas on yksi hyvä mies vähemmän.

Vierailija
157/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, en muista enää edes miltä kosketus tuntuu, kaikkeen tottuu tai turtuu.

Niinpä. Tosin just tällä viikolla yhtenä iltana lenkillä mietin kuinka en edes tiedä miltä se tuntuu jos toinen laittaa takkinsa tai vaikka kätensä hartioilleni. Tai ylipäätään mitenkään osoittaa hellyyttä ja rakkautta.

Jos kosketusta kaipaa niin käy kasvohoidossa/jalkahoidossa tai hierojalla. Ajaa ihan saman asian ja lisäksi tulee rentoutunut ja hyvä olo.

Vierailija
158/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, vaikka kumppanin nykyajan digitaalisilta karjamarkkinoilta, tai jostain hämyisestä kuppilasta löytäisi, ei se tarkoita, että olisi löytänyt rakkauden.

Valtaosassa ihmisten välisistä suhteista ja pariutumisista on kyse jostain ihan muusta kuin rakkaudesta. Pelätään olla yksin, otetaan joku, halutaan lapset, halutaan nostaa statusta, halutaan olla kuin kaikki muut, otetaan joku, halutaan seksiä, otetaan joku, tyydytään ja otetaan joku, roikutaan ja otetaan joku. Sitten ollaan tyytymättömiä ja aletaan purkaa sitä siihen kumppaniin, johon ollaan tyydytty, petetään, kohdellaan ikävästi jne. Kaikenlaista rakkaudettomuutta on ihmisten parisuhteissa.

Vierailija
159/160 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä. Eilen kaupassa näin upean naisen, mutta en tietenkään tehnyt aloitetta. Olisi ollut hiukan noloa.

Olisi ollut häirintää. Antakaa meidän please olla rauhassa edes arjessa.

Yhtäältä voivotellaan, kun pariutuminen on siirtynyt nettiin, mutta toisaalta kaikenlainen kontaktin ottaminen oikeassa elämässä on naisille ahdistelua.

Arvostan ikuisesti sitä miestä joka teki aloitteen kaupassa. Valitettavasti oma elämäntilanteeni oli sellainen mihin en voinut silloin ympätä uutta tuttavuutta eli ero oli vasta tapahtunut, teinejä kotona, olo oli rikki.

Kiitos ihana ja kaikkea hyvää elämääsi!

Vierailija
160/160 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin se tyssää, ettei seuraa löydy?

Sinkkuja riittää, miksi he eivät löydä toisiaan?

Naisille kelpaa vaan komea laatikkoleuka . Tavallinen mies ei saa yhtäään tykkäystä esim tinderissä . Siihen se tyssää . Toki komealla pojalla on mukavaa .