Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkku, kaipaatko rakkautta?

Vierailija
28.07.2023 |

Ja millaista?
Itselleni riittää kaukoihastus, mutta välillä iskee läheisyyden puute ja kaipaus.
Sitä tarvitsen tällä hetkellä enemmän kuin seksiä.
Saman henkisen ihmisen kanssa olisi mukava viettää aikaa.
Välillä tietysti flirtti, vetovoima ja erotiikka maistuisivat myös.

Kommentit (160)

Vierailija
41/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se tyssää, ettei seuraa löydy?

Sinkkuja riittää, miksi he eivät löydä toisiaan?

Käytännössä tasoteoriaan.

Naiset tuntevat kipinöitä vain itseään reilusti tasokkaampien miesten kanssa.

Osa jopa myöntää tämän, että ovat sinkkuina koska eivät voi saada kipinämiestä.

Mitä teoriaa on sovellettu, kun kaksi samantasoista on onnellisia yhdessä?

Tasoteorian oppikirjaesimerkki.

Vierailija
42/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Haluan tuon viimeisenkin pershedelmän ulos kotoani ja vihdoinkin sitä elämää mitä haluan elää. En aio enää ikinä tuhlata aikaani toiseen ihmiseen.

Hyvä, yksin eläminen on ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikaudet riuduin rakkauden perään, mutta sitten tajusin että se on pelkkää illuusiota. Kunpa en olisi haaskannut siihen kymmeniä vuosia elämästäni, ei sellaista ole oikeasti olemassa.

Vierailija
44/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin keväällä erääseen, jolta olen saanut sekä seuraa että seksiä. Olemme molemmat eronneita, hän aika äskettäin. Omastani olen päässyt läpi parin vuoden jälkeen. Haasteena on välimatka ja miehen elämäntilanne sekä aika ilmiselvät neurologiset puutteet.

En tiedä koska tapaan hänet seuraavaksi. Minulla on sattunut olemaan menoja hänen kotikaupungissaan, silloin olemme nähneet.

Kiinnyin kuitenkin häneen ja kaipaan häntä.

Ap

Miksi tätä on alapeukutettu??

Vierailija
45/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosikaudet riuduin rakkauden perään, mutta sitten tajusin että se on pelkkää illuusiota. Kunpa en olisi haaskannut siihen kymmeniä vuosia elämästäni, ei sellaista ole oikeasti olemassa.

Onhan, vaikkei se osu kaikkien kohdalle.

Vierailija
46/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Haluan tuon viimeisenkin pershedelmän ulos kotoani ja vihdoinkin sitä elämää mitä haluan elää. En aio enää ikinä tuhlata aikaani toiseen ihmiseen.

Se on naiselle vaivattominta, turvallisinta, halvinta ja tyydyttävintä niin henkisesti kuin seksuaalisestikin (kaalimato)!

Vierailija
47/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan. Enemmän kuin mitään muuta. Koko kesä mennyt ihan synkissä merkeissä, kun olen jo menettänyt toivoni totaalisesti. Olen ollut jo vuosia yksin ja tähän asti jotenkin saanut yllä pidettyä toivon rippeitä löytää rakkautta ja kumppani. Nyt olen menettänyt toivoni ja mieli on pohjamudissa. 

Tästä vielä yksi askel eteenpäin, niin osaat olla yksin ja näet miten mahtavaa se on. Koko maailma on avoin, älä ota sitä niin negatiivisesti!

Vierailija
48/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mutta kaipaan astian- ja pyykinpesukonetta, kokkia ja siivoojaa.

Minulla on kodinkoneet, kokkaan ja siivoan itse.

Ap

Kuulostaa hyvältä. Voisin muuttaa luoksesi jos seurusteltaisiin.

Et muuttaisi, jos töitä ei jaettaisi. 2 asuntoa on ihanne.

Ap

Vierailija
49/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on naiselle vaivattominta, turvallisinta, halvinta ja tyydyttävintä niin henkisesti kuin seksuaalisestikin (kaalimato)!

Kaalimato ei ota kainaloon ja saunassakin se on lerppu.

Vierailija
50/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin keväällä erääseen, jolta olen saanut sekä seuraa että seksiä. Olemme molemmat eronneita, hän aika äskettäin. Omastani olen päässyt läpi parin vuoden jälkeen. Haasteena on välimatka ja miehen elämäntilanne sekä aika ilmiselvät neurologiset puutteet.

En tiedä koska tapaan hänet seuraavaksi. Minulla on sattunut olemaan menoja hänen kotikaupungissaan, silloin olemme nähneet.

Ap

"Haasteena on miehen elämäntilanne sekä aika ilmiselvät neurologiset puutteet."

Vierailija
51/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisten sinkkujen kokoontuminen. haha

Vierailija
52/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se tyssää, ettei seuraa löydy?

Sinkkuja riittää, miksi he eivät löydä toisiaan?

Käytännössä tasoteoriaan.

Naiset tuntevat kipinöitä vain itseään reilusti tasokkaampien miesten kanssa.

Osa jopa myöntää tämän, että ovat sinkkuina koska eivät voi saada kipinämiestä.

Jos sinulle on se ja sama kenen kanssa seurustelet, niin kai sinulla on siskokin? Väliäkö tuolla vaikka ei niin kipinää löytyisikään?

Vierailija
53/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikeen, kun en ole sitä koskaan kokenut enkä välttämättä koekaan.

Minun tyyppisiä ihmisiä on niin vähän, ja sitten pitäisi vielä olla se seksuaalinen vetovoima ym. Harvan kanssa synkkaa erityisemmin, ja harvoin tapaan miehiä joiden kanssa voisin kuvitella olevani intiimisti.

Toki säännöllinen seksielämä olisi hyväksi, ja samanhenkinen seura/kumppanuus myös, mutta en pidätä hengitystä odotellessani joskus kohtaavani minulle sopivan ihmisen. :D

Varsinaisesti rakkautta en koskaan mieti, ehkä koska en ylipäätään koe olevani rakkausvajeessa tai mitenkään turvallisuushakuinen ihminen, olen aika itsenäinen luonne tietyllä tapaa.

Koen, että sinkkuna menettää lähinnä tuon säännöllisen hyvän seksielämän ja kumppanuuden edut (seura, tuki, järjestäytyminen, läheissuhteessa kehittyminen - muissa ihmissuhteissahan ei mennä niin lähelle toista kuin kumppanin kanssa, eli sinkkuna voi pitää tietyn kuplan jos haluaa).

Vierailija
54/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin?

Vierailija
55/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan periaatteessa kaipaan mutta oon jo niin vammautunut henkisesti ja yksinäistynyt että käynännössä kenties en kaipaa

Vierailija
56/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan. Valitettavasti feminismin mädättämät naiset eivät rakkauttani ansaitse.

Vierailija
57/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin?

No aika typerää roikkua tuollaisessa.

Vierailija
58/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

"Haasteena on miehen elämäntilanne sekä aika ilmiselvät neurologiset puutteet."

No mitä niistä? Pidän miehestä, jolla on työväsymys ja ehkä adhd. Yleisiä ongelmia.

Mitä niissä on alapeukuttamisen arvoista?

Vierailija
59/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan todellakin. Mutta olen niin rikkinäinen tällä hetkellä etten enää oikein usko että minulle on mitään rakkautta olemassa. Eron läpikäyminen oli rankka vaikka itse sitä halusin, ajattelin etten kiinnostu enää ikinä koskaan kenestäkään niin että haluasin tutustua, ja tietysti elämä toi eteeni sellaisen ihmisen, tosin en vain käsitä miksi sellaisen jota en voi saada. Joten sydän on muruina ja siivet väkisin laahaa perässä. 

Vierailija
60/160 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin?

No aika typerää roikkua tuollaisessa.

Enhän minä roiku. Elän itsenäisesti, niin hänkin, nähdään jos nähdään.

Mitäs jos te ylemmyydentuntoiset trollit vain vaihtaisitte ketjua?