Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen taas suhteessa, jossa mies ilmeisesti masentunut tms

Vierailija
26.07.2023 |

Suhdetta puoli vuotta takana. Nyt alkanut olemaan yhä enemmän sellaista että mies on usein pahalla tuulella. Aamuisin aina super surullinen kun ei halua mennä töihin. Itkeskelee. Alkanut puhumaan lässyttäen. Vaatii jatkuvasti huomiota. Seksiä jos ei ole joka päivä niin loukkaantuu. Minä kokkaan ja siivoan ja pyykkään. Tänään katkesi mulla kamelin selkä, kun mies toi lounasta vain itselleen ja söi yksin.

Alussa oli ihan erilaista. Olen pettynyt. Elättelen toivetta että tämä on vain vaihe, mutta ei taida olla. Minulla on lapsi itselläni, en todellakaan jaksa alkaa huolehtimaan vielä isosta miehestä (lasten isästä olen juuri tästä syystä eronnut, ei voimat riittänyt toiseen lapseen). Mikä muu tuollaista aiheuttaa miehissä kuin masennus tai miksi suhteessa taannutaan lapsen tasolle? Tämäkin vaikutti ihan itsenäiseltä ja toimeentulevalta yksilöltä suhteen alussa. Huoh.

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus tai sitten voi olla että ei ole käsitellyt edellistä eroa kunnolla?

No joka tapauksessa arvaat varmaan että tilannehan ei tuosta tule muuttumaan. Ihmiset jaksaa sen muutaman kuukauden tsempata suhteen alussa, mutta kyllä se todellinen "minä" sitten sieltä ilmaantuu.

Vierailija
2/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä suhteesta aikaa noin 5 vuotta, mutta voihan sitä toki olla käsittelemättömiä juttuja silti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis alkoi lapseksi saadakseen lapselle kuuluvan huomion. Heitä narsku mäkeen

Vierailija
4/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän sopii palstan vakiokommentti: jätä se sika!

Vierailija
5/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Ap aiheuttaa masennusta miehille?

Vierailija
6/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies siis alkoi lapseksi saadakseen lapselle kuuluvan huomion. Heitä narsku mäkeen

Just näin. Narsisti esittää aluksi ihanaa, muttei jaksa kauaa. Hän on sisäisesti lapsi ja tarvitsee siis äidin ja yrittää saada tämän verkkoonsa alun ihanuuksilla. 

No, maski on nyt siirtynyt ja on sinun vuorosi tehdä johtopäätökset, ap. Ei se ihana alkuhuuman mies palaa enää koskaan. Ne eivät ikinä palaa, jos homma etenee tuollaiseksi. 

Vierailija
7/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Narsisti esittää aluksi ihanaa, muttei jaksa kauaa. Hän on sisäisesti lapsi ja tarvitsee siis äidin ja yrittää saada tämän verkkoonsa alun ihanuuksilla. 

No, maski on nyt siirtynyt ja on sinun vuorosi tehdä johtopäätökset, ap. Ei se ihana alkuhuuman mies palaa enää koskaan. Ne eivät ikinä palaa, jos homma etenee tuollaiseksi. 

Käytös muuten kertoo nimenomaan siitä, että henkilöllä ei ole aikuisen kykyjä toimia suhteessa vaan on jäänyt lapsen tasolle ja keinot on samat. Ei sellaisen kanssa edes voi järkevästi keskustella mistään eikä sopia mitään. Pitää vaan jättää. Manipulointiahan tuo kaikki on, että mistään tunteiden loukkaamisesta ei tarvitse huolestua. Näytös vain siirtyy muualle hetken kiukuttelun jälkeen.

Vierailija
8/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit  lopettaa suhteen samalla tavalla kuin se alkoikin, tekstiviestillä.

Vierailija
9/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt masentuneetkin on narsisteja.

Vierailija
10/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettehän asu yhdessä?

Vierailija
11/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sinun lopettaa ennen kuin kaikki Suomen miehet ovat masentuneita, jos se alkaa aina sinun kanssa seurustelemisen jälkeen?

Vierailija
12/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole masentunut, se on osa roolia. 

Vierailija
13/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta lasta sinulla siis on?

Ja missä ihmeessä se lapsi/lapset ovat, jos kerran asut jo miehen kanssa? Puolen vuoden suhde olevinaan takana.

Joopa joo, nyt vähän tarkkuutta näihin satuihin.

Vierailija
14/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään lue, että miehellä olisi mitään masennusdiagnoosia.

Vierailija
15/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettehän asu yhdessä?

Ei. Ainoastaan minun lapsivapailla asutaan epävirallisesti yhdessä.

Tuohon narsistiasiaan, en usko että eksä oli narsisti. Oli vaan masentunut, itsekäs, vailla äitihahmoa jotenkin. Nykyisestäkään en niin ole ajatellut, toki suhde on tuore.

Vierailija
16/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...vaatii jatkuvasti huomiota.

Jos on syvästi masentunut, se on eksistentiaalinen kriisi, ollaan pahoillaan omasta olemassaolosta.

Voihan luonne/pershärölläkin olla masennusta mutta tuo että vaatii huomiota, vaatii seksiä, mulkku tuo vain on, narsistisine tarpeineen.

En suosittele tuollaisen kanssa lisääntymistä.

Varsinkaan seksiin ei tarvi suostua jos ei itse halua. Päinvastoin hajotat itseäsi lisää eikä mieskään toivu, päinvastoin kokeilee miten paljon ja mitä voi sulta vaatia. Tuhon tie.

Olet hysteerinen! Ota rauhoittava!

Vierailija
17/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettehän asu yhdessä?

Ei. Ainoastaan minun lapsivapailla asutaan epävirallisesti yhdessä.

Tuohon narsistiasiaan, en usko että eksä oli narsisti. Oli vaan masentunut, itsekäs, vailla äitihahmoa jotenkin. Nykyisestäkään en niin ole ajatellut, toki suhde on tuore.

Sun nykyinen on narsisti, siitä on nyt puhe eikä sun exästä. Se ei kiinnosta ketään.

Vierailija
18/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa vähän narsistiselta tämä sinun tapasi puhua toisen mielenterveydestä. Sinä olet näissä suhteissa yhdistävä tekijä, kohteletko kumppaneitasi huonosti?

Vierailija
19/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
20/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Piilonarsisti?

Piilonarsisti ovat herkkiä ja manipuloivat toisia itsesäälin kautta. Heillä on ajatuksia siitä, että ovat uhreja sekä että heitä uhataan tai vainotaan. Piilonarsistit kehittävät kriisejä/draamoja saadakseen huomiota itselleen sekä liioittelevat kärsimyksiään ja vaivojaan saadakseen sympatiaa toisilta.

Eli kaikki naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi