Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen taas suhteessa, jossa mies ilmeisesti masentunut tms

Vierailija
26.07.2023 |

Suhdetta puoli vuotta takana. Nyt alkanut olemaan yhä enemmän sellaista että mies on usein pahalla tuulella. Aamuisin aina super surullinen kun ei halua mennä töihin. Itkeskelee. Alkanut puhumaan lässyttäen. Vaatii jatkuvasti huomiota. Seksiä jos ei ole joka päivä niin loukkaantuu. Minä kokkaan ja siivoan ja pyykkään. Tänään katkesi mulla kamelin selkä, kun mies toi lounasta vain itselleen ja söi yksin.

Alussa oli ihan erilaista. Olen pettynyt. Elättelen toivetta että tämä on vain vaihe, mutta ei taida olla. Minulla on lapsi itselläni, en todellakaan jaksa alkaa huolehtimaan vielä isosta miehestä (lasten isästä olen juuri tästä syystä eronnut, ei voimat riittänyt toiseen lapseen). Mikä muu tuollaista aiheuttaa miehissä kuin masennus tai miksi suhteessa taannutaan lapsen tasolle? Tämäkin vaikutti ihan itsenäiseltä ja toimeentulevalta yksilöltä suhteen alussa. Huoh.

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettehän asu yhdessä?

Ei. Ainoastaan minun lapsivapailla asutaan epävirallisesti yhdessä.

Tuohon narsistiasiaan, en usko että eksä oli narsisti. Oli vaan masentunut, itsekäs, vailla äitihahmoa jotenkin. Nykyisestäkään en niin ole ajatellut, toki suhde on tuore.

Katso narsistivideoita Youtubesta ja arvio exä ja nyxä uudelleen.

Hanki sinä narsistihullu se elämä.

Vierailija
22/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on kuin mun tuleva exä😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Kerrotko, mikä tässä on miesvihaa?

Vierailija
24/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla siis lapsi toisen miehen kanssa, sekä nyt olet niin maentavaa seuraa, että niin onneton mies joka tyytyy jämiin on itsekin msentunut.

Katso peiliin.

Vierailija
25/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettehän asu yhdessä?

Olen lukenut ketjua vasta tähän kommenttiin asti, mutta toivon, että he asuvat yhdessä.

AP kertoi pesevänsä hänen pyykkinsä!

Jos he eivät edes asuisi yhdessä ja ap pesisi miehen pyykit, niin omg!

Vierailija
26/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pääsit heti hoivaajaksi, mitäs veikkaat kuinka kiva teillä on 3v päästä? Ei ole toisen aikuisen tehtävä olla toiselle terapeutti, varsinkaan niin tuoreessa suhteessa. Näitä mieslapsia kyllä riittää jonoksi asti.

Vierailija
27/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö ap mällit mällykkeet?

Vierailija
28/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nopeammin nyt lähdet tuosta suhteesta Ap, sitä parempi.

Kuten jo ketjussa todettu, miehen todellinen luonne on paljastunut ja sitä alkuhuuman ihanaa miestä ei ole olemassakaan.

Jos tuohon jää, saat pyykätä, siivota, kokata, hoitaa, huoltaa, huolehtia, ihan loputtomasti ja loppumattomasti. Ikinä et saa mitään takaisin, ikinä et saa mitään itsellesi, olet pelkkä automaatti kotitöitä ja seksiä varten, omana itsenäsi sinua tarvita, kaivata, haluta.

Jos kuitenkin haluat olla oma itsesi ja myös haluat tavallisia asioita kuten hieman huomiota, vastakaikua, vastavuoroisuutta, omaa aikaa tai mitä tahansa jota sinkut ja normaaleissa suhteissa elävät ihmiset pitävät tavallisina asioina, saat osaksesi 'koulutusta'.

Tämä ilmenee väkivaltana ja voi olla henkistä, fyysistä, seksuaalista, taloudellista tai sekoitusta näistä kaikista. Lopulta se on kaikkia näitä.

Sitten on jo vaikea lähteä. Sitten voi olla jo lähes mahdotonta lähteä.

Joten hyvä Ap, lähde nyt. Ajattele itseäsi, ajattele lastasi. Ajattele kaikkea hyvää ja ihanaa mitä elämässäsi on ilman kivireki-miestä ja mitä kaikkea hyvää ja ihanaa elämääsi vielä mahtuukin kun teet tilaa. Kivirekimiehet vievät kaiken, myös tilan ja ilman jota hengittää.

Tiedän tämän, koska itse rimpuilen juuri irti tälläisestä suhteesta. Lykkäsin eroa liian pitkään ja nyt olen uupunut varjo entisestä itsestäni.

Vierailija
29/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Tapa jolla masentunut leimataan välittömästi narsistiksi.

Vierailija
30/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset vaatii huomiota masentuneena, jotkut kääriytyy sisäänpäin ja eristäytyy.

Jos se mies on masentunut, niin lääkäriin siitä. Mitä aikaisemmin sen parempi.

Vierailija
31/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa lopettaa työt ja alkaa 24/7/365 ap:n hoidokiksi seksipalveluin. Kerro ap, onko se seksikään edes sinulle hyvää?

Vierailija
32/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Heivaa veks. Siinä menee aika hetki kunnes kiiltävät kuoret putoaa pois ja todellinen luonne tulee esiin.

Vierailija
33/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Sinulla on kristallipallo, josta näet, että diagnosoimaton tuntematon mies on masentunut?

Vierailija
34/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nopeammin nyt lähdet tuosta suhteesta Ap, sitä parempi.

Kuten jo ketjussa todettu, miehen todellinen luonne on paljastunut ja sitä alkuhuuman ihanaa miestä ei ole olemassakaan.

Jos tuohon jää, saat pyykätä, siivota, kokata, hoitaa, huoltaa, huolehtia, ihan loputtomasti ja loppumattomasti. Ikinä et saa mitään takaisin, ikinä et saa mitään itsellesi, olet pelkkä automaatti kotitöitä ja seksiä varten, omana itsenäsi sinua tarvita, kaivata, haluta.

Jos kuitenkin haluat olla oma itsesi ja myös haluat tavallisia asioita kuten hieman huomiota, vastakaikua, vastavuoroisuutta, omaa aikaa tai mitä tahansa jota sinkut ja normaaleissa suhteissa elävät ihmiset pitävät tavallisina asioina, saat osaksesi 'koulutusta'.

Tämä ilmenee väkivaltana ja voi olla henkistä, fyysistä, seksuaalista, taloudellista tai sekoitusta näistä kaikista. Lopulta se on kaikkia näitä.

Sitten on jo vaikea lähteä. Sitten voi olla jo lähes mahdotonta lähteä.

Joten hyvä Ap, lähde nyt. Ajattele itseäsi, ajattele lastasi. Ajattele kaikkea hyvää ja ihanaa mitä elämässäsi on ilman kivireki-miestä ja mitä kaikkea hyvää ja ihanaa elämääsi vielä mahtuukin kun teet tilaa. Kivirekimiehet vievät kaiken, myös tilan ja ilman jota hengittää.

Tiedän tämän, koska itse rimpuilen juuri irti tälläisestä suhteesta. Lykkäsin eroa liian pitkään ja nyt olen uupunut varjo entisestä itsestäni.

Aamen. Arvostakaa itseänne sen verran ettette jää kiltteydestänne suhteeseen, jossa toinen imee kaiken elinvoimanne.

Vierailija
35/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettehän asu yhdessä?

Tuohon narsistiasiaan, en usko että eksä oli narsisti. Oli vaan masentunut, itsekäs, vailla äitihahmoa jotenkin. Nykyisestäkään en niin ole ajatellut, toki suhde on tuore.

Aika surullista, että itsekkäästi jätit lapsesi isän, joka oli masentunut ja jotenkin vailla åitihahmoa.

Surullisia nämä itsekkäät ja turhat erot.

Vierailija
36/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslapsi kieriskelee omassa pahassa olossaan. Älä ala hoitajaksi tai menetät oman mielenterveytesi.

Mistä näitä reppanoita oikein tulee? Miksi naiset hoivaa tollasia?

Vierailija
37/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettehän asu yhdessä?

Aika surullista, että itsekkäästi jätit lapsesi isän, joka oli masentunut ja jotenkin vailla åitihahmoa.

Surullisia nämä itsekkäät ja turhat erot.

Parisuhde ei ole hoivasuhde. Masennus ei anna oikeutta heittäytyä hoidokiksi ilman vastuuta kotitöistä, lastenhoidosta ja toimeentulosta. Etenkään, jos ei ole edes hakenut hoitoa kuvittelemaansa "masennukseen".

Vierailija
38/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Sinulla on kristallipallo, josta näet, että diagnosoimaton tuntematon mies on masentunut?

Ja sinä olet heti varma että narsisti se on. Huoh!

Vierailija
39/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit ei itke aamulla ennen töihin lähtöä. Se on masennuksen oire. Se ei ole mikään narsismin oire. Sen sijaan toisen tunteiden ja mielenterveyden pilkkaaminen ja toisesta juoruilu ovat narsistisia tekoja ja asenteita. Ihan sairaita juttuja täällä. Itselläni on CPTSD, lähipiirissäni on diagnosoitavia narsisteja joten todella tiedän mistä puhun. Nämä tämän miehen oireet eivät millään tasolla kuulosta narsismilta.

Vierailija
40/117 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieslapsi kieriskelee omassa pahassa olossaan. Älä ala hoitajaksi tai menetät oman mielenterveytesi.

Mistä näitä reppanoita oikein tulee? Miksi naiset hoivaa tollasia?

Otan tämän kommentin muistiin ja sanon sen naiselle seuraavan kerran kun hänellä on endometrioosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän