Luuserit käyttää heijastimia. Minä kuljen aina mustassa nahkatakissa ja revityissä farkuissa. Ei siihen luukkiin mitkään heijastimet sovi.
olen pian 60v mies enkä mikään teini. En ole eläessäni heijastinta itseeni ripustanut.
Kommentit (14)
Mustaan nahkatakkiin saisi hyvin piilotettua mustat tarrakiinnitteiset heijastimet. Ei juurikaan näkyisi päiväsaikaan eikä olisi ärsyttäviä katu-uskottavuuden pilaavia roikkuvia läpysköjä.
Tuollaisia heijastintarroja teinit käyttää, ainakin jos äitinsä niitä salaa vaatteisiin liimailee.
Ajan 76 tonnisella sinun yli. Ihme että elät vielä. Kerro ihonvärisi.
Tiedätkä mikä tuohon lookiin vasta sopiikin?
Niiteillä koristeltu pyörätuoli.
Kyllä sopii. Oma on mokas jos jäät pimeellä auton alle sitte. Luita, verta ja suolenpätkiä ei ole kiva kolata lumihangelta.
Laita nyt sentään heijastavat hanskat tai reppu. En haluaisiajaa päällesi. Terv. Autoileva nainen
Pimeässä siihen luukkiin voi sopia vauhdilla kylkeen törmäävä ajoneuvo. Jatkoksi sopii vammautuminen tai kuolema?
Hei, AP!...splät...ei sittenkään mitään...
Vierailija kirjoitti:
Pimeässä siihen luukkiin voi sopia vauhdilla kylkeen törmäävä ajoneuvo. Jatkoksi sopii vammautuminen tai kuolema?
No mutta tyyli ennen kaikkea. Kroppa saa murskaantua kunhan ei itsetunto.
Kuljen myös pimeyden prinssina mustissa,huppu pään suojana.Yksinkertaiset voivat hyppiä autojen alle jos haluavat,minä en.
Ei sitä heijastinta ole pakko omaan nahkaan ripustaa.
Eikös heijastin ole suomalainen keksintö?
Suosikaa suomalaista
t. kaupan lihatiskin siivooja
Revityt farkut on olleet jo pitkään pois muodissa. Vaikutat pelleltä jos sellaisia tänä päivänä pidät. Pellehän sinä olet muutenkin.