Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia parisuhdemarkkinat on niin pinnallista?

Vierailija
26.07.2023 |

Olen itse siis ikisinkkumies, olen deittisovelluksia käyttänyt ja on mätsejäkin tullut muutamia mutta ehkä en tarpeeksi vakavalla mielellä ollut niissä mukana.
Mietin vaan sitä miksi pinnallisuus on niin kovaa nykyään? Ulkonäöstä on tarkat vaatimukset ja sitten juuri koulutuksesta? Eikö nykyään se merkitse mitään millainen itse ihminen on sisäisesti, mitä se haluaa elämältä yms?
En itse ole se mikään miesmalli tai rikas vaan karvainen isukkikroppanen joka tienaa aikalailla keski palkansaajan verran mutta riittääkö se enää naisille? Kannattaako minun edes lähestyä naisia kun en ole se täyden kympin mies vaan ihan tavallinen mies?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suosittele ajattelemaan treffailua "markkinoina", jossa kaikki etsivät ja haluavat jotain tiettyä samaa asiaa. Jokainen treffailija on yksilö ja haluaa erilaisia asioita. On eduksi jos tietää mitä itse haluaa (ja miksi), ja lisäksi tuntee itsensä, jotta ei lähde ihan vääränlaisen ihmisen kelkkaan.

Oletko ap tullut ajatelleeksi, että esim. juuri se koulutus kertoo paljonkin siitä, mitä elämältä haluaa? Jälkimmäinen on mielestäsi olennainen tieto mutta ensimmäinen ei. Tekstistäsi tulee kuva että ajattelet ihmisistä ja elämästä melko pinnallisesti. Ehkä se selittää miksi koet treffailunkin pinnallisena.

Mitä korkeakoulutettu haluaa elämältä ja mitä matalastikoulutettu haluaa elämältä? 

Mä esim opiskelin pitkälle, koska siten pystyin ymmärtämään monimutkaisia asioita ja ratkaisemaan maallikolle täysin mahdottomia ongelmia.

Jollekulle toiselle varmaan riittää esim pelkkä raha, ja sitä saa vaikka myymällä viinaa juopoille.

Amen.

Vierailija
42/54 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittajanaisen logiikka: se on miehen syytä jollei löydä naista ja sekin on miehen syytä, jollei nainen löydä miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valittajanaisen logiikka: se on miehen syytä jollei löydä naista ja sekin on miehen syytä, jollei nainen löydä miestä.

Amen.

Vierailija
44/54 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VMP.

Ap:lle ja muille "miehille" on vastattu satoja ja tuhansia kertoja uudestaan ja uudestaan. Teidän naisettomuutenne EI JOHDU koulutuksesta, ammatista, pituudesta, painosta, silmien väristä, hius- tai tulorajasta, hiuksettomuudesta, korvien muodosta, hihan pituudesta, hyppytaidosta, kyynärpäästä jne. Vaan se johtuu, näitä kommenteista KILOMETRIEN PÄÄHÄN huoluvasta vi tt umaisesta luonteesta ja na isvihastanne. Olkaa hyvät.

Sanotko samaa niille naisille, jotka kokevat nykyisen deittailukulttuurin pinnallisena?

Kyllä, mikäli asenne on samanlainen kuin täällä niiden ulimiesten, jotka valittavat ja neuvoista huolimatta SILTI valittavat samaa uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen VUOSIA!

Vaikutat rasittavalta valittajalta, jolla ei ole muuta tekemistä kuin ruikuttaa netissä vuodesta toiseen.

Vierailija
45/54 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikain on naisen arvo määritetty tämän ulkonäön vuoksi. Kaikki on liittynyt siihen ja vain naisen ulkonäöllä oli väliä. Naisen oli pakko löytää mies elääkseen ja kilpailu käytiin nimenomaan ulkonäön avulla eikä millään muulla ominaisuudella ollut mitään väliä.

Ainoa, mikä on muuttunut on, että nyt naisetkin voivat pistää painoarvoa kumppaninsa ulkonäölle, koska ei ole pakko ottaa sitä vähiten huonoa vaihtoehtoa vaan yksinkin voi olla. Ensimmäistä kertaa miehenkin ulkonäöllä on väliä, vaikkakaan ei edelleenkään yhtä paljoa kuin naisen.

Ja miehet hajoaa ihan kappaleiksi. Huutaa vääryyttä ja pinnallisuutta katkerina.

Niin, tervetuloa naisten maailmaan, tosin vaan murto-osaan siitä. Nauttikaa noin 10% niistä ulkonäköpaineista joita naisten niskaan on kasattu kautta historian.

Vierailija
46/54 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisiin tutustuu joidenkin karjamarkkinoiden avulla, kuinka se voisi olla mitään muuta kuin pinnallista? Eihän siellä tunneta niitä toisia ihmisiä edes etäisesti, joten jäljelle jää pelkästään pinta.

Tosielämässä ihmiset tutustuu eri tavalla. Ensin saatetaan tutustua vaikka työkavereina ja sitten alkaa kiinnostus heräämään, että toihan onkin tosi mukava tyyppi.

Vierailija
47/54 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa se heti uuden ihmisen tavatessaan kovin syvällisiä alkaa pohdiskella ja keskustella. Sitten kun on tutustunut toiseen ja on havainnut hänet luotettavaksi kumppaniksi, voivat keskustelutkin muuttua syvällisemmiksi.

Vierailija
48/54 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää mennä johonkin parisuhdemarkkinoille? Mä menin ihan oikeassa elämässä juttelemaan mukavan oloiselle miehelle. Vaihdettiin numerot, alettiin treffailla. Nyt jo naimisissa. En menisi ikinä mihinkään tinderin markkinoille, jossa naisia arvioidaan kuin karjaa, hyi stna. Ei oma naamanikaan varmasti riittäisi siellä karjamarkkinoilla mihinkään, eikä tarvitsekaan. :D Parhaat puolisot löytää näiden markkinoiden ulkopuolelta.

Vierailija
49/54 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää mennä johonkin parisuhdemarkkinoille? Mä menin ihan oikeassa elämässä juttelemaan mukavan oloiselle miehelle. Vaihdettiin numerot, alettiin treffailla. Nyt jo naimisissa. En menisi ikinä mihinkään tinderin markkinoille, jossa naisia arvioidaan kuin karjaa, hyi stna. Ei oma naamanikaan varmasti riittäisi siellä karjamarkkinoilla mihinkään, eikä tarvitsekaan. :D Parhaat puolisot löytää näiden markkinoiden ulkopuolelta.

Helppohan se on naisen sanoa, että "mene vain juttelemaan naiselle". Haluatko astua tälle vuosikymmenelle ja yrittää edes asettue miesten asemaan? Ai et. Selvä. #metoo

Vierailija
50/54 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
51/54 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppohan se on naisen sanoa, että "mene vain juttelemaan naiselle". Haluatko astua tälle vuosikymmenelle ja yrittää edes asettue miesten asemaan? Ai et. Selvä. #metoo

Kyllä ainakin mun tuntemat miehet ja naiset juttelee ihan normaalisti toisilleen esimerkiksi juhlissa. Keskustelu on eri asia kuin ahdistelu. Jos ei ymmärrä keskustelun ja seksuaalisen ahdistelun eroa niin se kannattaa opiskella ihan ensimmäisenä.

Vierailija
52/54 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin mun tuntemat miehet ja naiset juttelee ihan normaalisti toisilleen esimerkiksi juhlissa. Keskustelu on eri asia kuin ahdistelu. Jos ei ymmärrä keskustelun ja seksuaalisen ahdistelun eroa niin se kannattaa opiskella ihan ensimmäisenä.

Ei voi opiskella, kun naiset päättävät mikä on ahdistelua tai häirintää. Naiset myös tekee perättömiä rikosilmoituksia ahdistelusta ja häirinnästä. Miksi siis ottaisimme sen riskin, että nainen tekee rikosilmoituksen, kun Tinderissä on todisteet joilla mies voi todistaa syyttömyyden. #metoo

Vierailija
53/54 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi opiskella, kun naiset päättävät mikä on ahdistelua tai häirintää. Naiset myös tekee perättömiä rikosilmoituksia ahdistelusta ja häirinnästä. Miksi siis ottaisimme sen riskin, että nainen tekee rikosilmoituksen, kun Tinderissä on todisteet joilla mies voi todistaa syyttömyyden. #metoo

Kuulostaa kamalalta! Miksi kiinnostut tuollaisista, epärehellisistä naisista jotka tehtailee perättömiä rikosilmoituksia? En sinuna tuhlaisi sellaisiin aikaa sekuntiakaan.

Vierailija
54/54 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kamalalta! Miksi kiinnostut tuollaisista, epärehellisistä naisista jotka tehtailee perättömiä rikosilmoituksia? En sinuna tuhlaisi sellaisiin aikaa sekuntiakaan.

Koska naiset ei kävele käsissään kyltti, jossa lukee "minä en ole miesvihaaja". Ei esim. kirjastossa voi tietää, että nainen on feministi, eli miesvihaaja. #metoo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan