Poikatytöksi lapsena sanottu, mitä sinusta tuli isona?
Ennen sanottiin poikamaista tyttöä tällä nimellä. Muistan omastakin lapsuudestani, tekivät poikamaisia tempauksia, olivat rohkeampia kuin tytöt. Eivät käyttäneet mekkoja, eikä heidän tyyliinsä olisi edes sopinut. Seikkailivat poikien kanssa kiipeilemässä milloin missäkin, lippis päässä ja polvet ruvella. Mitäs noista pienistä, ei kun menoksi vaan.
Mitä teistä/ heistä tuli isona? Oletteko/ovatko edelleen poikamaisia vai ovatko t- paidat ja shortsit vaihtuneet naisellisempiin hepeniin?
Olen miettinyt itsekseni, näkyikö jo oman sukupuoli- identiteetin muotoutuminen silloin, vai tuliko teistä/ heistä tavallisia äitejä miehineen ja lapsineen?
Kommentit (109)
Serkkuni oli tuollainen.
On kyllä edelleen 36v hyvin oman tyylinen mutta naimisissa ja kahden lapsen äiti. Jotain tietotekniikkahommia tekee.
Olin vain villi ja lapsuuden seudulla kaikki leikkikaverit poikia, joten siinä selkeä yhtälö. Minusta tuli ihan tavallinen nainen, yksi lapsi.
Kyllä mä aikuisena oon oppinut mekkoja käyttämään, mutta en mä edelleenkään naisellisista hömpötyksistä (tekoripset, geelikynnet, kosmetologikäynnit, kalliit ihon- ja hiustrnhoitorutiinit) innostu. Perusasu kuitenkin farkut tai kesällä sortsit, ihan käytännöllisyyden vuoksi. Arjessa pärjään meikkaamattakin, mutta jaksan mä useimpina aamuina kulmat laittaa kuntoon ja ripsiväriä. Töissä ollut monella alalla tekemässä taloushallinnon töitä. Esimerkiksi tilitoimistossa en niin viihtynyt, kun on kovin naisvaltainen ala, nyt teknologiateollisuudessa, firmassa miehiä ylivoimainen enemmistö ja viihdyn hyvin. Jossain sotealalla en voisi kuvitella työskenteleväni. Vauhdista pidän edelleen, on alla sitten auto, moottoripyörä, fillari tai lasketteluvälineet. Ihan perheellinen olen, mies ja pari muksua. Ja täytyy tunnustaa, että enemmän viihdyn pojan kanssa pihapeleissä kun tytön koruaskartelujen ja pukeutumisleikkien parissa.
Minusta tuli rekkalesbo eli pysyin kyllä naisena mutta hyvin miesmäisenä.
Minusta tuli tietojenkäsittelytieteen maisteri / koodari. Olen myös aseksuaali ja aromantikko, enkä varsinaisesti sisäisesti koe olevani mitään sukupuolta. Mutta ei minua mitenkään häiritsekään se, että olen biologisesti nainen. Neutraali asia.
Olen panseksuaali ja sukupuolinormeihin sopeutumaton bi-mieheni tykkää kun otan hänet takaapäin.
Minä sain vain isoveljien vanhoja vaatteita, mutta olin poikatyttö kyllä muutenkin, sen ajan pottatukan ansiosta pojaksi usein luultiinkin! Hieman yllättäen kaikille tästä rumasta ankanpoikasesta tulikin teininä tosi naisellinen ulkoisesti, luonne on kuitenkin pysynyt joten kotileikkeihin ei ole ollut kiinnostusta, miesten kanssa tulen edelleen paremmin juttuun esim työkuvioissa. Eli töissä ja perheetön kotihiiri aika lailla olen nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuli rekkalesbo eli pysyin kyllä naisena mutta hyvin miesmäisenä.
Minusta tuntuu oudolta, jos joku lesbo sanoisi itseään rekkalesboksi. Eiks se ole halventava nimitys? Niinpä uskonkin että tämä on provo.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Olen panseksuaali ja sukupuolinormeihin sopeutumaton bi-mieheni tykkää kun otan hänet takaapäin.
En kysynyt sitä. Liian paljon informaatiota.
- ap
Olen IT-alan johtaja. Edelleen pidän vauhdikkaista urheilulajeista. Nykyään kyllä löytyy myös naisellisia vaatteita kaapista, vaikka farkut ja t-paita ovat edelleen suosikki. Juhliin laitan jopa piikkikorkkarit.
Insinööri, sekä itsestäni että samantyylisestä ala-aste kaverista.
Kaverilla on lapsia ja on naimisissa, itse en ole, mutta seurustelen.
Koskaan en ole tullut naisten kanssa toimeen, jouduin muutaman vuoden työskentelemään naisvaltaisella alalla enkä sopinut sinne joukkoon ollenkaan.
Veljentyttö. Kielten maisteri ,töissä Italiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuli tietojenkäsittelytieteen maisteri / koodari. Olen myös aseksuaali ja aromantikko, enkä varsinaisesti sisäisesti koe olevani mitään sukupuolta. Mutta ei minua mitenkään häiritsekään se, että olen biologisesti nainen. Neutraali asia.
Tuo luonnehdinta oli ihan hauska. Ei muuta kuin sama teksti Tinderiin.
Miksi aseksuaali aromantikko menis Tinderiin??
Tomboy on yleinen Filippiineillä. Elävät monesti toisen tomboyn kanssa. Kukaan ei kiinnitä huomiota. Sielläpäin ei muutenkaan ole pride kulkueita.
Mitään fuking identiteettejä mietitty... oltiin vaan. Ihan normaali nainen olen.