Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän käyttäytyminen ruokaa ja rahaa kohtaan

Vierailija
25.07.2023 |

Ensimmäisiltä treffeiltä alkaen olemme maksaneet kumpikin omat syömisemme ja juomisemme. Nyt kun vietämme suurimman osan ajasta yhdessä, käymme ruokakaupassa yhdessä ja kokkaamme yhteisen aterian. Oleilemme lähes aina hänen luonaan, sillä itse asun pienessä yksiössä, niin tilaa ei ole kovinkaan paljon.

Meillä on poikaystävän ehdotuksesta käytössä Splitwise sovellus, eli sinne pistetään kaikki kustannukset ja sovellus laskee kulut tasan. Tämä on minulle ok, mutta jotenkin minua häiritsee ja vähän loukkaakin se, että poikaystävä pistää sinne ihan kaikki kulut, auton polttoaineen ja kondomitkin. Olen usein ostanut omasta rahapussista hänen luokseen vessapaperia, tai leiponut herkkuja vietäväksi, ym eikä tulisi mieleenkään pistää niitä kuluja tuonne sovellukseen. Tykkään myös silloin tällöin tarjota vaikka juoman tai jäätelön hänelle ulkona, mutta vastaavaa anteliaisuutta en ikinä saa häneltä takaisin tai sitten huomaan, että jälkikäteen ostos on merkitty sovellukseen ja maksan oman osuuteni.

Ja sitten se, että kun ostamme yhteisiä ruokia, niin poikaystävä tuntuu oikein vauhdilla syövän kaksin käsin, etten vain ehdi syödä yhtäkään palasta enemmän kuin hän. Esim. jäätelöpurkki tai pakastekakku, mies syö niistä 2/3 osaa ja minä 1/3. Meillä oli kerran oliiveja kupissa, joita söimme kun katsoimme elokuvaa. Mies veti kauhealla vauhdilla niitä oliiveita ja viimeisenkin oliivin veti naamaansa. Ei siis edes tarjoa viimeistä muruakaan minulle.
Huomautin, että olipas hieman töykeää ottaa se viimeinenkin oliivi, eikä tarjota kohteliaisuutta naiselle. Hänen puolustuksekseen muka söimme oliiveja vuorotellen niin, että ne oliivit menivät täysin tasan. Eivät menneet, kun katsoin vieressä ihmetellen sitä sen paniikissa suuhun lappamista, ettei vaan jää jostain paitsi.

Miten joku voi olla noin nuuka? Johtuuko siitä, että on vanhempiensa ainoa lapsi, kun taas minä olen tottunut jakamaan asioita sisarusteni kanssa.
Mulla on todella epänaisellinen olo, kun kaikki pistetään noin tarkkaan puoliksi, kaiken huippuna ne kondomitkin.

Ellei mies olisi muuten ihana ja rakastava, en varmaan jaksaisi katsoa tämmöistä nuukailua :/ Mutta alkaahan tässä hieman katkeroitumaan, kieltämättä. Nykyaikaahan se on, että kulut jaetaan, mutta mun luonteeseen kuuluu anteliaisuus rakkauden eleenä. Ei ole siitäkään kyse, että mies olisi köyhä. Tienaa minua enemmän ja on vieläpä hyväpalkkaisella alalla ja yliopistokoulutus.

Kommentit (1406)

Vierailija
601/1406 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ainoa lapsi-juttu on vähän kulunut. Perintöriidat, sisaruskateus ym. kertovat omaa kieltään siitä, ettei lasten määrä vaikuta itsekkyyteen yhtään mitään.

Minulla on sisko, joka kevyesti on aina ollut sitä mieltä, että hän tarvii enemmän kuin me muut, koska hänellä on perussairaus. Nyt iän myötä on jo muillakin sisiaruksilla, mutta ei se häntä kiinnosta.

Vierailija
602/1406 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kun nyt keskustellaan enempi niin ei mikään ihme kun in celit ja ex celit uikuttaa lehdissä kun eivät enää saa naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1406 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kertakaikkiaan voi uskoa että tämä tarina olisi tosi. Eihän kukaan nainen voi olla niin miehen kipeä että suostuisi tälläseen "suhteeseen". Luulis että väkisin nousee sellanen vastenmielisyys toista kohtaan ettei tarvitsisi nähdä kun pari kertaa.

Samaa mietin. Tämä on näitä iltaroskan lukijaservice-juttuja. Isoin kohderyhmä on keski-iän ylittäneet juntit ukot, ja niillehän maistuu illuusio siitä, että se oma pinkeä cindi odottaa valmiina heitäkin :P

Lol, väärä ketju

Vierailija
604/1406 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka poikaystäväsi luona siivoaa ja maksaa puhdistuksesta kulut? Jos sinä kerta olet siellä enemmän, hän ei ole kuitenkaan alkanut vaatimaan puhdistuksesta? Esim. nukut hänen lakanoissa ja täytyyhän ne pestä välillä, siihen kuluu pesuainetta, vettä ja sähköä. Maksatko myös tästä? Imuroida tarvitsee; pölypss ja sähkö jne. Jos on näin pihi tyyppi, odotan millon alkaa näistä vinkumaan.

Olen imuroinut useita kertoja, luutunnut lattiat ja tehnyt suursiivouksen, kun siellä oli niin kauhea sotku, että mun piti jo itseni vuoksi siivota, että pystyin jotenkuten olemaan siellä. Ostin kukkia pöydälle, kerroin että niille tulee antaa vettä, lopetin itse hetkeksi kastelun - kukat kuolivat ja olivat kuivettuneina ruokapöydällä viikkotolkulla. Siellä oli vaasissa jopa kuollut ampiainen useita päiviä :D Pyyhin edelleen pöytiä, pölyjä, siivoan vessaa, autan pyykin laittamisessa vaikka ripustaisinkin pelkkiä hänen vaatteitaan narulle.

Mut joo, en enää.

Ap

Sinähän olet ollut siellä oikein ilmainen pikkupiika, ja lisäksi tarjonnut ruuan ja seksinkin. Puhumattakaan bensoista.

Vierailija
605/1406 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellaista miesvihaa tänään. 

Hauska muuten että ensimmäinen kommentti "jätä se sika" tuli minuutissa. Suurin osa ihmisistä ei löydä' ketjua, lue sitä läpi ja keksi sopivaa vastausta tuossa ajassa. Herää epäilys että se olisi mietitty ennakkoon.

Ja sitten satoja tykkäyksiä... mutta palstalla ei ole miesvihaa.

Vierailija
606/1406 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kertakaikkiaan voi uskoa että tämä tarina olisi tosi. Eihän kukaan nainen voi olla niin miehen kipeä että suostuisi tälläseen "suhteeseen". Luulis että väkisin nousee sellanen vastenmielisyys toista kohtaan ettei tarvitsisi nähdä kun pari kertaa.

Mutta kyllähän nämä sadat ja jopa tuhannet naiset ovat juuri noin paskoja, että niille kelpaa mikä mies tahansa.

Ketjut tällä palstalla todistavat asian.

Vierailija
607/1406 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei johdu siitä, että on ainoa lapsi.

Kasvatuksessaan vain jäänyt aukkoja, oikeastaan suoranaisia sink holeja.

Aina jaksaa ihmetyttää nuo kulujen laskemiset. Eikös sen pitäisi mennä niin, että kumpainenkin "palvelee" toistaan ja pitää toisistaan huolta ennen sitä omaa napaa.

Koska pitää siitä toisesta ja haluaa häntä miellyttää.

Kyse on poikaystävästä, ei avo- tai avioliitosta.

Palveletko sinä tapailumiestä tai -miehiä?

Vierailija
608/1406 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita luiskaan se moukka ja lähde eteenpäin elämässä.

Vierailija
609/1406 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monillakaan ei ole takanaan hyvää ja tasapainoista perhettä tai ystäviä jotka esimerkillään tukisi siinä, että oppisi millainen on hyvä ja terve, tasapainoinen suhde. Sitten tulee näitä ap:n kuvailemia hyväksikäyttösuhteita. Ne yleensä onneksi loppuu siihen omaan mahdottomuuteensa viimeistään silloin kun tulee lapsia, ero, velkaantuminen, pettäminen tai muu kriisi. Ap on onnekkaassa asemassa kun ei ole velkaantunut eikä ole lapsia. Hyvät mahdollisuudet oppia tästä kerralla vähin vahingoin ja ensikerralla tunnistaa hyväksikäyttäjä jo hyvissä ajoin.

Tsemppiä Ap!

Vierailija
610/1406 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tunnen ihan lähipiiristä tällaisen pariskunnan, ettei tarvitse olla trolli. Mutta nainen ei osaa lähteä, ja siinä elämä nyt kuuluu terapeutilla juosten, kun ihmettelee, miksi masentaa ja ahdistaa. Todella surullista ja sivullisellekin ahdistavaa seurattavaa.

Vierailija
611/1406 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala tehdä samoin. Laita sinne sovellukseen kaikki kulut, mitä poikaystävästä koituu.

Ja ehkäisy kuuluukin jakaa. Yhdessä kai te sitä käytätte. Ja jos on tupla käytössä, eli syöt pillereitä, laita nekin sinne sovellukseen.

Entäpä, jos ap ottaa suihin, mies hädin tuskin koskee ap:tä, mies laukeaa ja ap ei. Onko sittenkin kohtuullista maksaa ehkäisy tasan puoliksi?

Ai että kun nää mammat alkaa keksimään aina vähän omaa tarinaa lisää... entäpä jos....

Jos on noin vaikeeta niin ole ilman miestä.

Vierailija
612/1406 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monillakaan ei ole takanaan hyvää ja tasapainoista perhettä tai ystäviä jotka esimerkillään tukisi siinä, että oppisi millainen on hyvä ja terve, tasapainoinen suhde. Sitten tulee näitä ap:n kuvailemia hyväksikäyttösuhteita. Ne yleensä onneksi loppuu siihen omaan mahdottomuuteensa viimeistään silloin kun tulee lapsia, ero, velkaantuminen, pettäminen tai muu kriisi. Ap on onnekkaassa asemassa kun ei ole velkaantunut eikä ole lapsia. Hyvät mahdollisuudet oppia tästä kerralla vähin vahingoin ja ensikerralla tunnistaa hyväksikäyttäjä jo hyvissä ajoin.

Tsemppiä Ap!

Jep, äitien kasvattamat pojat on just tuollaisia. Harvassa on hyvät miehet koska naisilla on ollut kasvatusvelvollisuus eikä isät ole osallistuneet.

Vierailija
613/1406 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tunnen ihan lähipiiristä tällaisen pariskunnan, ettei tarvitse olla trolli. Mutta nainen ei osaa lähteä, ja siinä elämä nyt kuuluu terapeutilla juosten, kun ihmettelee, miksi masentaa ja ahdistaa. Todella surullista ja sivullisellekin ahdistavaa seurattavaa.

Sanot siis että JÄTÄ SE SIKA vastaus tuli ihan sattumalta minuutissa?

Ottaen huomioon että tekstin lukemiseen ja sisäistämiseen menee hetki, vieläpä sen jälkeen kun olet saanut ketjun näkyviin selaimeen, napsutellut sen auki....

Vierailija
614/1406 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita luiskaan se moukka ja lähde eteenpäin elämässä.

ap tietää hyvin ettei saa parempaa.

Vierailija
615/1406 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä eikä edes miesystävä? Minkä ikäisiä olette?

19 ja pojalla on 7kk vuokrat rästissä? Onko sen äiti huolissaan asiasta?

Vierailija
616/1406 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lähtis mies vaihtoon tai oikeastaan ei olisi ikinä edennyt suhde mihinkään. Ei varmasti ole missään muussakaan asiassa yhtään huomaavaisempi 😅 Ja tuohan ei tule todennäköisesti mihinkään muuttumaan ikinä. Paljonko tuollaiseen yksittäisten tuotteiden syöttämiseen johonkin laskuriin menee aikaa elämästä 🤣🤣 ehtisi varmaan siinäkin ajassa tekemään paljon jotain kehittävämpääkin

Hemmetti soikoon! Alussa MIES tarjoaa kaiken naiselle! Parisuhteessa ja myöhemmin sitten puolitellaan tai kuten meillä, minä maksan suurempituloisena huomattavasti enemmän. Oltu yhdessä jo reilut 30 vuotta eikä ole rahasta koskaan tapeltu. Jumaliste teitä nuoria... Että oikein johonkin ohjelmaan syötetään summia...

Ohjeena sanoisin, että mietipä jatkoa. Luultavasti saat jatkossa maksaa kaiken mikä ei ukon mielestä ole juuri hänen juttujaan ja luultavasti osan vielä niistäkin jollain tekosyyllä. Sanoin, et vaihda ukkoa!

Vierailija
617/1406 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoon. ei tee tuollaisella mitään.

Vierailija
618/1406 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lähtis mies vaihtoon tai oikeastaan ei olisi ikinä edennyt suhde mihinkään. Ei varmasti ole missään muussakaan asiassa yhtään huomaavaisempi 😅 Ja tuohan ei tule todennäköisesti mihinkään muuttumaan ikinä. Paljonko tuollaiseen yksittäisten tuotteiden syöttämiseen johonkin laskuriin menee aikaa elämästä 🤣🤣 ehtisi varmaan siinäkin ajassa tekemään paljon jotain kehittävämpääkin

Hemmetti soikoon! Alussa MIES tarjoaa kaiken naiselle! Parisuhteessa ja myöhemmin sitten puolitellaan tai kuten meillä, minä maksan suurempituloisena huomattavasti enemmän. Oltu yhdessä jo reilut 30 vuotta eikä ole rahasta koskaan tapeltu. Jumaliste teitä nuoria... Että oikein johonkin ohjelmaan syötetään summia...

Ohjeena sanoisin, että mietipä jatkoa. Luultavasti saat jatkossa maksaa kaiken mikä ei ukon mielestä ole juuri hänen juttujaan ja luultavasti osan vielä niistäkin jollain tekosyyllä. Sanoin, et vaihda ukkoa!

Ajat on muuttunu boomer. Miksi mies tarjoaisi mitään naiselle nykyään? Naiset tienaa omat rahansa eikä meitä osteta kahvikupilla.

Vierailija
619/1406 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaihtoon. ei tee tuollaisella mitään.

Mitä kukaan mies tekee naisella? Miksi edes vaihtaa kun voisi vain antaa naisten keksiä itse miten saa lapset aikaiseksi.

Vierailija
620/1406 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykynaisilla vaihtuu poikaystävät useammin kuin pikkarit eli ei huolta, se osaa kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän