Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän käyttäytyminen ruokaa ja rahaa kohtaan

Vierailija
25.07.2023 |

Ensimmäisiltä treffeiltä alkaen olemme maksaneet kumpikin omat syömisemme ja juomisemme. Nyt kun vietämme suurimman osan ajasta yhdessä, käymme ruokakaupassa yhdessä ja kokkaamme yhteisen aterian. Oleilemme lähes aina hänen luonaan, sillä itse asun pienessä yksiössä, niin tilaa ei ole kovinkaan paljon.

Meillä on poikaystävän ehdotuksesta käytössä Splitwise sovellus, eli sinne pistetään kaikki kustannukset ja sovellus laskee kulut tasan. Tämä on minulle ok, mutta jotenkin minua häiritsee ja vähän loukkaakin se, että poikaystävä pistää sinne ihan kaikki kulut, auton polttoaineen ja kondomitkin. Olen usein ostanut omasta rahapussista hänen luokseen vessapaperia, tai leiponut herkkuja vietäväksi, ym eikä tulisi mieleenkään pistää niitä kuluja tuonne sovellukseen. Tykkään myös silloin tällöin tarjota vaikka juoman tai jäätelön hänelle ulkona, mutta vastaavaa anteliaisuutta en ikinä saa häneltä takaisin tai sitten huomaan, että jälkikäteen ostos on merkitty sovellukseen ja maksan oman osuuteni.

Ja sitten se, että kun ostamme yhteisiä ruokia, niin poikaystävä tuntuu oikein vauhdilla syövän kaksin käsin, etten vain ehdi syödä yhtäkään palasta enemmän kuin hän. Esim. jäätelöpurkki tai pakastekakku, mies syö niistä 2/3 osaa ja minä 1/3. Meillä oli kerran oliiveja kupissa, joita söimme kun katsoimme elokuvaa. Mies veti kauhealla vauhdilla niitä oliiveita ja viimeisenkin oliivin veti naamaansa. Ei siis edes tarjoa viimeistä muruakaan minulle.
Huomautin, että olipas hieman töykeää ottaa se viimeinenkin oliivi, eikä tarjota kohteliaisuutta naiselle. Hänen puolustuksekseen muka söimme oliiveja vuorotellen niin, että ne oliivit menivät täysin tasan. Eivät menneet, kun katsoin vieressä ihmetellen sitä sen paniikissa suuhun lappamista, ettei vaan jää jostain paitsi.

Miten joku voi olla noin nuuka? Johtuuko siitä, että on vanhempiensa ainoa lapsi, kun taas minä olen tottunut jakamaan asioita sisarusteni kanssa.
Mulla on todella epänaisellinen olo, kun kaikki pistetään noin tarkkaan puoliksi, kaiken huippuna ne kondomitkin.

Ellei mies olisi muuten ihana ja rakastava, en varmaan jaksaisi katsoa tämmöistä nuukailua :/ Mutta alkaahan tässä hieman katkeroitumaan, kieltämättä. Nykyaikaahan se on, että kulut jaetaan, mutta mun luonteeseen kuuluu anteliaisuus rakkauden eleenä. Ei ole siitäkään kyse, että mies olisi köyhä. Tienaa minua enemmän ja on vieläpä hyväpalkkaisella alalla ja yliopistokoulutus.

Kommentit (1406)

Vierailija
461/1406 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiesin, että teidän seksi on tuollaista. Tuo ihmistyyppi on vaan just tuollainen. Jätä se, ei mitään siimaa enää. 

En halunnut ottaa puheeksi seksiasiaa, kun se jotenkin tuntuu niin intiimiltä ja mulle tulee huono omatunto, että sillä tavalla kerron intiimejä asioita netissä, mutta oikeasti tässä alkaa suututtaa jo miten paljon asioita mulla tulee mieleen ja miten en näytä olevan yhtään minkään arvoinen toiselle, edes suhteen alkuaikoina kun luulisi haluavan tehdä toiseen vaikutuksen.

Paljon annoin anteeksi siksi, että on täysin kokematon, mutta ööh hänellä on paljon naispuolisia ystäviä, jopa paras ystävänsä on nainen, joten ei voi olla etteikö tietäisi, miten naiset saadaan onnellisiksi.

Ap

Hyvä, hyvä. Suutu vaan. Suutu ihan kunnolla. Sitä tarvitaan nyt SINUN itsesi vuoksi. Se auttaa sinua suojelemaan itseäsi ja asettamaan rajat sille, miten sinua voi kohdella. Hän tai kukaan muukaan. 

Mulla oli muuten yksi kusipääeksä, joka ESITTI täysin kokematonta, jotta pystyi sen varjolla jonkin aikaa panemaan mua surutta välittämättä minun tyydytyksestäni mitään, kun heittäytyi vaan sellaiseksi, että ei nyt ihan tiedä, että mitä pitäisi tehdä. Teki sen TÄYSIN TAHALLAAN. Onneksi en alkanut opastaa häntä. 

462/1406 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä aina luulee, ettei tule löytämään ketään parempaa, mutta tämä mies on kyllä jo pohjanoteeraus. Eli kyllä ihan varmasti AP tulee löytämään paremman miehen . Ja jos ei löydä, niin parempi olla vaikka ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1406 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muuten satavarma, ettei niillä ole joku FWB suhde tai ovat eksiä keskenään tuon parhaan ystävän kanssa. Meinaan sellaistakin on nähty, että mies esittää, että kyseessä on ihan viaton ystäväsuhde, mutta ei todellakaan ole. 

Vierailija
464/1406 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiesin, että teidän seksi on tuollaista. Tuo ihmistyyppi on vaan just tuollainen. Jätä se, ei mitään siimaa enää. 

En halunnut ottaa puheeksi seksiasiaa, kun se jotenkin tuntuu niin intiimiltä ja mulle tulee huono omatunto, että sillä tavalla kerron intiimejä asioita netissä, mutta oikeasti tässä alkaa suututtaa jo miten paljon asioita mulla tulee mieleen ja miten en näytä olevan yhtään minkään arvoinen toiselle, edes suhteen alkuaikoina kun luulisi haluavan tehdä toiseen vaikutuksen.

Paljon annoin anteeksi siksi, että on täysin kokematon, mutta ööh hänellä on paljon naispuolisia ystäviä, jopa paras ystävänsä on nainen, joten ei voi olla etteikö tietäisi, miten naiset saadaan onnellisiksi.

Ap

Siis ap hei, mulla tuli ihan fyysiset pahoinvoinnit kun mainitsit tästä seksi asiasta.

Toivon että näet oikeasti tämän keskustelun myötä miten sinua käytetään hyväksi kaikin mahdollisin tavoin tuossa suhteessa ja toivon että lähdet heti pois etkä katso taaksesi vaikka mies miten maanittelisi!

Ensinnäkin, 29v mies jolla ei ole ollut naista.., ensimmäinen iso red flag. Oikeasti. Ja tuo rahan käyttö.. eikä tunne siitä mitään huonoa omaatuntoa. Miehellä on selvästi jokin nepsy sairaus. Ja tuo ettei suostu peseytymään sinua varten, ei halua tyydyttää sinua vaikka teillä vasta tuore suhde! Lähde kun vielä pääset.

Lupaan että löydät paljon paremman miehen etkä katkeroidu koko ajan lisää ja köyhdy.

Vierailija
465/1406 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon bensajutunkin ymmärrän kun tehdään pidempiä reissuja yhdessä, mutta käyttäähän hän autoa sitten yksin ilman minua ja tankki on laitettu täyteen kaikkien ajojen jälkeen ja lasku puolitettu. Eli enkö minä maksa ylimääräistä kun mistä minä tiedän paljonko tankissa on ollut bensaa ennen kuin hän pistää sen täyteen minun maksaessa puolet.

Kaikki on niiin pilkun tarkkaa. Koskaan ei ole vienyt minua treffeille niin, että haluaisi hemmotella minua tai maksan tällä kertaa -periaatteella. Olemme pariin kertaan käyneet hienossa ravintolassa kun hän saa Amex -kortilla jotain ilmaisia illallisia, josta omakustanne 10 snt. Varmistaa aina tarjoilijalta, että kuuluuhan tämä ja tämä siihen kymmeneen senttiin ja kun meitä kerran veloitettiin vedestä, pisti hän senkin sinne sovellukseen minulle maksettavaksi oman vesiosuuteni, eli ei edes sitä vettä voinut maksaa vaikka itse pyysi minut illalliselle.

Mun ei tietenkään pitäisi ajatella mun arvoa tämän mukaan, mutta pistäähän se miettimään minkä arvoinen olen poikaystävän silmissä kun on niin tarkka etten saa mitään ylimääräistä häneltä.

Ap

Tuo kuulostaa kyllä ankealta. Kun minun tyttäreni seurusteli ja oli itse vielä lukiossa, ja poikaystävä oli päässyt töihin 2000€/kk palkalla, niin poikaystävä halusi hemmotella ja osti heille pari yötä Haikon kartanossa. No ottivat sen halvimman huoneen (kun tytär ei halunnut, että häneen tuhlataan liikaa :-) ja söivät halvimpia aterioita siellä, mutta varmasti meni yli 200€ siihen reissuun joka tapauksessa. 

Siihen nähden surullista, että hyväpalkkainen mies raaskii sijoittaa naisystävänsä hemmotteluun vain 10c. Vai pitikö ap:n maksaa siitä kymmensenttisestäkin puolet?

Ei ihme tarvinnut, mutta ne juomat (vedet) piti maksaa itse. Samoin ei myöskään ostanut tai korvannut niitä syömiään ja kavereillensa tarjonneita eväitäni. Kirjasi kyllä, että olin juonut juomia 16€ edestä ja olin ne velkaa hänelle.

Ensin yritin pyörtää tämän niin, että tämä on nykyaikaa ja tasa-arvoa, enkä voi ajatella, minkä arvoinen olen miehelleni sen mukaan paljonko on valmis tarjoamaan minulle/hemmottelemaan minua. Mutta kun itse haluaisin hemmotella miestä, oli se sitten hieronta, leipomukset tai satunnaiset kahvilatarjoilut tai olut terassilla, niin olisi kiva jos mies näkisi minutkin sillä tavalla, että olisipa kiva ilahduttaa ja vaikka ostaa kukkia perjantain kunniaksi tai tarjota jäätelö. Mun mielestä romantiikka kuolee, kun joudun tarkistelemaan tuota sovellusta, että jaha ainiin, olen velkaa 3€ siitä jätskistä jonka mies osti minulle lenkillä jne.

Ja mitä seksiin tulee, niin aika paljon saan tehdä töitä miehen nautinnon eteen ja hän koskee minuun kun tajuaa tai kun siirrän hänen kätensä _sinne_.

Toinen juttu, mikä tässä nousi mieleen on, että hän ei peseydy ennen nukkumaan menoa tai ennen seksiä.

Ollaan käyty siitäkin useasti keskustelua ja sanoin, että minusta olisi paljon miellyttävämpää harrastaa seksiä ja ottaa suihin, kun hän on puhdas, mutta ei, tuntui loukkaantuvan ja väkisin otti kaksi kertaa suihkun ennen seksiä.

Muutoin peseytyy vain aamuisin ennen töihin lähtöä.

Tällaiset pienet jutut vaan kasautuvat ja saavat mut miettimään, enkö ole sen arvoinen? Hänellä ei ollut alkujaankaan edes sellaista näyttämisen halua tai että haluaisi voittaa minut puolelleen tyttöystäväkseen,

Sanoo kyllä, miten onkaan ansainnut minut ja sitten mä taas hetkeksi unohdan kaikki häiritsevät epäkohdat.

Ap

Tässä koko suhteessa ja nykyajassa ole yhtään mitään järkeä. Tasa-arvo sitä ja tätä, kyllä se romantiikka kuolee jos mies ei jahtaa ja liehittele naista. Miehen tehtävä on jahdata, tarjota ja suojata, naisen tehtävä on ottaa vastaan. Ja piste. Kaikki haikailee vanhojen elokuvien romantiikan perään ja unohtavat nykyajassa sen, että se tosiaan tarkoittaa miestä, joka tuo kukkia, jahtaa ja nainen antautuu. Sitä perinteistä kissahiirileikkiä. Kun mies saa naisen tämä on hänen arvokkain omaisuutensa ja siten vaalittu ja hyvin pidetty. Sen pitäisi olla miehelle kunnia-asia. Nostakaa nyt naiset se saakelin rima sieltä ojasta!!

Vierailija
466/1406 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon bensajutunkin ymmärrän kun tehdään pidempiä reissuja yhdessä, mutta käyttäähän hän autoa sitten yksin ilman minua ja tankki on laitettu täyteen kaikkien ajojen jälkeen ja lasku puolitettu. Eli enkö minä maksa ylimääräistä kun mistä minä tiedän paljonko tankissa on ollut bensaa ennen kuin hän pistää sen täyteen minun maksaessa puolet.

Kaikki on niiin pilkun tarkkaa. Koskaan ei ole vienyt minua treffeille niin, että haluaisi hemmotella minua tai maksan tällä kertaa -periaatteella. Olemme pariin kertaan käyneet hienossa ravintolassa kun hän saa Amex -kortilla jotain ilmaisia illallisia, josta omakustanne 10 snt. Varmistaa aina tarjoilijalta, että kuuluuhan tämä ja tämä siihen kymmeneen senttiin ja kun meitä kerran veloitettiin vedestä, pisti hän senkin sinne sovellukseen minulle maksettavaksi oman vesiosuuteni, eli ei edes sitä vettä voinut maksaa vaikka itse pyysi minut illalliselle.

Mun ei tietenkään pitäisi ajatella mun arvoa tämän mukaan, mutta pistäähän se miettimään minkä arvoinen olen poikaystävän silmissä kun on niin tarkka etten saa mitään ylimääräistä häneltä.

Ap

Tuo kuulostaa kyllä ankealta. Kun minun tyttäreni seurusteli ja oli itse vielä lukiossa, ja poikaystävä oli päässyt töihin 2000€/kk palkalla, niin poikaystävä halusi hemmotella ja osti heille pari yötä Haikon kartanossa. No ottivat sen halvimman huoneen (kun tytär ei halunnut, että häneen tuhlataan liikaa :-) ja söivät halvimpia aterioita siellä, mutta varmasti meni yli 200€ siihen reissuun joka tapauksessa. 

Siihen nähden surullista, että hyväpalkkainen mies raaskii sijoittaa naisystävänsä hemmotteluun vain 10c. Vai pitikö ap:n maksaa siitä kymmensenttisestäkin puolet?

Ei ihme tarvinnut, mutta ne juomat (vedet) piti maksaa itse. Samoin ei myöskään ostanut tai korvannut niitä syömiään ja kavereillensa tarjonneita eväitäni. Kirjasi kyllä, että olin juonut juomia 16€ edestä ja olin ne velkaa hänelle.

Ensin yritin pyörtää tämän niin, että tämä on nykyaikaa ja tasa-arvoa, enkä voi ajatella, minkä arvoinen olen miehelleni sen mukaan paljonko on valmis tarjoamaan minulle/hemmottelemaan minua. Mutta kun itse haluaisin hemmotella miestä, oli se sitten hieronta, leipomukset tai satunnaiset kahvilatarjoilut tai olut terassilla, niin olisi kiva jos mies näkisi minutkin sillä tavalla, että olisipa kiva ilahduttaa ja vaikka ostaa kukkia perjantain kunniaksi tai tarjota jäätelö. Mun mielestä romantiikka kuolee, kun joudun tarkistelemaan tuota sovellusta, että jaha ainiin, olen velkaa 3€ siitä jätskistä jonka mies osti minulle lenkillä jne.

Ja mitä seksiin tulee, niin aika paljon saan tehdä töitä miehen nautinnon eteen ja hän koskee minuun kun tajuaa tai kun siirrän hänen kätensä _sinne_.

Toinen juttu, mikä tässä nousi mieleen on, että hän ei peseydy ennen nukkumaan menoa tai ennen seksiä.

Ollaan käyty siitäkin useasti keskustelua ja sanoin, että minusta olisi paljon miellyttävämpää harrastaa seksiä ja ottaa suihin, kun hän on puhdas, mutta ei, tuntui loukkaantuvan ja väkisin otti kaksi kertaa suihkun ennen seksiä.

Muutoin peseytyy vain aamuisin ennen töihin lähtöä.

Tällaiset pienet jutut vaan kasautuvat ja saavat mut miettimään, enkö ole sen arvoinen? Hänellä ei ollut alkujaankaan edes sellaista näyttämisen halua tai että haluaisi voittaa minut puolelleen tyttöystäväkseen,

Sanoo kyllä, miten onkaan ansainnut minut ja sitten mä taas hetkeksi unohdan kaikki häiritsevät epäkohdat.

Ap

Mikä hemmetin lapsi sulla on kenet pitää käskeä suihkuun ja sitten äiti antaa seksiä? Ei herran jumala sentään, miten tää suhde on koskaan saanut edes alkuunsa? Miten tollasesta on koskaan voinut viehättyä?!!!

Vierailija
467/1406 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka poikaystäväsi luona siivoaa ja maksaa puhdistuksesta kulut? Jos sinä kerta olet siellä enemmän, hän ei ole kuitenkaan alkanut vaatimaan puhdistuksesta? Esim. nukut hänen lakanoissa ja täytyyhän ne pestä välillä, siihen kuluu pesuainetta, vettä ja sähköä. Maksatko myös tästä? Imuroida tarvitsee; pölypss ja sähkö jne. Jos on näin pihi tyyppi, odotan millon alkaa näistä vinkumaan.

Olen imuroinut useita kertoja, luutunnut lattiat ja tehnyt suursiivouksen, kun siellä oli niin kauhea sotku, että mun piti jo itseni vuoksi siivota, että pystyin jotenkuten olemaan siellä. Ostin kukkia pöydälle, kerroin että niille tulee antaa vettä, lopetin itse hetkeksi kastelun - kukat kuolivat ja olivat kuivettuneina ruokapöydällä viikkotolkulla. Siellä oli vaasissa jopa kuollut ampiainen useita päiviä :D Pyyhin edelleen pöytiä, pölyjä, siivoan vessaa, autan pyykin laittamisessa vaikka ripustaisinkin pelkkiä hänen vaatteitaan narulle.

Mut joo, en enää.

Ap

Ei, ei, ei. Jos muuttaisitte joskus yhteen, se olisit muuten SINÄ, joka hoitaisi kotityötkin.

Mies kuulostaa moukalta. Ja ymmärrän, että joku saamarin sovellus tuntuu nöyryyttävältä. Ja hänellä on hyväpalkkainen työ, mutta maksattaa puolet bensoista sulla. Eih apua 😬

Vierailija
468/1406 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee.. En katselis tollaista käytöstä päivääkään. 

Vierailija
469/1406 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en ota kantaa mutta turha vedota ainoan lapsen olevan aina nuuka.

Itse olen ainoa enkä ikinä ahmi oliiveja tai jaa laskuja laskimella. Oliiveja, tai mitä muutakin tuotetta on aina ollut, siksi en niistä ole kilpailut tai niitä muiden edestä ahminut. Ja laskut olen tottunut maksamaan itse kun olen nimenomaan se ainoa.

Vierailija
470/1406 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ottaa suihin, mutta miehen käsi pitää itse siirtää ap:n pelikentälle. Ei taida suusysteemit toimia toisin päin. Tai jos toimii niin ei silleen, että ap:n tyydytyksellä olisi siinä sijaa vaan mies toteuttaa itseään. 

Vierailija
471/1406 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite tienaan freelancerina 700e kk ja teen kymmenen tunnin työpäivää koneella.

Käännän lähinnä tuotteiden ohjeita jne, joskus monipulisempaakin tekstiä.

Mun koko palkka menee yhteiseen vuokraan. Tyttöystävä tienaa enemmän ja maksaa noin muuten kaiken.

Maksan vain puolet vuokrasta ja hän maksaa viikonlopun alkoholitkin ja ruuat mulle.

Ulkomaanmatkat ja kotimaanmatkat on maksanut myös mulle, koska kääntäjänä en vain tienaa niin hyvin kuin monet muut tienaa.

t. 33v mies

Soijamies. Hanki toinen työ.

Pidän työstäni ja hyvinvointiyhteiskunnan peruskoulun opo sanoi että pitää tehdä sitä mistä pitää ja on hyvä siinä.

Olen hyvä kääntäjänä ja puolisoni on tosi ylpeä minusta, kun saan aina palautteena oikein hyviä arvosanoja käännöksistäni.

Vierailija
472/1406 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

No, tajunnee, ettei todellakaan ole ansainnut sinua etkä sinä tuollaista kohtelua. 

Vierailija
473/1406 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, poikaystäväsi on kokoomuslainen. Tilanne ei tule paranemaan. Sinuna juoksisin jo.

Vierailija
474/1406 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ottaa suihin, mutta miehen käsi pitää itse siirtää ap:n pelikentälle. Ei taida suusysteemit toimia toisin päin. Tai jos toimii niin ei silleen, että ap:n tyydytyksellä olisi siinä sijaa vaan mies toteuttaa itseään. 

Miten vähään naiset tyytyykään. 

Vierailija
475/1406 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juttu vaan sakenee ja sakenee.... täydet vaimopalvelut miesressulle ja vielä nainen maksaa. Liian paksua.

Vierailija
476/1406 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun koko palkka menee yhteiseen vuokraan. Tyttöystävä tienaa enemmän ja maksaa noin muuten kaiken.

Maksan vain puolet vuokrasta ja hän maksaa viikonlopun alkoholitkin ja ruuat mulle.

Ulkomaanmatkat ja kotimaanmatkat on maksanut myös mulle, koska kääntäjänä en vain tienaa niin hyvin kuin monet muut tienaa.

t. 33v mies

Pidän työstäni ja hyvinvointiyhteiskunnan peruskoulun opo sanoi että pitää tehdä sitä mistä pitää ja on hyvä siinä.

Olen hyvä kääntäjänä ja puolisoni on tosi ylpeä minusta, kun saan aina palautteena oikein hyviä arvosanoja käännöksistäni.

Ai kauhea mikä pikkupoika viba tuli. "mun äiti kehuu mua ja mun ope sanoo että oon hyvä"

Vierailija
477/1406 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 33v mies

Onko tämä oikeasti aikuisen kirjoitus?

Vierailija
478/1406 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse ap!

Ei kukaan ansaitse sitä, että joutuu tilittämään sentin tarkasti joka ikisen kaupasta ostetun makkaran ja ei saa siitä hyvästä kuin kusista ja juustoista makkaraa sängyssä. 🤮

Vierailija
479/1406 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoile kaikki ruoat kahdella lautasella, valmiiksi puolitettuna. Anna hänen valita kumman tahtoo, mutta toinen lautaselta ei napsita.

Vierailija
480/1406 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä olet niin TYHMÄ ap. Täällä valitat ja raadat kumppanisi eteen. Olet sanoinkuvaamattoman typerä. Päätä jo, oletko hänen pantava piika vai muuten vajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän