Taas kaatu potentiaalinen suhde ja samaan syyhyn kuin edellinen
Eli kyseessä mies, jonka kanssa ollaan deittailtu jo kuukausia. Suhde mennyt jopa jo aika intensiiviseksi, mutta nyt mies laukoi jotain, mikä onnistu tappamaan mun kiinnostuksen sekunnin murto-osassa. Mies siis puhui lihavista naisista todella rumaan sävyyn, vaikka muuten on ollut aiemmin aina ystävällinen ja kunnioittava. Ja siis, mies ei tiedä, että olen itse ollut lihava. Mulla ei jäänyt roikkuvaa nahkaa ja raskausarvet ovat haalenneet ja olen liikunnalla ja ruokavaliolla saanut itseni tosi timmiksi, joten kehossa ei näy jälkeäkään entisestä lihavuudesta. Pääkopassa siitä sen sijaan on jälki. Ja mulla on täysi nollatoleranssi naisten kehojen halveksuntaan. Siis ihan kaikki ihastus vain katosi salamannopeasti tuon kommentin jälkeen. Miten tästä eteenpäin?
Kommentit (443)
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen, että olet alusta asti rehellinen ja avoin ja kerrot menneisyydestäsi. Näin toisella on mahdollisuus myös muuttua ja kehittää suhtautumistaan.
"Alusta asti rehellinen ja avoin"???
Mitä epärehellistä on siinä, ettei mainitse entistä painoaan? Pitääkö tuollaiset asiat pamauttaa heti ekoilla treffeillä: olin ennen pahasti ylipainoinen, veljeni on homo ja siskoni on naimisissa afrikkalaisen miehen kanssa, joten lupaathan puhu minun kuulteni rumasti ylipainoisista, seksuaalivähemmistöistä tai muslimeista?
Vierailija kirjoitti:
No lihavuus on kyllä suurimmassa osassa tapauksessa itse aiheutettua ja kaikissa tapauksissa se on ei-tervettä.
Did you know that in post-mortem examinations there is zero correlation between weight and levels of arteriosclerosis and related diseases found?
Did you know that people with an overweight BMI have the longest life expectancy, that those with an “ideal” and an “obese” have about the same life expectancy, and that being “underweight” raises mortality rates more than being “morbidly obese”?
The history of our relationship with health and obesity has little basis in fact and a LOT of basis in capitalism, politics, and fashion. No, really, the association between weight and health was first proposed by (American) insurance companies looking for ways to charge people more by claiming risk.
Lisää tietoa läskiyden "epäterveellisyydestä" Oxfordin yliopiston tutkimuksesta "The epidemiology of overweight and obesity: public health crisis or moral panic?"
https://academic.oup.com/ije/article/35/1/55/849914
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt kävi näin, että mies ei pitänyt lihavista naisista. Paluu Tinderiin on sinulla todennäköisesti edessä.
Kukaan ei vaadi pitämään kaikista. En minäkään pidä pienimunaisista tai kaljuista miehistä sillä lailla että sellaisen kanssa alkaisin seurustelemaan, ihmisinä voivat olla vaikka parhaita ystäviä. En silti kommentoi heitä halventavaan sävyyn, varsinkaan yhdellekään miehelle. Käytöstavat pitää olla.
Miellyttäisikö enemmän tämän näköinen mies? :
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Peniksellä voisi olla sitten mittaa vaikka 26 cm.
Uhhuh taas tuo tyyppi. Ei ihme ettei Suomessa pariuduta, jos miehissä on tuollaisia piiloaggressiivisia.
Vierailija kirjoitti:
No lihavuus on kyllä suurimmassa osassa tapauksessa itse aiheutettua ja kaikissa tapauksissa se on ei-tervettä. Mitä enemmän näitä voimaantuneita ja kehopositiivisia ihmisiä kritisoidaan, niin sen parempi. Ja kyllähän se on niin, että esim. työelämässä ja parisuhdemarkkinoilla lihavilla menee huonommin, mikä on täysin oikein.
Olen lihava ja terve kuin pukki. En ole sairastanut edes flunssaa viimeiseen 10 vuoteen. Mitä terveysvaivoja minulla on, kuten sormien nivelrikko, endometrioosi ja allergia, ne minulla on riippumatta painosta.
AP, ihan oikein tehty. Huonoa käytöstä ei tarvitse sietää keneltäkään. Lihavien haukkuminen on pelkästään "hyi yääääk, ällöö!!" ajattelua, eikä mitään terveydestä tai Suomen terveydenhuollon kantokyvystä huolehtimisesta, koska kukaan ei vainoa samalla tavalla tupakoitsijoita, alkoholisteja tai himourheilijoita, joilla prakaa se ja tuo luu tai lihas tai kropan osa säännöllisin väliajoin.
Vierailija kirjoitti:
Minun tapailuni päättyi siihen, kun mies puolusti murhasta ja rai skau ksista tuomittua miestä. Harmittaa ihan toden teolla, koska pidin miehestä. Haluaisin ehkä yrittää keskustella tästä ja selvittää, onko mies tosiaan tuota mieltä, mutta inhoreaktio on vahva.
Voihan sitä yrittää, mutta harmillisen usein tuollainen asenne on tiukassa ja varmasti liittyy muihinkin naisia halveksuviin asenteisiin. Hyvä lakmus-testi on kysyä, mitä mieltä mies on naisten oikeuksista. Ovatko ne hyvällä mallilla vai onko niitä "liikaa"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita oma pää kuntoon.
Muiden ihmisten ivaaminen on vastenmielinen ominaisuus. Normaalit ihmiset eivät siedä sitä.
-ohisTämä olisi ihanas, jos näin olisi, mutta ainakin omassa elinpiirissälähes kaikki haukkuvat jotakuta, syystä tai toisesta. Kuka inhoaa mitäkin, mutta aina jostakusta puhutaan tuimaan, paheksuvaan sävyyn.
Joo, tommoista se voi olla siellä peruskoulun yläasteella. Kyllä te tuosta kypsytte, kun menette lukioon ja amikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tapailuni päättyi siihen, kun mies puolusti murhasta ja rai skau ksista tuomittua miestä. Harmittaa ihan toden teolla, koska pidin miehestä. Haluaisin ehkä yrittää keskustella tästä ja selvittää, onko mies tosiaan tuota mieltä, mutta inhoreaktio on vahva.
Voihan sitä yrittää, mutta harmillisen usein tuollainen asenne on tiukassa ja varmasti liittyy muihinkin naisia halveksuviin asenteisiin. Hyvä lakmus-testi on kysyä, mitä mieltä mies on naisten oikeuksista. Ovatko ne hyvällä mallilla vai onko niitä "liikaa"?
Hah! Joo, mene ihmeessä kysymään tervejärkiseltä mieheltä, mitä mieltä hän on feminismistä. Feminismin ainoa tavoite on kastroida miehet ja tehdä heistä naisten palvelijoita. Tämä on nähty lähestulkoon jokaisessa feminismin "saavutuksessa". Naiset valehtelevat saadakseen tahtonsa läpi, ja varmaan sellaisesta tilanteesta on ollut kyse tuossa "rais-ka-us-tuomiossakin".
Ymmärrän täysin. Minullakin on nollatoleranssi ihmisille jotka haukkuvat muiden ulkonäköä. Vaikka kehuisi minun ulkonäköäni, niin en todellakaan katselisi tyyppiä joka kommentoisi esimerkiksi lihavia halventavaan sävyyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah! Joo, mene ihmeessä kysymään tervejärkiseltä mieheltä, mitä mieltä hän on feminismistä. Feminismin ainoa tavoite on kastroida miehet ja tehdä heistä naisten palvelijoita. Tämä on nähty lähestulkoon jokaisessa feminismin "saavutuksessa". Naiset valehtelevat saadakseen tahtonsa läpi, ja varmaan sellaisesta tilanteesta on ollut kyse tuossa "rais-ka-us-tuomiossakin".
Tämähän on tosiaan toimiva testi! Saman tien paljastui mies josta on parempi pysyä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Itse pyrin karsimaan tämöiset naisvihaajat heti alkuunsa tarkalla seulalla. Empatiahaluttomuus on pahimpia turn off:a nykyään. Siksi roskiin lentää ilmastodenialistit, rasismin ymmärtäjät, oikeistopopulistit, feministien ja ympäristön suojelijoiden haukkujat, huonosti eläimiä kohtelevat jne.
Empatiaa voi myös teeskennellä ja kyllä sitä teeskennelläänkin.
Itse inhoan yli kaiken kaksinaismoralistisia teeskentelijöitä joita voi myös narsisteiksi tituleerata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä miesten keskuudessa kovinkin yleistä, että otetaan raiskaajan puoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen, että olet alusta asti rehellinen ja avoin ja kerrot menneisyydestäsi. Näin toisella on mahdollisuus myös muuttua ja kehittää suhtautumistaan.
"Alusta asti rehellinen ja avoin"???
Mitä epärehellistä on siinä, ettei mainitse entistä painoaan? Pitääkö tuollaiset asiat pamauttaa heti ekoilla treffeillä: olin ennen pahasti ylipainoinen, veljeni on homo ja siskoni on naimisissa afrikkalaisen miehen kanssa, joten lupaathan puhu minun kuulteni rumasti ylipainoisista, seksuaalivähemmistöistä tai muslimeista?
Afrikkalainen = muslimi 😂
Mutta niin siis, hyvä pointti kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin täytyy aloittaa naisen määritelmästä.
Niin, olivatko ne miehet, jotka halusivat tehdä naiseudesta vaatteen jonka kuka tahansa saa ja voi pukea päälleen, syytteiden uhalla?
Naiset epäilemättä voittavat tässä.
Miten naiset saattavat olla niin TYHMIÄ omien oikeuksiensa suhteen??
Kuka läskivihaa oikein harjoittaa? Olen normaalipainoinen nainen, enkä piittaa mitään kenenkään muun painosta kuin omastani. Olisiko niin, että ylipainoiset itse kokevat sellaisenkin asian hyökkäyksenä, mikä on vain neutraali toteamus. Se nykyään tiedetään, että ylipainoisen bakteerikanta on erilainen kuin normaalipainoisella ja laihduttaminen on todella vaikeaa. Ylipaino on myös yhteydessä masennukseen. Mutta mahtavatko ihmiset oikeasti olla niin kiinnostuneita toisten painosta kuin luulette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin täytyy aloittaa naisen määritelmästä.
Niin, olivatko ne miehet, jotka halusivat tehdä naiseudesta vaatteen jonka kuka tahansa saa ja voi pukea päälleen, syytteiden uhalla?
Naiset epäilemättä voittavat tässä.Miten naiset saattavat olla niin TYHMIÄ omien oikeuksiensa suhteen??
Eivät olleet. Ellei sun mielestä sitten lauma aggressiivisia kullinaisia ole naisia. Mutta hienosti osoitit, että et ymmärrä feminismistä yhtään mitään etkä kunnioita naisia.
Todella lihava mies ei kuitenkaan aloittajalle kelpaa?
Jätä se mies rauhaan ja hoidata traumasi pois. Se mitä mies on oikeasti sanonut ja mitä olet päässäsi kuullut, eivät välttämättä ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Kysehän ei ole ap:n entisestä ruumiinkoosta, vaan siitä, että herrasmies ei kommentoi ihmisten ulkonäköä tai kehoja mitenkään.
Ja jos mies ei ole sitä kotoa oppinut, turha ap:n on ruveta opettamaan. Todennäköisyys, että mies ei opi, on aika suuri. Kokemukseni mukaan herrasmiehet on yleensä sitä syntyjään, muunlaiset voivat oppia teeskentelemään, mutta se, että sisimmässään kokee asiat tietyllä tavalla, ei muutu.
Ulkonäön kanssa pariutujat eivät tiedä rakkaudesta mitään. Siksi en sellaisen kanssa menisi minäkään yhteen, vaikka en lihava olekaan.
Aamen! Laihduin, kun sairaus saatiin kuriin, 30kg melko lyhyessä ajassa. Isäni ei ole koskaan piitannut minusta tippaakaan tai kaipaillut valokuvia saati kuulumisia. Nähtyään minut hoikkana isä halusi heti, että lähetän hänelle valokuvan. Pistin kasvokuvan. "Ei,pitää olla kokovartalokuva!"
Ihan vaan, että pääsee kehumaan (muille miehille), että hänen tytär ei ainakaan ole läski, koska se on pahin rikos ihmiskuntaa vastaan, minkä nainen voi tehdä.
En ole tekemisissä kyseisen ihmisen kanssa enää.