Te, jotka väitätte, etteivät muut kuin laatikkoleukakirurgit "saa naista"
Oletteko koskaan käyneet Prismassa lauantai-iltapäivänä? Tai Bauhausissa? Näettekö niitä tavallisia perheenisiä, jotka ovat siellä vaimojensa kanssa. Alle 180-senttisiä perusmiehiä, jotka hoitavat hommansa ja ovat mahtavia perheelleen?
Kommentit (261)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 37v mies ja koskaan en ole parisuhteissa ollut. Olen huomannut, että suurin osaa kavereista ja sen sellaisista, miehistä jotka saavat huomiota naisilta, ovat sellaisia jotka ovat yli 180 cm pitkiä, komeita ja syntyessään saatu luonnekin on sellainen, että on helppo tykätä. Elikä on oikeasti todella vaikeaa saada parisuhdetta tai naista, jos ei ole syntynyt "oikeanlaiseksi" mieheksi. Siksi olenkin tässä MGTOW-skenessä mukana ja katselen paljon aiheen mukaista videomateriaalia youtubesta yms. Tilastojen mukaan muuten Suomessa on 54-vuotiaaksi asti selkeästi enemmän miehiä kuin naisia, joten on täysin mahdonta jokaiselle miehelle saada naista. On myös tutkittu, että miehet arvostelevat naisten ulkonäön normaalijakauman mukaisesti, mutta naiset arvostelevat 80/20, elikä että vain 20 % miehistä on naisten mielestä "tarpeeksi komeita". Itse olen käynyt 15v ajan salilla ja työtönkään en ole koskaan ollut, joten naisettomuuteni vika ei ole minun syytäni. Naisten ongelmahan tuo on selkeästi, kaikki tilastot ja tutkimukset viittaavat siihen.
se, että sä et saa naista, on vain ja ainoastaan sun ongelma. ei se haittaa muita miehiä tai naisia ollenkaan.
Minä ja moni muu mies ei saa. Jotakuinkin n. 30 % miehistä Suomessa ovat enemmän tai vähemmän yksin. Naiset sitten kierrättävät samoja panomiehiä (tai toisin päin, ne miehet pelaavat naisia) tai vaihtoehtoisesti ovat tyytyväisesti yksin. Itse olen siinä mielessä tyytyväinen, että ainakaan ei tarvitse mitään pullaa 24/7 kittaavaa tavallista suomalaista ylipainoista naista katsella. Ennemmin sitä on yksin...
Syy naisettomuuteesi löytyy tosiaan tekstistäsi. Vinkki: syy ei ole se että naiset kierrättävät samoja panomiehiä tai että 30% miehistä olisi yksin. Kotiläksysi onkin siis analysoida oma tekstisi, löydätkö tuon syyn? Jos sen hoksaat ja muutat, sinun on aivan mahdollista löytää kumppani.
Ai pitäisikö minun hyväksyä pullaa 24/7 kitaansa mutusteleva nainen samalla kun olen itse normaalipainoinen? :D Tuo on juuri sitä naisten ja alistuvien miesten tehtailemaa propagandaa. :D
Sinulla on ainakin sisälukutaidossa vikaa. Kokeile ensin sen korjaamista.
eri
Se nyt on ihan sama mitä täällä miehenä kirjoittelee katkerille av-mammoille. Aina on "väärässä" jos on eri mieltä kuin katkerat av-mammat. Mutta ei se minulta ole pois. Ehkäpä av-mammoilta on. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikipäivänä ollut ihastunut mihinkään laatikkoleukakirurgiin.
Tuskin tunnet yhtäkään sellaista. Ihastuisit saman tien, jos päätyisit sellaisen jotain kautta tuntemaan.
Olen tuntenut kaksi laatikkoleukakirurgia, kirjaimellisesti. 190-senttisiä milanolaisen miesmallin näköisiä. Toinen käsi- ja toinen sydänkirurgi - ja molemmat olivat itsekeskeisiä, tunnekylmiä ja naimisissa työnsä kanssa.
Olispa todella ihanaa olla parisuhteessa niin että miestä ei kotona näy ja kun harvoin näkyy, hänen elämänsä pyörii vain hänen itsensä ympärillä. Mmmm mutta vois ihastella orgastisesti sitä leukaa, aaah.
Joo, en todellakaan ihastunut kumpaankaan. Jos taas tutustuisin mukavaan, nöyrään, jalat maassa olevaan laatikkoleukakirurgiin jonka kanssa olisi meillä tasapainoinen, draamaton suhde, voisin vaikka ihastuakin. Kumma juttu, eikö?
Juuh, ihan varmasti juuri ne sinun tuntemasi kaksi mieskirurgia ovat olleet 190 cm italialaisen mallin näköisiä. Itse en tunne yhtäkään sellaista miestä koko elämäni ajalta.
Olin terveydenhuoltoalalla 20 vuotta töissä. Oikeastiko väität että satojen tapaamieni kirurgien joukosta ei olisi löytynyt kahta italialaisen miesmallin näköistä? Toki 99,99% kirurgeista ei ole sen näköisiä, kun ei ihmisistä ylipäätään moni ole.
Jos olit hoitoalalla Suomessa, niin on aika epätodennäköistä, että näit edes italiaisen näköisen kirurgin, saati sitten mallin näköisen.
Mä oon ollut terveydenhuollossa ihan vaan potilaana ja jopa mä olen tavannut miesmallilääkärin. Toki vain yhden, mutta se tyyppi oli suoraan jostain kuvapankista haulla "stereotyyppisesti hyvännäköinen mies". Tietenkin heitä on Suomessakin, miksei olisi? Suurin osa olemme kuitenkin taviksia - siksihän meitä taviksiksi sanotaan 😅. Ja me tavikset löydetään puolisoita ja ollaan onnellisia.
tossahan puhuttiin ITALIALAISEN näköisestä mallimiehestä, joka on vielä kirurgi.
No olen minä aika tummia kavereita meikäläisessä terveydenhuollossa tavannut, ja monta.
Vierailija kirjoitti:
Jokanen pystyy treenaamaan itselleen sixpackin ja hienot lihakset. Kun on kroppa atleettisessa kunnossa, niin naisia kyllä saa :D Jopa hyvännäkösiäkin. Jokku lähiövalaat voi antaa jo aiemmin huippukuntoa. Tää on nii säälittävää kun miehet selittelee et pitää olla kirurgi, laatikkoleuka tai jännä mies ja mitä kaikkee. Se treenaminen vaatii tietysti vähän vaivaa, mikä ei näille "miehille" käy.
Ei naisia kiinnosta lihakset vaan naama ja pituus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laatikkoleukakirurgi on vain vertauskuva menestyjästä, eli tästä miestyypistä:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Ja mitä in ce lit taasen hakevat, joita eivät saa, koska nämä valitsevat ko. leukamiehen:
1) Pitkät paksut hiukset 2) Painoindeksi siellä alipainon/normaalipainon alarajalla 3) Täyteläiset rinnat, pyöreä peppu, muuten erittäin hoikka 4) Rasvaprosentti alhainen, kunhan on ne sopivan isot kiinteät rinnat ja pyöreä pylly 5) Hampaat valkoiset ja suorat 6) Seksikkäät naiselliset vaatteet, muttei h#rotyyli 7) Etnisyys sama kuin yllä, korkeintaan voidaan hyväksyä myös vaaleaihoinen lattari tai aasialainen 8) Ikä max. 25 vuotta!
Ai, eli naiset katsovatkin sitä leukaa, kun oma ulkonäkö vain antaa myöten? Eli mitä kauniimpi nainen, niin sitä varmemmin klassiset komeuspiirteet miehessä ratkaisevat, eli tuo kahdeksan kohdan lista?
Se menee niin, että joilla on vara valita, valitsevat. Me muut sitten jaamme keskenämme sen, mitä jäljelle jää. Ainakin kauniit ja komeat ovat menneet yksiin. Ja monen "rannalle jääneen" ihanteita eivät ole nuo yllämainitut ihmistyypit leukoineen ja hoikkine uumineen. Meille monille kiinnostavampaa on esim. yhteiset arvot, kiinnostuksenkohteet tai vaikkapa huumorintaju.
Ihminen on kova selittelemään asioita itselleen suotuisasti ja jopa toisinaan valehtelemaan törkeästi. Sinunkin jutuissa tuo on vahvasti läsnä. Jokainen mielellään valikoisi sopivaa aivan koko poolista, eikä sellaisesta mistä poistetaan ulkoisesti parhaat. Arvot ja huumorintajut kun taitavat aika vähän kytkeytyä ulkonäköön.
No en minä ainakaan halua kumppania, joka on ulkoisesti ihan eri kalibeeria kuin minä? Siis jotain pyntättyä ja tappiin asti treenattua vilkkusilmää, joka tietää kyllä miltä näyttää. Eivät nuo kiinnosta yhtään. Eivätkä muutenkaan sellaiset, joilla on syystä tai toisesta noussut hattuun. Status + raha -tyypit taas ovat yleensä kokkareita tai nousukkaita yrittäjäpersuja, niille selkeä "ei kiitos".
Sinulla on todennäköisesti median antama kuva siitä, millainen on persoonaltaan tappiin asti pyntätty, treenattu vilkkusilmä. Usein nämä naiset ovat erittäin mukavia, tämän olen huomannut ainakin työelämässä. He yleensä suhtautuvat ihmisiin paljon avoimemmin, kuin ehkä pelottavan kauniista ulkomuodosta voisi (median ja stereotypioiden vuoksi) luulla.
Varmasti voivat olla mukavia ihmisiä. Mutta pointti oli se, etten itse harhaudu kuvittelemaan, että he ja minun kaltaiseni olisivat toisilleen jotenkin "hyvä pari". Lähtien ihan siitä, että oma itsetuntoni ei kestä olla sellaisen heila, joka on selkeästi yleisen kauneusihanteen mukainen, suurimman osan mielestä hyvin hyvännäköinen. Itse kun en ole, olen vain tavis. Emme täten ole ns. samassa lokerossa. Muttei ulkonäkö toki kerro mitään siitä, miten mukava, hauska tai pätevä joku on. Ei tietenkään.
Ymmärrän tämän täysin. Mutta se ei silti ole vedenpitävä fakta, että mallina työskentelevä nainen haluaa automaattisesti parisuhteen mallina työskentelevän miehen kanssa. Tämä tuntuisi loogiselle "yhteensopivuuden" vuoksi, mutta ei sitä ole. Ei ole ihan tuulesta temmattua, että aivan tiptop kauniit naiset ovat lähes poikkeuksetta sinkkuja ja heillä on suuria haasteita löytää kumppania. Vaikka toisin voisi luulla. Tämän voit todistaa itsellesi menemällä myöhään illalla salille esimerkiksi lauantaina: siellä treenaa todella kauniita naisia, jotka eivät varmasti ole parisuhteessa. Eikä heitä kukaan järkevä mies lähesty, juuri siksi, että järkevät miehet lokeroivat mielessään itsensä huonommaksi, kuin huippukaunis nainen. Kuka mies nyt olisi niin järjetön, että ajattelisi olevansa samalla tasolla huipputikissä olevan kauniin naisen kanssa? Ei kukaan.
No, kyllähän nämä huippukauniit naiset tosiasiassa lähestymisyrityksiä saa, mutta hyvin suuri osa niistä on nimenomaan vain ja ainoastaan hyvin ulkonäkökeskeisiä. Eli on varmasti vaikeaa löytää kumppania, joka olisi kiinnostunut juuri sen huippukauniin naisen persoonasta ja ihanasta luonteesta. Sellaisia löytyisi, jotka haluaisi seksiä kauniin naisen kanssa ja esitellä tätä "saalista" kavereilleen. Koska tosiaan, ne vähemmän pinnalliset mukavat tavikset helposti ajattelee ettei ole mitään mahdollisuuksia tuollaiseen. Varmaan huippukomeilla miehillä on samantyyppisiä ongelmia, en tiedä.
Suomessa ei ole huippukauniita.
Huippukaunis on esim Autumn Falls tai Gabbie Carter.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 37v mies ja koskaan en ole parisuhteissa ollut. Olen huomannut, että suurin osaa kavereista ja sen sellaisista, miehistä jotka saavat huomiota naisilta, ovat sellaisia jotka ovat yli 180 cm pitkiä, komeita ja syntyessään saatu luonnekin on sellainen, että on helppo tykätä. Elikä on oikeasti todella vaikeaa saada parisuhdetta tai naista, jos ei ole syntynyt "oikeanlaiseksi" mieheksi. Siksi olenkin tässä MGTOW-skenessä mukana ja katselen paljon aiheen mukaista videomateriaalia youtubesta yms. Tilastojen mukaan muuten Suomessa on 54-vuotiaaksi asti selkeästi enemmän miehiä kuin naisia, joten on täysin mahdonta jokaiselle miehelle saada naista. On myös tutkittu, että miehet arvostelevat naisten ulkonäön normaalijakauman mukaisesti, mutta naiset arvostelevat 80/20, elikä että vain 20 % miehistä on naisten mielestä "tarpeeksi komeita". Itse olen käynyt 15v ajan salilla ja työtönkään en ole koskaan ollut, joten naisettomuuteni vika ei ole minun syytäni. Naisten ongelmahan tuo on selkeästi, kaikki tilastot ja tutkimukset viittaavat siihen.
se, että sä et saa naista, on vain ja ainoastaan sun ongelma. ei se haittaa muita miehiä tai naisia ollenkaan.
Minä ja moni muu mies ei saa. Jotakuinkin n. 30 % miehistä Suomessa ovat enemmän tai vähemmän yksin. Naiset sitten kierrättävät samoja panomiehiä (tai toisin päin, ne miehet pelaavat naisia) tai vaihtoehtoisesti ovat tyytyväisesti yksin. Itse olen siinä mielessä tyytyväinen, että ainakaan ei tarvitse mitään pullaa 24/7 kittaavaa tavallista suomalaista ylipainoista naista katsella. Ennemmin sitä on yksin...
Syy naisettomuuteesi löytyy tosiaan tekstistäsi. Vinkki: syy ei ole se että naiset kierrättävät samoja panomiehiä tai että 30% miehistä olisi yksin. Kotiläksysi onkin siis analysoida oma tekstisi, löydätkö tuon syyn? Jos sen hoksaat ja muutat, sinun on aivan mahdollista löytää kumppani.
Ai pitäisikö minun hyväksyä pullaa 24/7 kitaansa mutusteleva nainen samalla kun olen itse normaalipainoinen? :D Tuo on juuri sitä naisten ja alistuvien miesten tehtailemaa propagandaa. :D
Kirjaimellisesti kukaan ei ole sinulta vaatinut tätä. Haluan, että pysyt kaukana meistä lihavista pullaa mutustavista naisista - ja ylipäätään kaikista naisista. Toivottavasti tiemme eivät koskaan kohtaa. Et muuten ole aito MGTOW-mies, koska luuhaat täällä naisvaltaisella palstalla kirjoittelemassa passiivis-aggressiivisia viestejä meille naisille ja kerjäät huomiota. Tämä jää ainoaksi huomionosoituksekseni sinulle. Hei hei.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te ikisinkkumiehet huomanneet miten erilainen on teidän ja parisuhteita ja seksiä kokeneiden miesten ajatusmaailma. Aina kun täällä kirjottaa sellainen, vastauksena on valkoritarittelu ja ankara torjunta. Jos teillä ikisinkuilla ei olisi kyse uskonnosta, huomaisitte sen itsekin.
Ajatusmaailma on erilainen, koska kokemusmaailma on erilainen. Minulla (maisteri työkokemuksella) ja kaverilla (ylioppilas jolla paljon työttömyyttä) on hyvin erilainen ajatusmaailma työn saamisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tunnet yhtäkään sellaista. Ihastuisit saman tien, jos päätyisit sellaisen jotain kautta tuntemaan.
Olen tuntenut kaksi laatikkoleukakirurgia, kirjaimellisesti. 190-senttisiä milanolaisen miesmallin näköisiä. Toinen käsi- ja toinen sydänkirurgi - ja molemmat olivat itsekeskeisiä, tunnekylmiä ja naimisissa työnsä kanssa.
Olispa todella ihanaa olla parisuhteessa niin että miestä ei kotona näy ja kun harvoin näkyy, hänen elämänsä pyörii vain hänen itsensä ympärillä. Mmmm mutta vois ihastella orgastisesti sitä leukaa, aaah.
Joo, en todellakaan ihastunut kumpaankaan. Jos taas tutustuisin mukavaan, nöyrään, jalat maassa olevaan laatikkoleukakirurgiin jonka kanssa olisi meillä tasapainoinen, draamaton suhde, voisin vaikka ihastuakin. Kumma juttu, eikö?
Juuh, ihan varmasti juuri ne sinun tuntemasi kaksi mieskirurgia ovat olleet 190 cm italialaisen mallin näköisiä. Itse en tunne yhtäkään sellaista miestä koko elämäni ajalta.
Olin terveydenhuoltoalalla 20 vuotta töissä. Oikeastiko väität että satojen tapaamieni kirurgien joukosta ei olisi löytynyt kahta italialaisen miesmallin näköistä? Toki 99,99% kirurgeista ei ole sen näköisiä, kun ei ihmisistä ylipäätään moni ole.
Jos olit hoitoalalla Suomessa, niin on aika epätodennäköistä, että näit edes italiaisen näköisen kirurgin, saati sitten mallin näköisen.
Mä oon ollut terveydenhuollossa ihan vaan potilaana ja jopa mä olen tavannut miesmallilääkärin. Toki vain yhden, mutta se tyyppi oli suoraan jostain kuvapankista haulla "stereotyyppisesti hyvännäköinen mies". Tietenkin heitä on Suomessakin, miksei olisi? Suurin osa olemme kuitenkin taviksia - siksihän meitä taviksiksi sanotaan 😅. Ja me tavikset löydetään puolisoita ja ollaan onnellisia.
tossahan puhuttiin ITALIALAISEN näköisestä mallimiehestä, joka on vielä kirurgi.
Niin? Monikin suomalainen on italialaisen näköinen. Veljeni on ihan supisuomalainen, oliivi-iho, ruskettuu, mustat hiukset ja ruskeat silmät. Ei nyt ihan malli mutta Etelä-Euroopassa menee heittämällä paikallisesta. Tuleeko tämä todella jollekulle yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sä tartuit tuohon italialaiseen. No vaihdan kuvausta: olen tuntenut kaksi suomalaista laatikkoleukakirurgia, he olivat 190 cm, tummia, tummat hiukset, kulmakarvat ja sänki. Olivat kasvoiltaan niin klassisen komeita että heitä voisi kuvailla mallin näköisiksi, ja lisäksi tosiaan pitkiä ja hyvässä kunnossa. Olivat molemmat itsekeskeisiä ja tylsää seuraa.
Kelpaako nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ei pidä missään tapauksessa. Etsi joku sisältö elämääsi, ja unohda naiset. Sinä et naisista pidä, eivätkä naiset sinusta. Kenenkään ei pidä tyytyä, eikä kenenkään pidä joutua tyytymisen kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjaimellisesti kukaan ei ole sinulta vaatinut tätä. Haluan, että pysyt kaukana meistä lihavista pullaa mutustavista naisista - ja ylipäätään kaikista naisista. Toivottavasti tiemme eivät koskaan kohtaa. Et muuten ole aito MGTOW-mies, koska luuhaat täällä naisvaltaisella palstalla kirjoittelemassa passiivis-aggressiivisia viestejä meille naisille ja kerjäät huomiota. Tämä jää ainoaksi huomionosoituksekseni sinulle. Hei hei.
Oletpa sinä katkera. :D Samalla myös portinvartioit sitä kuka mies saisi lähestyä naisia ja kuka ei. Ja kaikki tämä sen jälkeen kun vähän kritisoin omasta tahdostaan ylipainoisia naisia. :D On vissiin itsetunto kohdillaan kun tuollaisesta pillastuu. Mene sinäkin salille ja tee itsestäsi parempi versio. Vaatii pientä tuskaa, mutta hyvältä se painojen nostelu loppupeleissä tuntuu. Voi olla, että kiukuttelukin jää sen myötä vähemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika surullista että joku on näin tiedostamaton siitä valtavasta ongelmasta joka tuosta paistaa kirkkaasti läpi. Ei, sinun ei pidä tyytyä yhtään kehenkään. Sen sijaan jos työstäisit vähän itseäsi ja korjaisit tuon ongelman, voisit saada parisuhteen jossa ei tyydytä mihinkään vaan molemmat olisitte aidosti siinä mukana. Mutta koska et tuota ongelmaasi näe, et voi sitä korjatakaan, ja tämä karusellisi tulee vaeltamaan sitä pientä ympyräänsä loputtomiin.
Ne on persuja siellä prismoissa sun muissa, ei niitä lasketa. Ja AP on salettiin myös persu kun tollasia kirjoittelee
Vierailija kirjoitti:
Noissa näkee vain keski-ikäisiä pariskuntia.
Katsoppas millaisia miehiä niillä nuorilla naisilla on! M28
Usein parikymppisillä nuorilla näteillä naisilla on joku finninaanainen pulkannaru rinnalla. Varmaan nämä pojat ovat luonteeltaan hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokanen pystyy treenaamaan itselleen sixpackin ja hienot lihakset. Kun on kroppa atleettisessa kunnossa, niin naisia kyllä saa :D Jopa hyvännäkösiäkin. Jokku lähiövalaat voi antaa jo aiemmin huippukuntoa. Tää on nii säälittävää kun miehet selittelee et pitää olla kirurgi, laatikkoleuka tai jännä mies ja mitä kaikkee. Se treenaminen vaatii tietysti vähän vaivaa, mikä ei näille "miehille" käy.
Väärin. Maassa jossa 70% miehistä on ylipainoisia pääsee jo pitkälle kun kroppa on kunnossa. Näen jatkuvasti ihan täysiä seksikeskeisiä ku sipäitä joilla riittää vientiä kun ovat pitäneet itsensä ulkoisesti haluttavan näköisenä. Pituus ei ole este ja naama näyttää yleensä aina atleettiselta kun kroppakin on. Lisäksi kun on hampaat kunnossa parta pois tai siistittynä ja hiukset hyvin niin saat olla melko toope ettei vientiä riitä. Naiset on valmiita tulemaan paljon enemmän vastaan epäsosiaalista ja heikkoitsentuntoista miestä jos se vain on hyvässä kunnossa ja miellyttää silmää. Tietysti jos ei ole tahdonvoimaa käydä lekillä, salilla ja vahtia syömistään niin on ansainnut yksinäisyytensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa näkee vain keski-ikäisiä pariskuntia.
Katsoppas millaisia miehiä niillä nuorilla naisilla on! M28
Usein parikymppisillä nuorilla näteillä naisilla on joku finninaanainen pulkannaru rinnalla. Varmaan nämä pojat ovat luonteeltaan hyviä.
Lähempänä kolmeakymmentä on sitten yleistä että normaalipainoisellä miehellä ylipainoinen nainen rinnalla. Todella harvoin toisinpäin. No miehet tyytyy ja naiset uskottelee että tämä on oikeasti kiinnostunut ja lihavuus ei haittaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te ikisinkkumiehet huomanneet miten erilainen on teidän ja parisuhteita ja seksiä kokeneiden miesten ajatusmaailma. Aina kun täällä kirjottaa sellainen, vastauksena on valkoritarittelu ja ankara torjunta. Jos teillä ikisinkuilla ei olisi kyse uskonnosta, huomaisitte sen itsekin.
Ajatusmaailma on erilainen, koska kokemusmaailma on erilainen. Minulla (maisteri työkokemuksella) ja kaverilla (ylioppilas jolla paljon työttömyyttä) on hyvin erilainen ajatusmaailma työn saamisen suhteen.
Ei, vaan näillä miehillä on normaalin ihmisen tunne-elämä ja vuorovaikutustaidot, minkä seurauksena he ovat löytäneet kumppanin. Teillä taas toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Maassa jossa 70% miehistä on ylipainoisia pääsee jo pitkälle kun kroppa on kunnossa. Näen jatkuvasti ihan täysiä seksikeskeisiä ku sipäitä joilla riittää vientiä kun ovat pitäneet itsensä ulkoisesti haluttavan näköisenä. Pituus ei ole este ja naama näyttää yleensä aina atleettiselta kun kroppakin on. Lisäksi kun on hampaat kunnossa parta pois tai siistittynä ja hiukset hyvin niin saat olla melko toope ettei vientiä riitä. Naiset on valmiita tulemaan paljon enemmän vastaan epäsosiaalista ja heikkoitsentuntoista miestä jos se vain on hyvässä kunnossa ja miellyttää silmää. Tietysti jos ei ole tahdonvoimaa käydä lekillä, salilla ja vahtia syömistään niin on ansainnut yksinäisyytensä.
Nyt tuli kyllä täyttä hevonp...aa. Itse olen koulut käynyt ja salilla ja lenkillä säännöllisesti jo 15 vuotta, mutta ei kyllä mitään vientiä, paitsi poikkeuksellisesti ollut joitain yhden yön juttuja. Kyllä naisille tärkeintä on pituus ja komeus. Aina jos olen ollut pidemmän ja komeamman kaverin kanssa jossain ulkona, niin kyllä ne naiset menevät lähes poikkeuksetta enemmän sen pidemmän ja/tai komeamman kaverin luo. Salilla käyminen on itseä varten, kuten myös esim. autoharrastus ja muut "pinnalliset" asiat, jotka toki eivät ole pinnallisia asioita, jos tykkää itse tehdä. Naisia ei noilla saa, jos ei ole syntynyt pitkäksi, komeaksi ja oikealla luonteella varustetuksi mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli kyllä täyttä hevonp...aa. Itse olen koulut käynyt ja salilla ja lenkillä säännöllisesti jo 15 vuotta, mutta ei kyllä mitään vientiä, paitsi poikkeuksellisesti ollut joitain yhden yön juttuja. Kyllä naisille tärkeintä on pituus ja komeus. Aina jos olen ollut pidemmän ja komeamman kaverin kanssa jossain ulkona, niin kyllä ne naiset menevät lähes poikkeuksetta enemmän sen pidemmän ja/tai komeamman kaverin luo. Salilla käyminen on itseä varten, kuten myös esim. autoharrastus ja muut "pinnalliset" asiat, jotka toki eivät ole pinnallisia asioita, jos tykkää itse tehdä. Naisia ei noilla saa, jos ei ole syntynyt pitkäksi, komeaksi ja oikealla luonteella varustetuksi mieheksi.
Ehkä sun kantsisi sitten liikkua itseäsi lyhyempien kanssa. Näyttäisit pitkältä. Saattaisit saada naisen.
Tai sitten etsisit naisen, joka ei ole kiinnostunut miesten pituuksista, niitäkin on. He ovat toki yleensä itse aika lyhyitä 150-165cm.