Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan. On ok, jos esim. Häissä

Vierailija
10.10.2024 |

En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan.

On ok, jos esim. Häissä juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitään.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jos juo viikoittain edes vähän. On kyseessä sairaus. Juoppous. 🤢 Ei sitä tarvita

Vierailija
2/65 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut asiaa

Päihteet tulisi kaikki kieltää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pelkoa, että naisen tapaisit, incelli.

Vierailija
4/65 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pelkoa, että naisen tapaisit, incelli.

Pöhömasu

Vierailija
5/65 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet aika huvittava, incelli, kun kommentoit omaa aloitustasi.

Vierailija
6/65 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se harvinaista ja kiellettyä? Ei saa osallistua keskusteluun jonka aloitti? Outo sääntö. Oletko joku hullu?

Vierailija
7/65 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä minäkään haluaisi ap:ta tapailla, joten meillä taitaa olla tässä ihan win-win-situation. Olisi ankeaa jos pitäisi sietää jonkun hapankaalin nyrpistelyä, kun otan valkkaria viikonloppuna.

Vierailija
8/65 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se harvinaista ja kiellettyä? Ei saa osallistua keskusteluun jonka aloitti? Outo sääntö. Oletko joku hullu?

Saa toki, mutta kertoo sinusta sen, että olet säälittävä luuseri.

Vierailija
9/65 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Kukaan ei sinua pakota tapailemaan tällaisia naisia

Vierailija
10/65 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama aloitus. Kyllä, sinulla saa olla ihan juuri sellaiset kriteerit kun itse haluat puolisoehdokkaallesi, se on ihan sallittua ja normaalia.

Minä en taas ottaisi raitista miestä koska sekin mielestäni on alkoholiongelma jos kieltäytyy kokonaan. Vain entiset juopot tai uskovaiset ovat raittiita ja sellaista miestä en halua.

Vierailija
11/65 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, jos juo viikoittain edes vähän. On kyseessä sairaus. Juoppous. 🤢 Ei sitä tarvita

Lääketeollisuuden mielestä kaikki on sairautta ja heidän palvelunsa ratkaisu tähän sairauteen. Mitään ei saisi tehdä keholleen ilman heidän lupaansa, sillä heidän pitää saada euronsa jokaisesta liikkeestäsikin. Varsinkin alkoholi on paha, kun eivät omaa monopolia siihen niinkuin moniin muihiin aivokemiaan vaikuttaviin substansseihin

Vierailija
12/65 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on mielrstäni ihan ok kriteeri, jos kerran on itse täysin raitis. Sitten jos odottaisi jotain, mihin ei itse sitoudu, se olis epäreilua.

Itse sijoitun johonkin tuohon välille. Juon sen yhden jonkun verran useammin kuin vain isoissa juhlissa, mutta en todellakaan joka viikko. Ehkä kerran kuukaudessa? Elämä on aika ihanaa, kun ei ole koskaan krapulaa.

Vierailija
13/65 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan oma asiani valitessani serani. Eli:En tapaile miehiä en naisia,  jotka käytävät alkoholia ja tupakoivat,

Vierailija
14/65 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, älä sitten tapaile.

Vai pakottaako joku sinut tapailemaan naisia, jotka juovat lasillisen silloin tällöin?

Vierailija
15/65 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt niin yleisesti mielenkiintoinen asia että siitä kannattaa tehdä aloitus?

Olet ihan vapaa etsimään naisen joka ei käytä alkoholia tai käyttää tosi vähän/harvoin. Näitä on vieläpä paljon. 

Vierailija
16/65 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalailla on jokaisella alkoholistigeenejä, siksi kannattaa pysyä juomisen suhteen melko vähäisellä käytöllä. Joka viikkoinen tissuttelu on jo liikaa, vaikka se olisikin muka hienostuneesti viiniä.

Vierailija
17/65 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, me kaikki oltais niin palavasti haluttu tapailla juuri sinua. 😭 Joudun varmaan illalla korkkaamaan vinkkupullon ja itkeskelemään lasillisen ääressä. 

Vierailija
18/65 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulla ei oo tapana tapailla ketään, joka yrittää rajoittaa mun elämää. t: kaunis blondi

ps: aika moni kaunis kaverinikaan ei tee niin

Vierailija
19/65 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi teit tämän aloituksen?

Vierailija
20/65 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mulla ei oo tapana tapailla ketään, joka yrittää rajoittaa mun elämää. t: kaunis blondi

ps: aika moni kaunis kaverinikaan ei tee niin

vai että kaunis. Femkkeli sinä oot .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme