Miksi aloititte kesälomanne juhannukselta ?
Menette huomenna töihin - minä en mene vielä 3 viikkoon !
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Kummallista kilpailua lomien ajankohdasta. Henkisesti 5-vuotiaiden tasoa...
Haluatko, että lomien aloituksen sijaan keskusteltaisi persereiästä, viinasta, avioerosta ja sen sellaisesta, kuten täällä aina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, mutta sä olit kolme viikko jussin jälkeen töissä, minkä mä makasin Kreetalla rannalla.
Jep, mutta lähden tiistaina 2 viikon Brasilian-Argentiinan kiertomatkalle, katsos kun tähtää oikein, osuu paremmin.
Keskellä talvea.?! ok, kukin tavalaan. Itse tykkään matkustella eteläisella pallonpuoliskolla heidän kesäaikanaan enemmän.
Joo, olen yleensäkin matkustellut Etelä-Amerikan maissa tähän vuodenaikaan, siellä on TALVELLA vähemmän lunta kuin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Työttömillä ei ole kesälomaa ollenkaa.
Niinpä. Loma ansaitaan töitä tekemällä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi työttömät ei saa kesälomaa ja lomarahaa?
Koska eivät tee töitä. Siksi. Ole hyvä.
Miksi aloittaa loma juhannuksen jälkeen, kun aloittaa viikko ennen, saa yhden ylimääräisen päivän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloittaa loma juhannuksen jälkeen, kun aloittaa viikko ennen, saa yhden ylimääräisen päivän.
Samalla tavalla sen ylimääräisen päivän saa juhannuksen jälkeenkin lomansa aloittava, koska hänellä loma alkaakin jo edellisenä perjantaina eli juhannusaattona...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla sen ylimääräisen päivän saa juhannuksen jälkeenkin lomansa aloittava, koska hänellä loma alkaakin jo edellisenä perjantaina eli juhannusaattona...
Juhannusaaton saa muutkin vapaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannusaaton saa muutkin vapaaksi.
Niinhän minä just kirjoitinkin.
Miksi työttömät ei saa kesälomaa ja lomarahaa?