Miksi aloititte kesälomanne juhannukselta ?
Menette huomenna töihin - minä en mene vielä 3 viikkoon !
Kommentit (30)
Jep, mutta sä olit kolme viikko jussin jälkeen töissä, minkä mä makasin Kreetalla rannalla.
Lällällää. Sitten kun sinä reppana menet töihin, minä vasta aloitan lomani.
Saispa pitää kesäloman neljässä viikon pätkässä.
Vierailija kirjoitti:
Jep, mutta sä olit kolme viikko jussin jälkeen töissä, minkä mä makasin Kreetalla rannalla.
Jep, mutta lähden tiistaina 2 viikon Brasilian-Argentiinan kiertomatkalle, katsos kun tähtää oikein, osuu paremmin.
Mä olin ekaa kertaa ikinä lomalla juhannuksesta eteenpäin. Olen aina ennen ollut vasta loppukesästä lomalla. Minusta oli ihan virkistävää näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Olipas lapsellinen juttu...
Pääsispä töihin lepäämään vanhempainvapaalta.
Mitä väliä sillä on, milloin on lomalla? Saman verranhan sitä joka tapauksessa on, käytti sen sitten heinäkuussa tai kesäkuussa tai elokuussa.
Yksi työkaveri on aina toukokuun lomalla, koska se tahtoo. Hän on ap:n mielestä varmaan superluuseri?
Olin koko toukokuun ja vielä kesäkuun ekan viikon lomalla. Oli tosi kiva olla lomalla silloin kun kukaan muu ei vielä lomaillut, siis ihan oikeasti ja epäironisesti.
Mä aloitan lomani vasta ensi viikon jälkeen kun muut palaa lomilta :) Heinäkuu on ihanan rauhallista aikaa töissä, hikoilkoot ne juhannukseks lomansa aloittaneet hätähousut siellä kun elokuun alkuun iskee aina se pahin ryöpsähdys hommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas lapsellinen juttu...
Niin oli aloituskin.
Palasin lomilta jo 2 viikkoa sitten. On viel edessäpäinkin lomajakso. Tykkään lomaillaalkukesästä.
Työttömillä ei ole kesälomaa ollenkaa.
Aloitin juhannuksesta ja lomaa on vielä melkein 3 viikkoa jäljellä.
Kummallista kilpailua lomien ajankohdasta. Henkisesti 5-vuotiaiden tasoa...
Vierailija kirjoitti:
Saispa pitää kesäloman neljässä viikon pätkässä.
Miksi ei saa? Minä teen niin, että olen touko-, kesä-, heinä- ja elokuussa kussakin viikon lomalla ja etätöissä lomaa seuraavan viikon. Näin voin olla pitkät pätkät mökillä keväästä syyskuun alkuun.
Häh? Luuletko että kaikilla on saman mittainen loma?
Minä aloitin kesäloman 1.6. ja palaan töihin 10.8.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, mutta lähden tiistaina 2 viikon Brasilian-Argentiinan kiertomatkalle, katsos kun tähtää oikein, osuu paremmin.
Keskellä talvea.?! ok, kukin tavalaan. Itse tykkään matkustella eteläisella pallonpuoliskolla heidän kesäaikanaan enemmän.
Aloitin kesäloman kesäkuun alussa. Vielä 2 viikkoa lomaa jäljellä.