Onko Temu turvallinen?
Mainostaa Facebookissa ja haluaa että ladataan appi. Onko kokemuksia? Huijari vai turvallinen sivu?
Kommentit (709)
Menin halpaan ja tilasin Temulta kengät ja pari laukkua. Ihan ok muuten mutta niissä on todella voimakas jokin kemikaalin haju. Koko asuntoon levisi sellainen inhottava muovinen haju joka ei lähde millään ja ällöttää. En voi laukkuja ottaa tämä vuoksi käyttöön ollenkaan.
Itse en haistanut mitään. Pettymys oli se , että vaatekoot ihan sekavia. Liian pitkiä tai vaikka topin olkaimet suhteellisen isot kokoa nähden. Sandaalit oli sopivat. Eka ostos , mutta jäi viimeiseksi.
Kaikki länsimaissa myytävä tehdään Kiinassa jos et ole seurannut? Vaatteista pyöränrunkoihin. Voit vaikka kysellä kaupoilta tarkemmin! Se siitä ilmastovouhotuksesta..
Ja vastauksena itselle. Väliin lyödään vaan länsimaiden hinnat, kun onhan meillä varaa maksella ja lähetellä rahaa vaikka Italiaan talojen korjauksiin.. Voi tätä sinisilmäisyyttä
Jos ostaa mistä vaan jotain esim. Nahka tuotteita niin varmasti tuoksuu / haisee aikansa. Kemikaalin haju, tulikohan ihan omasta nupista?
Turvallinen tapa ladata temu on play-kaupasta tai appstoresta. Kun on ladannut, niin kirjoittamalla hakukenttään: acj031894 saa alennusta
Ei tule Tulleja itse tilailen Temusta silloin tällöin tavaraa. Ihan hyvää hitaisekseen.
Ei kannata langeta hoputukseen "tilaa äkkiä niin saat 100e kupongin". Piti muutenkin tilata pari asiaa niin kokeilin vaikka tiesin kyllä miten käy. Kupongit kyllä tuli mutta jos tilaa esim. 130e:lla tuotteita niin saa 20e kupongin käyttää. 120e siis pilkottu pikku osiin, joutuisin tilaamaan valtavalla summalla jotta saisi käytettyä tuon 120e. Voimassaoloaika noille kaikille 10-40e kupongeille 1 päivä. 😂 Hyi hemmetti mitä toimintaa, niin yököttävää että se oli viimeinen tilaukseni sieltä..
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata langeta hoputukseen "tilaa äkkiä niin saat 100e kupongin". Piti muutenkin tilata pari asiaa niin kokeilin vaikka tiesin kyllä miten käy. Kupongit kyllä tuli mutta jos tilaa esim. 130e:lla tuotteita niin saa 20e kupongin käyttää. 120e siis pilkottu pikku osiin, joutuisin tilaamaan valtavalla summalla jotta saisi käytettyä tuon 120e. Voimassaoloaika noille kaikille 10-40e kupongeille 1 päivä. 😂 Hyi hemmetti mitä toimintaa, niin yököttävää että se oli viimeinen tilaukseni sieltä..
Tilaan mieluummin nettisivuilta niin vältyn noilta apin humpuukibonushärdelleiltä.
Moi.
Tässä on joitakin mun ostoksia Temusta: https://www.tiktok.com/@tikitokiiteemuli?_t=8n7s3yP5C1A&_r=1
Jos haluaa auttaa mua saamaan pikku hyvitystä Temu-tilauksiin ja samalla saada itselleen kasan alennus kuponkeja ja 30% alennusta ensimmäisestä tilauksesta, niin äpin voi ladata turvallisesti tästä:
https://temu.to/m/uksa856mxf1
Tällä saa alennuksia, kun laittaa hakukenttään:
acs705755
Ja tällä pitäisi saada ilmaiseksi jokin lahja:
fre211909
Ite en oo tuolta lahjoja saanut, niin en osaa sanoa tuosta mitään
Ostin Temusta iPhone 15 pro:n. Maksoi 500 euroa vähemmän kuin Suomessa eikä ole ollut mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa tavaraa myydään suomessa 4x hinnoilla;)
Tai Happy Flopsien kohdalla kymmenkertaisella hinnalla. Temusta samat kengät alle 3 €, täällä 30 €. Ja toki joku tulee vinkumaan että ei ole samat kun niissä ei lue Happy Flops 🤣 Noissa kengissä vielä ollut välillä todella pitkät toimitusajat, joten ei niitä maahantuoja tilaa edes itselleen vaan pyytää lähettämään sandaalit suoraan Kiinasta Suomeen asiakkaalle.
Vastaavia on muuten nyt tarjouksessa Lidlissä kuudella eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa tavaraa myydään suomessa 4x hinnoilla;)
Tai Happy Flopsien kohdalla kymmenkertaisella hinnalla. Temusta samat kengät alle 3 €, täällä 30 €. Ja toki joku tulee vinkumaan että ei ole samat kun niissä ei lue Happy Flops 🤣 Noissa kengissä vielä ollut välillä todella pitkät toimitusajat, joten ei niitä maahantuoja tilaa edes itselleen vaan pyytää lähettämään sandaalit suoraan Kiinasta Suomeen asiakkaalle.
Vastaavia on muuten nyt tarjouksessa Lidlissä kuudella eurolla.
Hups, 30 € onkin alennushinta, oikea hinta on 50 €.
ihan ok farkkuja oon saanut ja mattoja halvalla sekä paitoja, tulee parissa viikossa ja on parempi laatu kuin wish tai aliexpress
ja niitä 2 e raybahn kopio aurinkolaseja nekin ok
Mulle tuli Temu kaupankäynnin jälkeen omituisia tekstiviestejä linkin kanssa...
Viestissä viitattiin epäselvää toimitusosoitteeseen vaikka Teemulle tuli taatusti oikein..
Toisessa viestissä oli samantapainen mutta myös haisi.. tekstiviestin tuli Temu kaupan käynnin jälkeen tekstiviesti jossa lähettäjä TEMU. Ja siinäkin oli erikoinen linkki liitettynä jota yritettiin saada klikkaamaan..
Joku lehdessä kertoi että leluista voi irrota lapsille haitallisia aineita. Pehmotkin? Vai pelkkä muovi, pinnoite, materiaali? Luulisi että aikuinen osaa tilata turvallisemman asian itselleen. Lapsille kotimaasta?
Joo, tilasin AIDOT Tommy Hilfigerin olohousut. Oli Hilfigerin omasta nettikaupasta, kaikki liput ja laput olivat aidot. Sekä hinta.
tekijämaa: China.
että siitä vaan tilailemaan kalliita vaatteita, kun noidenkin housujen hinnalla olisi Temusta saanut vaikka mitä.
Äppiö en laittaisi, mutta 3 tilausta tehty, samaa tavaraa kuin Suomessa myynnissä, tavarat tulleet tilauksen mukaisina. Hinta ratkaisee, miksi ostaa täältä kun saat 1/3 hintaan Temusta.
Edullista on kivampi ostaa kuin samaa kalliilla
En ymmärrä, miksi katsotte sieltä temusta niitä halvimpia euron tuotteita ja sitten valitatte halvasta krääsästä? Minulla ainakin tulee vastaan paljon kalliimpiakin siellä.