Onko Temu turvallinen?
Mainostaa Facebookissa ja haluaa että ladataan appi. Onko kokemuksia? Huijari vai turvallinen sivu?
Kommentit (709)
Odotan juuri toista pakettiani Temulta. Ekassa oli kaikki mitä luvattiinkin.
Ihan asiallinen kauppapaikka. Toki ei pidä odottaa huippulaatua näillä hinnoilla, mutta noin keskimäärin tavara vastaa kuvausta yllämainitulla varauksella.
Et voi saada laatuoptiikkaa eurolla koskaan tai mistään, noin esimerkkinä.
Mutta mitä yksinkertaisempi tuote sen paremmin se vastaa odotuksiakin. Metallikorut, esim. On juuri sitä mitä sanotaankin. Vaatteita tai mainittua optiikkaa en ehkä täältä(kään) ostaisi.
Miten menee koot ? Pitääkö tilata isompaa , kun mitä yleensä käyttää ? Tai miten kengät ?
Tilasin vuoden alussa Shein netistä topin ja parit treenihousut. Topit oli muuten hyviä , mutta valtavan pitkiä. Samoin housut. Piti viedä lyhennykseen. Katselin topeissa hiton pieni vyötärön ympärys. Onko palautus helppoa ?
Eilen hain taas Temusta tilaamani paketin. Aivan loistavaa laatua ja pilkkahintaan. Saa Suomen kiskurit mennä mun puolesta konkurssiin, minä tilaan tästä lähtien kaiken mahdollisen Temusta. PISTE.
Minäkin käytän Temua säännöllisesti
Krääsä sieltä on samaa krääsää kuin täältä, hinta vain on yksi kymmenesosa. Yllätys oli erilaiset keittiövehkeet ja työkalut, laatu hyvä. Lännen rautakaupat kyllä katoavat tätä menoa.
Mulle on tullut Matkahuollon pakettiautomaattiin kaikki tilaukset, joita onkin jo kertynyt 20 kpl.
Tässä on mun ostoksia Temusta: https://www.tiktok.com/@tikitokiiteemuli?_t=8lnDMc8lvSj&_r=1
Tosta voi ladata turvallisesti Temun https://temu.to/m/u9srnjkfsi1 niin saa alennusta. Tai sitten laittaa Temussa hakupalkkiin: acj031894 ,mutta nää toimii vain uusille tai palaaville ostajille.
Ei ole. Multa meni rahat ja tuote jäi saamatta. 😡
Turvallisesta tilaamisesta en tiedä, mutta laatu on surkeaa. Kaikki tilaamani tavarat pitäisi lähettää takaisin, mutta en viitsi nähdä vaivaa.
Olen tilannut esim.
-polkupyörän pumpun (1 kädellä toimiva)
-riippulukon
-lukkosalvan
-mosquito killer -laitteen
-tehokkaan taskulampun
-miniretkikeittimen
-alustan ja tuulensuojan edelliselle
-kengänpohjallisia
-survival-peitteen ja -makuupussin
-silikoniset kengänsuojukset
Jne jne käyttötavaraa, joka Suomessakin myytynä on usein kiinalaista alkuperää. Temusta vaan saa murto-osalla siitä hinnasta, mitä Suomen kaupoista.
Seuraavalla kerralla tilaan mm. mökille sadevesitynnyreiden suojusverkkoja: maksavat 2€/kpl, Suomessa hakpakaupassa 10€/kpl.
Toimituskuluja Temu ei peri.
Ei ole turvallinen jos palauttaa. Kaksi kertaa palautuksen tai perumani tilauksen yhteydessä korttitiedot joutuneet vääriin käsiin ja tehty ylimääräisiä veloituksia.
Itsekin tilannut TEMUsta parikertaa mutta myös palauttanut tuotteita. Palautuksen jälkeen kortilla näkyy ylimääräisiä tapahtumia. Olen yhdistänyt ylimääräisien tapahtumien liittyvän juuri TEMUn palautuksiin. VAROKAA!
Tilasin juuri äsken Teemulta tangat. Uskaltaakohan niitä käyttää, jos ne ovat jotakin allergista ainetta. Kääk!
Palautuksen yhteydessä kannattaa olla tarkkana. Tämä tapahtunut kaksikertaa! Ylimääräisiä tapahtumia luottokortilla ilman omaa hyväksyntää. Seurasin että tuottteet toimitettu Viroon. En pidä luotettavana.
VAROKAA TEMUa!!! Palauttanut kaksi kertaa ja molempien jälkeen luottokortilla tehty ylimääräisiä ostoksia. Ostokset pieniä mutta ollut useampi.Vaatteet halpoja mutta laatu heikko. KANATTAA VAROA!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Miten menee koot ? Pitääkö tilata isompaa , kun mitä yleensä käyttää ? Tai miten kengät ?
Tilasin vuoden alussa Shein netistä topin ja parit treenihousut. Topit oli muuten hyviä , mutta valtavan pitkiä. Samoin housut. Piti viedä lyhennykseen. Katselin topeissa hiton pieni vyötärön ympärys. Onko palautus helppoa ?
Myyvät kenkiä ihan meikäläisellä kengänkoolla ja sivuilla on myös mainittu jalan pituus senttimetreinä. Käsittääkseni siis nettisivut ilmoittavat kenkien koon aina jokaisessa maassa sen maan käyttämällä mittataulukolla. Eli käyttäjälle ei tarvitse ajatella mitään ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
VAROKAA TEMUa!!! Palauttanut kaksi kertaa ja molempien jälkeen luottokortilla tehty ylimääräisiä ostoksia. Ostokset pieniä mutta ollut useampi.Vaatteet halpoja mutta laatu heikko. KANATTAA VAROA!!!!!
Sinä olet vahingossa eksynyt jollekin huijarisivustolle. Jos ei oikein onnistu nettitilailu niin silloin ei kannata niitä tehdä. Toki myös joku maksunvälityspalvelu (ApplePay, GooglePay, Klarna) on aina hyvä idea kun maailmalta tilailee.
Eipä ole valittamista, kaikki toimii.