Mistä kuusikymppiset miehet haaveilevat?
Kommentit (121)
Haaveilu ei ole oikea sana kuvaamaan 60-vuotiaan tavoitteita, ainakaan minun. Osan töistä jos saisi jo lopettaa ja vastaavasti keskittyä haluamalleen alalle täysipäiväisesti. Fyysisesti ja henkisesti olen aivan sama mies kuin 20 vuotta sitten ja tässä sitten odottelen, että milloinkas se papparaisuus ja raihnainen vanhuus iskee kun sitä täällä niin monessa ketjussa toitotetaan.
Ainakin eronneet tai lesket haaveilee juuri noista parikymppisistä naisista tai siis tytöistä
Luultavasti eniten eläköitymisestä ja vapaa-ajasta. Mahdollisesti myös lapsenlapsista (Ellei niitä ole jo).
Liki 10v vielä matkaa tohon merkkipaaluun, mutta voisin kuvitella, että haaveilen edelleen about samoista asioista.
1) saa olla suhteellisen terveenä, niin henkisesti kuin fyysisesti
2) saan olla vielä töissä muutaman vuoden eli voin aloittaa haaveilun eläkkeestä, edellyttäen, että kohta 1 toteutuu
3) löydän vielä uuden rakkauden
En tiedä ovatko haaveeni toteutettavissa, mutta aion toimia elämässäni niin, että näiden toteutumiseen olisi mahdolllisimman suuret todennäköisyydet.
Kuulin vastikään että yli 5 kymppisllä miehillä ei ede seiso kunnolla.
Itse olen yhtä viriili kuin 25 vuotiaana ja panettaa joka päivä.
57mies
Vierailija kirjoitti:
Ainakin eronneet tai lesket haaveilee juuri noista parikymppisistä naisista tai siis tytöistä
Haaveilen minäkin yhtä todennäköisestä asiasta kuten 10 miljoonan euron lottovoitosta.
Tiukasta pimpistä
Kolmen kimppa kahden bitytön kanssa
Lottovoitto
Tottakai tiukasta pimpistä. Eihän sitä voi kieltää etteikö ne 17v pimpat nuorena parhaimmillaan olisi olleet niin ihania että taju meinasi lähteä. Mutta ei ne välttämättä paljoa huonone. Jopa liki 60v naisella voi olla aivan mahtava pesä. Se on niin yksilöllistä
Tasapainoisesta parisuhteesta(seksi ei pääpointtina)jonkun suurinpiirtein saman ikäisen kanssa,pääpaino sillä että vois tehdä jonkun onnelliseksi 24/7.
Kävin mieheni kanssa isääni moikkaamassa Pattajalla, Thailannissa.
Odoteltii isääni paikallisessa kaljapaikassa muitten hänen suomalaisten kavereitten kanssa. Ukot siinä 70-85 v.
Eikö siinä yhdellä vaareista ollut joku 20 tyttönen. Vaari oli maksanut sen yön ja päivän. Kertoi siinä kaikille kuinka oli tyttö häneen rakastunut. Itse vaari oli selvästi ihastunut, vähintään. Tyttö puhui vain tailantia. Sähisi kun kissa kun tämä vaari yritti silittää kädestä.
Ihan tosissaan vaari puhui, kaverit nyt vähä pyöritteli silmiään hänen jutuille.
Oletan että sama saattaa käydä vanhemmille naisille esm Gambiassa.
Vierailija kirjoitti:
Että joku rakastaisi.
Korjaus: Siis Että joku ratsastaisi.
-terveys
-läheiset tärkeät ihmissuhteet
-oma koti
Nämä "hehe 20v pinppi naiset" kirjoittelivat ovat niitä Ylilaudan hemmoja, ei mitään 60v miehiä. Huutista
Tiukka liha aina himottaa.
T. M67
Vierailija kirjoitti:
Tiukka liha aina himottaa.
T. M67
Et ole M67, vaan M24 Ylilaudalta.
20v himokas nymfo jota piti painaa monta kertaa päivässä. Ja kalu piti olla valmis ja kova aina kun häntä halutti, vaikka takana pitkä työpäivä. Muija ollu ikipäivänå ollu töissä, lisäksi rasittava luonne. Kaiken kukkuraksi tämä petti sen minkä ehti kun itse olin työmatkoilla. Loppu siihen kun halusi ryhmäseksiä jonkun kanssa. Jonkun aikaa itki perään välillä raivostuen. Vuosien jälkeen vieläkin ihmettelin miksi lähdin tällaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kertoa teille kuuskymppiset miehet, että haaveeksi jääkin. Jos olisitte realisteja, tilanne voisi olla vähän toinen. Mutta kukaan ei tietenkään kiellä haaveilemasta, jos ei oikea elämä tarjoa mitään.
Tässä ketjussa ei ole kuusikymppisten miesten vastauksia vaan provoilua, jonka tarkoitus on halventaa kyseistä ihmisjoukkoa.
Eikö tuo ole jo yli 70?