Mistä kuusikymppiset miehet haaveilevat?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että ketjun kuusikymppiset miehet olisi jossain muualla kuin tällä palstalla, jos nuoria naisia tekee mieli.
Vanhempikin, esim. 40 vuotias käy jos laittaa säkin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että ketjun kuusikymppiset miehet olisi jossain muualla kuin tällä palstalla, jos nuoria naisia tekee mieli.
Jaahas! Säkit siis käy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju on täynnä pedofiiliukkoja.
Sukukypsistä tykkäävä ei ole pedofiili.
Ikäraja on edelleen 16 vuotta, saisi olla korkeampi. Onneksi nuoret ei tykkää silleen ukin ikäisistä vanhuksista.
Parin tossa alkukesästä lomamatkalla yhtä parikymppistä aasialaismuijaa. Kyllähän se hyvää teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas! Säkit siis käy?
Naisethan tykkää säkeistä ja marssii niiden puolesta. Kaikille yli 40 vuotiaille naisille säkki päähän!
Kaikki tietämäni tuon ikäiset ukkelit - ja niitä sattuu olemaan työpsäaikalla jokunen, ikävä kyllä - tuntuvat haaveilevan nuoresta naisesta ja seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Tasapainoisesta elämästä ja että saisi pysyä terveenä.
Just tärkeimmät 😊
57 vasta mutta seksisuhteesta n.50v ihanan pehmoisen aistikkaan naisen kanssa jossa puuttuu kaikki ikävät estot. On vain antautuminen yhdessä nautiskelulle.
Ei sen kummempaa.
Itse ainakin haaveilen siitä, että voin ottaa rennommin, keskittyä harrastelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäraja on edelleen 16 vuotta, saisi olla korkeampi. Onneksi nuoret ei tykkää silleen ukin ikäisistä vanhuksista.
Laillisuusraja ei määrittele pedofiilia. Pedofiilin mielenkiinto kohdistuu seksuaalisesti kypsymättömiin.
Vankilaan siitä joutuu ja aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Minun kuusikymppiä lähestyvä mieheni ei halua enää seksiä. Eli ei haaveile siitä ainakaan.
Psst: kyllä se sunkin ukkos seksiä haluaa. Se ei vaan halua sitä SINUN kanssasi vaan nuoren ja kauniin naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laillisuusraja ei määrittele pedofiilia. Pedofiilin mielenkiinto kohdistuu seksuaalisesti kypsymättömiin.
Vankilaan siitä joutuu ja aiheesta.
Ajatusrikoksestako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieliteot on ihan eri asia kuin vanhuksen voimavarat toteuttaa niitä. Kiikkustuolista näpyttelevät tänne aivopierujaan nivelreuman raiskaamilla nakkisormillaan. Päällä on uuno-verkkopaita ja raappahousut henkseleillä.
Kaikkea sitä lukee. Olen kuuskymppisten miesten ikäinen mallinvartaloinen nainen. Puolustan ikäisiäni miehiä. He ovat myös komeita ja charmantteja. Päihitämme monet nuoremmat mennen tullen 🤩😍
Assburger kirjoitti:
Itse ainakin haaveilen siitä, että voin ottaa rennommin, keskittyä harrastelemaan.
Itse olen vähän yli 50, mutta tuskinpa haaveeni olennaisesti muutamassa vuodessa muuttuvat.
Oikeesti, mikä mielisairaiden lauma tänne on pesiytynyt? 80 kommentista ehkä 5 järkevää.
Haaveilen ja rukoilen että se ennen niin kiva vaimo kuolisi, mahdollisimman nopeasti ja en välitä enää joutuuko kärsimään, on muuttunut ihmishirviöksi.
Sitten kiva nuori poika viereen ja elämä alkaa kuuskymppisenä sanotaan japanilaisessa sanonnassa.
Vanhaa kulunutta muijaa vältän yli kaiken.
Tulipa mieleeni eräs nyt kuuskymppinen mies, entinen rakastettuni. Miltä hän mahtaa näyttää. Oli nuorena komea, tumma ja tulinen. Vietin elämäni kiihkeimmät hetket hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
16v on suomessa suojaikäraja, eli ei ole pedofiilia jos 60v mies on 16v naisen kanssa seksisuhteessa. Alle sen jos on niin se on laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kuusikymppiä lähestyvä mieheni ei halua enää seksiä. Eli ei haaveile siitä ainakaan.
Psst: kyllä se sunkin ukkos seksiä haluaa. Se ei vaan halua sitä SINUN kanssasi vaan nuoren ja kauniin naisen kanssa.
Miksei mies eroa, kun vaimo ei kelpaa ja nuorta pitäisi saada? Eikö mies osaa vai viitsi laittaa eroa vireille?