Mistä kuusikymppiset miehet haaveilevat?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Minun kuusikymppiä lähestyvä mieheni ei halua enää seksiä. Eli ei haaveile siitä ainakaan.
Luultavasti kiinnostelee se kiinalainen posliini. Onko viennin puolen papparaisia?
Voihan sitä haaveilla vaikka mistä .
Esim. päävoitto Viking-lotossa ensi kierroksella olisi ihan tervetullut.
(Itse haluaisin käydä vielä esim. Indonesiassa turistimatkalla ,tai Brasiliassa tapaamassa veljeäni ja hänen perhettään . )
Lisäksi on vielä monia sellaisia äänilevyjä joita olen jo pitkään yrittänyt saada levykokoelmaani .
Ja mikä parasta: joitakin haaveistaan voi jopa toteuttaakin!
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tänne kirjoittelevat olla nuoria kolleja ylilaudalta...
Ei toki. Olemme tiedostavia nuoria täältä Helsingin Kalliosta.
Nytkin istumme Kallion kirkon rappusilla ja juomme kiljua ja välillä h#mostelemme.
Vierailija kirjoitti:
Tasapainoisesta elämästä ja että saisi pysyä terveenä.
Plus ne bikinimisut.
Minun mies ei ainakaan haaveile minun kanssa seksistä, on sen sanonut mutta kai hänelläkin on posliini nuoren naisen kanssa mielessä kun kerta on seksuaalisesti virittäytynyt ja aktiivinen, muttei siis minun kanssa. Sitähän löytyy netistä ja oma käsi.
Onko nuoret naiset jo mainittu??
Kunnon seksistä tietenkin.
Ja kyllä siihen kelpaa varttuneempi milf , kun vaan osaa hommat/synkkaa.
Siitä puhe/haave mistä puute.
Tosiasia on että kaikki miehet haaveilevat läpi elämän nuoresta naisesta, 14-22v. Minäkin.
Uggeli 61v
Kolmekymppisestä hyväkroppaisesta suomalaisesta naisesta. Olen tosin vasta 59.
Ei vielä ihan kuusikymppinen puolisoni haaveilee muutosta, yhteisistä eläkepäivistä, sähköautosta, moottorikelkasta ja ehkä jopa talosta/mökistä veden äärellä, sukulais- ja ystävävierailuista, rennosta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, kun nykyajan nuoret miehet tykkäävät vanhemmista naisista ja usein saavatkin heitä. Sitten vanhat ukot uneksivat lastenlastensa ikäisistä tytöistä, eivät tosin saa heitä. Mutta yhtä kaikki: mies ikään katsomatta haikailee naista sänkyhommiin. Miesten elämää pyörittää testosteroni/ sen puute.
N25, joka haluaa mieheltä muutakin, kuin...
Hyvin ilmaistu 😂
Haluaisi koskea vielä nuorta ja kimmoista ihoa. Tiedostan kyllä ettei tule tapahtumaan, mutta olis se kiva koskea.
-M61
Vierailija kirjoitti:
Miten nää miesten vastaukset ei yllätä minua.
siten kai,että poimit niistä vain miesvihaa vahvistavat (ja otat todesta läpällä tehdyt sen suuntaiset)
Että olisin vielä nuori. Tai että tiede ehtii ennen omaa kanttuveitä keksiä jonkin nuorennusjutskan.
Luulisi, että ketjun kuusikymppiset miehet olisi jossain muualla kuin tällä palstalla, jos nuoria naisia tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on että kaikki miehet haaveilevat läpi elämän nuoresta naisesta, 14-22v. Minäkin.
Uggeli 61v
Eli naisen kannattaa elää ilman miestä. Jokainen nainen ylittää jossain kohtaa 22 vuoden iän. Ei ole mitään järkeä olla suhteessa, jossa ei täytä miehen haaveita kuin muutaman hassun vuoden.
Ketju on täynnä pedofiiliukkoja.
No heh, tuhoon tuomittu tämäkin. Nuoret naiset sheivaavat, eivät pidä mitään nikita- karvahattumallia.