Mistä kuusikymppiset miehet haaveilevat?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että joku rakastaisi.
Korjaus: Siis Että joku ratsastaisi.
Olis se kiva vielä kerran kokea kun nuori tyttö ratsastaisi tammenoksallani.
Vierailija kirjoitti:
Yök yli 60-vuotias mies.
Yök sinua -tulevaisuudessasi.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin välttää kuusikymppisiä miehiä.
Siksi aurinkorasvassa on suojakerroin 50+
Miten joku viitsii pyöriä tällaisella keskustelupalstalla, jonka taso on täysin aivottoman ala-arvoista ??? Pahemmin ei voi aikaansa tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietämäni tuon ikäiset ukkelit - ja niitä sattuu olemaan työpsäaikalla jokunen, ikävä kyllä - tuntuvat haaveilevan nuoresta naisesta ja seksistä.
Mulla samantyyppinen tilanne ja kyllä työpaikalla kuulee noita 50-60 v ukkojen vuodatuksia. Omasta rupsahtaneesta puolisosta halutaan eroon, kun ei sitä nalkutusta eikä pihtaamista enää jaksa kuulemma ja tilalle joku huippukurvikas 20-vuotias, jonka kanssa harrastettaisiin sitten seksiä yötä päivää. Monella noista ukoista on niitä parikymppisiä tyttäriä niin kyllä särähtää korvaan kuunnella tuommoisia kahvituntipuheita. Tietäispä keski-ikäiset naiset miten niiden omat miehet mollaa ja nauraa niille työpaikalla takanapäin. Tai ehkä ne tietääkin. Joka tapauksessa hyvin epämiellyttävää.
17-vuotiaan tytön pyllynreijästä.
M60
Ei nyt oikeasti kukaan tavallinen kuusikymppinen mies 'haaveile' mistään 16-vuotiaasta, juuri ja juuri rippikoulunsa käyneestä pikkulikasta.
Ehkä (ja varsinkin jos haluaisi vielä lapsia)jostain 30-50 välillä olevasta naisesta monetkin , mutta ei nyt yleensä missään normaalitapauksessa kuitenkaan kenestäkään alle 25-vuotiaasta.
Ihailla kaukaa jonkun sen ikäisen tytön (tai jotkut vaikka pojan)ulkonäköä tietysti voi, mutta se on sitten kyllä jo ihan eri asia.
Toisaalta: ei kukaan tavallinen elämäänsä elävä ja sitä normaalisti eteenpäin ajatteleva nuorikaan ajattele ja arvioi kaikkia toisen sukupuolen ihmisiä aina ensisijaisesti ja yksisilmäisesti vain tyyliin 'kenet kelpuuttaisin ,tai ketä heistä en kelpuuttaisi sänkykumppanikseni' ja arvottaisi ihmisiä ihmisinä mielessään sen mukaan
Normaali 16-vuotias tyttö pystyy kestämään kyllä senkin ajatuksen mielessään ,että ehkä hän ei saisikaan ketä tahansa miestä päästään sekaisin, vaikka kävelisi keskipäivällä Helsingissä Mannerheimintiellä ilkoisen alasti ja senkin että ehkä se naapurin 60-vuotias setä jonka hän päivittäin kotikadullaan näkee ei ajattelekaan hänestä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietämäni tuon ikäiset ukkelit - ja niitä sattuu olemaan työpsäaikalla jokunen, ikävä kyllä - tuntuvat haaveilevan nuoresta naisesta ja seksistä.
Mulla samantyyppinen tilanne ja kyllä työpaikalla kuulee noita 50-60 v ukkojen vuodatuksia. Omasta rupsahtaneesta puolisosta halutaan eroon, kun ei sitä nalkutusta eikä pihtaamista enää jaksa kuulemma ja tilalle joku huippukurvikas 20-vuotias, jonka kanssa harrastettaisiin sitten seksiä yötä päivää. Monella noista ukoista on niitä parikymppisiä tyttäriä niin kyllä särähtää korvaan kuunnella tuommoisia kahvituntipuheita. Tietäispä keski-ikäiset naiset miten niiden omat miehet mollaa ja nauraa niille työpaikalla takanapäin. Tai ehkä ne tietääkin. Joka tapauksessa hyvin epämiellyttävää.
Tämä. Haukutaan ulkonäköä, tölvitään tiukkanutturoiksi. Itse näytetään pellehermanneilta ja painetaan ladyboyta Kiinassa duunimatkalla. Tuulivoimaa tietysti - tuulivoimaapa tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilu ei ole oikea sana kuvaamaan 60-vuotiaan tavoitteita, ainakaan minun. Osan töistä jos saisi jo lopettaa ja vastaavasti keskittyä haluamalleen alalle täysipäiväisesti. Fyysisesti ja henkisesti olen aivan sama mies kuin 20 vuotta sitten ja tässä sitten odottelen, että milloinkas se papparaisuus ja raihnainen vanhuus iskee kun sitä täällä niin monessa ketjussa toitotetaan.
Juu ei ole papparaisuus iskenyt, fyysinen ja henkinen kunto myös minulla kuin reilu 20 vuotta sitten, vaikka ikää numeroina yli 60v.Kyllä monet nuoret alle kolmekymppiset naiset ovat vaan kiinnostuneita meistä papparaisista, olen sen itse kokenut ja tiedän syyn jota tässä en ala kertomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Haukutaan ulkonäköä, tölvitään tiukkanutturoiksi. Itse näytetään pellehermanneilta ja painetaan ladyboyta Kiinassa duunimatkalla. Tuulivoimaa tietysti - tuulivoimaapa tietysti.
Mua kyllä kiinnostaisi kuulla enemmänkin näistä kuusikymppisistä, tuulivoima-alalla toimivista huoranpanoijoista?
Olen kirjoittamassa heistä kirjaa. Sivuavat teoksen pääteemoja narisimia ja pahuuden manifestoitumaa.
Kuusikymppiset miehet haaveilvat eläkepäivistä, ja tekevät suunnitelmia kuinka voivat jatkaa silloin jatkaa harrastuksiaan, kokopäiväisesti.
Myös lapsenlapsilla on suuri sija heidän sydämissään.
Rakas vaimo on rinnalla, elämän loppuun saakka, heidän haaveissaan.
Kyllä seksi kuuluu kaikenikäisten naisten ja miesten elämään, mutta ikääntyessä seksin merkitys elämässä vähenee.
Osin luonnon määräämistä fyysisistäkin syistä, sillä paras lisääntymisaikahan on jo kaukana takana.
Toisin kuin nykyinen media rummuttaa ja tämäkin palsta huutelee, seksi ei ole ykkösasia, jokapäiväisessä, arkisessa elämässä.
Elämän täyttää oma työ, perhe, harrastukset.
Seksi on vain osa tätä elämää, normaali siihen kuuluva asia.
Isäni on intohimoinen golfaaja, äiti sen sijaan on enmmän innostunut tenniksen peluusta, ja patikoinnista.
Silti isällä ja äidillä edelleen natsaa hyvin, nyt eläkepäivillä.
Molemmat joustaa, isä lähtee äidin mukaan Lapin tunturivaelluksilke ruska-aikaan. Ja äiti lähtee isän mukaan ulkomaille, golf-reissuille.
Minä otaksun että nämä hiukan yli seisemänkymppiset vanhempani, haaveilevat terveydestä, siitä että kykenvät loppuun asti liikkumaan itse omilla jaloillaan ja saavat nähdä lastenlapsiensa kasvua aikuisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kertoa teille kuuskymppiset miehet, että haaveeksi jääkin. Jos olisitte realisteja, tilanne voisi olla vähän toinen. Mutta kukaan ei tietenkään kiellä haaveilemasta, jos ei oikea elämä tarjoa mitään.
Tässä ketjussa ei ole kuusikymppisten miesten vastauksia vaan provoilua, jonka tarkoitus on halventaa kyseistä ihmisjoukkoa.
Tänne pesiytyi joukko nuoria poikia vastailemaan. Ei kukaan yli 60v mies ole vauva palstalla.
Aika moni nainen on vauva tälläkin palstalla. Tai somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Kiinassa mitään ladyboita ole.
Kolli2 kirjoitti:
Miten joku viitsii pyöriä tällaisella keskustelupalstalla, jonka taso on täysin aivottoman ala-arvoista ??? Pahemmin ei voi aikaansa tuhlata.
Mitä itse täällä teet?
Onhan täällä asiallistakin keskustelua.
Tiedätkö paremman anonyymin nettifoorumin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko itse keksit vai löytyikö miesvihankäsikirjasta?
Pöljä kysymys. Tällaisten hypistelystä nyt ainakin.
https://www.bigboobsalert.com/22/demmy_blaze_oiled.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä kiinnostaisi kuulla enemmänkin näistä kuusikymppisistä, tuulivoima-alalla toimivista huoranpanoijoista?
Olen kirjoittamassa heistä kirjaa. Sivuavat teoksen pääteemoja narisimia ja pahuuden manifestoitumaa.
Mahtavaa! Mitä enemmän totuus tulee näistä julki, sitä enemmän paranee ihmiskunnan kollektiivinen sielu. Tie on pitkä, näiden pahuus on syvää, kierteistä pahuutta.
Mulla samantyyppinen tilanne ja kyllä työpaikalla kuulee noita 50-60 v ukkojen vuodatuksia. Omasta rupsahtaneesta puolisosta halutaan eroon, kun ei sitä nalkutusta eikä pihtaamista enää jaksa kuulemma ja tilalle joku huippukurvikas 20-vuotias, jonka kanssa harrastettaisiin sitten seksiä yötä päivää. Monella noista ukoista on niitä parikymppisiä tyttäriä niin kyllä särähtää korvaan kuunnella tuommoisia kahvituntipuheita. Tietäispä keski-ikäiset naiset miten niiden omat miehet mollaa ja nauraa niille työpaikalla takanapäin. Tai ehkä ne tietääkin. Joka tapauksessa hyvin epämiellyttävää.[/quote]
Olen ollut työelämässä 30 vuotta ja monenikäisiä miehiä on työkavereina ollut. En ole kuullut KOSKAAN kenenkään miehen haukkuvan tai arvostelevan vaimoaan työpaikalla. Kyllä se on meidän naisten tapa niitä omia ukkeleitamme mollata.
Vierailija kirjoitti:
Kuusikymppiset miehet haaveilvat eläkepäivistä, ja tekevät suunnitelmia kuinka voivat jatkaa silloin jatkaa harrastuksiaan, kokopäiväisesti.
Myös lapsenlapsilla on suuri sija heidän sydämissään.
Rakas vaimo on rinnalla, elämän loppuun saakka, heidän haaveissaan.Kyllä seksi kuuluu kaikenikäisten naisten ja miesten elämään, mutta ikääntyessä seksin merkitys elämässä vähenee.
Osin luonnon määräämistä fyysisistäkin syistä, sillä paras lisääntymisaikahan on jo kaukana takana.Toisin kuin nykyinen media rummuttaa ja tämäkin palsta huutelee, seksi ei ole ykkösasia, jokapäiväisessä, arkisessa elämässä.
Elämän täyttää oma työ, perhe, harrastukset.
Seksi on vain osa tätä elämää, normaali siihen kuuluva asia.Isäni on intohimoinen golfaaja, äiti sen sijaan on enmmän innostunut tenniksen peluusta, ja patikoinnista.
Silti isällä ja äidillä edelleen natsaa hyvin, nyt eläkepäivillä.
Molemmat joustaa, isä lähtee äidin mukaan Lapin tunturivaelluksilke ruska-aikaan. Ja äiti lähtee isän mukaan ulkomaille, golf-reissuille.Minä otaksun että nämä hiukan yli seisemänkymppiset vanhempani, haaveilevat terveydestä, siitä että kykenvät loppuun asti liikkumaan itse omilla jaloillaan ja saavat nähdä lastenlapsiensa kasvua aikuisiksi.
Kunnioittavasti olet kirjoittanut vanhemmistasi, se on täällä harvinaista.
Mutta naisten libido kyllä lisääntyy iän myötä, miesten heikkenee. Ei sitä vanhemmistaan halua ajatella.
Tänne pesiytyi joukko nuoria poikia vastailemaan. Ei kukaan yli 60v mies ole vauva palstalla.