Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko nähneet Hohto -elokuvaa?

Vierailija
21.07.2023 |

Huomenna se tulee mtv ava -kanavalta klo. 21.00.

Sanotaan sen olevan yksi kaikkien aikojen pelottavimmista kauhuelokuvista, joten aiotteko katsoa sen?

Mä oon joskus nähnyt sen ja ajattelin huomenna katsoa sen uudelleen. Siinä on kiva painostava tunnelma.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt. Hirveän pelottava eli Kubrick onnistui tekemään mestariteoksen aikoinaan.

Olen katsonut elokuvan monta kertaa. Kahdesti kun se on tullut telkkarista niin eri tyttikset katsoi suunnilleen yhtä "kauan". Hotellille ajamisen paikkeille kestivät ja sitten pelotti liikaa. Ei siinä mitään jotkut ei halua katsoa niin ei ole pakko.  Yksi harvoja tai ainoa kingin tarinoita joista olen nähnyt elokuvan ensin. Yleensä se on ollut niinpäin että olen lukenut kirjan ensin.

Venailen elokuvia musta torni kirjoista. Älkää katsoko sitä yhtä lyhyttä leffaa jos olette lukeneet kirjat. Petytte vain.

Mua alkoi houkuttaa lukea Stephen Kingin kirjoja, kiitos sinun. En ole lukenut niistä yhtäkään. Äidiltäni niitä löytyy ainaskin. Hänellä on Uinu uinu lemmikkini kirjana ja Tohtori Uni. Musta torni elokuvan joskus hankin, mutta en vielä kertaakaan ole sitä vielä katsonut.

Vierailija
22/93 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea muoto on Oletteko nähnyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paha, vain toisella silmällä voi katsoa. Tosin. siitä ehkä vois tulla uusi versio. Tosin se pilattaisiin liioilla tehosteilla,

Vierailija
24/93 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt leikkaamattoman Hohdon joskus 80-luvulla. Se versio, joka näytetään töllössä, on noin 20 minuuttia lyhennetty ja tämän takia ei-niin-pelottava. Kun jostain sais sen alkuperäisen, leikkaamattoman version, niin olisin hyvin hyvin iloinen. Ei tuota torsoa viitsi edes katsoa. 

Vierailija
25/93 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavimpia? Hohto on kaukana pelottavasta kauhuelokuvasta. Aika tylsä.

Vierailija
26/93 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohto on psykologisesti onnistunut kauhuleffa, joka kertoo, mitä ihmiselle käy alkoholipsykoosissa.

Jack sairastuu psykoottiseen maniaan, kun ei ole saanut alkoholia vähään aikaan.

Vierailija
27/93 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt monta kertaa. Näyttelijät ovat loistavia, kuka sopisi paremmin tuohon kuin Jack Nicholson. Ikävää kuitenkin, että Kubrick kohteli Shelley Duvallia (naispääosa) huonosti ja ajoi hänet hulluuteen tosielämässä. 😓

Vierailija
28/93 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stephen Kingin tekeleet eivät ole kyllä pelottavia teksteinä eivätkä elokuvina, paitsi ehkä aivan sairaan misogyniansa takia. Tykkään tosin Jack Nicholsonista Hohdossa, se responsibility-puhe on meidänkin perheessä pidetty monta kertaa.

Vierailija
29/93 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slasher movie on pelottavampi kuin kummitusleffat.

Vierailija
30/93 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottavimpia? Hohto on kaukana pelottavasta kauhuelokuvasta. Aika tylsä.

On Hohto ollut ainaskin joskus pelottavimpien elokuvien listauksissa.

Ap

Vierailija
31/93 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt, alkoholisti vihaa vaimoaan ja lastaan.

Vierailija
32/93 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yes, but have you ever thought about MY RESPONSIBILITIES?

Älkää nyt väittäkö, etteikö tuo monologi puhuttele. Ja se miten ärsyttävästi se nainen siihen reagoi, aargh.

Vierailija
33/93 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt. Hirveän pelottava eli Kubrick onnistui tekemään mestariteoksen aikoinaan.

Olen katsonut elokuvan monta kertaa. Kahdesti kun se on tullut telkkarista niin eri tyttikset katsoi suunnilleen yhtä "kauan". Hotellille ajamisen paikkeille kestivät ja sitten pelotti liikaa. Ei siinä mitään jotkut ei halua katsoa niin ei ole pakko.  Yksi harvoja tai ainoa kingin tarinoita joista olen nähnyt elokuvan ensin. Yleensä se on ollut niinpäin että olen lukenut kirjan ensin.

Venailen elokuvia musta torni kirjoista. Älkää katsoko sitä yhtä lyhyttä leffaa jos olette lukeneet kirjat. Petytte vain.

Musta torni, aah. Yksi kesä meni tämän sarjan parissa. On niiin hyvä, vaikka eri osat ovatkin jopa hämäävän erilaisia. Elokuvana, kuka voisi näytellä Revolverimiestä? Clint on jo liian vanha, muuten se ois ollut just hyvä.

Vierailija
34/93 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohto on psykologisesti onnistunut kauhuleffa, joka kertoo, mitä ihmiselle käy alkoholipsykoosissa.

Jack sairastuu psykoottiseen maniaan, kun ei ole saanut alkoholia vähään aikaan.

Tässä mirjoittaja peilaa kokemuksiaan näkemäänsä.

Vierailija
35/93 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on paha, vain toisella silmällä voi katsoa. Tosin. siitä ehkä vois tulla uusi versio. Tosin se pilattaisiin liioilla tehosteilla,

Jack Nicholsonia ei voi korvata kukaan. On ihan ainutlaatuinen Hohdon pääroolissa.

Vierailija
36/93 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt monta kertaa. Näyttelijät ovat loistavia, kuka sopisi paremmin tuohon kuin Jack Nicholson. Ikävää kuitenkin, että Kubrick kohteli Shelley Duvallia (naispääosa) huonosti ja ajoi hänet hulluuteen tosielämässä. 😓

Siitä huolimatta hän on ajautunut taas kauhuelokuvaan. Tänä vuonna tulee elokuva The Forest Hills, jossa hän näyttelee.

Varmaan saanut selvitettyä päänsä, kun tuommoista elokuvaa on lähtenyt tekemään.

Vierailija
37/93 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yes, but have you ever thought about MY RESPONSIBILITIES?

Älkää nyt väittäkö, etteikö tuo monologi puhuttele. Ja se miten ärsyttävästi se nainen siihen reagoi, aargh.

Miksi psykoosissa olevan monologi puhuttelisi?

Vierailija
38/93 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä mirjoittaja peilaa kokemuksiaan näkemäänsä.[/quote

Et voi olla noin tyhmä!

Vierailija
39/93 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä mirjoittaja peilaa kokemuksiaan näkemäänsä.[/quote

Et voi olla noin tyhmä!

Ei tuollaisille kannata kommentoida mitään. Ilmiselvästi vain haluaa pahoittaa toisten mieliä ja käy henkilökohtaisuuksiin. Tuottaa vissiin iloa hänelle. Ei huomiota huonolle käytökselle.

Vierailija
40/93 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt, mutta en osaa suhtautua siihen oikein, koska se mielestäni miltei loukkaa alkuperäisteosta. Tiedän, että pitäisi osata katsoa se kirjasta irrallisena elokuvana, mutta en vain pysty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi