Perässävedettävä mies, en vaan jaksa
Miksi jotkut miehet on sellaisia? Mun elämän tragedia on se, että mies on täysin perässä vedettävä. Ei osaa mitään tehdä ellei sano. Aloitekyky 0. Jos itse saisi päättää, jumittais kaiket päivät sohvalla. Lapsiakin on. Arvatkaapa vaan kuka hoitaa ja huolehtii melkeinpä kaiken.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus miettinyt, onko tämä jotenkin evoluution muokkaamaa. Kaikki miehet eivät voi olla eteenpäinpyrkiviä ja johtajatyyppiä. Ehkä suurimman osan kuuluukin olla seuraajia. Muuten miehet olisivat tappaneet toisensa kauan sitten.
Monet miehet ovat myös sanoneet, että tavallaan pitivät armeijasta, koska heidän ei tarvinnut ajatella omilla aivoillaan.
Joten ehkä ymmärrämne sukupuoliroolit väärin? Olisivatko miehet onnellisempia, jos naiset vain hyväksyisivät sen, että heidän kuuluu ottaa se aktiivinen ja johtava rooli parisuhteessa?
Vaikka olen "johtaja" - miehestä ei siihen ole - tässä perheessä, niin olen sitä mieltä, että mies voisi hoitaa edes oman hygieniensa kehottamatta. Mutta kun ei, niin jääköön koko mieslapsi selviämään ihan itsekseen.
Voisiko sille miehelle kertoa että millä tavalla syttyisit siitä seksistä? Voisi tuosta olla apua siihen miehen aloitekykyynkin jos teillä olisi seksiä.. vai onko tämä joku sellainen tekosyy kun et kuitenkaan halua seksiä miehesi kanssa, että voi sitten vedota tähän asiaan?
Mulla oli aikoinaan miesystävä, jo keski-ikäinen, seurusteltiin 8kk ja hän oli suhteen alusta saakka perässävedettävä mm näissä asioissa
- 1.treffeille pääsyssä ja sen sopimisessa, viestitellessä joka asian sai nyhtää lisäkysymyksillä että päästiin siihen haluaako ylipäätään nähdä, mitä tehtäs, missä ja mihin aikaan. Työvoitto oli se kun sitten nähtiin. Tosin ihastuin heti sillä sekunnilla näkemääni ja tiesin et tää on tässä.
- suhteen jatko siitä eteenpäin
- ensimmäinen yö yhdessä
- suhteen edetessä se mitä tehdään kun ollan yhdessä....minä suunnittelin, järjestin ja useimmiten maksoinkin kaiken.
Hän oli kyllä sanan varsinaisessa merkityksessä
parisuhteen vapaamatkustaja!
Hänen hankalan elämäntilanteen ja mt ongelmien siivittämänä jätti minut kun ei kuulemma jaksanut enää eikä ollut tytyväinen suhteeseen.
Toivottavasti löysi avokätisemmän elättäjän ja nöyremmän palvelijan (tai vaikka koko henkilökunnan) itselleen.
Luuseri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ookkaan hyvä
-Itse valitsitSeksiä ei oo kun mies ei tee mitään
-Kiinnostaako mikään jos ei seksiäkään saaValitat täällä
-Motkotat varmaan miehellesikin kokoajanTeet kaikki kotityöt ja uhriudut
-Jätä tekemättä ja kato mitä käyAjatuksia:
Mies otuksena on ihan käsittämättömän helppo pitää tyytyväisenä, naisen tyytyväisenä pitäminen on verratrain lähes mahdotonta. Annat miehelle tilaa ja aikaa tehdä omat juttunsa, välillä kehut ja kiität jostain mikä vaati aloitekykyä tai vaivaa. Välillä panet ja teet ruokaa. Miehen tulee joskus löytää tarkotuksensa tylsyydestä. Tylsyyden kautta aktivoitumiseen ja edelleen liikunnasta tai suorituksista uuden virran löytymiseen. Mies bondaa päämäärien ja suoritusten kautta, kun taas nainen bondaa stressittömyyden, mukavuuden ja läheisyyden kautta.Mun mielestä lähestyt asiaa väärästä suunnasta.
T: bi-mies
Välillä kehut ja kiität, mutta mistä? Hienosti sä makaat siinä sohvalla. Onpa kiva kun oot taas ottanut ton telkkarin katsomisen vastuullesi koko päiväksi. Vai?
Tämä. Ja kun mies ei kehu tai arvosta sinua tietenkään missään. Vaikka hoitaisit lapset tosi hyvin, laittaisit ruokaa jne.
Se on teidän kaikkien naisten ongelma kuvitella että teidän mielessänne luoma maailma on se ainut oikea.
Ja mies on vain sitä varten että hän rakentaa sitä teidän illuusiotanne.
Vierailija kirjoitti:
Miltä seksi tuntuu lapasen kanssa?
Ron Jeremy eräässä taide-elokuvassaan lopetti edestakaisen liikkeen ja pyysi naista liikkumaan samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Se on teidän kaikkien naisten ongelma kuvitella että teidän mielessänne luoma maailma on se ainut oikea.
Rakentaisi edes sitä omaa illuusiotaan, vai eikö miesten tavoite ole kuin maata vihanneksena sohvalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakentaisi edes sitä omaa illuusiotaan, vai eikö miesten tavoite ole kuin maata vihanneksena sohvalla?
Se on myös ongelmana että naiset ovat tyhmi ä, se mitä se mies tekee on hänen asiansa.
Omituisia kommentteja. Onkohan ne miehiltä? Itselläni on tuttavapiirissä aivan samanlainen tapaus. Ko. mies ei pysty hoitamaan yhtään mitään asiaa itse. Ei autonkorjausta, ei siivousta, ei ruoanlaittoa, ei lomanjärjestelyä eikä edes laskujenmaksua. Tyyppi on kyllä töissä, mikä onkin ainoa asia minkä hoitaa. Kyse ei ole siitä, etteikö hän osallistuisi perheen asioihin, vaan juurikin siitä, että jokainen asia pitää hänelle opastaa, muutoin ei tapahdu yhtikäs mitään. Todellinen mieslapsi kaikin tavoin kyseessä. Mikäli hänet jättäisi ulkomailla yksin, ei varmaan kotiin löytäisi.
Tuo on jo hyvä sekä perusteltu syy jättää koko ihminen. Itse olen jättänyt pari naista vähän vastaavasta syystä. Lihoivat enkä enää jaksanut yrittää ehdotella dieettejä koska eihän siitä mitään tullut kun olivat täysin tossukoita. Lähinnä istuivat vain sohvalla ja olisi jatkuvasti pitänyt käskeä tekemään edes jotain. Poistoluiskalle vaan tuollaiset läskipäät.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jo hyvä sekä perusteltu syy jättää koko ihminen. Itse olen jättänyt pari naista vähän vastaavasta syystä. Lihoivat enkä enää jaksanut yrittää ehdotella dieettejä koska eihän siitä mitään tullut kun olivat täysin tossukoita. Lähinnä istuivat vain sohvalla ja olisi jatkuvasti pitänyt käskeä tekemään edes jotain. Poistoluiskalle vaan tuollaiset läskipäät.
Totta.
Lihavalla naisella ei mies tee yhtään mitään. Sellaisen kanssa saa hävetä silmät päästään. 🤢
Puhelin kyllä nykyisin pitää huolen, ettei pääse mihinkään "karkuun".
AAAH,aitoa suomalaista itsetunnon nakerrusta havaittavissa puolin ja toisin, erittäin viehättävää. Se on aina jumalaista seurata kansalaisen kohtelua toisen puolesta, hieno ylväs kansa vuosisatojen yli täällä pimeydessä vaeltaen, vittuuntuneena,katkerina toisilleen, geeniperimä on priimaa. Etten sanoisi fantastinen.
Vierailija kirjoitti:
Paremman puutteessa menettelee.
T. I N C E L
No jo on vikaa miehessä. Ole iäti onnellinen, ettei sinun miehesi ole humupekka, joka kaahaa kaikki paikat ja tuhlaa rahat ja ostaa itselleen kaiken jättämällä sinut huomiotta. On kaiken keskipiste. Ei perhana , oot saanut hyvän miehen.
Rahdistäydy itse.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aikoinaan miesystävä, jo keski-ikäinen, seurusteltiin 8kk ja hän oli suhteen alusta saakka perässävedettävä mm näissä asioissa
- 1.treffeille pääsyssä ja sen sopimisessa, viestitellessä joka asian sai nyhtää lisäkysymyksillä että päästiin siihen haluaako ylipäätään nähdä, mitä tehtäs, missä ja mihin aikaan. Työvoitto oli se kun sitten nähtiin. Tosin ihastuin heti sillä sekunnilla näkemääni ja tiesin et tää on tässä.
- suhteen jatko siitä eteenpäin
- ensimmäinen yö yhdessä
- suhteen edetessä se mitä tehdään kun ollan yhdessä....minä suunnittelin, järjestin ja useimmiten maksoinkin kaiken.Hän oli kyllä sanan varsinaisessa merkityksessä
parisuhteen vapaamatkustaja!Hänen hankalan elämäntilanteen ja mt ongelmien siivittämänä jätti minut kun ei kuulemma jaksanut enää eikä ollut tytyväinen suhteeseen.
Toivottavasti löysi avokätisemmän elättäjän ja nöyremm
Ei tässä ole mtään perässävedettävää, mies oli säästäväinen ja se on eri asia. Hän halusi miellyttää sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremman puutteessa menettelee.
T. I N C E L
Vaihda rukkaseen , ehdotan aina.