Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
1081/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joillan varmaa tietoa, kuinka tuo lippu.pass toimii? Jos minulla on neljä lippua, pitääkö meidän neljän mennä yhtäaikaa konserttiin sisälle?

Ja onko niin, että jos huomenna haluaisin yrittää jonottaa ystävälle lippuja niin minun pitäisi olla kirjautuneena ystäväni tunnuksilla lippuja.fi sivuille, jotta liput tulisivat hänelle? Voisihan olla tilanne, että jonottaisin jonkun puolesta, enkä olisi itse edes menossa koko konserttiin. Silloinhan ei minun kannata hankkia lippuja omilla tiedoillani.

Aika surkeaa on tuo lippu.fi ohjeistus tuosta digitaalisesta lipusta.

Normilipuista en osaa sanoa, mutta vip-lippujen osalta on juurikin noin, että täytyy mennä yhtäaikaa lipun ostajan kanssa.

Vierailija
1082/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, ettei suomessa heinäkuussa ole vielä täysin pilkkopimeää, eli valotkaan ei tuu näyttämään ihan niin upeilta, kuin näissä ulkomaiden keikkavideoissa. Siitä huolimatta varmasti tosi hieno täälläkin.

Totta, tässä ruotsin tämä vuoden keikalta. Mutta tuohan oli ihan alkukuusta, ja suomessa vuoden päästä heinäkuun lopussa, eli varmaan jo pimeämpää silloin.

Jatkavatkohan muuten vielä ensi vuonnakin tuota, että keskeyttävät ton kappaleen ja pyytää olla kuvaamatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää, etten tiedä ainuttakaan Coldplayn biisiä, vaikka tiedän että megasuosittu on.

Toinen samanlainen on Mariah Carey. En osaa nimetä ainuttakaan kappalettaan. Hänestä olen huvikseni kysellyt muiltakin, eikä kukaan muukaan osaa.

Vierailija
1084/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaakohan Chris opetella laskemaan suomeksi yy kaa koo nee 😄

Huvaa ilttaa Suomi!

Vierailija
1085/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä konserttia! Nehän viipyy Suomessa viikon. Onko Suomi todellakin kovassa nosteessa maailmalla? Ei ole kovia helteitä kesäisin ja löytyy maksavia asiakkaita.

Toivottavasti tämä rohkaisisi muitakin artisteja pitämään Suomea varteenotettavana kohteena, eikä aina ohittamaan.

Vierailija
1086/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ColdPlaylta löytyy myös monta Feat. biisiä luulen, että niistä löytyy ainakin. 

Mariah Careyn All I Want for Christmas is You soi aina lokakuusta lähtien kaupoissakin :D

Vierailija
1087/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö se paikkansa mitä kuulin, että portilla jokaisen perseeseen asennetaan mikrofoni, että jos pieraisee, niin muut voi sitten bändin johdolla paheksua kasvihuonepäästöjen tuottamisesta? En kyllä mene jos näin on.

Kyllä, lisäksi siinä on mikrofonissa on paikannin ja kun pieru pääsee niin valonheitin löytää pieraisijan ja valaisee hänet, kiitos paikantimen.

Olen kuullut että Coldplayn keikoilla on näyttävä valoshow, nyt tiedän miksi.

Ai hitto, olen nauranut tälle nyt jo turhan monta minuuttia! 😂 Puuh, syytän ananaslonkeroa.

Vierailija
1088/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää, etten tiedä ainuttakaan Coldplayn biisiä, vaikka tiedän että megasuosittu on.

Toinen samanlainen on Mariah Carey. En osaa nimetä ainuttakaan kappalettaan. Hänestä olen huvikseni kysellyt muiltakin, eikä kukaan muukaan osaa.

En ole koskaan kuullutkaan koko Coldplaystä. Kuuntelin nyt Spotifystä, ihan lälläripoppia on. Ei taida aikuisia ihmisiä paljon olla katsomassa.

Vierailija
1089/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, ettei suomessa heinäkuussa ole vielä täysin pilkkopimeää, eli valotkaan ei tuu näyttämään ihan niin upeilta, kuin näissä ulkomaiden keikkavideoissa. Siitä huolimatta varmasti tosi hieno täälläkin.

Totta, tässä ruotsin tämä vuoden keikalta. Mutta tuohan oli ihan alkukuusta, ja suomessa vuoden päästä heinäkuun lopussa, eli varmaan jo pimeämpää silloin.

Jatkavatkohan muuten vielä ensi vuonnakin tuota, että keskeyttävät ton kappaleen ja pyytää olla kuvaamatta?

Rannekkeet on hyvä keino saada ihmoset edes vähän heilumaan.

Vierailija
1090/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joillan varmaa tietoa, kuinka tuo lippu.pass toimii? Jos minulla on neljä lippua, pitääkö meidän neljän mennä yhtäaikaa konserttiin sisälle?

Ja onko niin, että jos huomenna haluaisin yrittää jonottaa ystävälle lippuja niin minun pitäisi olla kirjautuneena ystäväni tunnuksilla lippuja.fi sivuille, jotta liput tulisivat hänelle? Voisihan olla tilanne, että jonottaisin jonkun puolesta, enkä olisi itse edes menossa koko konserttiin. Silloinhan ei minun kannata hankkia lippuja omilla tiedoillani.

Lippuihin tulee ostajan nimi ja ostajan on oltava läsnä portilla ja mahdollisesti todistaa henkilöllisyytensä. Eli sinun on mentävä ystäväsi kanssa saman päivän keikalle. Tai ystäväsi pitää ostaa omat liput.

Jos keikkaan tulee jälleenmyyntimahdollisuus, lipun voi myös myydä kaverille fanSALE.fin kautta (lippu.fin lippujen ainoa jälleenmyyntikanava) joilloin lippuun vaihtuu yatäväsi nimi. Kaverille myymisestä löytyy ohjeet fanSALE-sivustolta. Vielä ei ole ollut virallista julkista tietoa tuleeko lipuille jälleenmyyntimahdollisuus mutta aika todennäköistä se on.

Ilmeisesti ainakin aiemmilla keikoilla, esim Rammstein, oli vaihtoehtona nimenvaihto lippuun ja se onnistui soittamalla aspalveluun, mutta nimenvaihdon voi tehdä vain kerran per lippu ja se maksaa noin 10euroa.

Vierailija
1091/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeasti Coldplaytä kuuntele, ainakaan enää... Siis eikö se oo vähän menneen talveen lumia? Hassua.

Vierailija
1092/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei huomenna onnistu saamaan lippuja, niin onko se sitten sitä myöten selvä?

Veikkaan että tosi monet firmat tulee järjestään erilaisia arvontoja, joissa palkintona liput tuonne. Samoin influensserit sometileillään.

Samoin jos tulee jälleenmyyntimahdollisuus niin varmasti niitä tulee myyntiin myös yksityishenkilöiltä fanSALEN kautta.

Vierailija
1093/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rannekkeet on hyvä keino saada ihmoset edes vähän heilumaan.

Olin heinäkuun alussa Köpiksessä keikalla, Coldplay alkoi soittamaan noin 21.30, ehti hyvin tulla pimeä keikan loppua kohden. Ja tosiaan, heinäkuun lopussa alkaa illat olla ehkä jo pimeämpiä kun alussa.

Vierailija
1094/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei oikein ole ketään kenen kanssa lähtisi, ketä Coldplay kiinnostaisi. Kehtaisikohan sitä yksin tuollaiseen mennä? 🤔

Vierailija
1095/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tätä Coldplay-uutisointia, lipunostoko tuohon konserttiin on pääuutisten asia oikein? Onko tuon yhtyeen Suomeen tulo nyt niin iso juttu? En ymmärrä orkesterin suosiota ollenkaan!

Vierailija
1096/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei oikein ole ketään kenen kanssa lähtisi, ketä Coldplay kiinnostaisi. Kehtaisikohan sitä yksin tuollaiseen mennä? 🤔

Kehtaa. Siellä 40 000 ihmistä sinun kanssasi.

Vierailija
1097/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tarkistaa, mikä tämä Coldplay on, tämän ketjun takia. Jo kerran järkytyin Ed Sheeranin takia, kun keikka tuosta vain myytiin, enkä tiennyt mikä ihme ilmiö on kyseessä. Näköjään oma musamakuni ja radiokuunteluni sivuaa hienosti nämä herrat, eivät kuulu kuuntelemillani radiokanavilla eivätkä edes parin biisin kuuntelun jälkeen uppoa, mutta ymmärrän kyllä, että joku tai useampi heitä kuuntelee. Silti en heitä yleissivistykseen yhdistäisi, kuten joku tässä ketjussa oli jo sitä mieltä. Eivät kuitenkaan ihan niin yleismaallisesti tärkeitä vielä ole, että viihdeuutisia lukemattoman pitäisi heidät tietää. 

Vierailija
1098/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun noita keikkataltiointeja katsoo, niin täytyy todeta että kyllä tuollaisen stadionkonsertin suunnittelukin on vaan oma taiteenlajinsa.

Vierailija
1099/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoliso sai perheelle vip-liput tiistaina (4kpl), mutta se olikin huono homma, koska emme pääse osallistumaan ellei hän ole mukana. En ajatellut tämän olevan näin vaikeaa, mutta näin näkyy olevan. Lippu.fi vastasi, että poikkeuksellisesti voisivat perua tuon mieheni tekemän tilauksen ja sitten täytyy meidän vain yrittää huomenna saada minun tililläni ostettua.

Miten niitä lippuja muka ei voi käyttää ilman ostajaa, kun myydäänhän niitä eteenpäinkin? Onpas surkea systeemi. Paska laitos.

Ilmeisesti muita lippuja voi käyttää, tai näin ainakin ymmärsin heidän asiakaspalvelun työntekijältä. Vip-lipuissa tämä paska homma, että seurueen yhden henkilön nimen on täsmättävä lipun ostajan nimeen. Ja ei siinä mitään, ymmärrän. Mutta vituttaa se silti, että en itse päässyt omalle lippu.fi-tilille silloin kirjautumaan ja puoliso pääsi omalleen ja sai jollain ihmeen kaupalla liput tilattua, jotka minä kuitenkin maksoin. Ihmettelen vaan, että kuinka sitten esim. tapaus, jossa kaveriporukassa on ostettu vip-liput, jotka on yhden nimellä tilattu ja tilaaja sitten sairastuukin. Eikö kukaan pääse silloin osallistumaan?

Tuo pätee kaikkiin lippuihin ei vain VIPpeihin. VIPeissä on vaan se ero et niitä ei voi lainkaan jälleenmyydä.

Ainakin rammsteinin keikan yhteydessä tavallisiin lippuihin pystyi vaihtamaan ostajan nimen kun soitti lippu.fi aspaan, nimen vaihto maksoi 10e ja sen sai tehdä vain kerran per lippu. Ja se piti tehdä vähintään viikkoa ennen keikkaa.

En ollut ite siis tuolla keikalla mut löysin ton tiedon netistä kun yritin etsiä tätä samaa asiaa.

Vierailija
1100/2541 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lippuihin tulee ostajan nimi ja ostajan on oltava läsnä portilla ja mahdollisesti todistaa henkilöllisyytensä. Eli sinun on mentävä ystäväsi kanssa saman päivän keikalle. Tai ystäväsi pitää ostaa omat liput.

Jos keikkaan tulee jälleenmyyntimahdollisuus, lipun voi myös myydä kaverille fanSALE.fin kautta (lippu.fin lippujen ainoa jälleenmyyntikanava) joilloin lippuun vaihtuu yatäväsi nimi. Kaverille myymisestä löytyy ohjeet fanSALE-sivustolta. Vielä ei ole ollut virallista julkista tietoa tuleeko lipuille jälleenmyyntimahdollisuus mutta aika todennäköistä se on.

Ilmeisesti ainakin aiemmilla keikoilla, esim Rammstein, oli vaihtoehtona nimenvaihto lippuun ja se onnistui soittamalla aspalveluun, mutta nimenvaihdon voi tehdä vain kerran per lippu ja se maksaa noin 10euroa.

Hiton tyhmä kysymys.

Olen ostamassa minulle ja siskolleni lippuja, tulevat sitten minun nimiin. Mutta tokihan hän pääsee kanssani porteista sisään? 😅

T. Huomista lipunmyyntiä jännäävä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi