Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua hieman ahdistaa että pitäisi ostaa liput vuoden päästä olevalle keikalle. Mitä jos ei pääsekään silloin? En asu Helsingissä.
Miten niin ei pääse? Et vaan sovi siihen ajankohtaan muita menoja, simple as that.
Mulla oli ostettuna Coldplayn vuoden 2017 kiertueelle liput, nekin ostettiin vuotta etukäteen. Sitten tulinkin raskaaksi, enkä voinut enää keikan aikaan matkustaa.
Seuraavat liput sain kesälle 2022. Sitä keikkaa edelsikin sitten vuosi selibaattia 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Coldplayn keikka on aika paljon muutakin kuin vain se musiikki. Videoita löytyy Instagramista ja Youtubesta. Heitän tähän yhden. Siksi se itseäni kiinnostaa. Se on elämys.
https://www.instagram.com/reel/CuZpYF3sO33/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Onko sen keikoilla aina noin, että liikkuu ympäri kenttää? Sain lipun F-katsomoon ja harmittelin, että on niin kaukana.
Entä tanssiiko ihmiset istumapaikoilla ikinä? Tai seisooko? Siis Coldplayn keikoilla.
Toivottavasti istuu että näkee jotain
Ei tää ole mikään istumakonsertti. Sinne mennään tanssimaan, pomppimaan, laulamaan.
Permannolla tanssitaan. Katsomossa istutaan.
Höpö höpö. Sulle tulee yllätys.
Minä olin katsomassa U2:sta Olympiastadionilla vuonna 2010 istumakatsomossa, siellä ainakin seistiin penkeillä ja laulettiin mukana. 🤗 Minusta keikoille mennään nauttimaan tunnelmasta, ei virheettömästä audio kokemuksesta. Studioalbumit on sitä varten ja livetaltioinnit.
Vierailija kirjoitti:
Minua hieman ahdistaa että pitäisi ostaa liput vuoden päästä olevalle keikalle. Mitä jos ei pääsekään silloin? En asu Helsingissä.
No kröhöm, kuka pakottaa ostamaan?
Vierailija kirjoitti:
Jos saa ostettua liput itselle ja kaverille niin tuleeko ne meiliin ja onko liput henkilökohtaiset? T. Uuno
Hei Uuno! Ei tule sähköpostiin eikä postitse. Ne on sun puhelimessa. MATKApuhelimessa, ei LANKA.
Jos ei huomenna onnistu saamaan lippuja, niin onko se sitten sitä myöten selvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Coldplayn keikka on aika paljon muutakin kuin vain se musiikki. Videoita löytyy Instagramista ja Youtubesta. Heitän tähän yhden. Siksi se itseäni kiinnostaa. Se on elämys.
https://www.instagram.com/reel/CuZpYF3sO33/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Onko sen keikoilla aina noin, että liikkuu ympäri kenttää? Sain lipun F-katsomoon ja harmittelin, että on niin kaukana.
Entä tanssiiko ihmiset istumapaikoilla ikinä? Tai seisooko? Siis Coldplayn keikoilla.
Toivottavasti istuu että näkee jotain
Ei tää ole mikään istumakonsertti. Sinne mennään tanssimaan, pomppimaan, laulamaan.
Kunhan et mun edessä
Miksi sä tuut edes keikalle? Jos oot tota kiertuetta edes seurannut niin bändi jo itse kannustaa keikalle tulijoita seisomaan ja bilettämään, eli osallistumaan.
Oon ollut Suomessa muutamalla stadion -keikalla. Osa suomalaisista istuu kuin kirkossa joten siksi en enää IKINÄ halua katsomoon vaan kentälle, katsomossa ei ole mitään tunnelmaa vs kenttä.
Suomalaiset ei vaan tajua. Ihan sama aina keikkojen lopussa kun olisi aika kiittää esiintyjää niin suomalaiset rynnii jo ulos kun on niin saatanan kiire päästä ennen muita ulos. Häpeällistä käytöstä esiintyjää kohtaan. Jos on vuoden odottanut keikkaa ja siitä maksaa niin ei luulisi olevan ongelma myös venyttää vähän sitä lähtöaikatauluakin.
TÄMÄ. Exä halusi lähteä aina viimeisten kappaleiden aikana pois ettei vaan joudu jäämään siihen ruuhkaan. Voi helvetti sentään. Sehän se kaikista kamalinta olisi. Mun mielestä kamalinta oli ettei edes kuunneltu konserttia loppuun saakka. Noh oltiin niin monessa muussakin asiassa täysin erilaisia.
Leffateattereissa kaikki ryntää ennen lopputekstejä ulos. Sama lammaslauma.
Heikkohermoisten tärisijöiden touhuja.
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon lippuja on myyty, että Fansalen kautta voisi saada vielä hyvinkin myöhemmin (jos se aukeaa tälle keikalle, kun ei kukaan kerro). Lisäksi tulee 20 egen Infinity liput joskus vähän ennen keikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä se maanantai vielä vapaana 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei pääse? Et vaan sovi siihen ajankohtaan muita menoja, simple as that.
Mulla oli ostettuna Coldplayn vuoden 2017 kiertueelle liput, nekin ostettiin vuotta etukäteen. Sitten tulinkin raskaaksi, enkä voinut enää keikan aikaan matkustaa.
Seuraavat liput sain kesälle 2022. Sitä keikkaa edelsikin sitten vuosi selibaattia 👍🏻
Oot sitten ollut jo Coldplayn kiertueella joka on ensi vuonna Suomessa. Ei sun tarvi enää mennä uudelleen samalle, koska olet jo nähnyt ja kuullut. Missä maassa olit katsomassa?
"Kesän 2023 menestyksekkään Euroopan stadionkiertueensa neljänteen Amsterdamin keikkaan eilen huipentanut Coldplay on tänään julkistanut jatkavansa ennätyksiä rikkonutta Music Of The Spheres -maailmankiertuettaan eurooppalaisilla stadioneilla kesällä 2024. Kyseessä on jo kolmas perättäinen kesä, kun Coldplay kiertää Euroopan stadioneita Music Of The Spheres-kiertueensa merkeissä."
https://www.stadion.fi/fi/info/ajankohtaista/coldplay-saapuu-ensimmaist…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se katsomossa seisominen noloa. Näin blokkaat muiden istujien näkymät kentälle ja lavalle. En yhtään ihmettele jos lentää muovituoppi niskaan..
Ai että, miten perisuomalainen masentava kommentti. Seisominen, fiilistely ja hauskapito noloa.
Ei kannata lähteä tämmöisellä asenteella paikkaan missä on kymmeniä tuhansia muita ihmisiä. Rentoutukaa hyvä ihmiset tai pysykää kotona murjottamassa 😉
Jos haluat seistä, niin menet permannolle tai valitset katsomosta seisomapaikan.
Jos haluat istua paikallasi koko keikan ajan niin valitse katsomosta paikka niin ettei sinun edessä ole penkkirivejä lainkaan eikä synny riskiä että kukaan jammaamisellaan sun iltaasi pilaa.
Ei kaikille riitä tommosia paikkoja.
Aivan, eikä kaikille riitä permantopaikkoja.
Mielensäpahoittajien ei kenties kannata lähteä näille keikoille!
Mä en oo mieltäni pahoittanut mutta silti aion käyttää vapauttani myös seistä vaikka istumakatsomossa olenkin.
Coldplay oli tänä vuonna tässä kuussa Ruotsissa ja Tanskassa.
https://www.concertarchives.org/bands/coldplay?page=3#concert-table
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon lippuja on myyty, että Fansalen kautta voisi saada vielä hyvinkin myöhemmin (jos se aukeaa tälle keikalle, kun ei kukaan kerro). Lisäksi tulee 20 egen Infinity liput joskus vähän ennen keikkaa.
Mikä on infinity-lippu?
Vierailija kirjoitti:
On. Aina ja iankaikkisesti. Amen.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko ostaneet itsellenne lippuja useampaan Coldplayn Suomen konserttiin, eli jääkö jotkut ilman lippua koska osa haluaa mennä monena päivänä?
Presale koodi ei ainakaan käynyt kuin yhteen maksutapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso sai perheelle vip-liput tiistaina (4kpl), mutta se olikin huono homma, koska emme pääse osallistumaan ellei hän ole mukana. En ajatellut tämän olevan näin vaikeaa, mutta näin näkyy olevan. Lippu.fi vastasi, että poikkeuksellisesti voisivat perua tuon mieheni tekemän tilauksen ja sitten täytyy meidän vain yrittää huomenna saada minun tililläni ostettua.
Miten niitä lippuja muka ei voi käyttää ilman ostajaa, kun myydäänhän niitä eteenpäinkin? Onpas surkea systeemi. Paska laitos.
Ilmeisesti muita lippuja voi käyttää, tai näin ainakin ymmärsin heidän asiakaspalvelun työntekijältä. Vip-lipuissa tämä paska homma, että seurueen yhden henkilön nimen on täsmättävä lipun ostajan nimeen. Ja ei siinä mitään, ymmärrän. Mutta vituttaa se silti, että en itse päässyt omalle lippu.fi-tilille silloin kirjautumaan ja puoliso pääsi omalleen ja sai jollain ihmeen kaupalla liput tilattua, jotka minä kuitenkin maksoin. Ihmettelen vaan, että kuinka sitten esim. tapaus, jossa kaveriporukassa on ostettu vip-liput, jotka on yhden nimellä tilattu ja tilaaja sitten sairastuukin. Eikö kukaan pääse silloin osallistumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso sai perheelle vip-liput tiistaina (4kpl), mutta se olikin huono homma, koska emme pääse osallistumaan ellei hän ole mukana. En ajatellut tämän olevan näin vaikeaa, mutta näin näkyy olevan. Lippu.fi vastasi, että poikkeuksellisesti voisivat perua tuon mieheni tekemän tilauksen ja sitten täytyy meidän vain yrittää huomenna saada minun tililläni ostettua.
Miten niitä lippuja muka ei voi käyttää ilman ostajaa, kun myydäänhän niitä eteenpäinkin? Onpas surkea systeemi. Paska laitos.
Ilmeisesti muita lippuja voi käyttää, tai näin ainakin ymmärsin heidän asiakaspalvelun työntekijältä. Vip-lipuissa tämä paska homma, että seurueen yhden henkilön nimen on täsmättävä lipun ostajan nimeen. Ja ei siinä mitään, ymmärrän. Mutta vituttaa se silti, että en itse päässyt omalle lippu.fi-tilille silloin kirjautumaan ja puoliso pääsi omalleen ja sai jollain ihmeen kaupalla liput tilattua, jotka minä kuitenkin maksoin. Ihmettelen vaan, että kuinka sitten esim. tapaus, jossa kaveriporukassa on ostettu vip-liput, jotka on yhden nimellä tilattu ja tilaaja sitten sairastuukin. Eikö kukaan pääse silloin osallistumaan?
Ostaja voi heittää lusikan nurkkaankin. Onpa huono systeemi. Ahneutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot sitten ollut jo Coldplayn kiertueella joka on ensi vuonna Suomessa. Ei sun tarvi enää mennä uudelleen samalle, koska olet jo nähnyt ja kuullut. Missä maassa olit katsomassa?
"Kesän 2023 menestyksekkään Euroopan stadionkiertueensa neljänteen Amsterdamin keikkaan eilen huipentanut Coldplay on tänään julkistanut jatkavansa ennätyksiä rikkonutta Music Of The Spheres -maailmankiertuettaan eurooppalaisilla stadioneilla kesällä 2024. Kyseessä on jo kolmas perättäinen kesä, kun Coldplay kiertää Euroopan stadioneita Music Of The Spheres-kiertueensa merkeissä."
https://www.stadion.fi/fi/info/ajankohtaista/coldplay-saapuu-ensimmaist…
Puolassa kävin. Oli niin hieno show, että oikein mieluusti koen sen uudestaan. Ja mitä noita setlistejä oon tutkaillut, niin ei mitkään keikat ole ohjelmistoltaan täysin identtisiä. Myös suomen keikoilla tulee taatusti olemaan jotain pieniä eroja keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo lipunmyynti pähkinänkuoressa siis menee? Onko osa keikoista jo loppuunmyytyjä, vai onko ainoastaan ennakkomyynnissä myyty osa lipuista ja sitten on tulossa huomenna(ko) se virallinen myynti? Mitä se tarkoittaa ja minkälaisia lippuja sieltä on saatavilla? Jos lipun haluaa, pitääkö johonkin rekisteröityä, vai voiko lipun saada ilmankin?
Kuinka joku voi olla vielä tässä vaiheessa asioista näin pihalla? Mediassa ja somessa myllytetty lipunmyynnistä ja rekisteröitymisestä jo päiväkausia. Mikään keikka ei ole vielä loppuunmyyty, paikkoja on jäljellä jokaiseen keikkaan. Lippuvaihtoehdot on kyllä näkyvillä hintoineen Lippu.fi sivustolla. Ja kyllä, sun pitää rekisteröityä lippu.fi sivuilla ja hankkia sovellus jonne liput tulee.
Kiitos vastauksesta, olen vähän myöhään liikkeellä. Aloin vasta innostua ajatuksesta mennä ehkä keikalle, vaikka olen kuunnellut kyllä bändiä ekasta levystä lähtien, tosin en enää viimeisimpiä. Kävin lippu.fi sivuilla ja siellä oli hinnat esillä vain joihinkin erikoislippuihin, jotka maksoivat parista sadasta tonniin. Peruslipun kohdalla ei ollut hintaa. Olisin odottanut jotain sellaista jakoa että permanto ja eri katsomolohkot hintoineen.
Kyllä ne kaikki hinnat sieltä löytyy. 59.50€ katsomolippu mahdollisella näköesteellä. 89.50€ lippu katsomosta päädyistä tai kaarteista, osa katetuilta ja osa katteettomilta paikoilta. 109€ liput permannolta. Kalleimmat sivukatsomoihin, vippeihin ja erikoislippuihin.
Leffateattereissa kaikki ryntää ennen lopputekstejä ulos. Sama lammaslauma.