Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso sai perheelle vip-liput tiistaina (4kpl), mutta se olikin huono homma, koska emme pääse osallistumaan ellei hän ole mukana. En ajatellut tämän olevan näin vaikeaa, mutta näin näkyy olevan. Lippu.fi vastasi, että poikkeuksellisesti voisivat perua tuon mieheni tekemän tilauksen ja sitten täytyy meidän vain yrittää huomenna saada minun tililläni ostettua.
Miten niitä lippuja muka ei voi käyttää ilman ostajaa, kun myydäänhän niitä eteenpäinkin? Onpas surkea systeemi. Paska laitos.
Ilmeisesti muita lippuja voi käyttää, tai näin ainakin ymmärsin heidän asiakaspalvelun työntekijältä. Vip-lipuissa tämä paska homma, että seurueen yhden henkilön nimen on täsmättävä lipun ostajan nimeen. Ja ei siinä mitään, ymmärrän. Mutta vituttaa se silti, että en itse päässyt omalle lippu.fi-tilille silloin kirjautumaan ja puoliso pääsi omalleen ja sai jollain ihmeen kaupalla liput tilattua, jotka minä kuitenkin maksoin. Ihmettelen vaan, että kuinka sitten esim. tapaus, jossa kaveriporukassa on ostettu vip-liput, jotka on yhden nimellä tilattu ja tilaaja sitten sairastuukin. Eikö kukaan pääse silloin osallistumaan?
Mulla on just ton takia vakuutus, mut sit mietin että hetkonen... kiva jos mul ois este ja vakuutus korvais sen, mut ois pakko perua seuralaisen lippu samalla. Tuntuis tosi paskalta. Katotaan vaan, niin siellä on jengiä pää kainalossa ton takia..
Vierailija kirjoitti:
Minä olin katsomassa U2:sta Olympiastadionilla vuonna 2010 istumakatsomossa, siellä ainakin seistiin penkeillä ja laulettiin mukana. 🤗 Minusta keikoille mennään nauttimaan tunnelmasta, ei virheettömästä audio kokemuksesta. Studioalbumit on sitä varten ja livetaltioinnit.
Tähän lisään vielä, ettei tokikaan koko keikan ajan, kyllä siellä istuttiinkin, mutta varsinkin loppua kohti kun suurimmat klassikot tuli, niin kyllä seistiin ja laulettiin, enkä muista kenenkään kyräilleen. Samalta keikalta muistan myös erään miehen, joka lähti menemään, kun bändi "hyvästeli yleisön" ja kiitti ja poistui lavalta. Tässä vaiheessa oli vielä mm. One ja With Or Without You soittamatta ja suurin osa tietenkin tajusi ettei ne nyt vielä lopettaneet. Äijä halusi vissiin fiksuna miehenä ruuhkien alta pois. 😂
Vierailija kirjoitti:
Huomiselle valmiina 2 älypuhelinta, 2 tablettia sekä läppäri. Tavoitteena 6 katsomolippua.
Huomenna ei voi mielestäni ostaa lippuja kuin älypuhelimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin katsomassa U2:sta Olympiastadionilla vuonna 2010 istumakatsomossa, siellä ainakin seistiin penkeillä ja laulettiin mukana. 🤗 Minusta keikoille mennään nauttimaan tunnelmasta, ei virheettömästä audio kokemuksesta. Studioalbumit on sitä varten ja livetaltioinnit.
Tähän lisään vielä, ettei tokikaan koko keikan ajan, kyllä siellä istuttiinkin, mutta varsinkin loppua kohti kun suurimmat klassikot tuli, niin kyllä seistiin ja laulettiin, enkä muista kenenkään kyräilleen. Samalta keikalta muistan myös erään miehen, joka lähti menemään, kun bändi "hyvästeli yleisön" ja kiitti ja poistui lavalta. Tässä vaiheessa oli vielä mm. One ja With Or Without You soittamatta ja suurin osa tietenkin tajusi ettei ne nyt vielä lopettaneet. Äijä halusi vissiin fiksuna miehenä ruuhkien alta pois. 😂
Encore tulee aina.
Vierailija kirjoitti:
Juu sekin vituttaa että ihmiset hoilaa, eikä kuule sitä artistia jota sinne on tullut kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Encore tulee aina.
Paitsi Rollarit jossain vaiheessa ura eivät palanneet lavalle encoreja soittaa.
Tuli niin paljon pashaa niskaan yleisöltä, että alkoivat soittaa yhden biisin encoren :)
Minkä verran stadionin konserteissa mahtuu katsojia, kuinka monta lippua on myynnissä per konsertti?
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan Chris opetella laskemaan suomeksi yy kaa koo nee 😄
Sponssaakohan Onninen sinne kutsuvieras-katsomonosan, niinkuin jääkiekon MM-kisoissa? Kaikilla identtiset bändipaidat päällä. Ja perse liimattuna penkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Minkä verran stadionin konserteissa mahtuu katsojia, kuinka monta lippua on myynnissä per konsertti?
"Olympiastadionin katsomokapasiteetti on 36 200 istuinta ja konserttikapasiteetti jopa 50 000."
Aikovat laittaa 15 000 ihmistä seisomaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso sai perheelle vip-liput tiistaina (4kpl), mutta se olikin huono homma, koska emme pääse osallistumaan ellei hän ole mukana. En ajatellut tämän olevan näin vaikeaa, mutta näin näkyy olevan. Lippu.fi vastasi, että poikkeuksellisesti voisivat perua tuon mieheni tekemän tilauksen ja sitten täytyy meidän vain yrittää huomenna saada minun tililläni ostettua.
Miten niitä lippuja muka ei voi käyttää ilman ostajaa, kun myydäänhän niitä eteenpäinkin? Onpas surkea systeemi. Paska laitos.
Ilmeisesti muita lippuja voi käyttää, tai näin ainakin ymmärsin heidän asiakaspalvelun työntekijältä. Vip-lipuissa tämä paska homma, että seurueen yhden henkilön nimen on täsmättävä lipun ostajan nimeen. Ja ei siinä mitään, ymmärrän. Mutta vituttaa se silti, että en itse päässyt omalle lippu.fi-tilille silloin kirjautumaan ja puoliso pääsi omalleen ja sai jollain ihmeen kaupalla liput tilattua, jotka minä kuitenkin maksoin. Ihmettelen vaan, että kuinka sitten esim. tapaus, jossa kaveriporukassa on ostettu vip-liput, jotka on yhden nimellä tilattu ja tilaaja sitten sairastuukin. Eikö kukaan pääse silloin osallistumaan?
Ostin ihan normaalit katsomoliput ja vahvistuksessa lukee että liput on muodossa LIPPU.pass jolloin vain henkilökohtaisen sovelluksen kautta olevat liput pätevät sisäänkäyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olympiastadionin katsomokapasiteetti on 36 200 istuinta ja konserttikapasiteetti jopa 50 000."
Aikovat laittaa 15 000 ihmistä seisomaan?
Jostain uutisesta luin että keikoille myydään lavarakennelmista riippuen 40 - 45 000 lippua.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettei suomessa heinäkuussa ole vielä täysin pilkkopimeää, eli valotkaan ei tuu näyttämään ihan niin upeilta, kuin näissä ulkomaiden keikkavideoissa. Siitä huolimatta varmasti tosi hieno täälläkin.
Kyllä mä jotenkin uskon, että avaavat Fansalen ja sieltä voi vielä lippuja bongailla. En tiedä onko se kenenkään etu, että ne mahdolliset ylimääräiseksi jäämässä olevat liput jää käyttämättä. En kylläkään usko, että kukaan on niitä hulluna hanstrannu tai sitten on jäänyt tärkeät osat lipunostossa lukematta. Toivon todella sydämestäni, että kaikki haluavat saisivat liput. 🧡💛💚💙💜
Neljä konserttia! Nehän viipyy Suomessa viikon. Onko Suomi todellakin kovassa nosteessa maailmalla? Ei ole kovia helteitä kesäisin ja löytyy maksavia asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Neljä konserttia! Nehän viipyy Suomessa viikon. Onko Suomi todellakin kovassa nosteessa maailmalla? Ei ole kovia helteitä kesäisin ja löytyy maksavia asiakkaita.
Ne ajaa joka yöksi kotiin. Omaan sänkyyn.
Onko joillan varmaa tietoa, kuinka tuo lippu.pass toimii? Jos minulla on neljä lippua, pitääkö meidän neljän mennä yhtäaikaa konserttiin sisälle?
Ja onko niin, että jos huomenna haluaisin yrittää jonottaa ystävälle lippuja niin minun pitäisi olla kirjautuneena ystäväni tunnuksilla lippuja.fi sivuille, jotta liput tulisivat hänelle? Voisihan olla tilanne, että jonottaisin jonkun puolesta, enkä olisi itse edes menossa koko konserttiin. Silloinhan ei minun kannata hankkia lippuja omilla tiedoillani.
Aika surkeaa on tuo lippu.fi ohjeistus tuosta digitaalisesta lipusta.
https://www.instagram.com/reel/CvNiUyWIN7M/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Amsterdamin katsomosta
Veikkaan että tosi monet firmat tulee järjestään erilaisia arvontoja, joissa palkintona liput tuonne. Samoin influensserit sometileillään.