Pari kertaa käyty treffeillä ja mies kyselee mitä minä haluan, onko hyvä merkki?
Minulla on niin paljon huonoja kokemuksia, että on vaikea uskoa kenenkään olevan tosissaan.
Kommentit (42)
Vaikka tapaisit Jeesuksen ja se muuttaisi veden viiniksi, parantaisi sairaat ja poistaisi köyhyyden maailmasta niin ei auta. Täällä kun kertoisit, niin palstan ihmissuhde-ekspertit ryntäisivät todistamaan, että kyseessä on selvästi juonitteleva piilonarsisti, jss asap!
Ja sitten jos se ei kysyisi, niin se olisi itsekäs narsistipaska, jota ei kiinnosta sun mielipiteet ollenkaan. Eikö sulle mikään kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jos se ei kysyisi, niin se olisi itsekäs narsistipaska, jota ei kiinnosta sun mielipiteet ollenkaan. Eikö sulle mikään kelpaa?
Eikun kato, pitää olla kiinnostunut, mutta sopivassa määrin. Valitettavasti et vaan mistään voi tietää, mikä se sopiva määrä on, ja useimmille naisille sellaista ei olekaan. Aina on joko liikaa tai liian vähän. Ja sitten itketään, kun ei löydy miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun kato, pitää olla kiinnostunut, mutta sopivassa määrin. Valitettavasti et vaan mistään voi tietää, mikä se sopiva määrä on, ja useimmille naisille sellaista ei olekaan. Aina on joko liikaa tai liian vähän. Ja sitten itketään, kun ei löydy miestä.
Minulle riittää että on kiinnostunut, eikä vaan seksistä.
ap
Huono merkki on. Mies yrittää miellyttää aluksi mutta kuitenkin se on pahis ja sen saat selville vasta kun olet ihastunut.
Voit sanoa miehelle, että Aikuinen nainen mä oon
En enää eksy maailman tuuliin
Liittomme vahvistukoon
Tahtoisin jatkaa
Hyvin alkanutta matkaa
Kun aika vaikeudet tiellemme tuo
Onnesta me teemme suojaavan muurin
Voimaa tää rakkaus suo
Onnemme kestää
Minkään emme anna estää
Paljosta luovun jos saan luonain pitää sun
En vapauttas tahdo riistää
Tahdo en itsenäisyyttäsi kiistää
Sua tarvitsen sydänystäväksi
Aikuisen naisen
Kaiken me jaamme
Toisiamme tukekaamme
Aikuinen nainen tuntee arvon rakkauden
Selkääni käännä mä en
Onnestani taistelen enkä pelkää
Toisista huolehtien
Kestämme paineet
Meitä eivät kaada laineet
Tuulilta suojaan sinut vien
Jos viedä saan
En vapauttas tahdo riistää
Tahdo en itsenäisyyttäsi kiistää
Aikuisen naisen
Kaiken me jaamme
Toisiamme tukekaamme
Aikuisen naisen
Kaiken me jaamme
Toisiamme tukekaamme
Aikuisen naisen
Kaiken me jaamme
Toisiamme tukekaamme
No minulla oli tämmöinen hetki sitten. Mies oli kovasti kyselemässä ja suunnittelemassa yhteistä tulevaisuutta. Pommitti ihanilla viesteillä, kunnes yhtäkkiä hiljeni ja teki oharit, sitten toiset oharit ja sitten kaverit ja baarissa hyppääminen olikin tärkeämpää kuin se hänestä hyvin alkanut ja hänen nimenomaan haluama ja tenttaama parisuhde.
Varmaan tapasi jonkun toisen jolle samat kysymykset esittää ja jonka sydän särkeä. Nimittäin heti, kun minä aloin lämmetä ja ajattelin, että viritellään nyt sitä parisuhdetta, niin mies kylmeni täysin. Heti kun aloin luottaa, veti maton jalkojen alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jos sua jollain tasolla ahdistaa nykynen deitti voit erota. Deittailun ideana on katsoa sopiiko pari yhteen. Välillä ei vaan sovi vaikka ois paperilla passeli.
No ei ehkä kannata uskoa mihinkään merkkeihin tai puheisiin, vaan katsoa miten mies toimii pidemmällä aikavälillä sinua kohtaan, oletko hänelle tärkeä?
Ja myös se, miten itse koet miehen, onko välillänne hyvä yhteys, hauskaa yhdessä, viihdyttekö toistenne seurassa, osaatteko olla eri mieltä ja selvittää erimielisyydet toista kunnioittaen? Toimiiko seksi, onko se kivaa?
Jos on komea niin kyllä hyvä merkki, jos mittömän näköinen niin huono merkki.
Narsku on kun kyselee. Ne, jotka eivät kysele ovat piilonarsisteja. Jeesus mukaan luettuna.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hassu oletus että minä naisena ehdottomasti haluaisin heti vakavaa suhdetta mieheltä kuin mieheltä, häntä yhtään tuntematta. Minulle pitäisi kelvata kuka vaan joka parisuhdetta haluaa?
ap
Ei kai siitä ole välttämättä kyse, että haluaako vakavaa suhdetta mieheltä kuin mieheltä, vaan haluaako vakavaa suhdetta ollenkaan? Eivät kaikki halua.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on narsisti ja saa sut ansaan?
narsku jauhaa yleensä vain omasta erinomaisuudesta tai sitten viljelee yltiökehuja. Ap:n osalta tilanne kuulostaisi suht. järkevältä tyypiltä. Ihan kaikkia kortteja ei kannata käydä heti pöytään. Kerrot sopivasti ja katsot alkaako pyörittely/piikittely tms mikä narskuille tyypillistä.
Miten noihin kysymyksiin osaa edes muutaman tapaamisen jälkeen vastata? Tuosta ei voi seurata kuin pettymys ja ero, jos yritetään vakiintua, kun ei tunneta toinen toisiaan edes kunnolla vielä. Eri asia, jos sovitaan, ettei tapailla muita ja annetaan asioiden edetä omalla painollaan ja tutustutaan toinen toisiinsa rauhassa. En minäkään voisi vaatia mieheltä, että heti nyt pitää tietää ja sitoutua. Eniten merkitsee se, millaista on olla yhdessä. Mutta jotkut miehen vissiin vaan haluaa naisen, ihan minkä vaan naisen siihen suhteeseen mahdollisimman äkkiä. Mitä väliä, onko mitään edellytyksiä hommalla edes onnistua, vai onko yhdessäolokin kurjaa, kun luonteet ja temperamentit ei yhtään sovi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eli mikä siis on ongelma? Miten sitä kiinnostumista pitää ilmaista jos kysyminen ei käy eikä seksikään? Jollain pantomiimilla vai? Vaiko telepaattisesti?
Mun nykyinen puoliso tiedusteli ekojen treffien jälkeen, että vieläkö haluaisin tavata uudestaan. - Kun vastasin kyllä, hän oli silminnähden aidon ilahtunut.
Hän myös täsmensi olevansa kiinnostunut ja varmisti, että tässä varmasti molemmat vakavasti ollaan molemmat liikkeellä, mutta kuitenkin hitaasti ja rauhallisesti tutustuen, että miten lähtee.
Itselleni tuli jo heti alkuun hänestä rehellinen ja turvallinen olo, koska tiesin missä mennään ja mitään kiirettä ei ole.
Hyvin on mennyt, ja tasapainoinen suhde tämä on ollut reilu 5 vuotta. Me edelleen keskustellaan, että missä mennään ja mitä toiveita on niin omalta kuin yhteiseltäkin elämältä.
Minulle tulee aloituksesta mieleen, että onko aloittaja ihan kunnossa. Tosi outo.
Onko aloittaja aikuinen? Onko ollut koskaan suhteessa? Joku kysyy, mitä tahdot, niin menee niin hämilleen, että pakko lähteä nettipalstalta kyselemään, että mitä tuo tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Mun nykyinen puoliso tiedusteli ekojen treffien jälkeen, että vieläkö haluaisin tavata uudestaan. - Kun vastasin kyllä, hän oli silminnähden aidon ilahtunut.
Hän myös täsmensi olevansa kiinnostunut ja varmisti, että tässä varmasti molemmat vakavasti ollaan molemmat liikkeellä, mutta kuitenkin hitaasti ja rauhallisesti tutustuen, että miten lähtee.
Itselleni tuli jo heti alkuun hänestä rehellinen ja turvallinen olo, koska tiesin missä mennään ja mitään kiirettä ei ole.
Hyvin on mennyt, ja tasapainoinen suhde tämä on ollut reilu 5 vuotta. Me edelleen keskustellaan, että missä mennään ja mitä toiveita on niin omalta kuin yhteiseltäkin elämältä.
Reilun viiden vuoden jälkeen pitää vielä varmistella ja analysoida tunteita ja toiveita? Eli uskot siis, että mielipiteesi ja toiveesi tulevalta muuttuu jossain vaiheessa. Ero teille tulee väkisin jossain vaiheessa, jos pitää vielä kysellä missä mennään. Uskomattoman rasittavaa ja stressaavaa olisi tuollainen.
No sitten voisit rehellisesti kertoa ettet ole etsimässä mitään vakavaa.