Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pari kertaa käyty treffeillä ja mies kyselee mitä minä haluan, onko hyvä merkki?

Vierailija
20.07.2023 |

Minulla on niin paljon huonoja kokemuksia, että on vaikea uskoa kenenkään olevan tosissaan.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat minkä suhteen? Mitä ruokaa vai monta lasta?

Vierailija
2/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan, että mies elättää perheen ja turha kuvitella että tyydyt mihinkään prisma-perhe tasoon. Niin ja mies ei saa roikkua töissä kuin enintään 2-3h päivässä .. Jos ei onnistu niin jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteelta tietenkin.

Oman kokemuksen mukaan ne jotka hakevat vain kevyttä tapailua, eivät kysele yhtään mitään.

ap

Vierailija
4/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on narsisti ja saa sut ansaan?

Vierailija
5/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot suoraan, että mies elättää perheen ja turha kuvitella että tyydyt mihinkään prisma-perhe tasoon. Niin ja mies ei saa roikkua töissä kuin enintään 2-3h päivässä .. Jos ei onnistu niin jätä se sika

Ei, ei ei! Kotiin ei ole mitään asiaa vaan töissä pitää olla koko hereillä olo aika koska naisen ylläpito maksaa. Pitää tienata kahden edestä ja antaa rahat vaimolle. Itsarin tekee sitten kun väsyy niin pääsee vaimo ottamaan uuden elättäjän. Ei me aleta lainkaan sellaiseen että miestä edes näkyy elämässä mitenkään.

Vierailija
6/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol sinulla on huonoja kokemuksia niin monesta miehestä jotka eivät ole mitään kyselleet vaan panneet ainostaan. Ja nyt olet ihmeissäsi kun joku kysyy? Ei ole todellista. Jätä se ja jatka panomiesten kanssa seikkailua.

Vierailija
7/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol sinulla on huonoja kokemuksia niin monesta miehestä jotka eivät ole mitään kyselleet vaan panneet ainostaan. Ja nyt olet ihmeissäsi kun joku kysyy? Ei ole todellista. Jätä se ja jatka panomiesten kanssa seikkailua.

Jaaa ensimmäinen täysin turha negatiivinen kommentti.

Niin tottakai on huonoja kokemuksia, olin pitkässä suhteessa enkä ole deittaillut kauaa. Oletin monta kertaa miehiä tavattuani että suhteella olisi mahdollisuuksia muuhunkin, lisäksi en itsekään hetkeen erityisesti hakenut mitään, joten sillä ei oikeastaan ollut merkitystä. Mutta nyt haen ihan suhdetta.

ap

Vierailija
8/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta erään suhteen alussa tentattiin tuota. Samoin kysyttiin onko tärkeämpää raha vai vapaa-aika. Vastaukseni kelpasi aina hetken ja taas tuli samat kysymykset. Se oli inhottavaa pään sekoittamista.

Vierailija
9/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä sinä sen sijaan häneltä mitä hän haluaa. Luulisi olevan selkeä vastaus kun noin sinulta kyselee. Jollei osaa vastata, tulee tunne että haluaa vaan tietää sinun ajatukset manipuloidakseen.

Vierailija
10/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis deittailetko yleensä tietämättä mitä toinen hakee? Itse haluan jo aikaisessa vaiheessa selvittää. Tuhlaan vain aikaani jos olen liikkeellä tosissani ja toinen ei.

Vierailija
11/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää tuollainen kysely jos on tavattu pari kertaa. Mua alkaisi ainakin ahdistaa.

Vierailija
12/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta erään suhteen alussa tentattiin tuota. Samoin kysyttiin onko tärkeämpää raha vai vapaa-aika. Vastaukseni kelpasi aina hetken ja taas tuli samat kysymykset. Se oli inhottavaa pään sekoittamista.

Jokin pyrkimys uuvuttamiseen tuon takana on. Toinen pitää toista jatkuvasti varpaillaan teettämällä täysin turhaa metatyötä ja jossain vaiheessa sitten saadaan aikaiseksi henkinen uupumus toiselle sen seurauksena ja hermoromahdus? Josta sitten päästään uhriutumaan, että minähän aina kysyin mitä haluat, miksi nyt olet vihainen ja siitä yhtäläisyys merkit uhriutumiseen ja että narsisti naiselle ei kelvannut mikään? Olisiko tämä sellainen skenaario mitä voisi arvella tapahtuvaksi?

Vierailija
13/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis deittailetko yleensä tietämättä mitä toinen hakee? Itse haluan jo aikaisessa vaiheessa selvittää. Tuhlaan vain aikaani jos olen liikkeellä tosissani ja toinen ei.

En ole ap.

Tapasin nykyisen mieheni ja hän oli aikeissa muuttaa. Ei hän suhteen alussa kysellyt, että jatkuuko tämä meidän juttu varmasti tai että etsiikö hän nyt itselleen asuntoa vai meille. Hän muutti poikamiesboxiin ja vähän ajan kuluttua muutimme yhteiseen asuntoon. Olihan siitä ylimääräistä vaivaa ja rahanmenoa hänelle, mutta ahdistus olisi iskenyt, jos olisi pitänyt suhteen alussa jo valita yhteinen koti.

Asiat meni painollaan. Tutustuimme ja seurustelimme ilman kysymyspattereita. Juteltiin kyllä tulevaisuudesta, mutta rennosti, ilman tenttausta.

Vierailija
14/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran tiesin että puhuimme pitkään puhelimessa ja menimme oikeille treffeille ilman seksiä.

Minusta on hassu oletus että minä naisena ehdottomasti haluaisin heti vakavaa suhdetta mieheltä kuin mieheltä, häntä yhtään tuntematta. Minulle pitäisi kelvata kuka vaan joka parisuhdetta haluaa?

Ei todellakaan ole näin.

Kyllä kumpikin haluaa ensin tutustua. En minäkään heti tiedä mitä haluan, miksi se mies tietäisi.

ap

Vierailija
15/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarkoittaa että haluatko lvn, Guccin, Pradan vai mikä on hyvä merkki?

Vierailija
16/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysypä sinä sen sijaan häneltä mitä hän haluaa. Luulisi olevan selkeä vastaus kun noin sinulta kyselee. Jollei osaa vastata, tulee tunne että haluaa vaan tietää sinun ajatukset manipuloidakseen.

Hänen vastaus on aika samanlainen kuin omani. Olen avoin ja haluan tutustua.

ap

Vierailija
17/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittaili tälläistä kyselijä miestä joku aika sitten. Joka kerta kun nähtiin kysyi miksi olen hänen luonaan. Vastasin rehellisesti, että pidän hänestä ja viihdyn hänen seurassaan, haluan tutustua paremmin. Olin hyvin varuillani kun miehen käytös oli täysin yliampuvaa ja rakastavaa alusta lähtien. Varsinaisesti läheisyyttä ei siihen kuitenkaan kuulunut, tai sitä annosteltiin vain vähän kerrallaan. Aivan odottamatta sain kuulla olevani täysinolla, kyvytön tulemaan ihmisten kanssa toimeen jne. Kaikki huonot asiat suhteessa oli minun vikaani, vaikka aikaisemmin olimme olleet kuin luotuja toisillemme ja ajatukset jne halut kohtasivat. Tämän jälkeen sitten hylkäys ja selän kääntö. Rikkoi minut pitkäksi aikaa.

Mies oli myös erinomainen peilaamaan omaa käytöstään toisiin. Minulla kesti hetken aikaa ymmärtää mistä oli kyse, kun en tunnistanut hänen puheistaan itseäni vaan hänet. Ensimmäistä kertaa elämässäni törmään tällaiseen ihmiseen.

No, täysiverinen narsku sieltä sitten paljastui.

Vierailija
18/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Aika oudolta vaikuttaa. Siis jos hänellä ei itselläänkään ole tuon tarkempia toiveita. Eikä tuossa vaiheessa tarvitsekaan olla. Tulee vaan entistä vahvemmin tunne, että hän yrittää jotenkin hämmentää sinua.

Joidenkin kanssa kaikki on vaikeaa. Ja toisten kanssa ei tarvitse miettiä mitään. Jos heti alkuun on toisen seurassa sellainen tunne että on suurennuslasin alla, niin en jaksaisi yhtään.

Vierailija
19/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Aika oudolta vaikuttaa. Siis jos hänellä ei itselläänkään ole tuon tarkempia toiveita. Eikä tuossa vaiheessa tarvitsekaan olla. Tulee vaan entistä vahvemmin tunne, että hän yrittää jotenkin hämmentää sinua.

Joidenkin kanssa kaikki on vaikeaa. Ja toisten kanssa ei tarvitse miettiä mitään. Jos heti alkuun on toisen seurassa sellainen tunne että on suurennuslasin alla, niin en jaksaisi yhtään.

Ei minulle tule yhtään sellainen olo kyllä. Ennemmin mietin haluaako hän myötäillä, vaikka itse ajattelisi eri tavalla.

ap

Vierailija
20/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei minulle tule yhtään sellainen olo kyllä. Ennemmin mietin haluaako hän myötäillä, vaikka itse ajattelisi eri tavalla.

ap

Joo-joo-miehet ei ole sen parempia. Eivät osaa kertoa mielipidettään. Mukautuvat toisen elämään kameleonttimaisesti. Sitten kärsivät kun eivät voi elää omannäköistään elämää.

Toisille sellainen suhde sopii, missä kumppani vastaa kaikkeen että ihan sama, päätä sä. Raskasta se kyllä on pidemmän päälle.