Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pari kertaa käyty treffeillä ja mies kyselee mitä minä haluan, onko hyvä merkki?

Vierailija
20.07.2023 |

Minulla on niin paljon huonoja kokemuksia, että on vaikea uskoa kenenkään olevan tosissaan.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun nykyinen puoliso tiedusteli ekojen treffien jälkeen, että vieläkö haluaisin tavata uudestaan. - Kun vastasin kyllä, hän oli silminnähden aidon ilahtunut.

Hän myös täsmensi olevansa kiinnostunut ja varmisti, että tässä varmasti molemmat vakavasti ollaan molemmat liikkeellä, mutta kuitenkin hitaasti ja rauhallisesti tutustuen, että miten lähtee.

Itselleni tuli jo heti alkuun hänestä rehellinen ja turvallinen olo, koska tiesin missä mennään ja mitään kiirettä ei ole.

Hyvin on mennyt, ja tasapainoinen suhde tämä on ollut reilu 5 vuotta. Me edelleen keskustellaan, että missä mennään ja mitä toiveita on niin omalta kuin yhteiseltäkin elämältä.

Reilun viiden vuoden jälkeen pitää vielä varmistella ja analysoida tunteita ja toiveita? Eli uskot siis, että mielipiteesi ja toiveesi tulevalta muuttuu jossain vaiheessa. Ero teille tulee väkisin jossain vaiheessa, jos pitää vielä kysellä missä mennään. Uskomattoman rasittavaa ja stressaavaa olisi tuollainen.

Minusta olisi kamalaa jos minä itse tai toinen ihminen olisi niin muuttumaton ja yksinkertainen, että kaikki toiveet voi käydä läpi yhden kerran ja sitten homma jatkuu samanlaisena 30 vuotta. -eri

Vierailija
42/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla