Raskasta plarata miesten tinderprofiileja
Huomasin äsken, että mun teki mieli rajata epämiellyttävät jotenkin ulos, mutta eihän se onnistu.
Naisia kun selailee niin kaikki on vähintään kivan näköisiä. Miehissä on raskaita profiileja liikaa.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko muilla paljon ulkomaalaisia tai sen näköisiä miehiä?
Jonkin verran. Ja mua huvittaa kun ovat melkein aina jotain miesmalleja. Feikkiprofiileja?
Feikkiprofiilit kuvaavat sitä naisten ihannemiestä, jonka naiset haluaisivat palvelusta löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäsiistejä naisia on tullut vastaan noin 1/50 ja miehissä tuo luku on 3/10
Sillä siisteydellä ei ole paljoa merkitystä, jos kuvassa on ylipainoinen nainen blurratuilla kasvoilla.
Teistä miehistä läskejä on enemmistö, ja Tinderiin menee sellaiset miehet, jotka ei muuten seuraa saa, joten kyllä siellä on edustettuina miesten huonoimmista ulkonäön, painon ja kaiken muun suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hoikkia blondeja älyttömästi. Sellaisia ettei kauniimpia voi löytyä
Miksi sellaiset tarvitsevat Tinderiä mihinkään?
Eikö niitä käyttötarkotuksia voi olla monta? Kaikki ei esimerkiksi halua seurustella
No sitä suuremmalla syyllä hoikka blondi ei tarvitse Tinderiä yhtään mihinkään, kun seksiä sataa ihan kaikkialta ovista ja ikkunoista.
Kiva juttu että tiedät asian paremmin. Tuollaisia naisia nyt kuitenkin tinderissä on kasapäin. Ikävä jos niitä ei sulle tarjota
Mitä väliä millään tarjoamisella olisikaan? Eivät tuon näköiset swaippaa minun tasoani Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä siisteydellä ei ole paljoa merkitystä, jos kuvassa on ylipainoinen nainen blurratuilla kasvoilla.
Teistä miehistä läskejä on enemmistö, ja Tinderiin menee sellaiset miehet, jotka ei muuten seuraa saa, joten kyllä siellä on edustettuina miesten huonoimmista ulkonäön, painon ja kaiken muun suhteen.
Miksi siellä on sitten niitä hoikkia blondeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkin verran. Ja mua huvittaa kun ovat melkein aina jotain miesmalleja. Feikkiprofiileja?
No on näitä inceleitä tietysti tekemässä "kokeilujaan" joiden lopputulos on uutinen vain autistille :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin suurella osalla ei ole edes perusasiat kunnossa ja sitte itketään ettei tavismies saa naista, vaikka mies ei suostu noudattamaan edes ensimmäistä neuvoa, ole siisti.
Tavismies ei saa naista olemalla siisti Tinderissä, siihen tarvitaan ihan älyttömän paljon muutakin. Edes treffeille pääsyyn.
Miten musta tuntuu että jos ei ole noudatettu neuvoa nro 1, ei ole noudatettu sitten niitä muitakaan. Mut joo. Vängätkää kaikin mokomin vastaan, se tunnetusti auttaa teitä pariutumaan.
Netistä löytyy maailman suosituimmat 10 Tindermiestä. Näyttääkö siltä, että naisille riittää pelkkä siisteys? Kaikki miehet ovat, kuin samasta puusta veistettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feikkiprofiilit kuvaavat sitä naisten ihannemiestä, jonka naiset haluaisivat palvelusta löytää.
En kyllä halua mitään mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on näitä inceleitä tietysti tekemässä "kokeilujaan" joiden lopputulos on uutinen vain autistille :D.
Jaaha, autismivihaaja saapui taas deittikeskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä halua mitään mallia.
Vain autisteille on epäselvää, että naiset eivät haluaisi muka mallia, kuten tuolla tuo autismivihaaja äsken sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mikä lopputulos?
Oon seurustellut komeiden miesten kanssa. Ja luonne on nykyisin tärkein ja miten mua kohtelee.
Olen katsellut noin 30-vuotiaiden naisten tinder-profiileja paljon pk-seudulla. Suuri osa on teennäisiä. Hyvin samanlaisia profiileja keskenään. Näyttää siltä, että on jonkinlainen konsensus miltä näyttää kiinnostava nainen, ja suuri osa pyrkii näyttämään juuri sellaiselta. Sen sijaan että olisi mahdollisimman paljon oman itsensä näköinen ja rehellinen.
Pk-seudun ulkopuolella tinder-profiilien naiset ovat huomattavan paljon aidomman tuntuisia sekä kuvien että profiilitekstin osalta. Enkä tarkoita että olisivat luomuna ja meikkaamattomana, vaan sitä että ei esim. näy niin paljon kalliita merkkituotteita vaatteissa, vähemmän duckface poseerausta, vähemmän blondattua tukkaa ja kasvoilla on luonnollinen ja rauhallinen ilme eikä tekohymy. Ja tekstissä kuvaillaan itseä sellaisena kuin on, eikä mitään aivotonta "tykkään sushista ja viinistä, looking for partner in crime". Joka tulee jo korvista ulos. Joka kolmannella on pk-seudulla kuva missä hyppää riemusta ilmaan jossain x-asennossa tai muuten. Paremmat naiset löytyy maakunnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin suurella osalla ei ole edes perusasiat kunnossa ja sitte itketään ettei tavismies saa naista, vaikka mies ei suostu noudattamaan edes ensimmäistä neuvoa, ole siisti.
Tavismies ei saa naista olemalla siisti Tinderissä, siihen tarvitaan ihan älyttömän paljon muutakin. Edes treffeille pääsyyn.
Miten musta tuntuu että jos ei ole noudatettu neuvoa nro 1, ei ole noudatettu sitten niitä muitakaan. Mut joo. Vängätkää kaikin mokomin vastaan, se tunnetusti auttaa teitä pariutumaan.
Netistä löytyy maailman suosituimmat 10 Tindermiestä. Näyttääkö siltä, että naisille riittää pelkkä siisteys? Kaikki miehet ovat, kuin samasta puusta veistettyjä.
Tottakai käsitellään seuraavaksi maailman suosituimmat kymmenen Tinder-miestä. Miksi, sitä ei kukaan normaaliälyinen ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mikä lopputulos?
Mallilta näyttävä mies on suositumpi kuin ruma inceli. STOP THE PRESS!!
Ketkä on top 10 suosituinta naista?
Vierailija kirjoitti:
Oon seurustellut komeiden miesten kanssa. Ja luonne on nykyisin tärkein ja miten mua kohtelee.
K-karuselli siis tullut päätökseensä.
Voit vaihtaa asetuksista, että näyttää sinulle vain naisia. :)
Vierailija kirjoitti:
En ole löytänyt mistään informaatiota tästä, koska miehet swaippaavat yleensä kaikki naiset oikealle. Suosittuja naisia on siis valtava määrä.
Vierailija kirjoitti:
Ovat varmasti tosi rumia 😇.
Kiva juttu että tiedät asian paremmin. Tuollaisia naisia nyt kuitenkin tinderissä on kasapäin. Ikävä jos niitä ei sulle tarjota