Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella ulkomaalaisen miehen kanssa?

Vierailija
19.07.2023 |

Vai kelpaako sinulle vain paras, eli suomalainen mies?

Kommentit (173)

Vierailija
41/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon seukannut amerikkalaisen kanssa. Ei paljon eronnut suomalaisista paitsi että halusi aina tarjota ravintolassa ja ostella mulle lahjoja.

Vierailija
42/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni suominainen on sanonut, että minä olen likainen, kun olen harrastanut seksiä japanilaisten naisten kanssa ja seurustellutkin parin kanssa. Minua ei hetkauta mitenkää, jos suominainen juoksee afrikkalaisten (englantilaisten) miesten perässä. M28

Naisten kaksoisstandardit ovat tässä maassa jotakin sairasta. Uskallan väittää, että japanilaiset tai korealaiset naiset ei pidä miestä likaisena, jos on harrastanut seksiä suomalaisten naisten kanssa.

Japanilaiset ja korealaiset rakastaa luksusta

https://www.amazon.com/Tatcha-Starter-Ritual-Set-Balancing/dp/B08D3PK6K…

https://qvc.jp/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belgialaisen kanssa olen avoliitossa, eli hyvinkin voin. Toki kulttuurierot eivät saa olla liian suuret, eli länsimaista tulevat ok parisuhdemielessä, jos muuten natsaa.

Vierailija
44/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en. Seurustelin norjalaisen kanssa ja kyllä se, että kumpikaan ei kommunikoi omalla äidinkielellään, vaikuttaa. Arkiset asiat hoituu ja ymmärrettiin toisiamme hyvin, mutta niin paljon jää.. syvällistä keskustelua oli vaikea käydä, kun ei vaan oikeasti osaa kaikkia sanoja. Monesti oli joku hauska letkautus tai juttu sanottavana ja se kuulostikin ihan laimealta. Tunsin itseni vähän tylsäksi ihmiseksi.. vaikka siis osattiin molemmat englantia hyvin. Joskus kun oli ärtynyt tai väsynyt, niin ajattelin, että voi kun voi vaan puhua suomea.

Mä pystyn ainakin puhumaan syvällisiä keskusteluja englanniksi ihan yhtä hyvin kuin suomeksin. Jos molemmat eivät osaisi yhteistä kieltä hyvin niin silloin en toki itsekään seurustelisi tällaisen henkilön kanssa. Itsellä lukion englanti E ja tuon jälkeen muutin englanninkieliseen maahan, jolloin löytyi myös ensimmäinen englanninkielinen poikaystävä. 

Vierailija
45/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja seurustelenkin. 13 vuotta takana ja kolme lasta. Ei ole yksikään suomalainen mies yltänyt hänen tasolleen, mutta taso nyt ei olekaan kansalaisuuskysymys.

Vierailija
46/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En Been there done that. Mitä sain, joukon sukupuolitauteja ja jatkuvaa valehtelua

Vierailija
47/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Foreign men are much better-looking"

Saara, 32, from Jyväskylä has had roughly a dozen short-term relationships with foreign men. In her experience, foreign men are easier to talk to, better-mannered and considerate by nature. "They don't simply stare from a corner without saying a word but come up to talk to you," she highlights.

"Naturally, I'm not claiming that all Finnish men are tongue-tied."

Lotta, a 29-year-old woman from Helsinki who has had an Italian partner and is currently dating a Frenchman, is similarly more prone to fall for a foreign man. "With Southern European men, it's easier to talk about anything during daytime. They can also make the initiative when they're sober."

"In addition, there aren't too many interesting single Finnish men in Helsinki," she argues.

Both Lotta and Saara are looking for a long-term relationship.

"I would rather want a man for a long-term relationship than for a fling. In the end, what is crucial is his character, not his country of origin – although foreign men are often so much better-looking," concedes Saara.

Regardless, neither are willing to move abroad with their partners, at least not without a job.

"Studies show that Finnish women are not interested in moving abroad, not even for love. They would rather live here with a foreign partner," says Säävälä.

Suomessa käy viikottain tanskalaisia, norjalaisia, virolaisia, saksalaisia ja ruotsalaisia työmatkaajia. Helppoa!

Vierailija
48/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ !!!

AINA KUN VOI VÄLTTÄÄ SUOMI SIAN !!!!!

Vierailija
49/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ja seurustelenkin. 13 vuotta takana ja kolme lasta. Ei ole yksikään suomalainen mies yltänyt hänen tasolleen, mutta taso nyt ei olekaan kansalaisuuskysymys.

Kolme lasta ja seurustelet. Neidin taso on korkea🙁

Vierailija
50/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tottakai voin. Olen asunut vuosikausia ulkomailla ja seurustellut jenkin, britin ja italialaisen kanssa. Naimisiin päädyin australialaisen kanssa. Millä ihmeen logiikalla suomalainen olisi sen parempi?

Voisiko joku alapeukkujen antajista ihan myös selittää miksi se suomalainen on parempi? olettaen, että kumpikin puhuu kieltä yhtä hyvin ja valtavia kulttuurieroja ei ole. Miksi se suomalainen mies olisi parempi kuin vaikkapa hollantilainen, islantilainen tai irlantilainen?

Vierailija
51/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa Senegalilaisen miehen hieman päälle 10 vuotta ja meillä on 4 lasta. Raitis ja melko kristitty kuten hänen muukin oma perhe.

Vierailija
52/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä voi päättää keneen rakastuu

Vierailija
53/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nämä pikkulasten "ulkomaalainen mies" ja "suomalainen mies" kategorisoinnit. Ihan kuin ihmien kansalaisuus oikeasti kertoisi mitään siitä, millainen hän on ihmisenä.

Vierailija
54/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Foreign men are much better-looking"

Saara, 32, from Jyväskylä has had roughly a dozen short-term relationships with foreign men. In her experience, foreign men are easier to talk to, better-mannered and considerate by nature. "They don't simply stare from a corner without saying a word but come up to talk to you," she highlights.

"Naturally, I'm not claiming that all Finnish men are tongue-tied."

Lotta, a 29-year-old woman from Helsinki who has had an Italian partner and is currently dating a Frenchman, is similarly more prone to fall for a foreign man. "With Southern European men, it's easier to talk about anything during daytime. They can also make the initiative when they're sober."

"In addition, there aren't too many interesting single Finnish men in Helsinki," she argues.

Both Lotta and Saara are looking for a long-term relationship.

"I would rather want a man for a long-term relationship than for a fling. In the end, what is crucial is his character, not his country of origin – although foreign men are often so much better-looking," concedes Saara.

Regardless, neither are willing to move abroad with their partners, at least not without a job.

"Studies show that Finnish women are not interested in moving abroad, not even for love. They would rather live here with a foreign partner," says Säävälä.

Suomessa käy viikottain tanskalaisia, norjalaisia, virolaisia, saksalaisia ja ruotsalaisia työmatkaajia. Helppoa!

On siellä suomalaisia reissumiehiäkin. Hyvä että vartalon nesteet vaihtuu.

Vierailija
55/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla, joten minä olen tässä kuviossa se ulkomaalainen. Mieheni on kuitenkin kotimainen. Paitsi jos muutamme Suomeen. Saati jos muutamme kolmanteen maahan ja olemme molemmat ulkomaalaisia.

Vierailija
56/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nämä pikkulasten "ulkomaalainen mies" ja "suomalainen mies" kategorisoinnit. Ihan kuin ihmien kansalaisuus oikeasti kertoisi mitään siitä, millainen hän on ihmisenä.

Aikapaljon tuo kertoo. Harva muslimi vetää kaljaa.

Vierailija
57/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En Been there done that. Mitä sain, joukon sukupuolitauteja ja jatkuvaa valehtelua

Miksi harrastit suojaamatonta seksiä? 

Vierailija
58/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Minulle kieli on niin tärkeä, että en halua sitoutua vieraskieliseen henkilöön, vaikka en kielitaidoton olekaan. Vaikka hallitsee vieraan kielen, niin se on kuitenkin enemmän pintapuolista, kielen syvyys ja moninaisuus puuttuvat. Minun tunnekieleni on suomi. Voin ainakin parilla kolmella kielellä ilmaista tunteita, mutta ei se tunnu samalta. On eri asia sanoa suomeksi "Rakastan sinua" kuin sanoa sama ruotsiksi "Jag älskar dig" tai saksaksi "Ich liebe dich" tai englanniksi "I love you". Venäjäksikin osaan sen sanoa, mutta tässä masiinassa ei taida olla kyrillisiä kirjaimia, joten olkoon. Kahdella ensin mainitulla vieraalla kielellä pystyn käymään vilkastakin keskustelua, mutta kuten sanottu, se tunne jää aika vajaaksi.  

Vierailija
59/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että kaikki ulkomaalaiset ovat muslimeja ja kaikki suomalaiset miehet juovat kaljaa? :D

Vierailija
60/173 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapselle tiedoksi, että muslimi ei ole kansalaisuus.