Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on naisystävä, miten pitäisi suhtautua?

Vierailija
07.11.2023 |

Mieheni on pitänyt yhteyttä toiseen naiseen, mutta väittää ettei heidän välillään ole mitään, ja minun ei tarvitse olla huolissani. Kuitenkin asia vaivaa minua ja tuo toinen nainen lähettelee viestejä miehelleni. Mieheni on poistanut puheluhistorian hänen kohdaltaan pois. Viimeisimmän viestin jälkeen soitin tälle naiselle ja kysyin mitä heidän välillään on, mutta hänkin väitti, ettei ole mitään. Kummaltakaan ei sen kummempaa selitystä asiaan. Ovat tapailleet ainakin paikallisessa kahvilassa, kaupassa ja baarissa. Viestit ovat suht viattomia. Alan olla jo vainoharhainen tämän asian kanssa, auttakaa mitä voisin tehdä, vai pitääkö minun vaan antaa heidän olla ystäviä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä poistaisin itseni kuviosta. 

Vierailija
2/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on sairaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä tuohon naiseen. Teistähän voi tulla vaikka ystäviä, koska selvästi on paljon yhteistä. Kavereita ei ole koskaan liikaa.

Vierailija
4/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko, ettei miehelläsi ole mitään muuta elämää kuin sinä?

Vierailija
5/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksällä oli tuollainen naisystävä. Kuvittelin kans, että olin vainoharhainen. Noooh, enpä ollut. Kun erottiin, he aloittivat seurustelun päivänvalossa. Se juttu hajosi ilmeisesti ihastumisvaiheen jälkeen. 

Vierailija
6/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en olisi huolissani mutta tuo puheluhistorian poistaminen on epäilyttäväää.. Joko miehesi salaa jotain tai pelkää sinun reaktiota vaikka ei olisi mitään vilunkipeliä.

Vierailija
7/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä tuohon naiseen. Teistähän voi tulla vaikka ystäviä, koska selvästi on paljon yhteistä. Kavereita ei ole koskaan liikaa.

Lue aloitus ennen kuin kommentoit.

Vierailija
8/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, entä jos toi säätö loppuiskin? Koska tulis seuraava? Jaksaisitko sellaista elämää pidemmän päälle? Järjissäsi?

Vierailija
9/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehellä voi olla naispuolinen ystävä? Eikö miehellä saisi olla kaveruus naisen kanssa?

Olen varma, että jos mies kirjoittaisi tänne, että hänen vaimollaan on miespuolinen ystävä ja hänellä on tän asian kanssa ongelma niin kaikki feministit ja myös muut naiset täällä olisi haukkumassa tätä miestä siaksi.

Joko hyväksyt ja elät sen kanssa, että mieskin voi hengailla kaverinsa kanssa tai otat avioeron ja elät elämäsi omin säännöin. 

Vierailija
10/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettää.

Vierailija
11/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko Naimisissa , Avoliitossa ?

JOS ETTE OLE'

HÄN : Ei ole miehesi !

Hän on silloin vapaa seurustelee kans lystää .

Mutta Kyllä kohtelliasta olisi ilmaista että ei häntä Sinä enää kiinnosta on löytänyt toisen.

Ikäväähän se on jos  miesysyäväsi

" Haikailee " muita naisia.

Ja Ex vaimollekkaan ei kuulu mitä hänen Ex roihuaa.

.et maininnu että Oletteko Säädyssäkin ?

Avo / avio liitto.

Kyllä minäkin Toivon että UUSI miesystöväni

On minulle rehellinen .

!!

Vierailija
12/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen ja mies voi olla ystäviä jos ovat heteroita, mies panee kyllä jos saa tilaisuuden.

Vierailija
13/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä avioliitto takana, ja tähän mennessä olen aina luottanut mieheeni.

Vierailija
14/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää tuo mies. Laittaisin eron vireille.

Vierailija
15/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin olla kai tuo nainen, koska löytyy pari lapsuusaikaista miespuolista kaveria plus avokin kautta hänen vanhoja kavereitaan, joiden kanssa tulee lähinnä viestiteltyä ajoittain, joskus soiteltuakin. Yhdistäviä asioita on niin musiikki kuin muutkin harrastukset ja ei, en ole näiden kaverimiesten kanssa koskaan hässinyt, jos nyt siitä lähdetään. Olen useimpien tyttöystävät (osa myöhemmin vaimoja) tavannut ja osasta on tullut hyviäkin ystäviä enkä tietääkseni ole koskaan ollut kenenkään parisuhteelle "ongelma" - kaverit on kavereita, puolisot on erikseen ja kaikki mahtuu meillä porukkaan. 

Meillä on ehkä sitten outo kaveripiiri, koska just laitoin miehen kaverille viestiä ja kysyin, kiinnostaako lähteä kaveriksi keikkareissulle kun oma avokki ei pääsekään. Tiedän, että tykkää kyseisestä bändistä, niin totta kai tarjoan lippua ensin hänelle. 

Mutta jos et pysty elämään tuollaisessa tilanteessa, niin sitten kannattaa varmaan etsiä toinen mies. Musta tuntuisi hyvin ikävältä luopua yhteydenpidosta kavereiden kanssa siksi, että uusi tyttöystävä ei hyväksy vanhoja ystäviä. 

Vierailija
16/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin olla kai tuo nainen, koska löytyy pari lapsuusaikaista miespuolista kaveria plus avokin kautta hänen vanhoja kavereitaan, joiden kanssa tulee lähinnä viestiteltyä ajoittain, joskus soiteltuakin. Yhdistäviä asioita on niin musiikki kuin muutkin harrastukset ja ei, en ole näiden kaverimiesten kanssa koskaan hässinyt, jos nyt siitä lähdetään. Olen useimpien tyttöystävät (osa myöhemmin vaimoja) tavannut ja osasta on tullut hyviäkin ystäviä enkä tietääkseni ole koskaan ollut kenenkään parisuhteelle "ongelma" - kaverit on kavereita, puolisot on erikseen ja kaikki mahtuu meillä porukkaan. 

Meillä on ehkä sitten outo kaveripiiri, koska just laitoin miehen kaverille viestiä ja kysyin, kiinnostaako lähteä kaveriksi keikkareissulle kun oma avokki ei pääsekään. Tiedän, että tykkää kyseisestä bändistä, niin totta kai tarjoan lippua ensin hänelle. 

Mutta jos et pysty elämään tuollaisessa tilanteessa, niin sit

Salailu on usein se mikä ihmisiä alkaa ahdistamaan. Harva on oikeasti mitenkään sairaalloisen mustasukkainen. Ja joo tiedän niitäkin mutta se ei nyt aiheena.

Vierailija
17/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa taas tapahtuu 🤣🤣

Vierailija
18/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa Emmerdale,mun suosikki sarja 💕

Vierailija
19/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis 🍺ja terveisiä lähi kapakasta 🤗

Vierailija
20/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kavereita tarvi salata. Eikä yhteydenpitoa tarvi salata. Piste. Päättelisin siitä, että jotain on.