Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisin tälle raivolle, en ymmärrä...

Vierailija
14.12.2006 |

Harvinaisena lapsettomana vapaapäivänä havahdun epätavalliseen tunteeseen, miehen käsi on takapuolen päällä.

Huonosti nukutun yön jälkeen kysyn tokkurassa mitä kello on.

" 7.30"

Mietin pitäisikö jo nousta, päätän etten enää jatka unia ja mutisen pitää tiskata...

Tunnen että mies rupeaa hinaamaan housuja alas ja JÄRKYTTÄVÄ raivo täyttää mielen. Ei vittu mulla on vapaapäivä, ja eikö tästä ole puhuttu että toivosin edes muutaman ystävällisen sanan ennen kuin housuja ruvetaan vetämään alas. En kerta kaikkiaan PYSTY nielemään sitä raivoa ja epätoivoa, se on jotain aivan käsittämätöntä. Jos seksi olisi edes siedettävää sitten kun siihen itsensä pakottaa, ehkä sitä jaksaisi, mutta kun se on aina niin noloa ja kamalaa.

Seuraa repivä riita, jossa mies sanoo että mun pitäis olla iso tyttö ja ymmärtää mitä on tulossa jos käsi on takapuolella. Minä karjun että luulin että ihminen voi koskea toista muutenkin ilman että se pitää heti ymmärtää esileikiksi (meillä ei kyllä kukaan koske ketään vahingossakaan muuten).

Joskus tuntuu liian toivottomalta kaikki.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin vähän kärsivällisyyttä. Se on niin läpinäkyvää se seksin vonkaus, oikein sielunsa silmin näkee miten sen toinen jalka naputtaa siinä että jokojokojokojoko vieläköpitääjutella jokojokojoko.

Ja minä kyllä kehun miestäni, mies harvemmin. Tai ei oikestaan koskaan, ei kuulu jäyhän suomalaisjurrikan tyyliin.

Äh ei jaksa. KIITOS kaikille ystävällisille vastaajille, tarvitsin sitä.

Vierailija:

Jos sinä kehuisit miestäsi säännöllisesti (jotain kohteliasta asioista joita hän pitää tärkeinä) ja hän tosiaankin huomais sut ja lähestyisi muutenkin..... päivälläkin ja jokainen lähestyminen ei siis olisi vaatimus seksiin...

Vierailija
22/41 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt rauhoittua.. kyl se siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että pääset omin voimin tuosta ällötyksestä yli, varsinkin jos mies ei ota kuuleviin korviinsa sun pyyntöjä lämmittelystä etc.

Seksi voi ihan oikeasti olla todella ihanaa, kun molemmat sitä haluavat ja osaavat ottaa toisensa huomioon. Saatko muuten orgasmia? Jos et, se voi myös olla yksi ratkaiseva ongelma seksissä. Jos siitä ei itse saa kunnon nautintoa, niin en yhtään ihmettele, jos halut toisen miellyttämiseen kaikkoavat vuosien varrella.

Hyvää jatkoa!

Vierailija
24/41 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein kurjinta tässä on se, että nämä seksijutut suoraan sanottuna pilaa mun vapaapäivät. Enpä tälläkään hetkellä tunne itseäni kovin levänneksi. Aina illalla tiedän, että silloin harvoin kun lapset on mummolassa, aamulla ei saa nukkua rauhassa koska miehen käsi ilmestyy takuuvarmasti takapuolelle (illalla mies ei jostaini syystä yritä enkä minäkään mitään muuta toivo kuin että saisin nauttia ihanasta rauhasta). Tänä aamuna tokkurassa jotenkin kuvittelin, että mies olisi ottanut opikseen juuri edellisellä kerralla käymästämme keskustelusta ja että käsi olisi ollut tunnustelua ja hellimistä, ei tiedote siitä että kohta lähtee pöksyt alas.

Tässä ei voi voittaa vaikka mitä tekis. Voin niellä kiukkuni ja suostua seksiin, jopa teeskennellä että se on kivaa. Mies ei tule, vaikka jyystetään 2 tuntia. Voin kieltäytyä, josta seuraa riita ja molemminpuolista syyttelyä. Että hyvää vapaapäivää vaan koko Suomen kansalle.

Over and out.

Vierailija
25/41 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tule, vaikka jyystetään 2 tuntia.

Vierailija
26/41 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen on yleensä niin uupunut. Hoitaa periaatteessa lähes kaiken (lapset, kodinhoidon, työnsä, varaa lääkäriajat, hoitaa raha-asiat jne...) Ja se mies makaa sohvalla kiiluvin silmin ja ajattelee vain seksiä. Jonnekkin se rakkaus ja himo vaan alkaa häviämään ja koko tyyppi vain tympii.

Vierailija
27/41 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-4-

Vierailija
28/41 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntuu tosiaan että rakkaus on vaan kadonnut, hävinnyt jonnekin! En rakasta enää miestäni. Jos ei olisi lapsia, olisin jo aikoja sitten lähtenyt, mutta lasten takia täällä koitetaan selvitä.

Meilläkin mies suuttuu ihan silmittömästi, jos kieltäydyn seksistä. Ei vaan haluta, ei huvita yhtään! Välillä toivon jopa, että hakisi sitä seksiä jostain muualta, että saisin syyn häipyä! Ja mullakin on tässä käynyt mielessä että menisi itse vieraisiin. En tarkoita seksimielessä, mutta sen hellyyden ja sen ihanan tunteen, että olen se tärkeä ja ihana ihmine...Nojoo...ei tule sitäkään tapahtumaan, joten katsotaan mitä elämä tuo tullessaan! :' (

Vierailija
29/41 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä kovasti rakastaa. Vihalla saat varmasti vain vihaa.

-4- (Oman kovan koulunsa läpi käynyt)

Vierailija
30/41 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vonkaa ja vaatii noin joka toinen päivä ja jos ei saa, riitelee ja mököttää. Lasten takia vapaat hetket on vähissä ja en JAKSAISi sitä ainaista seksiä. Se on muutenkin niin mekaanista ja aina samanlaista. Ja mies tuntuu vaatimuksineen niin itsekkäältä, että koko ajan seksihalut vain vähenevät. Ihan kuin sillä ei olisi mitään muuta mielessäkään kuin se yksi asia.

Meillä mies kyllä " auttaa" , mutta pävastuun ihan kaikesta vastaan minä. Lapsista, kotiöistä, perheen elannosta. Mies kyllä siis osallistuu, mutta vastuu on aina minulla. Minulla täytyy olla kaikki narut käsissä ja siitä voi sitten delegoida miehelle hommia. Olen aika väsynyt oikeastaan koko ajan, kun on niin paljon huolia ja huolehdittavaa, eikä yhtään lepoa tai vapaa-aikaa. Varmaan tämäkin on osasyy haluttomuuteen. Ihan kuin olisi kahden pikkulapsen lisäksi vielä yksi iso lapsi, jonka tarpeet ajavat aina minun tarpeitteni edelle.

Vierailija
31/41 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sinä ap tiedät, ettei miehesi aikonutkin lämmitellä sinua enemmän, kun lopetit koko homman ennen kuin se ehti alkaakaan? mistä tiedät, ettei housujen poiston jälkeen olisi seurannut iiiihanaa sivelyä ja hierontaa, kiusoittelevaa lämmittelyä?

ihan älytöntä minusta valittaa noin, tulkitset tilanteen aivan oman halusi mukaan. ja että seksi pilaa vapaapäivän? silloinhan on juuri parasta harrastaa seksiä, kun tietää ettei kukaan tule keskeyttämään. miehesi ajattelee asiaa normaalimmin, itselläsi tuntuu olevan jonkin sortin häiriö.

minusta miehesi toimii aivan ymmärrettävästi ja sinä vedät herneen nenään vähän liian sukkelaan. mikset joskus odottaisi ja katsoisi, miten mies vie tilannetta eteenpäin? ties vaikka saisit elämäsi lämmittelyn, kun et laittaisi vastaan. ja jos mies yrittäisikin ryhtyä yhdyntään liian sukkelaan, voithan aina pysäyttää hänet ja vaatia reilua esileikkiä.

Vierailija
32/41 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni seksiin kuuluu molmminpuolinen halu niin itse seksiin kuin siihen aloitteeseenkin! Jos halu on hävinnyt tehdä kumpaakaan niin ehkä olisi aika hakea ammattiauttajalta apua! Eipä siitä ainakaan haittaa kelleen ole!

Vierailija
33/41 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies käy ihan liian suoraan asiaan. Siis lämmittelee kyllä, mutta menee ihan suoraan esileikkeihin. Kaipaisin itse hienovaraisempaa lähestymistä ja sellaista kyselevämpää asennetta. Minun haluihini tehoaisi se, jos annettaisiin edes mahdollisuus kieltäytyä. Mutta kun mies loukkaantuu ihan hirveästi, jos olen yhtään vilauttanut vihreää valoa ja sitten ei kuitenkaan huvitakaan. Eli siis siinä vaiheessa kun mies vähänkin vihjaisee on tehtävä päätös huvittaako vai ei. Ei se minulla ainakaan niin mene, vaan kaipaisin vähän hellittelyä ja lämmittelyä ja sitten vasta tietäisin innostunko juuri silloin. Mutta mies ei tunnu käsittävän tätä vaikka olen yrittänyt moneen kertaan selittää. Ja meillä ainakin seksi on yleisin riidan aihe, vaikka harrastamemkin aika tiheästi ja periaatteessa touhu sujuu ihan ok.

Vierailija
34/41 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millasia frigideitä te kaikki oikeen olette? mua ainakin kiinnostaa seksi ja oon sitä mieltä et jos ei oman miehen kanssa sekstailu kiinnosta ni on suhteessa jotain pahasti vialla!!!!

T: tyytyväinen aktiiviseen ja kiimaiseen seksielämään

Vierailija
35/41 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan on ihan päinvastoin, suhteen alussa lämmittelyä tuskin tarvii, mutta kyllä pitkässä suhteessa pitäisi molempien osata toisen hyvänäpito! Meilläkin on vähän sama ongelma, mies käy liian suoraan asiaan, eikä minulla omasta mielestäni ole mitään velvollisuutta " antaa" kenellekään jos en itse halua. Miksi parisuhteessa olisi velvollisuuus antaa seksiä vasten omaa tahtoaan, kun muuten sitä sanotaan raiskaukseksi tai pakottamiseksi seksuaaliseen kanssakäymiseen?

Omallekin halulle voi ja pitää tehdä jotain, mutta kyllä miehenkin täytyy kunnioittaa naistaan. Ja sopii tosiaan kysyä, miksi aamulla herätessä mielessä on ensimmäisenä tiskaaminen. Onko vika omassa päässä vai siinä, että mies ei tajua tehdä mitään yhteisen, viihtyisän kodin eteen (jossa ehtisi miettiä seksiä eikä vain siivoamista)?

Vierailija
36/41 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei jokainen kosketus tarkoita seksiä. Meilläkin oli vähän sellaista joskus, että vain seksi mielessä toista kosketettiin (yleensä siis minua, naista) ja se alkoi nyppimään.

Tavallinen halauskin olisi ihan kiva.

Vierailija
37/41 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...ja kun mies rupeaa koskettelemaan, niin sitä heti ajattelee et taasko se yrittää jotain. Ja kun sanoo että älä sitten luule saavasi mitään kun ei oikee haluta, niin suuttuu! Eli miehellä on taka-ajatuksia. Itselleen tulee jotenkin niin syyllinen olo :(

Ja en varmaankaan vihaa miestä, välillä kyllä. Mutta en vaan tunne enää mitään häntä kohtaan. Tunteet ovat kuolleet ainakin mun puolelta. Ja tuntuu siltä, että mies itse ajaa mut tähän tilanteeseen.

Jos olisi muuta mietittävää ku kotihommat yms. niin ehkä silloin jäisikin aikaa ajatella seksiä, mutta tässä tilanteessa ei tod ole seksi heti ekana mielessä!

Vierailija
38/41 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mikään muu ei auta, niin kannattaa vaihtaa miestä, johan halut taas palailee...X)

Vierailija
39/41 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diane novat taas ei mulle sopineet, haluttomuus iski. Nuvaringista taas en hevillä luovu, loistovekotin :)

Tässä sen näkee, miten erilaisia me olemme..

Vierailija
40/41 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan sama kokemus. Nuvaring sai aikaan ihan valtavaa raivoa ja ei puhettakaan, että olisi ollut seksiä. Hyvin siis tehosi ehkäisymielessä. Milloinkaan ennen hormonaalinen ehkäisy ei ole saanut raivopäiseksi, mutta kai pari peräkkäistä raskautta ja pitkää imetystä ovat tehneet minusta hormonihirviön.

Kuukauden sisään Nuvaringin lopetuksesta oma sisäinen rauha palasi. Mies saa seksiä ja lapset tasapainoisemman äidin.