Olen ruma mies ja haluan kauniin naisen
Miten tulee toimia? Ja nyt ei ole tarpeen tulla selittämään, ettei miehen rumuus vaikuta; jos ei vaikuttaisi, niin minulla olisi jo se kaunotar. Hyvä duuni ja tulotaso löytyy, olen pitkä, painoa vähän liikaa. Miinuksina sitten katoava hiusraja, ei-niin-komeat piirteet, jonkunasteinen leuattomuus ja ikää lähes 60.
Luonne on jämäkkä pohjalainen, äänestän kepua ja jäsenkirjakin löytyy. Työteliäs ja itsepäinen. Pinnallinen olen siinä mielessä, että minulle aika suuri prioriteetti naisessa on juurikin ulkonäkö. Sen lisäksi olen tullut joskus haukuttua pinnalliseksi, koska sydäntä lähellä on menestys ja taloudellinen pärjääminen.
Kommentit (407)
Mielestäni minulla on ihan nätti nainen. Normaalivartaloinen ja hyvät tissit. Itse olen vähän lihava ja lyhyt. Tapasin naiseni terassilla vuosia sitten. Jos siis haluaa naisen niin pitää mennä sinne missä naisia voisi tavata eli terassit ja tapahtumat. Pitää myös uskaltaa jutella niille ja tehdä aloite koska naiset ei alotteita tee. Pikku kännissä menin naiselle juttelee ja siitä homma eteni suhteeksi asti.
Lusikka soppaan.
Olin nuorempana kaunotar, pyydeltiin kauneuskisoihin jne, en mennyt.
Mutta. Minua viehätti rumat miehet, ei heidän rahansa koska olen tullut omillani aina toimeen.
Karu, jylhät piirteet arpiakin, kalju rujo ulkonäkö. Ei haitannut, jokin piirre veti puoleensa.
Koin että ovat mm. seksuaalisesti vahvoja, hyvä itsetunto oli myös mikä paistaa ulospäin ulkomuodosta huolimatta ja on erittäin puoleensavetävä piirre miehessä.
Karun ulkomuodon omaavalla voi olla todella lempeä luonne. Joten ei ole kissaa karvoihin katsomista?
Vierailija kirjoitti:
Lusikka soppaan.
Olin nuorempana kaunotar, pyydeltiin kauneuskisoihin jne, en mennyt.Mutta. Minua viehätti rumat miehet, ei heidän rahansa koska olen tullut omillani aina toimeen.
Karu, jylhät piirteet arpiakin, kalju rujo ulkonäkö. Ei haitannut, jokin piirre veti puoleensa.
Koin että ovat mm. seksuaalisesti vahvoja, hyvä itsetunto oli myös mikä paistaa ulospäin ulkomuodosta huolimatta ja on erittäin puoleensavetävä piirre miehessä.
Karun ulkomuodon omaavalla voi olla todella lempeä luonne. Joten ei ole kissaa karvoihin katsomista?
et oo ikinä eläny semmosta elämää missä tulot on +300.000 vuodessa.
sun naisen aivot ei pysty edes kuvittelemaan millaista elämää se olisi
ja siksi et sellaista osaa kaivatakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Lusikka soppaan.
Olin nuorempana kaunotar, pyydeltiin kauneuskisoihin jne, en mennyt.Mutta. Minua viehätti rumat miehet, ei heidän rahansa koska olen tullut omillani aina toimeen.
Nyt puhutaan vähän eri asioista. Ei karunjylhä itsevarma mies ole sama asia kuin ruma mies. Ruma mies on epäviehättävä, ei viehättävä jollain erikoisella tavalla.
Ruma mies on juuri se pullanaamainen änkyttävä vätys, ei mikään tuntureilla metsästäjän silmillä kaukaisuuteen tuijottava kirveellä veistetty konkari.
Kabi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lusikka soppaan.
Eri, mutta totta helvetissä jokainen osaa kaivata elämää, jossa olisi varaa juuri omiin tärkeisiin asioihin ja nautintoihin. Nämä prioriteetit ovat toki subjektiivisia, mutta ei kannata koskaan vähätellä yksilön kykyä paremman elämän kaipuuseen ja haaveiluun köyhyydestä/sairaudesta huolimatta.
Kabi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lusikka soppaan.
Ahdistaako?😂 Jos on omillaan toimeentuleva ei tarvitse tuollaisia summia vuosituloiksi- ja niistä ei ollut edes kyse.
Käy Jonne ostamassa ES ja polkaise mopo käyntiin ja mene tulettamaan päätäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lusikka soppaan.
Nyt puhutaan vähän eri asioista. Ei karunjylhä itsevarma mies ole sama asia kuin ruma mies. Ruma mies on epäviehättävä, ei viehättävä jollain erikoisella tavalla.
Ruma mies on juuri se pullanaamainen änkyttävä vätys, ei mikään tuntureilla metsästäjän silmillä kaukaisuuteen tuijottava kirveellä veistetty konkari.
Kuka mitäkin rumana pitää? Ruma sinun mielestäsi voi olla viehättävä toisen mielestä.
Pointti tuossa olikin ehkä se että käytös, itsevarmuus jne. merkitsevät myös.
Änkytyksellä ei muuten ole mitään tekemistä rumuuden tai viehättävyyden kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset itse yliarvioivat oman tasonsa, se lihava/ruma nainen haluaa normipainoisen ja ok näköisen miehen.
Miksi sille lihavalle/rumalle naiselle ei kelpaa mies joka on samaa tasoa kuin se nainen itse?
M31Miksi miehet sitten olettaa että kun he on ihan saatanan rumia suurin osa, että heidän pitää kelvata kellekään?
Ruma mies tietää että se kelpaa vain rumalle naiselle mutta ruma nainen luulee että se kelpaa myös sille komealle miehelle joten siksi rumille naisille ei meinaa kelvata ruma mies.
Tämä on kaikkien tiedossa että naiset yliarvioivat oman tasonsa ja se ruma/lihava nainen luulee olevansa ok näköinen.
M31
Kuulostat jotenkin luotaantyöntävältä. Minä ainakin arvostan miehessä myös hyviä henkisiä ominaisuuksia ja miellyttävää luonnetta. Enkä hyväksyisi miestä vain sen takia, että hän pitää minua kauniina ja itseään ok:n näköisenä.
Sulla on lompakko kunnossa niin eiköhän se onnistu. Naisert on rahan, ja paremman elintason perään, moni nai vielä tänäpäivänä rahaa, jos tämä ei häiritse niin ei muuta kun lihamarkkinoille!!
Vierailija kirjoitti:
Hankit paljon rahaa, tai varsinkin näkyvän, julkisen ja vaikutusvaltaisen aseman. Tämän jälkeen saat hätistellä ylimääräisiä naikkosia kepillä kauemmas. Rumuutesi ei haittaa siinä kohtaa mitään. Vai ovatko esim. Donald Trump ja Sauli Niinistö kovinkin komeita alfauroksia.
Trump on ruma. Mutta Sauli kivannäköinen ja antaa itsestään miellyttävän kuvan. Saisi varmasti naisia vaikkei oisikaan pressa, siis jos etsisi.
En ole nähnyt vielä rumaa ihmistä, joten lienet aikakin siedettävän näköinen itseasiassa.
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt vielä rumaa ihmistä, joten lienet aikakin siedettävän näköinen itseasiassa.
Jokaisella on omat kriteerinsä, ja ilmeisesti ap on ruma omiensa mukaan - tuskin kukaan muuten itseään noin realistisesti arvioisi.
Kyllä neanderthalilaisetkin emäntiä miellyttivät. Muistakin roduista.
Vierailija kirjoitti:
Naiset itse yliarvioivat oman tasonsa, se lihava/ruma nainen haluaa normipainoisen ja ok näköisen miehen.
Miksi sille lihavalle/rumalle naiselle ei kelpaa mies joka on samaa tasoa kuin se nainen itse?
M31
Miksi me sellaisen ottaisimme, kun kerran komean ja hyväkroppaisenkin saa? Yllättävän moni komea mies ei nimittäin ole ensinkään nirso naisten suhteen.
Päätellen siitä, miten komea ja urheilullinen herrasmies tuossa vieressäni istuu, ja miten sen komeat ja urheilulliset herrasmieskaverit minua kohtelevat. Ja työpaikkani miehet. Ja miehet noin ylipäänsä.
Tämän palstan miesten vaatimukset naisille ei ole millään tavalla kosketuksissa reaalitodellisuuden kanssa.
N44, joka näyttää mutakuopassa pyörineeltä ardennerilta arabiorimiehensä rinnalla. (Arabi siis hevosrotuna, ihmisenä se on ihan pohjalaanen häjy.) Minulla ei ole edes sitä kuuluisaa iloista ja nauravaista luonnetta, joka kuulemma pelastaa paljon. Hymyilen vähemmän kuin keskiverto vulkanuslainen.
Vierailija kirjoitti:
Lusikka soppaan.
Kaikkihan ne aina nuorena ovat kauniita ja hoikempia.
Mikä on nykytilanne ja ikä?
Oletko jättänyt itsestäsi huolehtimatta?
Kyllä Seinäjoelta emäntiä löytyy, kun lyöt vaan Räsymattoa ja Unikkoa tiskiin tai viet Marimekkoon ostoksille tasaisin väliajoin.
Ei minua ruma ulkomuoto haittaa, mutta kepulaisuus ja pinnallisuus. Ei mitään mahdollisuuksia.
Mutta ihan varmaan löytyy sinullekin sopiva pinnallinen ja kaunis nainen, jota nuo ominaisuudet ei haittaa. Isolla, valkoisella miehellä on esimerkiksi Aasian ja Afrikan suunnilla kova vienti.
Ei auta vaikka olisi kuinka komea mies, jos on tyly, pihi, vittumainen ja haisee pahalle. Eli aika paljoon voit itse vaikuttaa, vaikkei ulkonäkö olisikaan se vahvin valttisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missillekin kelpasi lihava ja punakka burgerimies eli miehen ulkonäöllä ei väliä.
Burgerimies on rikas ja kuuluisa, mies voi nostaa omaa tasoaan noilla asioilla.
Naiset arvostavat miehessä miehen rahoja,pituutta ja ulkonäköä.
Naisten pariutumisvietti perustuu siihen että miehen on oltava tasokkaampi kuin mitä nainen itse on.
M31No sitten on näin. Mitä sinä enää noin selvää asiaa itket. Käyt jostain pubista hakemassa jonkun suohirviön, niin olet tasokkaampi. Näin voitte elää onnellisena elämänne loppuun asti.
En halua suohirviötä, haluan naisen joka on normaalipainoinen ja "perusnätti".
Olen itse normaalipainoinen ja ihan ok näkönen mies.
Ongelma on se että ne lihavat/rumat naiset pyrkii lähestymään minua koska he luulevat että minä kiinnostun heistä. Suht samaa tasoa kanssani olevat naiset taas etsivät niitä miehiä jotka ovat huipputasoa joita on miehistä aika harva.
M31
Eli vientiä olisi, naiset oikein iskevät sinua, mutta sinulle ei kelpaa. Mitäs prinsessaa sinä odotat?
Hankit paljon rahaa, tai varsinkin näkyvän, julkisen ja vaikutusvaltaisen aseman. Tämän jälkeen saat hätistellä ylimääräisiä naikkosia kepillä kauemmas. Rumuutesi ei haittaa siinä kohtaa mitään. Vai ovatko esim. Donald Trump ja Sauli Niinistö kovinkin komeita alfauroksia.