Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma mies ja haluan kauniin naisen

Vierailija
19.07.2023 |

Miten tulee toimia? Ja nyt ei ole tarpeen tulla selittämään, ettei miehen rumuus vaikuta; jos ei vaikuttaisi, niin minulla olisi jo se kaunotar. Hyvä duuni ja tulotaso löytyy, olen pitkä, painoa vähän liikaa. Miinuksina sitten katoava hiusraja, ei-niin-komeat piirteet, jonkunasteinen leuattomuus ja ikää lähes 60.

Luonne on jämäkkä pohjalainen, äänestän kepua ja jäsenkirjakin löytyy. Työteliäs ja itsepäinen. Pinnallinen olen siinä mielessä, että minulle aika suuri prioriteetti naisessa on juurikin ulkonäkö. Sen lisäksi olen tullut joskus haukuttua pinnalliseksi, koska sydäntä lähellä on menestys ja taloudellinen pärjääminen.

Kommentit (407)

Vierailija
341/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missillekin kelpasi lihava ja punakka burgerimies eli miehen ulkonäöllä ei väliä.

Burgerimies on rikas ja kuuluisa, mies voi nostaa omaa tasoaan noilla asioilla.

Naiset arvostavat miehessä miehen rahoja,pituutta ja ulkonäköä.

Naisten pariutumisvietti perustuu siihen että miehen on oltava tasokkaampi kuin mitä nainen itse on.

M31

No sitten on näin. Mitä sinä enää noin selvää asiaa itket. Käyt jostain pubista hakemassa jonkun suohirviön, niin olet tasokkaampi. Näin voitte elää onnellisena elämänne loppuun asti.

En halua suohirviötä, haluan naisen joka on normaalipainoinen ja "perusnätti".

Olen itse normaalipainoinen ja ihan ok näkönen mies.

Ongelma on se että ne lihavat/rumat naiset pyrkii lähestymään minua koska he luulevat että minä kiinnostun heistä. Suht samaa tasoa kanssani olevat naiset taas etsivät niitä miehiä jotka ovat huipputasoa joita on miehistä aika harva.

M31

Eli vientiä olisi, naiset oikein iskevät sinua, mutta sinulle ei kelpaa. Mitäs prinsessaa sinä odotat?

Tietenkin naisen pitää olla missi- tai mallitasoa tällekin saalille. Siis tällekin, joka pitää itseään saaliina.

Vierailija
342/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea yhtälö.

Ei ollenkaan vaikeaa, jos aloittajalla on rahaa. Rahalla voi korvata monta puutetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankit paljon rahaa, tai varsinkin näkyvän, julkisen ja vaikutusvaltaisen aseman. Tämän jälkeen saat hätistellä ylimääräisiä naikkosia kepillä kauemmas. Rumuutesi ei haittaa siinä kohtaa mitään. Vai ovatko esim. Donald Trump ja Sauli Niinistö kovinkin komeita alfauroksia.

Siinä on vaan se ongelma, että lähes kukaan ei ole näkyvässä ja vaikutusvaltaisessa asemassa. Eikä nyt kovin monella ole huomattavan paljon rahaakaan. Tuskin siis ap:kaan tulee koskaan siihen harvalukuiseen joukkoon kuulumaan.

Vierailija
344/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole vieläkään vastannut, onko iällä väliä?

Hyvävartaloista kaunista nelivitosta katsellaan ja isketään enemmän, kuin pönäkkää lyhytsääristä ja vaatimattoman näköistä kaksivitosta ..

Vierailija
345/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selasin tinderiä just eikä tullu yhtään mätsiä normaalipainoisten ja kauniiden naisten kanssa.

M31

Eli ei tullut siis yhtään mätsiä kenenkään kanssa? Vai tykkäiletkö sinä siellä sitten niistä lihavista ja rumistakin? Miksi ihmeessä?

Vierailija
346/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selasin tinderiä just eikä tullu yhtään mätsiä normaalipainoisten ja kauniiden naisten kanssa.

M31

Ei tainnut tulla yhtään minkäänlaista mätsiä. Ymmärrettävistä syistä.

Syy on se että normaalipainoisille ja "perusnätille" naisille ei kelpaa normaalipainoinen ja ok näköinen mies koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Lihavat ja rumat naiset suksikoon mäkeen.

M31

Jos perusnätti nainen saa komean miehen, hän ottaa komean miehen. Et voi muuta kuin jatkaa itkupotkuraivareitasi. Heittäydy nyt oikein selällesi ulisemaan.

Miksi se perusnätti nainen ei kelpuuta samaa tasoa olevaa miestä vaan se haluaa sen atleettisen miehen?

M31

Perusnätti on suht atleettinen ja hyväkuntoinen. Miksei sellainen saisi haluta itselleen atleettista miestä?

Vierailija
347/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan halua rumaa naista, mitä rumalla naisella edes tekee? Ehkä kodinhoitajaksi kelpaisi.

Etkö itse osaa kotiasi hoitaa? Onko mamma aina hoitanut?

Vierailija
348/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota käyttöön laihialaisen isän neuvo pojalleen: "Ota poika ruma akka, älä kaunista. Kauneus on katoavaista, mutta rumuus sen kun lisääntyy".

Vierailija
349/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumana naisena kommentoin: saa haluta. Ei ole minulta pois. Minäkin haluan komean, pitkän ja lihaksikkaan miehen, mutta en oleta sellaista saavani :D

Vierailija
350/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää. Nyt poistun tältä areenalta.

Vierailija
351/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnosti, että miten ruma?

Vierailija
352/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ikisinkku,normaalipainoinen ja ihan ok näköinen töissä käyvä mies. Haluaisin edes sen normipainoisein ja ihan ok näköisen naisen mutta niitä ei taida juurikaan suomessa olla?

M31

Ei tietenkään. Olethan sinä jo nähnyt kaikki Suomen 2,5 miljoonaa naispuolista ihmistä. Parempi, että muutat ulkomaille.

En nyt kaikkia ole nähny mutta eipä vielä vastaan ole tullu hyvää kumppania minulle, vain lihavia/rumia naisia.

Olen mieluummin sinkku kuin huonon kumppanin kanssa.

M31

Eli kumppanin laatu mitataan ulkonäössä? Ei voi välillä muuta kuin nauraa miesten pinnallisuudelle! Oletteko miehet joskus ajatelleet, että jos valitsisitte kumppanin luonteen perusteella, saisitte huomattavasti todennäköisemmin hyvin toimivan parisuhteen?

Vierailija
353/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missillekin kelpasi lihava ja punakka burgerimies eli miehen ulkonäöllä ei väliä.

Burgerimies on rikas ja kuuluisa, mies voi nostaa omaa tasoaan noilla asioilla.

Naiset arvostavat miehessä miehen rahoja,pituutta ja ulkonäköä.

Naisten pariutumisvietti perustuu siihen että miehen on oltava tasokkaampi kuin mitä nainen itse on.

M31

No sitten on näin. Mitä sinä enää noin selvää asiaa itket. Käyt jostain pubista hakemassa jonkun suohirviön, niin olet tasokkaampi. Näin voitte elää onnellisena elämänne loppuun asti.

En halua suohirviötä, haluan naisen joka on normaalipainoinen ja "perusnätti".

Olen itse normaalipainoinen ja ihan ok näkönen mies.

Ongelma on se että ne lihavat/rumat naiset pyrkii lähestymään minua koska he luulevat että minä kiinnostun heistä. Suht samaa tasoa kanssani olevat naiset taas etsivät niitä miehiä jotka ovat huipputasoa joita on miehistä aika harva.

M31

No siis sinä olet samaa tasoa niiden lihavien ja rumien naisten kanssa. Katsopa peiliin ja myönnä totuus.

Vierailija
354/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks!!!

Vierailija
355/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt pitäisi naista jaakata niin panostaisin viiskymppiseen kerran eronneeseen suht hyväkroppaiseen naiseen. Kauneudella ei paljon väliä. Saa olla ryppyä ja äitimasua, merkkejä siitä että on eletty ja tehty asioita. Hän ei enää tee lapsia joten saa polkea huoletta paljaalla. Ei kitise eikä haaveile turhia koska on jo elämää nähnyt. Eron jälkeen talouskin  lienee kunnossa. Antaa hyvin ja paljon, eikä kärsi prinsessa syndroomasta, on vain iloinen että vielä kelpaa kunnon miehelle.

t.urheiluautoilija

Vierailija
356/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ikisinkku,normaalipainoinen ja ihan ok näköinen töissä käyvä mies. Haluaisin edes sen normipainoisein ja ihan ok näköisen naisen mutta niitä ei taida juurikaan suomessa olla?

M31

Ei tietenkään. Olethan sinä jo nähnyt kaikki Suomen 2,5 miljoonaa naispuolista ihmistä. Parempi, että muutat ulkomaille.

En nyt kaikkia ole nähny mutta eipä vielä vastaan ole tullu hyvää kumppania minulle, vain lihavia/rumia naisia.

Olen mieluummin sinkku kuin huonon kumppanin kanssa.

M31

Eli kumppanin laatu mitataan ulkonäössä? Ei voi välillä muuta kuin nauraa miesten pinnallisuudelle! Oletteko miehet joskus ajatelleet, että jos valitsisitte kumppanin luonteen perusteella, saisitte huomattavasti todennäköisemmin hyvin toimivan parisuhteen?

Saman kysymyksen voisi esittää naisillekin.

Kuitenkin pitää määritellä hyvin toimiva parisuhde. Jos toinen ei tunnu herättävän mielenkiintoa, niin ei sille sitten mitään voi, eikä suhde ole silloin hyvin toimiva.

Vierailija
357/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörähdin kovaan nauruun kun luin että ap oli 60v. Luulin että nämä on jonkun 20-30-vuotiaan jorinoita.

Vierailija
358/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota/osta se venäläinen, thaimaalainen tai puolalainen.

Vierailija
359/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti mikä ketju 😂

Vierailija
360/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on ruma ja köyhä niin se ei saa ketään koska rumat/lihavat naiset etsii miestä joka käy töissä ja on ok näkönen.

Ne ok näköset ja normaalipainoiset naiset sitten etsii niitä kaikkein tasokkaimpia miehiä eikä niille meinaa kelvata se keskiverto mies edes.

Naiset yliarvioi oman tasonsa ja ne pyrkii pariutumaan tasokkaamman miehen kanssa mitä ne itse ovat.

M31

Ja tuon ajatusmallin vuoksi naiset eivät lähesty sinua, sinähän inhoat naisia jos ovat vähääkään alempaa "tasoa". Tyydy siis oikeaan käteesi tai muuta ulkomaille ja jatka etsintää siellä.

Mutta ulkomaillakin odotetaan miehiltä kohtalaisen hyvää käytöstä naisia kohtaan. En ole varma miten M31 menestyisi siellä, kun asenne on tuollainen. Ehkä olisi menestystä hieman alhaisemman tason "seurapiireissä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi