Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma mies ja haluan kauniin naisen

Vierailija
19.07.2023 |

Miten tulee toimia? Ja nyt ei ole tarpeen tulla selittämään, ettei miehen rumuus vaikuta; jos ei vaikuttaisi, niin minulla olisi jo se kaunotar. Hyvä duuni ja tulotaso löytyy, olen pitkä, painoa vähän liikaa. Miinuksina sitten katoava hiusraja, ei-niin-komeat piirteet, jonkunasteinen leuattomuus ja ikää lähes 60.

Luonne on jämäkkä pohjalainen, äänestän kepua ja jäsenkirjakin löytyy. Työteliäs ja itsepäinen. Pinnallinen olen siinä mielessä, että minulle aika suuri prioriteetti naisessa on juurikin ulkonäkö. Sen lisäksi olen tullut joskus haukuttua pinnalliseksi, koska sydäntä lähellä on menestys ja taloudellinen pärjääminen.

Kommentit (407)

Vierailija
361/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt pitäisi naista jaakata niin panostaisin viiskymppiseen kerran eronneeseen suht hyväkroppaiseen naiseen. Kauneudella ei paljon väliä. Saa olla ryppyä ja äitimasua, merkkejä siitä että on eletty ja tehty asioita. Hän ei enää tee lapsia joten saa polkea huoletta paljaalla. Ei kitise eikä haaveile turhia koska on jo elämää nähnyt. Eron jälkeen talouskin  lienee kunnossa. Antaa hyvin ja paljon, eikä kärsi prinsessa syndroomasta, on vain iloinen että vielä kelpaa kunnon miehelle.

t.urheiluautoilija

Ihana. Todellakin antaisin ja hartaasti. T. Kuvausta vastaava nainen, tosin parisuhteessa

Vierailija
362/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun miehelläni on kaunotar ;) Sinun tulee sitten ottaa huomioon että omat ystäväsi haluavat seurata uutta kaunotartasi somessa ja saattavat lirkutella hänelle nenäsi edessä. Mustasukkaisuutta voi aiheuttaa myös esimerkiksi miesmyyjien ylimääräiset myönnytykset ja alennukset. Häntä saatetaan tulla härskisti iskemään sinun läsnäollessasi. Häneltä saattaa kysyä kuulumisia jo kymmenes tuttavamies sinä vuonna, mutta toki hän ei näistä kerro jos on hienotunteinen ja näin aiheuta ylimääräistä mustasukkaisuutta sinulle.

Kaikki eivät oikeasti halua kaunista naista tällaisen sivujuonteen takia. Toki kauniin naisen oma luonne ratkaisee paljon, onko uskollinen.

Tai päinvastoin. Tunnen naisen, joka vannoi kerran, ettei ikinä enää ota hyvännäköistä miestä. Hänellä oli ollut sellainen ja miehen ympärillä oli jatkuvasti parveillut kiinnostuneita naisia. Tuttavani avioitui sitten tavallisen oloisen  miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt pitäisi naista jaakata niin panostaisin viiskymppiseen kerran eronneeseen suht hyväkroppaiseen naiseen. Kauneudella ei paljon väliä. Saa olla ryppyä ja äitimasua, merkkejä siitä että on eletty ja tehty asioita. Hän ei enää tee lapsia joten saa polkea huoletta paljaalla. Ei kitise eikä haaveile turhia koska on jo elämää nähnyt. Eron jälkeen talouskin  lienee kunnossa. Antaa hyvin ja paljon, eikä kärsi prinsessa syndroomasta, on vain iloinen että vielä kelpaa kunnon miehelle.

t.urheiluautoilija

Huomio: viisikymppiseen naiseen panostajan on oltava itse kunnon mies, "jolle kelvataan".

Vierailija
364/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme varmaan samannäköisiä ja minulla on kaunis nainen, mutta moni kakku päältä kaunis. . .

Minä myös ihmettelen miesten ikiaikaista kuvittelua että siitä tulisi onnelliseksi jos on kaunis nainen.

Tämä kuvitelma on tullut kalliiksi monelle miehelle

Minulla on tavallisen näköinen nainen. Itsekin olen aika tavallisen näköinen ja minua katselee tavalliset naiset. Olen kuitenkin varakas ja minulla on hieno avo urheiluauto joka kiinnittää kauniiden naisten huomiota. Tulee lähinnä vastenmielinen olo kun katsoo niitä ja miettii kuinka helposti noilta saisi.

Olen melkosta varma että se pillu ei ole yhtään sen parempi vaikka olisi miten hienoissa kuorissa

Aika tympeää puhua tuolla tavalla naisista. Kuinkahan onnellinen se mainitsemasi oma naisesi on kanssasi?

Vierailija
365/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu on ap silleensä, että jos sulla on handicappeja niin silloin sä voit saada kauniin mutta jostain muusta piirteestä pitää joustaa. Esimerkiksi kaunis kehitysvammainen/kuuro/sokea nainen on sellainen, minkä voit eväilläsi saada. Sitten lähdet hakemaan sellaisesta paikasta, mistä näitä löytyy.

Kauheaa. Älä toki neuvo noin, se voi ottaa sut todesta.

Vierailija
366/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.urheiluautoilija

Ihana. Todellakin antaisin ja hartaasti. T. Kuvausta vastaava nainen, tosin parisuhteessa

Juu todella ihanaa ja romanttista kun mies haluaa "polkea huoletta ja paljaalla". POLKEA!!!

Vierailija
367/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun hankkimaan tyttöystävää ulkomaan nettipalstalta ja sinnehän ne rahat katoaa. Ks. rakkaushuijaukset.

Vierailija
368/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ikisinkku,normaalipainoinen ja ihan ok näköinen töissä käyvä mies. Haluaisin edes sen normipainoisein ja ihan ok näköisen naisen mutta niitä ei taida juurikaan suomessa olla?

M31

Ei tietenkään. Olethan sinä jo nähnyt kaikki Suomen 2,5 miljoonaa naispuolista ihmistä. Parempi, että muutat ulkomaille.

En nyt kaikkia ole nähny mutta eipä vielä vastaan ole tullu hyvää kumppania minulle, vain lihavia/rumia naisia.

Olen mieluummin sinkku kuin huonon kumppanin kanssa.

M31

Missä oikein liikut - kämppäsi poislukien? Mene ulos, minne tahansa, niin näet, että lihavilla/"rumilla" naisilla on useimmiten miespuolinen kumppani.

Lihavilla ja rumilla naisilla on usein lihava ja ruma kumppani koska tasot kohtaa.

Minä taas olen normaalipainoinen ja ok näköinen joten en minä lihavaa/rumaa akkaa halua koska ne on ällöjä.

M31

Naisena on turvallinen olo, kun mut hyväksytään tämän painoisena.

Entä jos sulle tulee leikkausarpi ja nainen jättää sut, kun muutuit rumaksi tai jos sulla tulee salilla raskausarpia, yök.

Sanon nyt suoraan.

Lihavana tai rumana et ole haluttava. Ehkä joku lihava tai ruma mies pitää sinua kauniina tai joku jolla on fetissi lihaviin naisiin.

M31

Olet sairas tai vaihtoehtoisesti sinulla on outo pakkomielle.

Vierailija
369/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Seinäjoelta emäntiä löytyy, kun lyöt vaan Räsymattoa ja Unikkoa tiskiin tai viet Marimekkoon ostoksille tasaisin väliajoin.

Tämä oli hauska. Nauroin ääneen. N.

Vierailija
370/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.urheiluautoilija

Juu todella ihanaa ja romanttista kun mies haluaa "polkea huoletta ja paljaalla". POLKEA!!!

No minäkin haluan nimenomaan polkea huoletta paljaalla enkä mitään romantiikkaa. Vaihdevuodet muuttaa asiaa niin että seksuaalisuus muuttuu miestyyppiseksemmäksi. Ainakin minulla muutti. Panettaa niin kuin tosiaan olisi joku vessahätä mikä vaan hoidetaan pois ja kas, ei paneta enää. Kyljen kääntö ja unille. T. Se sama

Vierailija
371/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni groteskeista ilmauksista. Vaihdetaan sana polkea, sanaksi rakastella ja pillu sanaksi pinppi. <3

Vierailija
372/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missillekin kelpasi lihava ja punakka burgerimies eli miehen ulkonäöllä ei väliä.

Burgerimies on rikas ja kuuluisa, mies voi nostaa omaa tasoaan noilla asioilla.

Naiset arvostavat miehessä miehen rahoja,pituutta ja ulkonäköä.

Naisten pariutumisvietti perustuu siihen että miehen on oltava tasokkaampi kuin mitä nainen itse on.

M31

M31 on väärässä. Oikeasti miehen on oltava tasokkaampi kuin mitä naisen lähipiirin miehet ovat. Nainen haluaa edetä elämässään ja päästä pois takapajulan yrmeiden äijien ja peräkammaripoikien maailmasta. No tavallaanhan voi ajatella, että nainen on yhtä tasokas kuin mitä hänen lähipiirinsä miehet ovat.  Mutta naiselle ratkaisevaa ovat juurikin ne hänen tapaamansa miehet, ei hänen oma tasonsa.

Kuka tahansa mies voi nostaa tasoaan tässä mielessä ihan miten paljon haluaa. Pukeudu siististi, käyttäydy normaaleja hyviä tapoja noudattaen, sivistä itseäsi, ole kiinnostunut maailmasta ympärilläsi, ole kiinnostunut siitä kulloinkin tapaamastasi naisesta ja suhtaudu häneen lämmöllä ja myötätunnolla. Naisia tunkee ovista ja ikkunoista, saatpa nähdä. Ei ole kauaa kun eräs tinder-naisimurimies kirjoitti juuri tästä.

Vierailija
373/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoitteluni groteskeista ilmauksista. Vaihdetaan sana polkea, sanaksi rakastella ja pillu sanaksi pinppi. <3

Nyt tuli pisteitä ja sulka hattuun.

Vierailija
374/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saa toivoa ja unelmoida. Itse 26v mies ja haluan nuoren ja söpön alle 25v tyttöystävän

Vierailija
375/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina saa toivoa ja unelmoida. Itse 26v mies ja haluan nuoren ja söpön alle 25v tyttöystävän

Pedari

Vierailija
376/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään toivoa, sori. Jos joku kiltti kaunis naisimmeinen suhun lankeaa, se tekee sen vain säälistä. Totuus satuttaa

Vierailija
377/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.urheiluautoilija

No minäkin haluan nimenomaan polkea huoletta paljaalla enkä mitään romantiikkaa. Vaihdevuodet muuttaa asiaa niin että seksuaalisuus muuttuu miestyyppiseksemmäksi. Ainakin minulla muutti. Panettaa niin kuin tosiaan olisi joku vessahätä mikä vaan hoidetaan pois ja kas, ei paneta enää. Kyljen kääntö ja unille. T. Se sama

- Terv. Pena 58.

Vierailija
378/407 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.urheiluautoilija

- Terv. Pena 58.

Nytkö tuli tekstiä jota nainen ei saa kirjoittaa?

Vierailija
379/407 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankit paljon rahaa, tai varsinkin näkyvän, julkisen ja vaikutusvaltaisen aseman. Tämän jälkeen saat hätistellä ylimääräisiä naikkosia kepillä kauemmas. Rumuutesi ei haittaa siinä kohtaa mitään. Vai ovatko esim. Donald Trump ja Sauli Niinistö kovinkin komeita alfauroksia.

Trump on ruma. Mutta Sauli kivannäköinen ja antaa itsestään miellyttävän kuvan. Saisi varmasti naisia vaikkei oisikaan pressa, siis jos etsisi.

Kyllä varmaan, mutta ei 30 vuotta itseään nuorempaa. Jos Sauli olisi levyseppähitsaaja Turusta, Jenni Haukio ei olisi suotunut hänelle päivää sanomaan.

Vierailija
380/407 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankit paljon rahaa, tai varsinkin näkyvän, julkisen ja vaikutusvaltaisen aseman. Tämän jälkeen saat hätistellä ylimääräisiä naikkosia kepillä kauemmas. Rumuutesi ei haittaa siinä kohtaa mitään. Vai ovatko esim. Donald Trump ja Sauli Niinistö kovinkin komeita alfauroksia.

Trump on ruma. Mutta Sauli kivannäköinen ja antaa itsestään miellyttävän kuvan. Saisi varmasti naisia vaikkei oisikaan pressa, siis jos etsisi.

Kyllä varmaan, mutta ei 30 vuotta itseään nuorempaa. Jos Sauli olisi levyseppähitsaaja Turusta, Jenni Haukio ei olisi suotunut hänelle päivää sanomaan.

Jos Sauli olisi levyseppä, hän olisi todennäköisesti liian tyhmä ja juntti Jennille. Tämän puolen te jätätte aina mainitsematta. Eräs tuttuni joka opiskeli aikanaan yliopistossa alaa jolle on hyvin vaikea päästä (on nykyään korkeassa asemassa), meni yhteen raksamiehen kanssa jolla ei ollut yläasteen jälkeen mitään koulutusta. Miksi? Koska mies oli erittäin fiksu ja mukava ja myöhemmin elämässä kouluttautui itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä