Olen ruma mies ja haluan kauniin naisen
Miten tulee toimia? Ja nyt ei ole tarpeen tulla selittämään, ettei miehen rumuus vaikuta; jos ei vaikuttaisi, niin minulla olisi jo se kaunotar. Hyvä duuni ja tulotaso löytyy, olen pitkä, painoa vähän liikaa. Miinuksina sitten katoava hiusraja, ei-niin-komeat piirteet, jonkunasteinen leuattomuus ja ikää lähes 60.
Luonne on jämäkkä pohjalainen, äänestän kepua ja jäsenkirjakin löytyy. Työteliäs ja itsepäinen. Pinnallinen olen siinä mielessä, että minulle aika suuri prioriteetti naisessa on juurikin ulkonäkö. Sen lisäksi olen tullut joskus haukuttua pinnalliseksi, koska sydäntä lähellä on menestys ja taloudellinen pärjääminen.
Kommentit (407)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, paljonko maksat seurustelurahaa? 100 euroa vrk voin harkita. Ikääni en kerro, koska olen omassa ikäluokassani top10. Nimenomaan ulkonäkö kestää tarkastelun. Olen myös älykästä ja hauskaa seuraa.
100 vrk menisit jonkun 60-vuotiaan täysipäiväiseksi eskortiksi? Et taida vielä ymmärtää rahan arvoa, koska tuohan on ihan keskipalkkaa normitöissä. Kyllä tuommoisista töistä yleensä laskutetaan ainakin 100/h.
No niinhän ne hutsuttelijat tekevätkin.
Itse maalaan naapurin 70-vuotiaan miehen pienen ,perimänsä rintamamiestalon seinää ja saan 10e/tunti (verottomana).
Myyn siis korvausta vastaan työvoimaani.
Joku sitten taas myy alapäätään,kun ei muutakaan osaa.
No, meitä on moneksi ja joka lähtöön.
(...luulen että oma työjälkeni taitaa kuitenkin tyydyttää maksajan silmää ja häntä muutenkin hieman pidempään)
Ei tuossa mitään alapään myymisestä puhuttu. Pelkästä seurasta 100€ pari tuntia. Voisi vaikka perustaa seuraa tarjoavan palvelun. Ei siihen seksin myynti kuulu.
Sinä tietysti maalaat ja käyt sitten vapaalla antamassa ilmaiseksi kelle kulloinkin ..sellainen sä.
Minäkin haluaisin komean kollin, vaikka itse näytän ihan rotalta.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaahan siis. Ne naiset ottaa minkä tahansa miehen.
Thaimaalaisetkin on ihmisiä ja arvokkaita. Ei heidän pitäisi joutua kokemaan tollasta kohtaloa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista rankkaa tiettyjen ammattien miehet pois.
Esim. tietyissä ammateissa miehillä on mahdollisuus saada paljon naisia enkä halua olla miehen kanssa, jolla on ollut paljon naisia.
Myynnin ja vientipuolen äijiä rankataan, mutta minusta se on normaalia, koska ovat yleinen vitsi ja aina luusereita/pettureita. Muita ammattiryhmiä en oikeastaan tiedä.
En alkaisi myöskään teurastajan kanssa, enkä itsekkään asianajajan, en poliitikon, en somevaikuttajan, en julkkiksen jne.. onhan noita
You go boy! Me tsempataan sua. Sä oot hyvä just tollasena.
Sulla on ihana body, älä anna kenenkään uskotella muuta!
No eikö riitä, että morsiamella olisi vähintään kaksi jalkaa ja tekee lämpimän paskan? On mennyt ronkeliksi.
Vaihda puoluetta. Persujen puoluekokousteltan bukkakebakkanaalit on kuulemma tosi hyvä paikka solmia uusia tuttavuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ikisinkku,normaalipainoinen ja ihan ok näköinen töissä käyvä mies. Haluaisin edes sen normipainoisein ja ihan ok näköisen naisen mutta niitä ei taida juurikaan suomessa olla?
M31Ei tietenkään. Olethan sinä jo nähnyt kaikki Suomen 2,5 miljoonaa naispuolista ihmistä. Parempi, että muutat ulkomaille.
En nyt kaikkia ole nähny mutta eipä vielä vastaan ole tullu hyvää kumppania minulle, vain lihavia/rumia naisia.
Olen mieluummin sinkku kuin huonon kumppanin kanssa.
M31Missä oikein liikut - kämppäsi poislukien? Mene ulos, minne tahansa, niin näet, että lihavilla/"rumilla" naisilla on useimmiten miespuolinen kumppani.
hän etsii naista tinderistä. tykkää rumien naisten profuista ja sitten kitisee, kun saa matchin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selasin tinderiä just eikä tullu yhtään mätsiä normaalipainoisten ja kauniiden naisten kanssa.
M31Ei tainnut tulla yhtään minkäänlaista mätsiä. Ymmärrettävistä syistä.
Syy on se että normaalipainoisille ja "perusnätille" naisille ei kelpaa normaalipainoinen ja ok näköinen mies koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Lihavat ja rumat naiset suksikoon mäkeen.
M31
Mä en usko, että olet mitenkään merkittävän ruma (ulkoisesti).
Mutta sun profiilisi on varmaan vastenmielinen, kuten sinäkin. Ylimielisiä kuvia. Ylimielistä tekstiä, millainen naisen pitäisi olla. Ei ihme ettei susta tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on nykyään pelkästään tyhmää ja tyhmemmäksi menee tulevilla leikkauksilla. Ketä kiinnostaa joku parisuhde?
Hirveästi kiinnostaa joku seksi ja parisuhde, kun ei ole rahaa edes ruokaan ja lääkkeisiin.
Eipä tarvitse mennä baariin tai tinderiin katsomaan paljonko miehet tienaa.
Itse meinaan nukkua ja katsoa telkkaria. Ei huvita enää mikään.
Ainut mihin on tulevaisuudessa rahaa on kodin siivous ja telkkarin katsominen. Itse meinaan olla vain omassa kotona sisällä. Ja työkokeiluun otan kuulokkeet niin ei tarvitse tässä luokkayhteiskunnassa kuunnella leuhkimista.
Tee nyt jo oma ketju. Jankkaat täällä jotain aivan täysin asiaan kuulumatonta tuubaa. Ketään ei kiinnosta työkokeilusi.
Tekee se omiaankin, ne vaan kuolee.
Tässä esimerkiksi eilinen https://www.vauva.fi/keskustelu/5204591/tutkimus-tinderista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on mahaa niin se yrittää komeita miehiä saada jolla ei ole mahaa mutta mies jolla on mahaa ei kelpaa edes niille naisille jolla on mahaa. Tää on aika epäreilua miehille ja naiset luulee mahakkaina olevansa kauniita?
No niin, tämä paljasti. Ikijankkaaja Alluhan se siellä. Eikä sun mahasi ole edelleenkään este parisuhteelle, vaan korviesi väli. Ja lakkaa valehtelemasta, olet 38-vuotias, etkä 31.
Toi oli ehkä allu, mutta M31 on allekirjottanut viestinsä eikä tuossa sitä ollut.
Ihmisen oma tahto tekee ihmisestä onnettoman. Aina pitää olla haluamassa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on mahaa niin se yrittää komeita miehiä saada jolla ei ole mahaa mutta mies jolla on mahaa ei kelpaa edes niille naisille jolla on mahaa. Tää on aika epäreilua miehille ja naiset luulee mahakkaina olevansa kauniita?
No niin, tämä paljasti. Ikijankkaaja Alluhan se siellä. Eikä sun mahasi ole edelleenkään este parisuhteelle, vaan korviesi väli. Ja lakkaa valehtelemasta, olet 38-vuotias, etkä 31.
Toi oli ehkä allu, mutta M31 on allekirjottanut viestinsä eikä tuossa sitä ollut.
Hämmentävän paljon näitä Alluja sitten vaatimassa naista itselleen. "Koska mä tahon."
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin komean kollin, vaikka itse näytän ihan rotalta.
Mahdollisuutesi ovat erinomaiset. Kollit jahtaavat miellellään rottia. He eivät kuitenkaan yleensä kohtele rottia kovin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se perusnätti nainen ei kelpuuta samaa tasoa olevaa miestä vaan se haluaa sen atleettisen miehen?
M31Miksi tyytyä Jukka-perustukkaan kun tarjolla on adonis? Aikamme suuria mysteerejä.
Mulla on kotona Jukka-palmu. Se on kiltti, aina mun seurana.
Vierailija kirjoitti:
Luin tän ketjun ja katselin samalla Tinderiä. Aloin varmuuden vuoksi painamaan rastia kaikille 31-vuotiaille miehille. 😆
Noni. Ihan kiva. Kiva kun joku pelottaa pois ne vähäisetkin naiset Tinderistä.
Toinen m31
Arvostan sinun ja muiden vanhojen ja rumien miesten huumorintajua. 😀
ei ole kohtuullista vaatia toiselta enempää!
2 h /vrk. Siihen ei vielä muuta kuulu.