Olen ruma mies ja haluan kauniin naisen
Miten tulee toimia? Ja nyt ei ole tarpeen tulla selittämään, ettei miehen rumuus vaikuta; jos ei vaikuttaisi, niin minulla olisi jo se kaunotar. Hyvä duuni ja tulotaso löytyy, olen pitkä, painoa vähän liikaa. Miinuksina sitten katoava hiusraja, ei-niin-komeat piirteet, jonkunasteinen leuattomuus ja ikää lähes 60.
Luonne on jämäkkä pohjalainen, äänestän kepua ja jäsenkirjakin löytyy. Työteliäs ja itsepäinen. Pinnallinen olen siinä mielessä, että minulle aika suuri prioriteetti naisessa on juurikin ulkonäkö. Sen lisäksi olen tullut joskus haukuttua pinnalliseksi, koska sydäntä lähellä on menestys ja taloudellinen pärjääminen.
Kommentit (407)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missillekin kelpasi lihava ja punakka burgerimies eli miehen ulkonäöllä ei väliä.
Burgerimies on rikas ja kuuluisa, mies voi nostaa omaa tasoaan noilla asioilla.
Naiset arvostavat miehessä miehen rahoja,pituutta ja ulkonäköä.
Naisten pariutumisvietti perustuu siihen että miehen on oltava tasokkaampi kuin mitä nainen itse on.
M31No sitten on näin. Mitä sinä enää noin selvää asiaa itket. Käyt jostain pubista hakemassa jonkun suohirviön, niin olet tasokkaampi. Näin voitte elää onnellisena elämänne loppuun asti.
En halua suohirviötä, haluan naisen joka on normaalipainoinen ja "perusnätti".
Olen itse normaalipainoinen ja ihan ok näkönen mies.
Ongelma on se että ne lihavat/rumat naiset pyrkii lähestymään minua koska he luulevat että minä kiinnostun heistä. Suht samaa tasoa kanssani olevat naiset taas etsivät niitä miehiä jotka ovat huipputasoa joita on miehistä aika harva.
M31Naiset hahmottaa paljon paremmin kuin mies mikä on heidän kanssaan saman näköinen. Joten katso niitä naisia jotka lähestyy sinua. Sinä näytät heiltä. Piste
Ei pidä paikkaansa. Minä olen normaalipainoinen ja minua lähestyy lihavat naiset.
Olen 74kg ja 180cm mitoiltani.
M31
Sinä nyt et vain ole kovin viehättävä. Mitat ei siinä auta vaikka kuinka jankuttaisit. 🤷
Ole oma aito itsesi. Vaatii todella luonnetta välttää d-kirjaimen käyttöä...
Ei kai kukaan halua rumaa naista, mitä rumalla naisella edes tekee? Ehkä kodinhoitajaksi kelpaisi.
Jokainen saa haluta mitä ikinä ja se ei ole keneltäkään pois. On niitä niin monenlaisia pariskuntia ja joskus kaunottaretkin valitsee rujoja kumppaneita. AP:llä on mahdollisuus, mutta suomessa nämä epäsuhta pariskunnat ei ole niin yleisiä kuin maailmalla. Rahalla kieltämättä saa seuraa ja moni nainen tässäkin ketjussa vaan todistaa tasoteorian olemassa olon, jota palstan miehet ovat yrittäneet kertoa.
Minun mielestä ei ole mitään tasoja ja ei ole pisteytetty ihmisiä ulkonäön mukaan. Joten kuka tahansa voi naida kenet tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan halua rumaa naista, mitä rumalla naisella edes tekee? Ehkä kodinhoitajaksi kelpaisi.
Ei kai kukaan halua rumaa miestä, mitä rumalla miehellä edes tekee?
No, paljonko maksat seurustelurahaa? 100 euroa vrk voin harkita. Ikääni en kerro, koska olen omassa ikäluokassani top10. Nimenomaan ulkonäkö kestää tarkastelun. Olen myös älykästä ja hauskaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Se on helppoa ???tilaat vain postista kauniin Filippiinien jotka ovat hoikkia ja nättejä
Näin sanotaan, mutta tämä ei kyllä ihan pidä paikkaansa. Ei ne rumien ja vanhojen suomi-miesten itämaalaiset vaimot mitään kauniita ole. Ei siis rumiakaan, mutta täysin taviksia näyttäisi olevan, kun kaduilla katselee. Nuorella miehellä voi ehkä olla nättiinkin mahdolliauudet, muttei 60-vuotiaalla.
Vierailija kirjoitti:
No, paljonko maksat seurustelurahaa? 100 euroa vrk voin harkita. Ikääni en kerro, koska olen omassa ikäluokassani top10. Nimenomaan ulkonäkö kestää tarkastelun. Olen myös älykästä ja hauskaa seuraa.
Minulle sinun ulkonäölläsi ja iältäsi ei ole väliä, jos olet muuten mukava, maltilliinen, et kiivailija etkä turvaton.
Vierailija kirjoitti:
100 vrk menisit jonkun 60-vuotiaan täysipäiväiseksi eskortiksi? Et taida vielä ymmärtää rahan arvoa, koska tuohan on ihan keskipalkkaa normitöissä. Kyllä tuommoisista töistä yleensä laskutetaan ainakin 100/h.
No, Suomihan on vapaa maa ja yrittänyttä ei laiteta, joten tsemppiä vaan yritykselle ja hyvää kesää !
mutta miksi kaunis nainen valitsisi ruman++ kyllä naistenkin pitää kiihoittua1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan halua rumaa miestä, mitä rumalla miehellä edes tekee?
Eikä komeallakaan miehelle tee mitään, jos ei ole myös kiva ihminen.
Luin tän ketjun ja katselin samalla Tinderiä. Aloin varmuuden vuoksi painamaan rastia kaikille 31-vuotiaille miehille. 😆
Te ette vaan osaa. Mää olen luokattoman ruma ja mulla piisaa missejä joka sormelle. Moro vaan ja hyvää kesää!
Pyydät naisen treffeille ehdottamalla johonkin kalliiseen ravintolaan, lomamatkalle tai shoppailemaan (ja sanot tietenkin, että tarjoat koko lystin) ja treffien jälkeen annat hänelle käsirahaa (ilman, että olisit saanut seksiä häneltä) niin etköhän tolla menolla saa itsellesi kauniin naisen, kunhan leveilet sen paksun lompakon kanssa ja olet antelias ja kohtelias hänelle. Maksat lähes kaiken mitä kaunis nainen haluaa vaatteet, kauneushoitopalvelut ja jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 vrk menisit jonkun 60-vuotiaan täysipäiväiseksi eskortiksi? Et taida vielä ymmärtää rahan arvoa, koska tuohan on ihan keskipalkkaa normitöissä. Kyllä tuommoisista töistä yleensä laskutetaan ainakin 100/h.
No niinhän ne hutsuttelijat tekevätkin.
Itse maalaan naapurin 70-vuotiaan miehen pienen ,perimänsä rintamamiestalon seinää ja saan 10e/tunti (verottomana).
Myyn siis korvausta vastaan työvoimaani.
Joku sitten taas myy alapäätään,kun ei muutakaan osaa.
No, meitä on moneksi ja joka lähtöön.
(...luulen että oma työjälkeni taitaa kuitenkin tyydyttää maksajan silmää ja häntä muutenkin hieman pidempään)
Vierailija kirjoitti:
Olen ikisinkku,normaalipainoinen ja ihan ok näköinen töissä käyvä mies. Haluaisin edes sen normipainoisein ja ihan ok näköisen naisen mutta niitä ei taida juurikaan suomessa olla?
M31
Äitisikö on sanonut ihan OK-näköiseksi? Ja varmaan se kaipaamasi OK-nainen on sitten joku glamourmalli?
Hauska juttu noi tasohommat ja niistä jankuttajat. "Lihava nainen on korkeintaan 3/10" jne jne.
Mulla on ystävä, jolla on sellainen sairaus, joka saa hänen painonsa nuosemaan. Hän on koko elämänsä ollut laihdutuskuurilla, mutta kaikkein hoikimmillaankin hän oli silti hieman pullea. Aikuisena hän on oikeasti todella ylipainoinen.
Hänella on kuitenkin uskomattoman kauniit kasvot. Hän on todella pitkä ja ns. huomiota herättävä. Vaikka hän on selkeästi lihava, paino on jakautunut hyvin. Hänellä on todella pitkät ja paksut hiukset ja lumoava hymy. Lisäksi kaunis lauluääni.
Hän on aina saanut kenet vain miehen on halunnut. Todella komeat miehet ovat aina piirittäneet häntä.
Tasoteoriikot hänet nähdessään varmaan jankkaisivat, että hänen tasonsa on tosiaan se 3.
En tykkää antaa ihmisille numeroita, mutta jos olisi pakko, sanoisin, että hänen on ainakin 9. Sama kuin hänen nykyisellä aviomiehellään.
Eli olisiko kuitenkin niin, että se kauneus on siellä katsojan silmässä?
Vierailija kirjoitti:
Pyydät naisen treffeille ehdottamalla johonkin kalliiseen ravintolaan, lomamatkalle tai shoppailemaan (ja sanot tietenkin, että tarjoat koko lystin) ja treffien jälkeen annat hänelle käsirahaa (ilman, että olisit saanut seksiä häneltä) niin etköhän tolla menolla saa itsellesi kauniin naisen, kunhan leveilet sen paksun lompakon kanssa ja olet antelias ja kohtelias hänelle. Maksat lähes kaiken mitä kaunis nainen haluaa vaatteet, kauneushoitopalvelut ja jne.
Turpiin saisi 😆😆😆
Miten sun itsetuntosi kestäisi sen, että kaunis naisesi saisi jatkuvasti huomiota ja iskuyrityksiä toisten miesten taholta. Helpommalla pääset kun yksiksesi kärvistelet.