Pitkät hiukset mummoikäisellä?
Kasvatin korona-aikana hiukseni ensin polkkapituisiksi ja nyt ne on jo pitkälti yli harteiden.
Nyt siskoni sanoi ettei yli viisikymppisellä voi olla pitkiä hiuksia? Noloa.
Mulla on laineikkaat hiukset, oma väri, ei harmaata. Tykkään pitää sellaisella rennolla nutturalla töissä.
Onko tää nyt jotenkin nou-nou oikeasti???
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki lyhyet hiukset mummokampauksia? Mulla ei tukka kasva ja joudun pitämään lyhyttä tukkaa. Näytän kai sitten mummolta.
Ei. On myös kouvola- aka kananpersetukka. Ja Dianan paashikampaus.
Onko nuo nuorekkaita kampauksia?
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne jotenkin ällöttävät ne pitkät luonnontilaiset kuivat tai rasvaiset tukat ikääntyvillä. Jotenkin tulee aina mt-tapaus mieleen, jos aikuinen nainen ei viitsi käydä kampaajalla säännöllisesti.
Hiukseni ovat paksut ja pitkät eivätkä harmaat. Nutturan saa ja on helppo tehdä. Käyn n. 4-6 vk välein kampaajalla. Miksi pitkähiuksinen ei menisi kampaajalle? Olen 70 plus ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne pitkät hiukset näyttää paljon paremmalta kuin mitkään mummokampaukset.
Paitsi ohuthiuksisilla. On ok jos on paksu tukka. Mulle sanoin kampaajakin, että älä ikinä haaveile pitkistä hiuksista kun sulla on niin ohuet hiukset."
Hiuspohjaa voi hoitaa ja hieroa aivan uskomattoman tehokkailla tuotteilla nykyään ja hiuksia samoi vahvistaa. Sakset ovat mielestäni se viimeisin keino paitsi latvatasauksiin silloin kun asiakas haluaa kasvattaa hiuksiaan.
Pitkät hiukset ovat aina naiselliset.
Miksi pitäisi näyttää naiselliselta? Yököttävä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki lyhyet hiukset mummokampauksia? Mulla ei tukka kasva ja joudun pitämään lyhyttä tukkaa. Näytän kai sitten mummolta.
Hiukset kasvavat noin 1,5 cm kuukaudessa.
Mulla korkeintaan sentin ja kasvu loppuu viimeistään polkkapituudessa.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä on mummoikä? Joku on mummo nelikymppisenä, toinen viisikymppisenä. Joku ei tuu mummoksi koskaan....aika ahtaat on rajat.
Vaihdevuodet ohi. Yli 50.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä on mummoikä? Joku on mummo nelikymppisenä, toinen viisikymppisenä. Joku ei tuu mummoksi koskaan....aika ahtaat on rajat.
Ei semmoista ikää ole. Sivistymättömät juntit mummottelee vieraita ihmisiä. Mikähän näiden junttien mielestä olisi äiti-ikä, isä-ikä, pappa-ikä j.n.e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei semmoista ikää ole. Sivistymättömät juntit mummottelee vieraita ihmisiä. Mikähän näiden junttien mielestä olisi äiti-ikä, isä-ikä, pappa-ikä j.n.e.
No se on silloin kun kohtu mätänee käsiin. 50 vuodesta eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne pitkät hiukset näyttää paljon paremmalta kuin mitkään mummokampaukset.
Paitsi ohuthiuksisilla. On ok jos on paksu tukka. Mulle sanoin kampaajakin, että älä ikinä haaveile pitkistä hiuksista kun sulla on niin ohuet hiukset."
Vaihda kampaajaa. Kampaajakäynti on nykyään niin kallista hemmottelua ,että asiakkaan kuuluu saada rahoilleen vastinetta ja poistua hyvillä mielin , kauniiksi laitettuna , ihanalta kampaamokäynniltä osaavan kampaajan käsittelyn jäljiltä..
Kampaaja joka tuollaisia laukoo ensinnäkin unohtaa työnsä miksi maksava asiakas on siinä.
Toiseksi hän on ammattitaidoton, joka eu tiedä kuinka paljon hiuspohjatutkimus plus hoito on mennyt eteenpäin ( ei ole päivittänyt itseään).
Kampaaja joka laukoo esimerkiksi ( tällaista tapahtuu) asiakkaalle : oi oi voi ei onpa sulla luirut hiukset päätä myöten tai "tiedätkö että hiukisissa näkyy kaikki käyttämäsi lääkejäämät tosi pitkään" on sellainen kampaaja, jolta kohtaa loppuu asiakkaat, jotka ovat menneet esimerkiksi viroon samaan maistiaisia miten asiakasta palvellaan niin että hän kävelee tyytyväisenä (ei mollattuna/ haukuttuna) pois liikkeestä.
Hyvä kampaaja ei sekunniksikaan unohda mitä ja miksi on tekemässä. Työtään, jonka focus on siinä hänen käsissään.
,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiuspohjaa voi hoitaa ja hieroa aivan uskomattoman tehokkailla tuotteilla nykyään ja hiuksia samoi vahvistaa. Sakset ovat mielestäni se viimeisin keino paitsi latvatasauksiin silloin kun asiakas haluaa kasvattaa hiuksiaan.
Ei tarvitse, mutta moni haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei semmoista ikää ole. Sivistymättömät juntit mummottelee vieraita ihmisiä. Mikähän näiden junttien mielestä olisi äiti-ikä, isä-ikä, pappa-ikä j.n.e.
"No se on silloin kun kohtu mätänee käsiin. 50 vuodesta eteenpäin."
Joillakin kulemma mätänee luonne jo syntymästä saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Leikkaat sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Leikkaat sitä.
Ei tarvi, katkeilee ihan itsekseen.
Ihailin lapsena erään opettajan pitkiä, harmaita hiuksia. Ne oli upeat! Olen aina haaveillut siitä, että itsellä olisi vanhana samanlaiset, mutta nähtäväksi jää. Jos vaan hiukset kasvaa ja niissä viihtyy, niin mitä väliä muiden mielipiteillä. Vedä vaikka siiliksi, jos tykkäät.
"Pitkät hiukset ovat aina naiselliset."
.
"Miksi pitäisi näyttää naiselliselta? Yököttävä kommentti."
.
Yököttävämpää on näyttää mieheltä hirvittävän ruman miestukan kanssa, kun oikeasti haluaa olla täysillä 100% Nainen ja viestiä naisellisuutta.
Laittaa esim kauniisiin hiuksiin kauniita pinnejä tai koristeita , tai teettää upea kampaus.
Juhlikaa naisellisuutta !
Pidemmät hiuset on helppo vetää vain kiinni vaikka ois lirut niinkun mulla. Tosin, tämä on ainut paikka missä kuulen liruhiuksien haukkuja, että päin naamaa ei varmasti kukaan tule haukkumaan lirujani niin mitäpä sillä väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ikinä häpeä naiseuttasi. Vai haluatko olla mies tai mutantti.
Joillekin sopii pitkät hiukset, vaikka olisi ikää.
Naiset jotka eivät pidä pitkistä hiuksista, pelkäävät olla naisellisia. Syitä tähän olisikin mukava kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikää melkein 60 v ja yli vyötärön pitkät hiukset."
Ihanaa, mäkin haluan !