Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät hiukset mummoikäisellä?

Vierailija
18.07.2023 |

Kasvatin korona-aikana hiukseni ensin polkkapituisiksi ja nyt ne on jo pitkälti yli harteiden.

Nyt siskoni sanoi ettei yli viisikymppisellä voi olla pitkiä hiuksia? Noloa.

Mulla on laineikkaat hiukset, oma väri, ei harmaata. Tykkään pitää sellaisella rennolla nutturalla töissä.

Onko tää nyt jotenkin nou-nou oikeasti???

Kommentit (155)

Vierailija
141/155 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua etoo pitkät paksut hiukset, joiden annetaan rasvoittua alaleukaan asti. Sitten nuo onnettomat vetävät tiukan ponnarin ja kuvittelevat näyttävänsä freesiltä. Ei ette näytä. Siivottomuutta tuo on. Päähän nuolluissa hiuksissa erottaa vielä hyvin runsaan hilseen, Hyh Hyh. Hiuspesulle siitä, ku olis jo.

Toisilla taas ei rasvoitu näemmä lainkaan tai sitten osaavat hoitaa hiuksensa siistin näköisiksi. Taito tuokin ja hyvä sellainen.

Vierailija
142/155 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 50-vuotiaallakin voi olla pitkät, hiukset, mutta itse kyllä pitäisin niitä silloin ponnarilla tai nutturalla. Auki leuhottavat pitkät hiukset eivät imartele edes useimpia vähän yli 40-vuotiaita saatikka sitten tätäkin vanhempia ihmisiä (koskee myös miehiä) koska tosiasia on, että vanhetessa ihmisen ilmeet alkavat vetää naamaa alaspäin ja pitkät hiukset korostavat tätä ilmiötä lisää jolloin henkilö voi näyttää jopa ikäistään paljon vanhemmalta. Olen monesti miettinyt miksi ihmiset ovat juuttuneet aikaan entiseen eivätkä saa muutettua tyyliään (kampaus, pukeutuminen) vartalon ja naamavärkin muuttuessa ja iän karttuessa. Moni näyttää koomiselta yrittäessään olla väkisin ikäistään paljon nuoremman näköinen siinä pahasti epäonnistuen. Toisaalta onhan se ihailtavaa jos jollakin on pokkaa näyttää ihan sellaiselta kuin itse haluaa yleisistä mielipiteistä välittämättä.

Onhan ihmisillä raskausarpiakin, selluliittia ja suonikohjuja eli ei voi pitää lyhyttä hametta eikä bikineitä.

Lyhyt hame tai bikinit on koomiset yli 40-vuotiaalla.

Sinä oot koominen ellet koomassa tyhmien mielipiteittesi vuoksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/155 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua etoo pitkät paksut hiukset, joiden annetaan rasvoittua alaleukaan asti. Sitten nuo onnettomat vetävät tiukan ponnarin ja kuvittelevat näyttävänsä freesiltä. Ei ette näytä. Siivottomuutta tuo on. Päähän nuolluissa hiuksissa erottaa vielä hyvin runsaan hilseen, Hyh Hyh. Hiuspesulle siitä, ku olis jo.

Toisilla taas ei rasvoitu näemmä lainkaan tai sitten osaavat hoitaa hiuksensa siistin näköisiksi. Taito tuokin ja hyvä sellainen.

Oletko kuullut/lukenut ihossirauksista/päänahan sairauksista, joista yökkäilysi johtuu? Et.

Lue enemmän tiedät enemmän.

Vierailija
144/155 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyyli paras. Mummollani oli ysikymppiseksi asti ihanat pitkät kiharat hiukset. Olihan ne ohentuneet nuoruudesta, mutta mielestäni kauneinta ja persoonallisinta hänen ulkonäössään.

Vierailija
145/155 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittoako se kellekään kuuluu miten hiuksensa pitää tai mitä vaatteita pitää. Olkoon ikä mikä tahansa.

Hemmetin vanhanaikaista ja kalkkeutunutta, jos noin pitää ajatella.

Vierailija
146/155 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, aivan sama mitä sun homehtunut siskosi mölisee. Sinä pidät pitkistä hiuksista ja sillä selvä! Onko sun sisko joku menneen ajan urpo?

Vierailija
147/155 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyt täällä? Uskomatonta.

Siskosi on kateellinen.

Niin kysyn koska haluan tietää että onko tää oikeasti yleinenkin mielipide.

Ap

Yleensä vanhojen ihmisten asenne, siis itseäni vanhemmat on näin sanoneet eli 60v ja vanhemmat. Teininä sain myös aina nalkutusta siitä kun hiukset oli aina väärän pituiset ja väriset. Liittyy myös painoon eli jonkun mielestä liian laiha ja toisen mielestä liian lihava. Jotenkin vanhojen ihmisten tapa nalkuttaa joka asiasta ja tuijottaa arvostellen muiden ulkonäköä. Ihan kuin muut ihmiset olisivat syntyneet heitä miellyttämään. Varmaan liittyy jotenkin siihen että jos eivät kyyläisi toisia ihmisiä, joutuisivat katsomaan itseään peilistä.

MInulle sanoi kampaaja (ei minun omani), että yli nelikymppisenä hiukset ohenevat, ne pitää siksi leikata ja ne tarvitsevat tukikäsittelyn (!).

Ajattelin, että höpö höpö. Tuosta on nyt 25 vuotta aikaa, ja olen nyt 65-vuotias pitkähiuksinen. Kampaajani on sanonut, että ei tulisi mieleenkään ehdottaa minulle lyhyitä hiuksia. Minulle ei tulisi mieleenkään leikkauttaa, koska olen pitkähiuksista tyyppiä. En ole havainnut hiusten heikentyneen.

Vierailija
148/155 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just! Ja nämä kaljut äijät sitten saa vetää muutaman haituvan kaljunsa yli poninhännälle. Kuvittelevat olevansa niin sexyjä😂

Pidä sinä ap pitkiä hiuksia aivan vapaasti!

Vierailija
149/155 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma tyyli paras. Mummollani oli ysikymppiseksi asti ihanat pitkät kiharat hiukset. Olihan ne ohentuneet nuoruudesta, mutta mielestäni kauneinta ja persoonallisinta hänen ulkonäössään.

Lisään vielä, että miettikää, miten tylsä maailma olisi, jos jokainen noudattaisi näitä "siinä ja siinä iässä pitää pukeutua näin ja laittaa hiukset noin eikä saa enää tehdä sitä, tätä ja tuota". Blaah.

Vierailija
150/155 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mummollani (85 v.) oli todella pitkät hiukset. Yleensä letitettynä ja "nupulla".

Vierailija
151/155 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eläkeläinen nainen, koronan vuoksi en käynyt kampaajalla, kasvatin lyhyistä hiuksista pitkät. Taannoin kampaaja kysyi, miksi värjäytät ? Menetti asiakkaan, ja siihen lopetin. Nyt on pitkät, luonnostaan päältä harmaat ja kummallista kyllä niskasta huomattavan tummat. Pidän nämä, kampaamossa käynneistä säästyneet rahat sijoitan matkailuun. Ja helpothan pitkät hiukset ovat.

En ymmärrä tuota menetti asiakkaan -juttua.

En siis käynyt enää värjäyttämässä hiuksia enkä muutenkaan Stockan Mansnerilla.

Vierailija
152/155 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä lyhyttä vaativat on niitä joiden oma hius on ohut ja kaljuuntuva tai näitä kriittisiä pixiepäitä, joilla aina karvat suittu ja trendivärjätty.

Sivusta

Vierailija
153/155 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet urheilee vielä aktiivisesti +50, silloin vetäsään juuri tuollainen tiukkaponnari.

Vierailija
154/155 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolan kananpepputukka on standardi yli 35-vuotiaille. Niin se vain on.

Vierailija
155/155 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/94004202-b5d1-4213-8087-0eff5089f0ce

Vanha tukkasääntö saa väistyä – Näin upealta pitkät hiukset näyttävät yli viisikymppisellä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän