Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mitä OIKEASTI ajattelette naispuolisista kavereistanne?

Vierailija
17.07.2023 |

Parisuhteessa tai ei, jos naispuolinen kaverisi alkaisi jossain yhteydessä hieman kiehnätä, miten reagoisitte?

A) Jes, vihdoin!

B) Voi miten söpöä, kiva tietää että tunne on molemminpuolinen vaikka minun onkin nyt kieltäydyttävä. Ihanaa, että on joku johon voi olla ihastunut ja joka on ihastunut takaisin.

C) Voi herrajjestas, mitä oikein teet, tollo? Pimenikö päässä, pelleiletkö? Lopeta heti!

D) Jotain muuta, mitä?

Kommentit (592)

Vierailija
501/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP voin vastata kaikkien miesten puolesta. Miehet eivät osaa muuta miettiä kuin seksiä naisen kanssa oli se sitten kaveri tuttava tai vaimo tai vaan vieras. Miehet eivät kykene näkemään naista ihmisenä vaan väliin tulee tiedostamattomat alkeelliset biologiset halut ja vaistot. Mies on tunteidensa ja himojensa vallassa toimiva puoliapina.

Älkää naiset uskoko jos mies väittää olevansa jonkun naisen kaveri. Juu suhde voi pysyä kaverillisena mutta se mitä mies käy mies apina aivoillaan mielessään läpi on kaikkea muuta kuin kaverillista.

No ei se ihan noinkaan mene.

Jokaisen miehen mielessä se asia kyllä käväisee ja suunnilleen jokaisen kohtaamansa naisen kanssa.

Mutta se on vain ohikiitävä ajatus, eikä niistä ajatuksista toteudu kuin se minimaalinen osa.

"Onpa nätti, miltähän tuntuisi" ja sen jälkeen paluu arkisiin asioihin.

Ja naisten on turha väittää, että heidän mielessään ei pyörähtäisi sama ajatus.

Minulla on nimittäin vuosikymmenten kokemus naisryhmien kuljetustehtävistä ja voin sanoa, että tyttö- ja naisporukoissa nuo eivät jää ajatuksen tasolle, vaan niistä keskustellaan peittelemättömästi.

"Näittekö tuota, tuota peppua kun saisi puristaa" on lievintä.

Ei käväise. Tuota myyttiä miehet ylläpitävät, mutta näkeehän sen jokainen että se on tyhjää uhoa. Oikeasti miehet ovat enimmäkseen väsyneitä ja passiivisia kännykän tai telkkarin tuijottajia. Jotkut puuhastelevat autojen kanssa ja jotkut salilla. Naiset kiinnostavat hyvin harvoja.

Ja naisena voin sanoa että hyvin, hyvin harva mies on seksuaalisesti kiinnostava. Useimmat ovat epämääräisen sukupuolettomia, monet ovat hankalia ja murjottavia. Puhumattakaan siitä miten monet ovat ylipainoisia.

Vierailija
502/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari miesystävää, joihin olen tutustunut 80-luvulla. Yhteisiä tekemisiä on liki 40 vuotta esimerkiksi musiikin parissa. Viimeinen asia mielessä olisi harrastaa seksiä heidän kanssaan. Halataan kun tavataan, mutta muu tuntuisi varsin vaivaannuttavalta. Ollaan kyllä joskus nukuttukin samassa sängyssä, mutta sama olisi ollut jos veljeni tai poikani olisi ollut vieressä. Ollaan sitten varmaan kutakuinkin omituisia, koska miehenikin on ystävystynyt heidän kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP voin vastata kaikkien miesten puolesta. Miehet eivät osaa muuta miettiä kuin seksiä naisen kanssa oli se sitten kaveri tuttava tai vaimo tai vaan vieras. Miehet eivät kykene näkemään naista ihmisenä vaan väliin tulee tiedostamattomat alkeelliset biologiset halut ja vaistot. Mies on tunteidensa ja himojensa vallassa toimiva puoliapina.

Älkää naiset uskoko jos mies väittää olevansa jonkun naisen kaveri. Juu suhde voi pysyä kaverillisena mutta se mitä mies käy mies apina aivoillaan mielessään läpi on kaikkea muuta kuin kaverillista.

Jokaisen miehen mielessä se asia kyllä käväisee ja suunnilleen jokaisen kohtaamansa naisen kanssa.

Mutta se on vain ohikiitävä ajatus, eikä niistä ajatuksista toteudu kuin se minimaalinen osa.

Minulla on nimittäin vuosikymmenten kokemus naisryhmien kuljetustehtävistä ja voin sanoa, että tyttö- ja naisporukoissa nuo eivät jää ajatuksen tasolle, vaan niistä keskustellaan peittelemättömästi.

Ei käväise. Tuota myyttiä miehet ylläpitävät, mutta näkeehän sen jokainen että se on tyhjää uhoa. Oikeasti miehet ovat enimmäkseen väsyneitä ja passiivisia kännykän tai telkkarin tuijottajia. Jotkut puuhastelevat autojen kanssa ja jotkut salilla. Naiset kiinnostavat hyvin harvoja.

Ja naisena voin sanoa että hyvin, hyvin harva mies on seksuaalisesti kiinnostava. Useimmat ovat epämääräisen sukupuolettomia, monet ovat hankalia ja murjottavia. Puhumattakaan siitä miten monet ovat ylipainoisia.

Aika harva ihminen on nykypäivänä oikeasti hyvännäköinen (kasvoista ja vartalosta). Koskee miehiä ja naisia yhtä lailla.

Vierailija
504/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan tyhmä kysymys edes. Jos mietin itseäni tai ylipäätään ihmisiä esim. Humalassa niin tulee hetero naisena välillä ihan läpällä suudeltua ja halailua tyttö kavereiden kanssa ilman, että oikeesti tuntisi näihin minkäänlaista seksuaallista vetovoimaa. Eli humalassa ainakin jotain hyvin suurella todennäköisyydellä tapahtuisi jos heteromies ja heteronainen viettäisivät kahdenkeskistä 'kaveri-iltaa' henkeviä keskusteluiden parissa.

Vierailija
505/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun et ole mies, niin et tiedä mitä miehet ajattelevat.

Eikä se ajatuksen vilahdus ole mitään uhoa, se on vain vilahdus.

En tiedä missä liikut, mutta esim. kaupungilla kävellessä on PALJON aivan upeita naisia ja komeita miehiä.

Ehkä olet itse niin negatiivinen, että näet asia tuollaisena.

Vierailija
506/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin naimisissa olevana miehenä olen oikeastaan jättänyt vuosien varrella kaverinaiset pois elämästä. Helpottaa kummasti omaa elämääni parisuhteessa. Ite kuitenkin jossain määrin fiilistelen, että millaista olisi harrastaa seksiä jonkun kaverinaisen kanssa ja mulla menee helposti vähän flirtin puolelle ja monen kaverin kanssa sit tullut lopulta ihastumista ja mennyt seksin harrastamiseksi. En siis ole parisuhteessa ollessani pettänyt.

Omasta kumppanista saa sen tarvittavan "naisenergian", joten ei ole tarvista pitää elämässä läheisiä naispuolisia kamuja. Ja rehellisesti sanottuna -en mä jaksa naisen kanssa pelkästään kahvia juoda. Miehet kaverina on paljon hauskempaa seuraa yleisellä tasolla ja oman vaimon kanssa toki kiva viettää sellaista parisuhdeaikaa ja flirttailla, olla lähellä jne... en usko, että olen ainoa mies, joka ajattelee näin...

Tää on just se. Mä harrastan prätkiä ja niiden entisöintiä, nyrkkeilen ja seuraan paljon kansainvälisiä valuutta markkinoita..

Mä tunnen 10 miestä kenen kanssa voin ottaa kahvin tai kaljan ja jutella näistä asioista jotka mua kiinnostaa.. Yhtään naista en tunne ketä nää kiinnostais..

Bileissäkin on keskusteltava jostain muusta jos naisia on paikalla koska he eivät yleisesti ole kiinnostuneita noista aiheista.

No ei ole pakko. Ainakaan kotibileissä koko aikaa. Voi tarjota juotavaa (kahvia, viiniä yms.) naisille olohuoneen puolelle. Sen jälkeen voi kerääntyä miesporukassa keittiöön/pihalle laittamaan ruokaa ja kattamaan pöytää.

Vierailija
507/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne naiset voitte olla parisuhteissa miesten kanssa tiedostaen tämän? Kysyn ihan vakavissani. Entäs miehet, harmittaako edes koskaan, jos ette kykene ajatuksissanne olemaan puolisollenne uskollisia?

Naiset voivat olla parisuhteissa, koska naiset uskovat aina oman miehen olevan juuri sellainen, joka ei ajattele, kuten miehet yleensä. Naisilla on uskomaton kyky ajatella, että on joku tietty ryhmä miehiä, jotka eivät ajattele seksuaalisesti, kuten muut miehet. En ole ikinä oikein ymmärtänyt, mihin tämä haavemaailma perustuu.

Mulle on ihan sama mitä toi mies ajattelee, niin kauan kun ei tee mitään. Olen minäkin avioliittomme aikana ihastunut toisiin miehiin, ja ystävystynyt joidenkin kanssa. Mitään en ole tehnyt mikä ei päivänvaloa kestäisi, ihastuksia tulee ja menee. Joskus hormonaalisen kierron aikana on aikoja kun ihastun oikeastaan kehen vaan kuka sattuu vastaan kävelemään. Ei se mun elämääni vaikuta millään tavalla, joten miksi miehen ajatukset vaikuttaisivat? En mä ole ajatuspoliisi.

Vierailija
508/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olemme olleet edes suunnilleen järkevän ikäryhmän sisällä, niin kaikkien kohtaamieni naisten kanssa olen miettinyt millaista se olisi ja valmis harrastamaan seksiä. Naispuolisten työkaverien, platonisten ystävien ja ei-platonisten ystävien kanssa.

Sori vaan, mutta niin se on. Tietysti sitten on ollut tilanteita joissa olen vain tukahduttanut ajatuksen, esimerkiksi kun olen ollut varattu tai jos ystävä on ollut parisuhteessa.

Vierailija
509/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, naiset eivät ikinä halua seksiä. piste

Vierailija
510/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju herättää mussa paljon ajatuksia ja ihmeteltävää. Olen siis sinkkunainen, joka saattaisi olla vähän kiinnostunut yhdestä kaveriporukan sinkkumiehestä. En vaan kerta kaikkiaan tiedä miten asiaa toisin ilmi tai näyttäisin edes vähän vihreää valoa hänelle. Toisaalta tässä on tullut selväksi, että miehet ovat kiinnostuneita vai hyvännäköisistä kavereistaan. Eli siinä se vastaus kait sitten minulle tuli. Tämä kaverimies ei varmastikaan sitten ole minusta kiinnostunut, koska ulkonäköni ei riitä. Toisaalta en minäkään haluaisi hänelle mikään yhden yön hoito olla, vaan ihan pidemmästä parisuhteesta haaveilen. Mies saattaisi kyllä olla minulle liian kovatasoinen, ei siis mitenkään ulkonäkönsä puolesta vaan muilta ominaisuuksiltaan. Ehkä yritän unohtaa koko ajatuksen sitten vaan. Itse naisena ajattelisin, että kaveruus/ystävyys olisi hyvä pohja parisuhteelle, mutta tämä ei taida olla miesten ajatusmaailma. Kaikki lähtee vain ulkonäöstä heillä näköjään. 

Älä sorru ns. naisen logiikkaan, et todella voi tehdä päätelmiä palstakeskustelun nojalla, todennäköisesti kukaan keskustelijoista ei kuulu sun kaveriporukkaan.

En usko että menetät mitään, jos uskallat katsoa mitä jutusta voisi tulla. Ei se paljon tarvitse, ei sun tarvitse ehdotella mitään. Hymyile, juttele, ole kiinnostunut jutuista, katso silmiin. Asiat etenee omalla painollaan riippuen siitä, mitä kaveriporukassa teette.

Ihan oikeasti se hymy, silmiin katsominen ja juttelu riittää, eikä ole liikaa. Älä mene noihin tasojuttuihin millään tasolla. Äläkä kiehnää, vaikka olet lähellä :D

Vierailija
511/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet ovat näin eläimellisiä, miksi teidän pitäisi olla johtavissa asemissa? Noin eläimelliset ihmiset eivät pysty hoitamaan edes töitään kunnolla jos ajattelevat jatkuvasti naimista. Naisilla pitäisi olla valta ja johtajuus yhteiskunnassa, koska me emme ole yhtä eläimellisiä kuin te miehet ja pystymme ajattelemaan muutakin kuin seksiä

No, on miehet sentään muutakin ajatelleet aikojen saatossa, kuin naisen sukuelimiä. Miehet ovat tehneet KAIKKI suuret ihmiskunnan keksinnöt. Ja aiheeseen: on itselläkin ollut naispuolisia kavereita ja kyllä heitä tulee väkisin ajateltua seksuaalisesti joskus. Vaikka tilanteessa jossa pelataan tennistä, ei voi olla kiinnittämättä huomiota verkon toisella puolella ihanasti heiluviin tisseihin, oli siellä sitten kuinka hyvä kaveri tahansa.

Vierailija
512/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, naiset eivät ikinä halua seksiä. piste

trololololoooo

Vierailija
513/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet ovat näin eläimellisiä, miksi teidän pitäisi olla johtavissa asemissa? Noin eläimelliset ihmiset eivät pysty hoitamaan edes töitään kunnolla jos ajattelevat jatkuvasti naimista. Naisilla pitäisi olla valta ja johtajuus yhteiskunnassa, koska me emme ole yhtä eläimellisiä kuin te miehet ja pystymme ajattelemaan muutakin kuin seksiä

No, on miehet sentään muutakin ajatelleet aikojen saatossa, kuin naisen sukuelimiä. Miehet ovat tehneet KAIKKI suuret ihmiskunnan keksinnöt. Ja aiheeseen: on itselläkin ollut naispuolisia kavereita ja kyllä heitä tulee väkisin ajateltua seksuaalisesti joskus. Vaikka tilanteessa jossa pelataan tennistä, ei voi olla kiinnittämättä huomiota verkon toisella puolella ihanasti heiluviin tisseihin, oli siellä sitten kuinka hyvä kaveri tahansa.

Hyvä esimerkki on vuonna 1850 syntynyt Sonja Kovalevskaja. Sonja rakasti matematiikkaa pienestä asti. Venäjällä naisia ei päästetty yliopistoon, joten Sonjan oli muutettava maasta. Se onnistui vain holhoojan luvalla. Isältä ei lupaa herunut, joten Sonja solmi valeavioliiton ystävänsä kanssa, jotta pääsi matkustamaan. Jos Sonjaa ei päästetty luentosaleihin, hän kuunteli ovien ulkopuolella tai vaati yksityisopetusta professoreilta. Lopulta Sonjasta tuli maailman ensimmäinen matematiikan naisprofessori.

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000006628645.html

Tottakai miehet on tehneet suurimman osan keksinnöistä kun naiset ei ole menneisyydessä saaneet edes opiskella yliopistossa. Miehet halusivat pitää naiset hellan ja nyrkin välissä, aika vaikea sieltä käsin oli alkaa keksintöjä tehdä kun tarvittiin holhoojan lupa jopa naisen työssäkäyntiin

Vierailija
514/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Kuinka kehittyneitä olisimmekaan, jos olisimme kaikki nämä tuhannet vuodet valjastaneet ihmiskunnan käyttöön kaikkien aivot emmekä vain miesten? Tälläkin hetkellä menetetään valtavasti potentiaalia, koska tytöt ja köyhät eivät kaikkialla pääse opiskelemaan. Se tutkija, joka olisi voinut ratkaista ilmastonmuutoksen, kuoli ehkä viisivuotiaana pikkutyttönä polioon.

Vierailija
515/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne naiset voitte olla parisuhteissa miesten kanssa tiedostaen tämän? Kysyn ihan vakavissani. Entäs miehet, harmittaako edes koskaan, jos ette kykene ajatuksissanne olemaan puolisollenne uskollisia?

Naiset voivat olla parisuhteissa, koska naiset uskovat aina oman miehen olevan juuri sellainen, joka ei ajattele, kuten miehet yleensä. Naisilla on uskomaton kyky ajatella, että on joku tietty ryhmä miehiä, jotka eivät ajattele seksuaalisesti, kuten muut miehet. En ole ikinä oikein ymmärtänyt, mihin tämä haavemaailma perustuu.

Mulle on ihan sama mitä toi mies ajattelee, niin kauan kun ei tee mitään. Olen minäkin avioliittomme aikana ihastunut toisiin miehiin, ja ystävystynyt joidenkin kanssa. Mitään en ole tehnyt mikä ei päivänvaloa kestäisi, ihastuksia tulee ja menee. Joskus hormonaalisen kierron aikana on aikoja kun ihastun oikeastaan kehen vaan kuka sattuu vastaan kävelemään. Ei se mun elämääni vaikuta millään tavalla, joten miksi miehen ajatukset vaikuttaisivat? En mä ole ajatuspoliisi.

Se on ihan eri asia jos ohimennen ihastuu johonkuhun satunnaiseen tuttavaan, tai vaikka kaupassa häkeltyy jonkun upeasta ulkonäöstä, kuin että elämässä olisi kaveri-nimikkeellä joku jota ajattelee, kaipailee ja fantasioi.

Vierailija
516/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka sanoo itseään alfaksi ei sitä ole..

Vierailija
517/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin juuri podcastia, missä naiset avasivat seksielämäänsä ja vaatimuksia aviomiehelle sekä toyboylle. Käsitykseni vahvistui, ettei seksielämäni kannalta ole mitään väliä, mitä ajattelen kaverinaisistani tai naisista ylipäätään. 

Vierailija
518/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka sanoo itseään alfaksi ei sitä ole..

Eikä nainen yleensä kaunis, kun hän itse niin sanoo.

Vierailija
519/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun et ole mies, niin et tiedä mitä miehet ajattelevat.

Eikä se ajatuksen vilahdus ole mitään uhoa, se on vain vilahdus.

En tiedä missä liikut, mutta esim. kaupungilla kävellessä on PALJON aivan upeita naisia ja komeita miehiä.

Ehkä olet itse niin negatiivinen, että näet asia tuollaisena.

Et sinäkään tiedä mitä miehet ajattelevat. Tiedät mitä itse ajattelet ja pari kaveriasi, jotka olet valinnut sen perusteella että ovat samanlaisia kuin sinä.

Eikä minun asenteeni ole se mikä korjaa miesten puutteet.

Vierailija
520/592 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme pariskunta, yli 25v avioliitossa, vaimolla laaja kaveripiiri ja olen joskus saanut kehuja.

Ei kuitenkaan tule mieleen että täältä lähtisin noin vain vastailemaan (vaimo hieman jotain mutissut että mene vaan).

Niin paljon tullut satsattua tähän, ja tiedän kokemuksesta että ruoho ei ole vihreämpää siellä jossain.

Sit on niitä naisia minun jotka korvissa on ns "puolihulluja", vältän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä